Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hjortekid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 12:06 pm

" det tror jeg gerne har faktisk mødt ham" sagd hun smilede svagt faktisk var hendes smil en streg " det er godt" sagde hun og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 12:14 pm

hun nikkede og fniste lidt og viste ikke hvad hun skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 12:17 pm

" jeg også forelsket men han elsker ikke mig så jeg må heller droppe det" sukkede hun der var bare noget men hun kunne vel ikke kalde dem følelser for det var det ikke men på måde følte hun så forbundet med ham " han er forelsket i pige som ikke er mig" sagde hun sukkede endnu dybere da hun vidste hvem det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 2:02 pm

hun bed sig i læben "det viste jeg ikke" hviskede hun og så ned i jorden "hvem er det ?" spurgte hun stille om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 4:20 pm

" hmm det kan du jo hellere ikke for jeg har ikke fortalt til nogen" sagde hun vendte trist blikket ned Bella sukkede opgivende hun adede hjorten som gået hen til hun ville gerne fortælle hendes navn men vidste ikke rigtigt om skulle gøre noget adede den stadigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 4:23 pm

hun nikkede stille og så på Bella "hvem er det ?" gentog hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 4:54 pm

" jeg ved ikke om du kender ham" sagde hun sukkede kort før vendte blikket op imod Kayli hun suukkede svagt igen bed sig svagt læben " han hedder Shin" sagde hun kort før lagde hovdet på skrå " og jeg ved godt han er Amiras kærste" hun fnøs en smule da hun sagde Amiras kærste før lagde blikket på hjorten hun knyttede ubevidst sine hænder sammen * varulve skal ødelægge det hele* tænkte hun bed sig en smule hårdere læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 4:59 pm

hun rystede på hovedet "Shin og Amira er ikke kærester. de er bare meget forelsket i hinanden og Shin tør ikke at vise det" finste hun og så på Bella "han er god han er virkelig en god ven" smilte hun og så op på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:07 pm

" er han ik" hun blev en smule forvirret men bed sig så læben hun rystede kort på hovdet det var som et lys var gået op for hende " jamen jeg troede for han årh det lige meget" sagde hun grinede kort " men han stadig forelsket i hende" sagde hun sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:10 pm

hun nikkede "ja han vil bare rigtigt snakke om det" sagde hun stille og tog hendes hånd "det skal nok gå han er bare et fjols" smilte hun og kunne mærke hvor kold hendes hånd var "han opføre sig som om han var min storebror" sagde hun stille og slap hendes hånd da hun ikke kunne klare at holde i den mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:21 pm

" hmm" hun smilede men det var ikke sporg overbevisende før hun lagde hovdet på skrå hun bed sig svagt læben hun vendte blikket ned på hendes hånd " jeg ved heller ikke om jeg skal blande mig hun var" bed svagt læben da hun var lige ved afslørede at fandtes Varulve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:26 pm

"hvad ?" spurgte hun stille om og smilte da hendes tanker var hos Bill
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:29 pm

" hun var min bedste veninde" sagde hun og håbede at hun havde reddet den smilede trist for eksta smørelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:31 pm

hun nikkede stille "hvorfor er i så ikke det mere ?" spurgte hun om og kyssede Belle og lag sig stille ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:36 pm

" vi voksede fra hianden hun var mere moden end jeg var" sagde hun åndede stille og lettet op da hun havde reddet den hun smilede " det sker en gang imellem" sagde hun smilede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:45 pm

hun nikkede "jeg vil aldrig vokse op" smilte hun og lukkede øjnene "jeg vil altid havde min fantasi" sagde hun og åbnede øjnene og så op på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:54 pm

" tror mig du vil heller vokse op" sagde hun sukkede kort " det mere end hvad jeg kommer til" mumlede hun så stille at det kun var Sydney der kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 5:55 pm

hun rystede på hovedet "aldrig" sagde hun og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 6:34 pm

" det må du da selv om" grinede hun og puffede kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 6:55 pm

hun nikkede "det ved jeg godt" sagde hun blidt og satte sig op og puffede tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:51 pm

smilede " hey nu skal du passe på" sagde hun gjorde klar til puffe igen hun raktede derefter tunge af hende rejste sig for gøre sig klar til stikke af så Kayli ikke fik ram på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 7:54 pm

Kayli så ondt på hende og kastede sig rundt om hendes ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:01 pm

Sydney havde ikke set Kayli gik efter benene og faldte forover med et lille bump " humpf" mumlede hun imens hun faldte den lille hjort løb over til for undersøge det de lavede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:06 pm

Kayli grinte og så på hende "hej Bella" grinte hun og så på op på den lille hjort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:11 pm

Sydney grinede da Bella begyndte at slikke på hende sydney satte sig med besvær op " nu hvor jeg er her må så ikke se dit hus?" spurgte hun med et smil ville engeligt gerne se det nu hvor hun her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:15 pm

hun nikkede og kyssede Bella "du skal sove" sagde hun og tog hende med over og lag hende på halmet "kom" sagde hun og gik ud og skulle til at lukke døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:21 pm

Sydney fulgte hurtigt efter smilede kort hun smilede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:22 pm

hun lukkede døren "godnat" hviskede hun ind til Bella inden hun lukkede døren "min forældre er ikke hjemme så" sagde hun og løb op til huset og åbnede bagdøren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:25 pm

" er de på arbejde?" spurgte hun nysrrigt imens fulgte efter hunde op imod huset smilede svagt og kiggede på huset " her du nogle søskende?" spurgte hun betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:31 pm

"nej de er og besøger min mormor hun er syg eller noget" sagde hun og gik ind i huset uden at sige noget "ja har en bror" hviskede hun og gik igennem huset og op af en trappe og gik hen til en sort dør hvor der stod (Kayli) på med pink skrift "dette er mit værelse" sagde hun stille og åbnede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:40 pm

" det havde jeg da renget ud" sagde hun pegede på skiltet " hvor gammel er han?" spurgte hun og lagde hovdet på skrå gik ind i lokalet kiggede sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:41 pm

"han blev 18" sagde hun stille og gik ind og satte sig på sin seng
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:43 pm

" bor han så hjemme?" sspurgte hun nysrrigt og satte sig på sengen hun syntes den var dejlig blød hun begyndte at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:43 pm

hun så ned på gulvet og sukkede "han er død" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:46 pm

" undskyld jeg" spurgte sagde hun smilede svagt før hun lagde hovdet på skrå før hun gav hende et hurtigt kram " jeg ved hvordan du har det" sagde hun stille smilede opmunterede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:50 pm

"du skal ikke undskyld" sagde hun og krammede tilbage "det er derfor vi flyttede her over fordi han skulle ligge på familie gravstedet" sagde hun stille og gik over til et sit bor og tog et billede og satte sig ved sidden af hende "det er ham og det er mig den gang inden jeg farvede mit hår" smilte hun og gav hende billedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 8:57 pm

Sydney tog imod billedet hun sukkede svagt hun nåede selv ikke at få en bror eller søster hendes forældre døde på hendes fødseldag og det var også derfor hadede den så meget " du heldig at du havde en bror jeg fik aldrig en" sagde hun trist vendte blikket ned på gulvet hun vidste lige præcis hvordan hun havde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:00 pm

hun nikkede "men det er ikke sjovt at miste en man elsker så meget" hviskede hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:02 pm

" jeg mistede to jeg elskede til en heller anden det syntes det var sjovt dræbe folk" sagde hun ´meget koldt unden at vide at hun gjorde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:03 pm

hun så på hende "hvem var det du mistede ?" spurgte hun stille om og tog billedet igen og satte det på plas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:06 pm

" mine forældre og faktisk mistede jeg også min bedste til ham" sagde hun ville ikke se på Kayli og havde derfor blikket vendt imod guvlet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:08 pm

hun nikkede "det er ikke godt bor du så alene ?" spurgte hun stille om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:12 pm

" jeg nyder det faktisk og desuden kan jeg tage vare på mig selv" sagde hun smilede kort " og hvor skulle jeg ellers bo?" spurgte hun bed kort læben * jeg er jo trods alt en vampyr med kræfter* tænkte hun lagde hovdet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:13 pm

"ved ikke" hviskede hun og lag sig ned i sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:20 pm

kiggede på hende " se selv jeg bliver nød til bo alene der ingen der vil have mig" sagde hun og smilede kort " desuden ville være farlig for en familie" sagde hun men ville engligt ikke ind på det emme igen hun rejste sig op for gå lidt rundt " hvornår kommer dine forældre" hun var en smule nysrrig men det slog hende at ragede hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:21 pm

"om et par dage" smilte hun og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:22 pm

" er du så helt alene hjemme?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:23 pm

hun nikkede "ja det er jeg det er skønt" sagde hun og rejste sig op "er du sulten ?" spurgte hun stille om og gik ned i køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:43 pm

" Jou hvorfor ikke" sagde hun for ikke at være uhøflig men også for virke normal hun fulgte Kayli med ind køkkent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 9:59 pm

"is" udbrød hun og tog noget is ud og tog to skeer og satte sig ind i stuen og satte tv'et på og tog den ene ske hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjortekid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjortekid
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: