Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

.

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

I ly for regnen..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I ly for regnen.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:49 pm

"til engelsk. Jeg er simpelthen så dårlig til at stave" grinte han..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:50 pm

"okay" sagde hun muntert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:54 pm

//skal logge, men vi kan bare skrive videre næste gang vi er på//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:55 pm

//okay^^ ses xp //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 8:57 pm

"Har du et arbejde eller slapper du bare af" grinte han og så på hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:26 pm

"nej ikke lige for tiden" sagde hun smilende
"hvad med dig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:27 pm

han rystede på hovedet.. "nej skal lige falde lidt mere til" sagde han stille..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:28 pm

hun nikkede forsteånde
"har du mødt nogle søde personer intilvidere?" hun ville ikke sige mennesker for han havde sikkert stødt på både ulvende og andre vampyre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:32 pm

"Ja mang.. Men jeg syntes næsten alle er så blege.. ja selv dig" sagde han og smilte undskyldende da han håbede hun ikke misforstod det som en fornærmelse..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:33 pm

"jeg har aldrig været så vild med og tage sol" sagde hun i en drillende tone
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:34 pm

"Det er heller ikke godt for huden i længden" sagde han selv drillende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:36 pm

hun grinte
"lige præcis"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:37 pm

"Hvorfor sendte din far dig her hen til din moster" spurgte han og smilte.. "Men jeg er nu glad fora t han gjorde det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:39 pm

"det vil jeg tage som en kompliment" sagde hun muntert. Hun trak på skuldrende
"jeg blev lidt for go til poker?" sagde hun drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:40 pm

"Det skal du også" smilte han.. "Poker" sahdeg han og nikkede lidt..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:41 pm

"nej det var fordi han syntes at jeg trængte til noget god gammeldags opdragelse også ville han have mig lidt ud af byen" sagde hun med et skævt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:45 pm

"var du en lidt vild pige" spurgte han og lagde for første gang til at hun ikke havde drukket noget af kakaoen, men sagde ikke noget..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:47 pm

"på en måde... glemte at der var regler og en hjemmeskole, også begyndte jeg og blive væk om natten og det gjorde ham en smule... vred" sagde hun med et lille smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:48 pm

Han så overrasket på hende.. "Blev du væk om natten.. Det havde jeg aldrig troet om en pige som dig" sagde han og betragtede hende endnu en gang..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:51 pm

"et eller andet skulle jeg jo lave når jeg ikke kunne sove" sagde hun med et lille undskyldende grin
"han ville ikke sende mig til min farster i New York City, han mente der det ikke ville hjælpe så det bliv min morster i den her lilleputby"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:53 pm

"Har du søvnproblemmer" spurgte han og hævede øjenebrynene..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:56 pm

hun grinte
"nej, sover bare om dagen fordi der sker der ikke noget"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:58 pm

"Så kan jeg godt forstå at din far blev sur" lo han..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:59 pm

hun grinte
"ja, men det er lidt svært ikke og gå ud om aften når man er i vegas"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:02 pm

"Hvornår skal du så tilbage" spurgte han stille..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:04 pm

"det ved jeg ikke... jeg skal i hvert fald være her i til jeg har afsluttet skolen derefter skal jeg videre på et eller andet college" sagde hun og så ned i sin kakao som nu var blevet ret kold. hun rørte stille rundt i den med en lille ske
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:05 pm

"Så du ved ikke hvad du vil lave efter alt det her skoelhalløj" spurgte han og så på hendes kop..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:07 pm

"jeg ville gerne overtage min fars arbejde" sagde hun med et lille smil
"det lyder måske dumt, men..." sagde hun uden og fuldfører sin sætning
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:09 pm

Han nikkede.. "Det er helt sikkert et fedt job.. og masser af penge" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:10 pm

"er det også. + at man selv kan bestemme sine arbejdstider..." sagde hun med et lille smil
"hvad med dig?" spurgte hun og så op og søgte efter øjenkontakt med ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:11 pm

Shin så op og så hende ind i øjene.. "Jeg ved det ikke helt endnu, men noget med børn tror jeg.."mumlede han. "Jeg ligner måske ikke sådan en type, men jeg elsker børn" sagde han glad..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:14 pm

"ej hvor sødt" sagde hun muntert, men fik et lille stik indeni, dog viste hun det ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:15 pm

"Ja.. de fleste plejer bare at grine af mig når jeg fortæller dem det" sagde han og så ned igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:16 pm

"det kunne jeg aldrig finde på" sagde hun ærligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:19 pm

Han smilte til hende. "Det er jeg glad for"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:21 pm

hun smilte til ham
"det er godt" sagde hun og stoppede med og rører rundt i kakao og lagde sin hånd på bordet ved siden af den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:21 pm

"Er den ikke blevet kold" spurgte han og nikkede mod hendes kop..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:22 pm

hun smilte et lille skævt smil
"jo, lidt" sagde hun med et lille grin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:27 pm

han grinte lidt.. "Det er vist bevis på at vi snakker om et par gamle damer" lo han ..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:28 pm

hun grinte muntert og følte sig mere menneskelig end ellers
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:29 pm

"har du så mange venner i Forks" spurgte han da han var færdig med at grine..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:30 pm

"jeg har snakket med et par stykker, men har ikke sån nogle rigtige tætte venner" sagde hun lidt tøvende
"havd med dig?" spurgte hun med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:31 pm

Han nikkede "jeg har snakket med en masse piger og en enkel dreng.. Og de virker alle meget søde" sagde han med et stort smil..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:32 pm

"hvem var drengen?" spurgte hun muntert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:33 pm

"Kevan" svarede han kort..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:34 pm

"sikke en overraskelse" sagde hun ironisk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:34 pm

Shin rynkede panden lidt og så på hende.. "Kender du ham"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:35 pm

"stødte på ham en enkelt gang" sagde hun smilende
"men hvad syntes du om ham?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:37 pm

Shin trak på skulderne.. "han virker meget flink. Men han ligger lidt for mange kræfter i det med at spiller gangster" sagde han og trak på smilebåndet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:39 pm

hun grinte lidt
"ja, og han er lidt for klistermærkeagtig"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I ly for regnen..   I ly for regnen.. - Page 2 Icon_minitime

I ly for regnen..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-