Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 hjortekid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:08 pm

Sydney kiggede på hende men satte sig alligvel ved siden af hende og tog skeen hun sukkede lydløst hun rullede skeen i sine hænder hun smilede svagt og puttede skeen ned isen og puttede bagefter puttede hun den i munden hun vidste at det smagte af ingenting i hendes mund men hun nød sidde sammen med Kayli snakke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 02, 2009 10:14 pm

kayli tog en stor skefuld og proppede i munden "jeg elsker is" grinte hun og så på hende "du er virkelig en af de bedste veninder jeg har haft" sagde hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 2:00 pm

" tak tror jeg" bed svagt læben med skeen rullende imellem hendes finger det var tydeligt at se at hun tænkte det fyldte meget den samtale de havde haft tidligere måske hvade hun røbet for meget men til sidst kunne man ane et smil på hende læber før hun vendte blikket imod Kayli " du er også en af de bedste jeg haft " hun kiggede " har" rettede hun sig selv gav hende et hurtigt klem da hun ikke ville fryse Kayli ihjel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 2:20 pm

"jeg forlader dig ikke" smilte hun og gav hende et stort kram "utroligt hvor dejlige kolde i er" grinte hun og tog noget mere is ind i munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 2:45 pm

" jeg kan ikke blive mere kold så selvom puttede fryseren" drillede hun og kiggede Kayli hun vidste at på et ellere andet tidspunkt så måtte de forlade hende hvis Kayli altså blev ved med at være mennske men lige nu måtte hun leve i nuet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 5:35 pm

Kayli grinte og puffede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 5:37 pm

" det der må man ikke ved kolde mennsker" sagde hun lagde armene omkring hende " nu giver jeg aldrig slip mere" hun bed sig svagt læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 03, 2009 5:45 pm

Kayli grinte "jamen så kommer jeg måske til at fryse ihjel" sagde hun og fniste og lag sine arme om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 4:20 pm

" måske men det er helt op til dig selv" sagde hun grinede kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 4:21 pm

"okay skal nok lade være" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 4:30 pm

sydney gav slip hun grinede kort rejste sig op for gå hun måtte hjem lektierene kladte " jeg bliver nød til smutte vi ses" sagde hun gik stille ud imod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 4:33 pm

Kayli løb stille efter hende "ja vi ses" smilte hun og gav hende et hurtigt kram
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 4:35 pm

" vi ses" sagde hun og tog sine sko på forsatte ud af døren og gik stille imod skoven for at slå genvej


// Vi snakkes//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 4:38 pm

hun vinkede inden hun lukkede døren

//jepp//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hjortekid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: hjortekid   hjortekid - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hjortekid
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: