Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Donnie er hjemme.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:14 pm

// http://lost-world.heavenforum.org/the-reggie-club-f11/ //


Hayley fik et lille chock og rejste sig op "Så er der noge der gerne vil i kontakt med dig" hun smilede kort og sætte sig ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:20 pm

http://lost-world.heavenforum.org/forum.htm //prøv nu, men vil du være bruger på dem??//

Han nikkede og tog den, da han hørte hvem det var så han lidt på Hayley og lagde så på, "jeg bliver nød til at tage på arbejde Haylet" sagde han irreteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:31 pm

Hayley sukkede "Ja" hun kiggede ned... *Øv vi er sgu heller aldrig alene* Tænkte hun og fik et trist ansigt



//Jeg kan stadig ikke..//Men ja på den anden hjemmeside laver jeg en bruger skal bare hjem først//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donnie er hjemme. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 21, 2009 7:35 pm

//okay//

Han sukkede og rejste sig, "undskyld" sagde han og tog de bukser på sam lå på den anden sofa.
"Jeg bliver nød til at løbe du behøver ikke låse" sagde han og kussede hende roligt på munden inden han løb ud af døren.

//har ikke lyst til at skrive mere på emnet//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Donnie er hjemme. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donnie er hjemme.   Donnie er hjemme. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Donnie er hjemme.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Donnie er hjemme.
» Hos Donnie
» Hjemme ved Shin!
» Fri for skole hjem til Donnie
» Hjemme

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: