Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Donni's lejlighed

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:32 pm

Hayley viskede til Donnie "Skal jeg ikke gå ind til hende og lave noget med hende så kan i lave en drenge aften" hun kiggede op på Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:36 pm

" er hun sur over jeg er her? har jeg gjort noget !" sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:37 pm

Donnie rystede på hoved, "Hun er bare blivet sig selv igen" sagde han med en rolig stemme til Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:39 pm

Hayley vendte sig om og kyssede ham hurtigt og løb hen til hendes dør og bankede på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:40 pm

"nu er jeg forvirret hvad mener du med sig selvo g kom i ikke sammen hvorfor kysser du hende og ÅRRGH!" sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:42 pm

Donnie kiggede overrasked på ham, "Mig og Ribanalon" sagde han med et skævt akavet smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:43 pm

"Kom ind" sagde Ribanalon hæst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:44 pm

"jeg er forvirret hvem kommer du sammen med?!" sagde han forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:45 pm

Hayley smilede og gik ind "Hej" sagde hayley roligt og lukkede døren efter sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:49 pm

Ribanalon nikkede hun lå på sin seng med lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:51 pm

/smutter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:54 pm

//ja tror også jeg gør//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:55 pm

//Hmm så gør jeg også Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 1:05 pm

Hayley gik over til sengen "Er der noget galt" Hayley kiggede på Ribanalon og lage hovdet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Donni's lejlighed - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Donni's lejlighed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» I Elizabeths lejlighed
» I Elizabeths lejlighed
» Elizabeths lejlighed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: