Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Misbrugt og forladt

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:43 pm

Tid: 01:25
Sted: En gade i Lyon
Vejr: Mørkt med månen der lyser ned. Det er lunt
Omgivelser: Ingen, gaden er tom
Dato: Søndag d. 20. September - Efterår

Amira sad med benene trukket op under sig og gemt væk.
Hun havde lige løbet meget, så hendes vejrtrækning var hurtig og fuld af gråd, da tårende løb ned ad hendes kinder.
Hun ville jo ikke det her, hun ville hjem, til sin lejlighed til Kate, Daniel, Isa-bella og... *Shin* tænkte hun ulykkeligt.
Hun havde besvær med at få styr på sin vejrtrækning, men hun begyndte langsomt at tage det roligt.
Det her var jo ikke nyt for hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:50 pm

Daniel gik lidt rundt i gaderne på Lyun.
Igen var hans mor og storebror på vej på det helt forkert sted, mens Daniel mente det var en anden retning.
Han drejede ned af en af gaderne og fik øje på en.
"Undskyld mig, men er det her vejen til-" han stoppede sig selv og kiggede på hende med et undrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:56 pm

Amira skævede op til ham. Hun var ude af stand til at gøre noget ved make-up stregerne ned ad kinderne, det itu revne tøj og de blå mærker. "Hvad?" spurgte hun hæst. Det kunne også bare være ligemeget det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:01 am

"Amira? Hvad er der dog sket for dig?" spurgte han og satte sig på hug foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:05 am

"Jeg faldt" mumlede hun dystert. Hun vidste godt at det ville han ikke tro på. Men et eller andet måtte hun jo sige?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:08 am

"Fra taget?" spurgte han bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:09 am

"Nej.." mumlede hun og s¨ned i jorden. "Jeg arbejder bare..." sagde hun så lavt og sank en klump.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:14 am

"Som stuntkvinde?" spurgte han og kiggede på hende med et lidt undrende blik.
"Jeg har nogle bandager, hvis nu det skulle være" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:16 am

"Årh lad da være Daniel!" vrissede hun irriteret "Du ved jo godt det heler lige om lidt..." og som sagt, så sandt, hendes blå mærker var næsten forsvundet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:19 am

"Det ved jeg sq da godt" vrissede han tilbage til hende.
"Du må meget undskylde at jeg tænker på dig" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:21 am

"Det er noget man vender sig af med at folk gør når man er en som mig" bed hun ham vredt af.
Hvordan kunne han sige sådan til hende når hun så ud som hun gjorde? Kunne han ikke se hvad hun lige havde været igennem?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:23 am

"Hvorfor er du så sur på mig?" spurgte han hende vredt og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:25 am

"Du er fuldt efter mig, når jeg prøvede at komme væk! Du har set mig sådan her!" hun rynkede brynene og så ned i skam over at en hun kendte så hende som hun var. En luder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:29 am

"Tror du selv på det?" spurgte han hende giftigt.
"Jeg ved jo ikke engang hvor du bor i Forks" sagde han.
"Frankrig er gigantisk og selvom jeg ville kunne lugte dig, så er det lidt svært over så stort et land" Han sagde det så det kunne trænge igennem hendes lag af Idioti.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:32 am

"hvis det er det du har at sige, tror jeg godt jeg kan få resten af natten til at gå med noget mere fornuftigt" sagde hun hårdt, uden nogen gråd eller selvynk at spore i hendes stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:38 am

"Så vil jeg da gerne forsvinde hvis jeg ikke har noget for dig at gøre" sagde han og kiggede på hende med vrede dryppende ud af øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:40 am

"helt ærligt Daniel... Hvad skulle du kunne gøre? Kan du ikke se det? Mit liv er dømt til at mislykkes..." hun sukkede og vendte hovedet væk fra ham da hun mærkede at hendes øjne sved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:47 am

"Hvad fanden mener du med det?" Spurgte han stadig vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:50 am

Amira så lidt på ham "Jeg kan ikke leve med kærlighed, jeg kan ikke leve uden... Jeg flygter når jeg bliver bange og ender med at arbejde i gaderne..." hun sank en klump "Sådan burde ingen leve..." sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:52 am

"Så accepter det pg kom tilbage" sagde han og kiggede på hende med et meget såret nlik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 12:58 am

Hun rystede på hovedet "jeg kan ikke vende tilbage... Jeg kunne såre ham!" hun bed sig i læben.
Det hele var bare så skide svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:04 am

//logger//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:07 am

//Cyya///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:49 am

"Mener du Shin?... Han er såret over at du bare smutter" sagde han og kiggede stadig lidt surt på hende, mrn med en blanding af sorg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:09 am

"For helvede Daniel du ved jo godt hvad jeg mener... Han er så skrøbelig, og hvis jeg en dag mistede kontollen over mig selv..."
Hun skar ansigt "Jeg kan ikke tage tilbage og udsætte ham for det!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:15 am

"Så du vil flygte? Ikke prøve at redde ham fra de blege igler?" spurgte han med et tænkende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:17 am

Det gav et ryk i hende "Er han sammen med dem?" hvæsede hun, pludselig vred og bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:20 am

Han nikkede bare, han havde set ham sammen med et par stykker.
"Han har endda været hjemme hos en af dem" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:25 am

Amira fløj op "Hvad?" knurrede hun med lynene øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:32 am

Han nikkede bare igen.
"Du kan jo ikke rigtig gøre noget herfra... Så, hvem ved, måske griber de chancen nu. Clarie vil sikkert med glæde bide ham" Han sagde det lidt afslappede, mest fordi at han vidste at Amira ville tro på ham....
Det med Clarie var godt nok bare en formodning men ellers var det hele sandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:35 am

"Daniel du bliver nød til at gøre noget!" skingrede Amira hysterisk.
Hverken Shin eller Kate måtte ryge i kløerne på de mordere, det havde hun sagt til dem!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:41 am

"Jamen jeg kender jo kun kate.... Jeg har kun snakket kort med Shin... Jeg kan ikke holde ham væk fra de igler" sagde han opgivende.
"Men du kan, hvorfor gør du det ikke bare? Du har mere kontrol end mig" sagde han overbevisende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:44 am

"Jeg kan ikke tage tilbage!" Svarede hun hidsigt med blodet pumpende rundt i kroppen.
Hun vidste ikke hvad hun ville gøre hvis at der skete noget med Shin?! Han havde altid haft en svaghed for kønne piger, men at det ville gå så vidt? Det kunne hun ikke tillade.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:54 am

Daniel kiggede opgivende på hende.
"JEG KAN IKKE" sagde han surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:56 am

"Daniel, hjælp mig lige lidt her!" mumlede Amira vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:00 am

"Hvad vil du ha mig til?" spurgte han.
"At lege skytsengel over Shin og Kate resten af mit liv?" spurgte han igen lidt surt men begyndte at blusse ned...
Hvad lavede han, stod og sloges nærmest med Amira?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:16 am

"Bare bed dem om at holde sig væk fra dem!" mumlede hun en smule såret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:18 am

"Amira... Jeg kender Kate og kan holde hende væk, men forestil dig du ikke kender mig, eller Vampyre og det og jeg så pludselig kommer stormende og siger 'Hold dig fra de hvide'... Du kan selv høre hvor tåbeligt det lyder..." sagde han og kiggede på hende med et lidt blidere blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:27 am

"Sig til Kate at hun skal passe på Shin... Hun er meget fornuftig..." Amira rynkede brynene og lukkede øjnene.
Hvorfor var der så mange problemer nu?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:28 am

"Okay.... Jeg lover jeg nok skal gøre mit bedste" sagde han lidt træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:32 am

"Daniel..." sukkede hun lettet "Du er den bedste!" hun sank en klump, hvorfor var der noget indeni hende der var knust over ikke at kunne tage tilbage og passe på Shin?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:33 am

"Det siger de, men jeg kunne ikke engang klare Clarie" mumlede han surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:37 am

"Hvad mener du...?" mumlede hun træt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:38 am

"Jeg sloges med Clarie for nogle uger siden... Hun fik både slået en ihjel og jeg kunne ikke gøre en skid" sagde han og sparkede surt til en flaske vin i gyden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:45 am

"Morder" hvæsede Amira vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:56 am

"Det er et blidt ord for den dræber" sagde han surt og nikkede lidt for at gi hende ret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:04 am

Amira sukkede "jeg kommer tilbage om to uger, der skulle mit arbejde gerne have gjort det af med min åndsvage besættelse af kærlighed" hun rynkede på næsen over ordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:05 am

"Det blir Shin sikkert rigtig glad for at høre" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:10 am

"Når jeg kommer hjem, skal jeg ikke have hverken fysisk eller psykisk kontakt med ham" sagde Amira tørt
"Jeg skal holde øje med at alt går som det skal..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:14 am

"Så du kommer tilbage.... Bare for at undgå ham?" spurgte han og hans stemme steg en enkelt tak.


Sidst rettet af Daniel Søn Sep 20, 2009 11:19 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Misbrugt og forladt Empty
IndlægEmne: Sv: Misbrugt og forladt   Misbrugt og forladt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Misbrugt og forladt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Frankrig-
Gå til: