Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Byens Park

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:05 pm

"Ja det gør der" sagde Isha smilende til Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:09 pm

Han rystede på hovedet og smilte kækt til hende. "Nope, har ingen planer". Han kastede et enkelt blik på huset, og så derefter på hende igen. "Vil du med ind eller noget?"

// Smutter også selv snart :b //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:10 pm

"jeah, det kunne være hyggeligt!" sagde hun og gik over til ham, hun smilede let og tænkte hun da lige så godt kunne prøve at få nogle venner som bare var menneske.

//oka, kan vi så ikke emne videre i morgen??//
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:13 pm

"Godt!", svarede han med et skævt smil og åbnede døren. Han holdte den åben så hun kunne komme ind. "Men du må undskylde at det roder sådan, vi har stadig ikke fået pakket helt ud"

// Jo kan vi godt :b - Vi ses du //
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:14 pm

// ses søde, vær nu forsigtig med ulvene xD //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:24 pm

Charlaine så mod Isha med et skævt smil. "Har du så nogen søskende?" Spurgte hun roligt Isha med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:29 pm

"ja en storesøster, hun hedder Eva, hvad med dig?" spurgte hun og så på Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:31 pm

Charlaine så mod jorden, og sank en klump. "Jeg blev... På en måde bortadopteret da jeg var 3 år, men jeg havde 2 søstre" Sagde Charlaine langsomt, og forholdt blikket mod jorden lidt, men endte til sidst med at se op på Isha igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:34 pm

Isha stod lidt og så på Charlaine " hvad så med dine forældre?" spurgte hun og følte med Charlaine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:40 pm

"Kendte dem næsten ikke, så det er ikke så slemt som det kunne have været, men jeg husker hvordan vi ikke havde nok plads, og så var det mig der skulle væk... Jeg var som en byrde for dem tror jeg" Sukkede Charlaine, og smilte skævt til Isha. "Jeg er lige flyttet her til Forks med min 'plejefamilie'..." Sagde hun lidt efter, og smilte fortsat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:42 pm

Isha smilede til Charlaine og agede hende på skulderen "det må have været hårdt" sagde hun lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 10:48 pm

Charlaine trak let på skuldrene. "Det hører fortiden til..." Sagde Charlaine roligt til Isha med et smil, selvom dette plagede hende mere, end hun ville indrømme. Hun havde altid ønsket sig at være ved sin egen familie, og ikke ved dem hun var ved nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 04, 2009 11:00 pm

//skal lige børste tænder... kommer igen c')//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Byens Park - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Byens Park   Byens Park - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Byens Park
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Skate Park & Nyt look

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: