Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Varmen??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:41 pm

Hun tænkte sig lidt om, og indåndede så en mundfuld luft. Hun smilte skævt og pegede så med den frie hånd til venstre for dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:44 pm

"Så går vi den vej" sagde han og begyndte at gå. han var ved at falde et par gang og hev hende med sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:45 pm

Hun snublede grinene efter ham, han var vildt klodset. Hun plejede ikke at falde, men sammen med ham faldt hun jo på en måde .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:47 pm

Shin lo kort og gik derefter videre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:49 pm

Hun rystede lidt på hoved af ham og sukkede, selvom at hun var stærk var hun nød til at lad som om at han var stærke hvilket var ret ubehageligt for hende. For det føltes helt nyt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 10:02 pm

//ska logge -_-´
Natnat alle susammen... selv om jeg ikk ska sove endnu men alligevel natnat xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:00 pm

"Hvor er vi på vej hen" spurgte han og lo blidt.. "Jeg ved overhovedet ikke hvor vi er" tilføjede han stille.. Han kunne overhovedet ikke se noget, og det hjalp hellere ikke at det var ude på natten og mørket havde for længe siden lagt sig om dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:06 pm

Hun indåndede igen luften, men det var svært at lugte sig frem da det var meget fugtigt. Fugten havde nemlig forstærket duften fra træerne og bladene, "Ehm..." hun så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:08 pm

"Skal vi så ikke bare slå lejer her" spurgte han og overvejde kraftigt at bare sætte sig ned og håbe på at tågen snart lettede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:10 pm

Hun smilte og satte sig ned ved siden af ham, "kan vi da godt" det var udholdeligt ikke at måtte smage bare en lille smule på hans blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:12 pm

Shin satte sig ned og kunne nemt mærke at jorden var meget våd, men han var ligeglad.. "Hvad skal vi så lave i mens" spurgte han og satte sig lidt bedre tilrette..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:15 pm

Hun lagde hoved på skrå og smilte sødt og varmt til ham, "Hmm det bestemmer du" hun var lidt ligeglad bare de lavede noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:16 pm

Shin sad og tænkte lidt. "Hvis du ikke går i skole, møder du så overhovedet nogle mennesker" spurgte han og så på hende.. Han lade mærke til at de stadig holdt i hånden og han gav hendes hånd et lille klem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:18 pm

Hun smilte lidt og aede hans håndryg med sin kolde tommelfinger, "jeg møder folk her i skoven, også kan jeg da også tage til forks et par gange" Hun smilte stadig sit søde smil til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:20 pm

Shin havde sat sig foran et træ og han kunne mærke stammen ligebag sig, sp han lændede sig tilbage op af det.. "Har du det ike lidt ensom nogen gange" spurgte han og lagde sin frie hånd bag hovedet som en slags pude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:22 pm

Hun så bare på ham, og hans bevægelser. Det kunne godt være lidt ensomt ikke at have et bestemt hjem, men hun klarede sig da fint. "Jo" svarede hun efter et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:26 pm

"Jeg kender alt til at være ensom" sagde han i en lidt trist tone. Han gav hendes hånd et nyt klem, da han sagde det. Han bed sig i læben og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:28 pm

Hun så undrende på ham, måske var hun lidt for ond hvis hun spurgte om ahn var ensom og om han havde brug for en ven men hun var altså nysgerig. "Har du ikke så mange venner?" hun håbede på at han ikke ville føle det alt for ubehageligt, så hun holdte godt fast i hans hånd hvis han nu ville stikke af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:31 pm

Shin tænkte sig om. Hvordan skulle han formulere sig rigtigt. "Jeg har masser af venner, men føler mig bare alene" sagde han og slog blikket ned.. "Føler mig tom inden i" tilføjede han nærmest drømmende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:33 pm

Hun vidste ikke helt hvad han mente og dog alligevel, hun kunne jo ikke føle så mange ting. Hun studerede ham og prøvede at forstå ham sådan lidt, så hun ville kunne finde ud af hvilken følse det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:35 pm

Shin lo lidt af sig selv. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige og ønskede at hun ville sige noget, udfylde stilheden der havde lagt sig om dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:39 pm

Hun smilte bare, der var blevet stille. Men hun var vant til stilheden, der var altid helt tys tys i skoven om natten når hun sad der i hendes træ. Hun smilte stadig sødt, han var sikkert ikke vant til stilheden. "Hvordan er det at gå i skole?" spurgte hun pludselig uden helt at tænke over spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:41 pm

Shin træk på skulderne.. "det er vel fint nok, men jeg har det bare med at bruge timerne på at snakke og lave larm" sagde han stille og grinte blidt.. "Hvad savner du mest ved at gå i skole" spurgte han lidt efter.. Han kunne mærke at den fugtigt jord, havde fået ham til at fryse..

//skal lige spise.. er snart tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:44 pm

Hun tænkte sig lidt om, "hmm... nok at være tæt på mennesker" svarede hun. HUn kunne på en underlig måde mærke at han var begyndt at fryse og rykkede så hen ved siden af ham, selvom det sikkert ikke hjalp da hun selv var iskold.

//Fino duh xD... jeg venter xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:02 pm

Shin vendte blikket mod hende og smilte til hende. "Hvorfor begynder du så ikke i skolen her i Forks.. " spurgte han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:04 pm

Hun trak på skuldrene, "kan bare ikke være i et rum med så mange mennesker hvis du forstår?" hun ville stadig holde sig til sandheden. Hun kunne jo ikke være i et rum med mange mennesker hun ville bare angribe alle og enhver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:06 pm

"En skræmmende følse" sagde han og smilte til hende. "Men det kunne være hyggeligt.." tilføjede han smilende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:09 pm

Hun lænede sig ind over ham og indåndede hans duft, han var ikke klar over hvor farlig hun var. "jeg kan bedst lide at have folk alene" hendes ansigt var kun få centimeter fra hans, "sådan helt alene" hun hviskede det sidste. Hendes søde og lokkende ånde ramte ham, og hun smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:12 pm

Shin sad helt stille og vidste ikke hvad han skulle gøre. Han var bange for at gøre en forkert bevægelse..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:15 pm

Hun smilte bare sødt og venligt, hun håbede på at hendes smil ville berolige ham. Hendes næse rørte nu ved hans og hendes skønne duft ville overvælde de fleste mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:18 pm

Shin sad helt stille han truede stadig ikke at bevægede sig. Han blev overvældet af hendes dejlige duft..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:20 pm

Hun trykkede hendes kolde læbber mod hans, hun var stadig ikke sikker på om han overhoved kunne lide hende. Men hun havde mest lyst til at kysse ham end at tænke over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:22 pm

Shin mærkede hendes kolde læber ramme sine egne.. Han lukkede øjnene og kyssede hende tblidt tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:24 pm

Da hun kunne mærke at han kyssede tilbage, førte hun sine hænder op mod hans nakke.

//Sorry men skal logge ;( skrives en dag xD//
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:25 pm

Christabel kommer gående, og kigger forvirret på det kyssende par..
"Undskyld hvis jeg afbryder, men jeg er faret vild.. er der en af jer der kender vejen ud af den her skov?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:27 pm

Shin skubbede Cassie fra sig og så på den ny ankommende.. "Nej ingen af os kan finde vejen tilbage" sagde han stille og så end i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:30 pm

Chris kiggede på drengens reaktion og rødmede over hendes pludselige afbrydelse..

"Okay, gør det noget hvis jeg bliver? i behøves ikke at stoppe med dét i nu er igang med, men jeg tør ikke gå alene rundt?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:31 pm

Shin så på den nyankommende. "Ja bare slå dig ned" svarede han og smilte til hende.. "Jeg er Shin" sagde han stille..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:34 pm

Chris tøvede lidt, men gik hen og satte sig ved siden af drengen.. Pigen så lidt for skræmmende ud, men dog bekendt..

"tak..", sagde hun stille, "Jeg hedder Christabel, og jeg er lige så lige flyttet tilbage hertil.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:35 pm

Shin nikkede og smilte.. "Flyttet tilbage siger du" sagde han og smilte igen.. "har du boet her før" spurgte han lidt dumt..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:38 pm

Chris fnisede af Shins bemærkning, men det lød mærkeligt, idet der var koldt.

"Ja, jeg flyttede for 3 år siden, fordi min mor var sindsyg, men jeg har haft dårlig samvittighed af at efterlade min lillesøster her, så jeg vil se om jeg kan finde hende .."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:40 pm

Shin så på hende og nikkede.. "okaay.. hvore bor du så henne" spurgte han og smilte kort til hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:44 pm

Chris smilede tilbage.

"Hos en af mine gamle veninder, hun bor inde nær den gamle resturant/kro/spise-sted-ting.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:46 pm

Shin nikkede.. "Ved siden af Caféen" spurgte han med et lille smil. "jeg bor ogsp lige ved siden af Caféen" sagde han og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:48 pm

"ja dér!", sagde Chris smilende, og kiggede ham i øjnene, "hvor lang tid har du boet her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:50 pm

"Et par uger" tilføjede han roligt og bed sig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:51 pm

Chris kiggede nysgerrigt på ham.. der var et eller andet galt..

"Er der noget galt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:53 pm

Shin så hurtigt op på hende og smilte lidt trist.. "Nej.. jeg har det fint" sagde han og blinkede et par gang.. "Hvordan har du tækt dig at finde din søster" spurgte han og lavede et emneskift.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:57 pm

Chris kiggede mærkeligt på ham, og undrede sig over det pludselige emneskift, men hun lovede sig selv at det ikke var sidste gang de snakkede om det..

"jeg ved det virkelig ikke.. måske spørge nogle gamle beboere? eller sætte en efterlysning op, rundt omkring? .. har du nogle idéer?"

Chris kom pludseligt i tanke om at pigen ikke havde sagt noget, i løbet af samtalen ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:58 pm

//Skal desværre logge, men vi skrives.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varmen?? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varmen??
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: