Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I Elizabeths lejlighed

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeMan Okt 26, 2009 9:43 pm

Sted. Byen
Vejr. Det regner helt vildt udenfor
Tid. 00.04
Omkring. No one
Dag + Dato. mandag den 26 oktober

Elizabeth skyndte sig ind i bygningen. Hun var gennemblødt af regnen og skyndte sig at gå op til sin lejlighed. Hun frøs og låste op for døren og gik ind og lod sin dør stå åben så der kunne komme noget frisk luft ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:20 pm

Kathy går ind af døren i bygningen. Hun skyndte sig at lukke døren efter sig, og prøvede på ikke at larme, men det gik ikke så godt. Hun kom til at vælte en vase der stod i opgangen. Kathy fik hurtigt sat vasen op igen. Hun kiggede rund. Nej der var ikke nogen der så hende. Hun ville bare stå der til regnen stoppede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:23 pm

Elizabeth kunne nu lugte et menneske. Et menneske hun ikke vidste hvem var. Hun gik ud af sin lejlighed og var stadig drivvåd og indåndede duften af mennesket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:26 pm

Kathy tog fat rundt om sit hår og vandt plaskede ned på gulvet. Hun var driv våd. Kathy vendte sig hurtigt. Hun syntes at hun hørte skridt. Hun så op mod trapperne. Hun syntes at hun kunne se en skygge. Kathy tænkte at det var nok bare hende, og vendte sig om igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:28 pm

Elizabeth kunne lugte mennesket. En pige. Hun smilte svagt og var dernede på få sekunder og stod pludselig bagved pigen "Hva laver man dog herinde?" spurgte hun med en rolig og silkeblød stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:32 pm

Kathy vendte sig! Hun blev forskrækket. " Årh! Hej. Jeg står bare i ly for regnen. Jeg håber ikke det gør noget? Jge hedder Katherin, men alle kalder mig Kathy. Jeg håber ikke at jeg vækkede dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:34 pm

Elizabeth smilte roligt og rystede på hovedet "Nej, du.. vækkede mig ikk" sagde hun "Jeg hedder Elizabeth" sagde hun høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:37 pm

Kathy smilede " Okay. Det var heldigt. Jeg kan godt lide navnet Elizabeth " Kathy smilede stadig. Nu var hun da kommet til at snakke med nogen.

//Kommer om lidt, skal lige spise^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 5:40 pm

Elizabeth så på hende "Tak Katherin" sagde hun. Hun havde altid brugt folks fulde navn. Det var høfligt at gøre det. Hendes høflighed var det eneste som ikke havde forsvundet gennem årene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:12 pm

Kathy smilede. "Jeg håber at regnen start holder op. Så kan jeg også komme hjem igen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:14 pm

Elizabeth nikkede og smilte et sukkersødt smil og prøvede ikke at tænke på hvordan Katherin smagte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:19 pm

" Har du boet i Forks længe ?" Spurgte Kathy. Hun prøvede bare at få tiden til at gå lidt hurtigere. Men det var svært. Hun skulle hele tiden finde på nye spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:20 pm

Elizabeth tænkte lidt "Hmm.. Har været her i et par år" sagde hun og ville jo ikke sige hvor mange år hun egentlig havde været i byen "Hva med dig?" spurgte hun og så på Katherin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 6:33 pm

" Okay hehe. Jeg har ikke været her i så lang tid. En månedstid tror jeg. " Kathy kiggede lidt rundt. Der var helt stille i opgangen. Der var kun de to. Der var mørkt, lidt skummelt. Men Kathy var ikke bange, fordi at kun stod sammen med en. Hun kendte hende ikke, men nu havde de jo snakket lidt sammen. "Larmede det meget da jeg kom til at vælte den vase der?" Sagde Kathy og kiggede ned på vasen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeTors Okt 29, 2009 8:06 pm

Elizabeth så ned på vasen "Ikk særlig" løj hun og så tilbage på Katherine med nogle mørkeblå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 7:04 pm

"Okay. Det var da godt." Kathy kiggede ud. Hun håbede på at det snart ville stoppe med at regne. Hun ville gerne hjem. Hun var ved at være rimlig træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 7:09 pm

Regnen tog til udenfor. Det stod bogstaveligt ned i stænger. Elizabeth så lidt udenfor og så så tilbage til Kathy "Er du træt?" spurgte hun med en silkeblød stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitimeLør Okt 31, 2009 9:55 pm

Kathy kiggede ud. "Ja faktisk er jeg " Kathy smilede og blev lidt rød i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I Elizabeths lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: I Elizabeths lejlighed   I Elizabeths lejlighed Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I Elizabeths lejlighed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: