Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Misbrugt og forladt

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 11:02 am

"Du opfører dig som om du er min storesøster" sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 11:48 am

"Med god grund!" sagde hun drillende og prikkede til ham "Jeg er lissom også ældre end du!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 1:55 pm

"Kun et enkelt" påpegede han med et grin da det bankede på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 6:55 pm

"To" rettede hun ham blidt "Jeg er jo teknisk set 19..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 6:59 pm

"Ja sandt nok" sagde han og gik hen til døren.
Han kiggede ud et øjeblik og kom så tilbage med det de havde bestilt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:05 pm

Amira stirrede på hendes mad med sultne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:20 pm

"Værsgod" sagde han og rakte hende den.
Han tog selv sin is og begyndte at spise den,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:23 pm

Amira spiste langsomt for at nyde hver bid. *Mad..* tænkte hun lettet, eftersom hun sådan ca. havde fået et stykke brød hver dag i den sidste uge.


/Skal lige smutte///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 7:29 pm

"Har du ikke fået noget at spise eller hvad?" spurgte han og kiggede på hende med en skefuld is i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 8:48 pm

"nej..." mumlede, en smule rød i kinderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:26 am

"Okay..." sagde han og grinte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:41 pm

"Jeg tager normalt ikke imod mad som andre har købt til mig.." sagde hun pludselig, med en smule stolthed i stemmen
"Hvad skylder jeg dig?" hun rettede blikket mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 1:28 pm

"Intet" svarede han og vidste straks at hun ikke ville gi op bare fordi han havde sagt det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 26, 2009 4:03 pm

Hun rynkede brynene "Hvad kostede det?" spurgte hun uberørt som om han intet havde sagt.
Ingen skulle slippe afsted med at betale noget for hende!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Misbrugt og forladt - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Misbrugt og forladt
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Frankrig-
Gå til: