Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Varmen??

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:59 pm

// okay then, but you better answer next time x'D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 3:35 pm

Shin smilte lidt til hende. "Så håber jeg du finder hende. Og du skal bare sig hvis du får brug for hjælp" sagde han smilende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 3:53 pm

"Det håber jeg også.. men det gør jeg sandsyligvis ikke..", sagde Chris og kiggede ned i jorden.. hun var lige ved at græde, men det ville ikke være et særlig godt førstehåndsindtryk for hendes nye ven, og da slet ikke for pigen ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 3:55 pm

Shin lagde en hånd på hendes skulder.. "Det skal nok gå" sagde han da han lade mærke til at hun var ked af det.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:01 pm

Christabel kunne ikke holde masken længere.. det hele var for meget for hende, og det var tydeligt at Shin kunne se at hun var ked af det .. Der trillede lige så stille en tåre ned fra Chris' kind, og hun kiggede i den modsatte retning af Shin.

"jeg føler mig bare så dum", sagde hun med skinger stemme, "det er ikke mig der burde græde.. det var jo mig der forlod hende.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:04 pm

"Hun forstå nok hvorfor du gjorde det.." sagde han. Han kendte godt til det med at svigte og efterlade nogen man holdt af.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:09 pm

Det troede Christabel ikke på.. men hun håbede inderligt meget at det var sandt.

"Det må vi håbe .. eller jeg må håbe.. du kan jo egentlig være ligeglad.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:11 pm

"jo" sagde han og trak på skulderne. "Men så ville jeg ikke være nogen særlig godt menneske" sagde han og smilte venligt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:14 pm

Christabel kiggede op på ham, og sagde; "Du er da et godt menneske?! ..ellers ville du da ikke sidde og høre på alt mit crab, når du ellers sad og hyggede dig med din veninde?", sagde hun med et stort smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:16 pm

Shin smilte lidt og kiggede på Cassi.. "Hygger" sagde han grinende.. "Hvad laver du egnetlig her ude i skoven" spurgte han for at lavet et emneskift..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:20 pm

"Jeg ville gå en tur i skoven, for det elskede jeg at gøre som lille, men der blev mørkt, og så fór jeg vild.." sagde hun, og smilede rødmende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:22 pm

Shin smilte lidt over hendes forklaring. "Det er træls med alt den tåge" sagde han efter at havde set sig om for at se om tågen snart lettede..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:24 pm

"ja..", sagde hun og kiggede i samme retning som Shin, "det har ikke ændret sig..", sagde hun og tænkte på sin yngre barndom i Forks..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:30 pm

"nej det har det ikke" sagde han og så på hende igen.. "Skal du begynde i skole i Forks" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:33 pm

Chris smilede igen..
"Ja, jeg skal starte på mandag", sagde hun, og kom i tanke om hvor nervøs hun var, for at skulle starte på en helt ny skole.. igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:36 pm

Han nikkede smilende. "Du kan bare komme hen og snakke med mig hvis du bliver ensom" sagde han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:37 pm

"Haha, tak", sagde hun grinende, "det får jeg nok brug for.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:39 pm

"Hvor mange år er du" spurgte han og så undesøgende på hende da han ikke var helt sikker på hvilkem alder hun havde..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:40 pm

"Eh, 17", sagde hun, og blev lidt forskrækket over det pludselige emneskift, men tænkte ikke nærmere over det..
"Hva med dig?"


Sidst rettet af Christabel Fre Okt 02, 2009 2:41 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:45 pm

Han nikkede "18" svarede han kort.. "Så vi komme ikk til at gå på samme årgang" sagde han og trak på skulderne..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:46 pm

"Nej.. desværre", sagde hun, "det ville ellers være rart at kende nogen .."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:53 pm

"Men vi kan da bare snakke sammen i frikvartererne" smilte han og skubbede blidt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:55 pm

Chris svarede halv-grinende; "Ja.. hvis jeg kan finde vej?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:58 pm

Shin nikkede smiltende "Jeg kan bare komme og hente dig sp kan vi følges til skolen" tilbød han
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:04 pm

Chris rødmede, for hun ville gerne følges til skole, men hun var ikke sikker på om det var for meget at forlange, selvom han selv spurgte..
"Vil du virkelig det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:07 pm

"Det er helt fint med mig" sgade han og smilte til hende.. "Skal jeg komme og hente dig hjemme ved dig eller skal vi mødes et sted" spurgte han stille og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:10 pm

"Øhm.. du bestemmer..".. sagde hun og smilede let til Shin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:15 pm

"Så komme jeg bare og henter dig" sagde han og nikkede til hende. "Hvor bor du så" spurgte han stille..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:19 pm

"Altså.. eh.. Hvis du står med front ind mod caféen, så skal du gå til venstre, og ved busstoppestedet skal du dreje til venstre igen, og så er det i nummer 23 på højre side", sagde hun, og undrede sig over sin forvirrende forklaring..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:22 pm

Shin tænkte vejen igennem.. "Fint så kommer jeg og henter dig i morgen" smilte han
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 5:24 pm

Chris smilede, idet hun kom i tanke om noget; "What?! er det mandag IMORGEN?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:24 pm

Shin grinte over hende reation.. "Ja det er det" lo han og puffede blidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:40 pm

Christabel sad med åben mund, men lukkede den hurtigt og rødmede.

"Oh god! Argh.. det hele er gået så hurtigt.. " sagde hun, og mumlede et par bandeord.. "undskyld.. jeg er toltalt lost lige nu.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:41 pm

Shin lo endnu en gang.. "Hvorfor dog det.." han smilte og så skiftevis på dem begge..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:44 pm

"fordi jeg troede der var fredag.." sagde hun og rødmede stort.
Chris kiggede også over på den anden pige, som stadig sad stille og ikke sagde noget, overhovedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:46 pm

"Hmm" mumlede Shin og smilte kort.. "Hvad syntes du om byen indtil videre" spurgte han stille..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:48 pm

"Jeg har jo boet her før.. Men den er som den plejer.. der er ikke sket særlig meget, bortset fra et par nye butikker og hoteller.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:49 pm

"nårh ja" nikkede Shin og lo lidt over sin fejl.. "Hvor boede du før" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:56 pm

"Inde i byen" .. svarede hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:57 pm

"Okaay" nikkede han. "har du så en kæreste" spurgte han og rettede sig lidt op så han sad lidt bedre..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:02 pm

"ehmm.. neij.." sagde hun og kiggede på ham, mens han ændrede sin sidde-stilling.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:05 pm

"Okay" mumlede han stille.. "Hvad vil du så hvis du finder din søster" spurgte han og så undersøgende på hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:07 pm

"hmm", Christabel tænkte sig om, inden hun svarede; "Overtale hende til at snakke med mig? Overtale hende til at være sammen med mig igen?... jeg ved det ikke..".. Chris kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:07 pm

"Tvinge hende til at være din søster" sagde han stille og så stadig på hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:10 pm

Chris blev lidt forskrækket over hans 'voldsomme' ordvalg.
Hun tøvede.
"Neij.. jeg ville aldrig.. jeg.. ork.. jeg ville prøve at overtale hende, men aldrig tvinge hende!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:12 pm

Shin smilte blidt... "Undskyld" sagde han stadig stille..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:13 pm

"du skal ikke undskylde..", sagde hun stille tilbage.

"Ved du egentlig hvad klokken er?", spurgte hun, for ligsom at skifte emne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:15 pm

"Nej" svarede han smilende.. "men jeg tror det er ved at være sent" sagde han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:17 pm

"Ja, det tror jeg også.." sagde hun og smilede igen, "Og nu når der jo er mandag imorgen, så må vi nok hellere komme hjemad? .. hvis jeg vi da kan finde vej ud herfra.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 7:18 pm

Shin lo og rejste sig op.. "Jeg kan ikke finde vej" sagde han stille og så sig omkring..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varmen?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Varmen??   Varmen?? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varmen??
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: