Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hjortekid

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 7:36 pm

Årstid: Efterår.
Dato: 23. september
Dag: Onsdag.
Tid: 14:30
Omgivelser: ingen
Vejr: Det blæser og er koldt og gråt.

Sydney stod stille stirrede på en hjort der var ved at give liv til en lille unge hun fandt blok frem og gav sig til tegne hjroten hun lavede omhyggeligt de første streger og faldte hurtigt ind i rytmen snart var der omridset af hjorte krop hun gjorde sig forfærdlig stille da hun ville skræmme dem væk en af Sydneys mange gode ting var at hun rigtig god til tegne sukkede kort og kom til afsløre sig hjorten så ikke ud til ville passe på dens lille unge løb sin sydney stod nu stirrede på hjælpeløse lille dyr der ingen mor havde hun gik stille hen til " hey lille Pus" hun tog nogle små forsigte skridt den bevægede sig urolig hun valgte derfor lagde den ligge et stykke tid det kunne jo være at modren ville komme tilbage hun løb med vampyr fart hen lysing og satte sig stille hun vidste nu hvor den ville gå tilbage om nogle få timer for se om den var væk hvis ikke ville hun tage den med hjem fodre den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 7:43 pm

Kayli gik rundt og nynnede mens hun så hvor hun gik hun fald en gang og begynde at fnise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 7:58 pm

Sydney fik færten af et mennske hun rejste sig op holdte sig skyggen hun fulgte farten gispede der hun så at hun var på vej over imod Hjorteungen hun håbede bare på mennsket ikke så det hun fulgte færten åndede lettet op da hun gik forbi hun fik øje på Kayli smilede svagt hun valgte at gå en smule bag ved før hun trådte ud af skyggen lod som hun bare var gået samme sti " Hey Kayli" sagde sydney med overaskelse i stemmen hun var glad for se hende hun ville give hende et kram menn bange for at skræmme hende når hun mærkede hvor kold hun var valgte att blive stående hvor hun stod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:03 pm

"hej Syd" sagde Kayli glad og gav hende et kram hun fik et lille chok mens syntes det var dejligt "du er da kold fryser du ikke ?" spurgte hun stille om og så sig omkring "er der ikke andre her ?" hun viste godt det var et dumt spørgsmål da det var en skov *hvor mange mennesker er der ude i en skov lige nu* tænkte hun og smilte til Syd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:12 pm

hun rystede kort på hovdet da hun var iført en jakke for ikke at se alt for umennskelig ud hun smilede kort tilbage " min blodfrosying har været lidt dårlig det er derfor jeg er så kold" forklarede hun smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:14 pm

hun nikkede stille "men du er dejlig klod" fniste hun og så sig omkring igen "hvad laver du ude i skoven ?" spurgte hun hende om og lag sit hår over på den ene side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:22 pm

" jeeg var ude for finde inspirsion" sagde hun smilede hun lagde hovdet på skrå smilede endnu bredre " hvad med dig selv?" spurgte hun pegede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:24 pm

"jeg går rundt og tænker" smilte hun lidt men ikke meget hun så lidt ned på jorden mens hendes smil forsvand "det er trist at ikke kende nogen rigtigt her" hviskede hun og begynde at danse rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:27 pm

" jeg kan kun give dig ret" sagde hun gik over imod hende og tog hendes hånd " jeg har noget jeg vil vise dig" sagde hun trak hende med over imod sted hvor hjorteungen var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:29 pm

Kayli gik stille med og havde lyst til at spørge om hvor de skulle men gjorte det ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:36 pm

Sydney førdte hende hen imod det hjælpeløse hjort hun så om sukkede da den stadig havde var det " se
moren vil ikke tage sig af den" sagde hun lød en smule trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeMan Sep 28, 2009 8:46 pm

Kayli så på Syd og derefter på hjorten "jamen vi må gøre noget" sagde hun chokket da hun elskede dyr "vi kan da masse på den, kan vi ikke ?" spurgte hun om og så på den som om den var en baby for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 4:47 pm

" jeg kan kun tage den weekenden" sagde hun da hun havde en masse at lave for tiden hun hun tænkte sig kort om "hvor skal vi have den?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:25 pm

"den kan bo hjemme hos mig" sagde hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:02 pm

" det er en aftale men hvordan får vi den der hen?" spurgte hun dag hun vidste hvor den skulle bo eller der hvor kayli boede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:14 pm

Kayli tænkte sig lidt om og løb og kom lidt efter kørende på en trator til at slå græs med bag på var der en lille vogn hun stoppede et lille stykke væk fra den "så skal vi bare havde den der op" smilte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:20 pm

Sydney gik til den den rykkede en smule uroligt på sig hun adede stille over pelsen og den faldte lidt efter til ro hun tog den forsigt op smilede kort hun gik stille over imod have traktorenhun lagde den ned vongen og lagde sin jakke over den smilede svagt hvor lå den da bare godt hun smilede svagt lagde hovdet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:47 pm

Kayli smilte og hoppede op på tratorn "bare hop op hvor du kan være" sgde hun og startede den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:01 pm

Sydney hoppede vi siden af den lille hjort den var dejlig varm den måtte synes hun var meget kold for bevægede sig en gang imellem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 3:05 pm

Kayli kørte af sted til en lille lade hun kørte hende til døren og stoppede den hun hoppede af og gik hen til vognen og smilte ned til dem inden hun løb op til sit hus og kom tilbage lidt efter med en nøgle i hånden hun åbnede stille låsen på laden og åbnede døren "sådan her kan den være der er noget halm der inde den kan ligge på" sagde hun og løb op til sit hus igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 6:05 pm

Sydney sprang af vognen og tog forsigt hjorten op hun gik laden så sig omkring hun syntes her så hyggeligt ud lagde hjorten på noget halm begyndte at vandre rundt laden for udforske hun smilede svagt grinede kort gik hjorten gik satte sig ved siden af den adede den forsigt hen over pelsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 6:10 pm

Kayli kom løbende tilbage hun havde en stor sutteflaske i hånden "sådan" smilte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 7:19 pm

" du han øhm hun ser sulten ud" sagde og hun grinede da den stille og for første gang kom på benene hun lagde hovdet på skrå betragtede den kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 7:32 pm

Kayli gik stille hen og viste den sutteflasken den løb så godt den kunne over og begynde at drikke "den er sød" fniste hun og nussede dens kind "hvad skal vi kalde den ?" spurgte hun stille om og så over på Syd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 7:49 pm

Sydney betragtede dens bagende men kunne ikke se nogen tegn på at det var han hun sukkede kort " jeg tror det pige" sagde hun kastede sidste blik på dens bagende smilede svagt " hvad med Bella?" forslog hun med et svagt billede " heller Rosie?" forslog hun også men kunne ikke komme på flere nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 7:52 pm

"Bella er fint" smilte hun og så ned på den "hej lille Bella" fniste hun og gik over til Syd efter den havde drukket færdig hun satte sig stille ned og sukkede hun smilte ikke mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:07 pm

Sydney betragtede hende hun fugtede sine læber " hvad er der i vejen?" spurgte hun forsigt før hun vendte blikket over imod bella som havde fået for meget fart på og ramlede lige ind i Kayli " hun vil få det godt her" mumlede hun stille med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:10 pm

"har bare mødt denne her fyr og har det som om han gemmer noget for mig" sagde hun stille og fik et lille chok af Bella "pas på hvor du falder henne" smilte hun og kyssede hende på næsen "ja det får hun og mest som os som mødre" sagde hun blidt og så på Syd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:14 pm

" jeg tror du bliver hendes mor" sagde hun kiggede på hende " hvad tror du han skjuler?" spurgte hun nysrrigt lagde hovdet på skrå " men lover at komme at besøge Bella så tit jeg kan men jeg har travlt" sagde hun klagende men bed kort læben for hun vidste inderst inde at hun også havde en hemlighed for hende som aldrig nogensinde kunne afsløre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:18 pm

"så kan du være hendes tante" fniste hun og så efter Bella "jeg ved det ikke og har på en måde lyst til at vide det og på en måde ikke altså hvad nu hvis han har en uden at sige det til mig og ved det ikke han siger at han ikke kan fortælle det og siger at han er farlig" hun rystede på hovedet og rodet lidt ved sine armbånd "jeg forstår ham ikke" sagde hun stille og så op på hende "du skal komme så mange gange du kan" smilte hun og så over på Bella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:28 pm

* helt klart vampyr det er hvad han er* hun gispede en smule ved den tanke hvordan hun kunne ikke bed sig virkelig hårdt læben slap hurtigt igen hun tænkte længe uden at lave en lyd stirrede på Bella med smil som falsk en hver vampyr kunne se det men mennsker havde svært ved de havde faktisk ikke set det endnu og troede nu heller ikke at de ville kunne se det * hun kan ikke være sammen med ham han er jou Livsens farlig, men det er jeg jo også* tænkte hun rejste sig op for at gå ud hun havde brug for noget luft stilte sig udenfor laden satte sig på græsset hun åndede tungt hvor kunne nogle vampyre drog være dumme hun lagde sine hænder under hagen hvorfor kunne sådanne svage vampyre ikke bare holde sig fra mennsker hun trak opgivende sine skulder de var som om de ville afsløre sig selv heller sådan noget hun rejste sig op fra sin stilling og gik nu med rolige skridt frem og tilbage hun måtte beskytte hende heldvis havde hun spist for stykke tid siden og kunne godt holde sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:31 pm

Kayli gik stille ud og så på hende "er der noget galt ?" spurgte hun blidt og lag sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:34 pm

" nej nej jeg skulle bare have lidt luft" sagde hun smilede denne her gang var det et sandt smil hun bed svagt læben " men giver ha´m ret i han kan være farlig bekendtskab" sagde hun sukkede svagt hun lagde kort hovdet op af vægen før hun stirrede på hende med svagt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:36 pm

hun satte sig stille ned "jamen hvorfor ? jeg forstår det ikke hvordan kan han være farlig ? han er godt nok kold" sagde hun og tænkte sig om "han er faktisk lige så kold som dig" sagde hun tænkende og lag sit hovede på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:42 pm

" det er han bare jeg kan ikke give en nærmer forklaring" sagde hun og håbede det var nok hun håbede bare på at hun stolede på hende " faktisk så kan jeg være farlig for dig også" sagde hun ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:44 pm

hun så op på hende og sukkede "jamen jeg forstår bare ikke hvorfor i ikke kan det" sagde hun stille og så op på Syd "hvad er der galt med denne by ?" spurgte hun stille om men det var mere et spørgsmål til hende selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:53 pm

" jeg kan bare ikke" sagde hun gik få skridt hen imod hende men stoppede hurtigt hun havde det dårligt over at skulle lyve men for trak ikke en minde i hende nu grav alvorlige ansigt og vendte sig stedet om for gå " jeg vil prøve se om jeg ikke kan komme og besøge Bella imorgen når jeg kommer hjem" sagde hun og tog sin jakke fra vognen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 8:55 pm

"hvorfor kan i ikke det jeg vil så gerne vide det" hviskede hun og så efter hende "okay jeg skal nok passe på hende imens" sagde hun blidt og så efter hende "jeg skal nok finde ud af det" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:02 pm

" hvis du vikrlig vil have det vide bliver jeg nød til gøre noget der kommer til gøre ondt og du skal vær 100 % sikker for du kan ikke fortyde men jeg kan ikke gøre noget så længe du er her Forks" sagde hun vendte sig om hun vidste hvad der skulle til men bed svagt læben og håbede på at hun ikke var sikker hun nærmest kryssede sine finger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:19 pm

"ondt ?" udbrød hun da hun hadet smærte "hvorfor skal det gøre ondt bare for at vide hvad der er galt ?" spurgte hun stille om og forstod intet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:25 pm

" Jeg har sagt jeg ikke kan sige mere" sagde hun lettere irrteret hun tog sin jakke himmlede kort med øjene " det enten ondt heller slet ikke få det vide" vedblev hun kastede kort med sit hår men hun viste ikke rigtig hvad skulle gøre men sagde så " fint så aftaler vi du ikke får det vide" sagde hun lagde hovdet på skrå " og kan vi ikke godt tale om noget andet?" spurgte hun bed sig svagt læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:35 pm

Kayli sukkede og nikkede bare "jov det kan vi vel" sagde hun og tvang et smil frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:39 pm

" du kan jo komme til mig når du er 100 % klar så aftaler vi sted vi kan tage hen så skal fortælle dig men detr renge med det komme til gøre mega ondt" det sidste fire ord mumlede hun meget svagt så de næsten også blev uhørlige for hende hun lagde hovdet på skrå " vil du med ind til Bella?" spurgte hun betragtede hende hun kunne umærket se at Kayli ikke glad men lod som ingenting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 9:40 pm

hun nikkede *hvorfor skal det gøre ondt* tænkte hun og rejste sig op og gik ind til Bella igen som lå ned som en lille engel hun gik stille ned og satte sig ved hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 10:00 pm

Sydney betragtede Kayli hun var så svag sydney kunne når som helst og hvor som gøre det af med hende og nu var hun for alt kommet på den hvis Kayli havde lyst få det at vide måttes hun forvandles men sydney var ikke ret sikker på at hun ikke klare at forvandle hende og hun ville jou ikke slog hende ihjel men ret sikker på at det var det hun ville gøre hun havde selv været vampyr i et måned nu og der var ting der svært for hende at styrr især når det havde med blod at gøre hun sukkede kort før hun satte sig ind ved siden af Kayli hun turdre ikke at se på Kayli vendte sin opmærksomhed imod Bella hun strøg den kærligt over pelsen " du er så sød" mumlede hun gav sig til istedet for ade hjorten til pille ved sine hår spidser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeOns Sep 30, 2009 10:47 pm

Kayli nikkede bare og smilte kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:26 pm

Sydney smilede hun var meget trykket over denne samtale de havde haft hun tænkte så knagede hun bed svagt læben og gav slip igen hun smilede svagt " hvad hedder han?" spurgte hun llige pludsligt måske kendte hun ham hun rettede blikket op imod Kayli
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 4:46 pm

Kayli så hurtigt over på Syd "han hedder Bill" smilte hun og så ned på Bella igen for ikke at vise sine lyserøde kinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:17 pm

" Bill" fnøs hun overasket da hun mødte ham for et stykke tid siden var han et mennske hun kiggede smilede så varmt som var yderst sjælden hun lagde en kold arm over hende " men var på paslig med ham" sagde hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitimeTors Okt 01, 2009 6:22 pm

"han er sød og fantastisk" rødmede hun og så op på Syd hun nikkede stille "skal jeg nok" smilte hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjortekid Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjortekid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: