Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Donni's lejlighed

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:40 pm

Dato:IRL
Sted: donnis lejlighedTid: IRL
Omgivelser:INGEN
Vejr: styrt regnvejr
Årstid: vinter

kevan kom gående hen til donni's hus han havde brug for at tale med en dreng som ham selv. altså en hankøn Razz
han vidste ikke hvad han skulle gøre han forældre var bortrejst til spaninen igen fordi hans far var blevet meget alvorligt syg
og han måtte ikke komme med tilbage pga. hans skole.
han kom gående til hans blok og gik op og ringede på døren


Sidst rettet af Kevan Ons Sep 09, 2009 7:47 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:44 pm

//Bor i lejlighed kig i min profil Razz så du skal lige rette Donni's lejlighed Icon_king //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:48 pm

//er rettet nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:54 pm

Donnie åbnede døren, han kiggede lidt ovérrasked på Kevan, "Hej Kevan" sagde han og nikkede roligt til drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 7:58 pm

man kunne se kevan han var trist og sagde " må jeg komme ind?. jeg kan ikke komme hjem til mig selv. mine forældre har skiftede låsen ud de har sagt jeg må finde en at være hos indtil de kommer tilbage de stoler ikke på mig og så er de aldrig hjemme alligevel!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:01 pm

Han nikkede og flyttede sig lidt fra dørkarmmen og gjore tegn til han måtte komme ind, "jeg ved ikke om Ribanalon er hjemme lige nu så det kom godt være du høre en komme ind" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:03 pm

kevan gik ind han frøs og han var totalt gennemblødt og han holdt armene om sig og sagde " kan jeg ikke få lov til at blive her til imorgen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:06 pm

Han kiggede overrasked på Kevan, "Jo hvis du ved hvordan du opfører dig, men du må sove på sofaen så eller også bliver det Ribanalons seng så sover hun bare inde ved mig"

//Donnie ser sådan ud som på billede idag så man kan se hans tattoveringer Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:10 pm

//kan hun ikke være med i emnet nu?//

han så sig rundt her var dejligt varmt men han frys stadigvæk og var helt våd

" det er oki ja selvf. gør jeg det? jeg har bare ikke noget sted at være lige nu fra i morgen af!" han kiggede ned i gulvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:17 pm

//sprøg lige//

Han nikkede, "du driv våd, vil du låne en t-shirt eller noget" sagde han ret undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:19 pm

Ribanalon kom ud i t-shirt fra hendes rum, hun drejede med det samme hoved da hun duftede en anden vampyr end Donnie, hun kiggede ned af sig selv og så op på Kevan, "Øhm...hej Kevan" sagde han lidt forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:20 pm

"kan jeg låne et sæt tøj af dig måske jeg er våd hele vejen igennem!! " sagde han
han rystede lidt

//OKI//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:27 pm

"Jeg tror íkke du kan passe mine busker" han holdte pause, "men t-shirt kan du godt låne, og så kan Ribanalon hænge dit tøj til tørre over ved pejsen" sagde han imens han rettede blikked mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:30 pm

"det er ok takker fordi jeg må værer her i nogen dage!" han ragte Ribanalon sit våde tøj

/skal lige have pandekageR:P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:38 pm

Ribanalon tog noget af hans våde tøj og kiggede så op på Donnie, "hvor skal han så sove" hun stolte sig i en stilling hvor hun havde Kevans tøj i den ene og den anden på sin hofte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:41 pm

"tja du må så sove inde ved mig'" sagde han med et stort smil, og nikkede så Til Kevan, "Tja du må blive her till de komme tilbage" sagde han roligt og gik over til Ribanalon og smilede Drilsk.
men vendte sig så og sagde, "vi vil bare ikke have fremmede her ind okay" sagde han og kiggede alvorligt på Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 8:53 pm

" det er ok med mig. jeg er virkelig taknemlig for at i vil have jegk an være her. der kommer ingen her hvis jeg ikke får lov. men. hvad med om morgen? når jeg skal is kole!" han var lidt nervøs og genert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:07 pm

Donnie kiggede lidt, "har du ikke din cykel, vi har ingen biler" sagde han og satte sig i sofaen, med en glad mine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:08 pm

Ribanalon gik over og satte det våde tøj til tørre, og kiggede så lidt fra Kevan til Donnie, "hvad så med Hayley" sagde hun undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:10 pm

"cykler ikke har min crosser men problemet er jeg kommer altid forsent fordi ejg sover for længe!! hehe Razz er os rigtig dårlig til at huske at TAGE HELE vejen i skole!" han smilte lidt og regnede med de godt vidste hvad han mente
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:15 pm

Ribanalon så undrende på han, "øhe sove...vi sover ikke" sagde hun med undrende stemme imens hun vendte sig mod Kevan, og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:19 pm

" så hvile jeg ved godt vi ikek sover sorry glemte det barel ige jeg hviler mig barel ægger og slapper af du forstår mig!" sagde han hurtigt

//fuck det havde jeg sku lige glemt sorry redder den lige {{
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:24 pm

Det okay Ribanalon gik ind på Donnies værelse og kom ud igen med En t-shirt til Kevan, "her den kan du bruge" sagde hun og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:25 pm

//Hvis det er så skriver i bare det med skolen// Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:25 pm

Donnie sad og betraktede Ribanalon lidt, og smilede så stort ved tanken og noget som ikke skal nævnes for yngre børn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:31 pm

Kevan tog i mod t-shirten og sagde " mange tak. altså jeg prøver igen ikke jeg har rigtigt dårlig til at komme ud af døren Razz og Nå HELE vejen til skole Razz trorj eg er den der har mest fravær i min klasse!" sagde han lidt stolt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:35 pm

Donnie nikkede, "i det mindste er du heldig at gå i skole i en tid hvor de ikke slår jer" sagde han og rejste sig imens han kiggede ud af vinduet og ned på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:37 pm

"ja mega jeg havde sikkert slået igen main Razz!" sagde han og sætte sig i sofaen han frøs stadigvæk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:43 pm

Donnie vendte sig mod Kevan, "Ribanalon hent lige et tæppe til ham" han stod og studerede Kevan lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:44 pm

Hun nikkede og gik ind i Donnie rum igen, men denne gang lukkede hun døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:48 pm

" du behøver ikke koste rundt med hende altså jeg fryser ikke så meget!" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:55 pm

Da Ribanalon kom ind og lukkede døren inde på Donnie s værelese hoppe Hayley ind af vinduet "Hejsa Rib" hun smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:55 pm

Donnie sukkede, "er du sulten" sagde han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:57 pm

Ribanalon kiggede forbavset på hende "hej Hayley" hun stod med et tæppe i hænden, "kom hvis du vil med ud og se ham" Ribanalon gik ud af døren og smilte, "en ny gæst Donnie," sagde han og gav Kevan tæpped imens hun satte sig ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:02 pm

Hayley rystede på hovedt og smilede og bed sig i læben og tænkte *kom bare for at være lidt sammen med hende* hmm men de har gæster skal jeg gå igen* hun blev stånden inde i soveværelset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:02 pm

kevan tog tæppede rundt om sig og sagde " tak . lidt er jeg da!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:05 pm

Donnie nikkede og så så op på Hayley, "Jamen der har vi min elver" sagde han og smilede til hende.
Han gik hende til hende og kyssede hende på hendes læber, "jeg kommer om to minutter, Kevan hvad drikker du" sagde han imens han gik ud i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:06 pm

//OOG skal lige i bad Razz\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:10 pm

//Okai:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:13 pm

//back er hurtigt som et lyn Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:14 pm

// Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:15 pm

"menneske og dyr men helt menneske. du ved Razz!" han grinte lidt koldt og prøvede at være sej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:17 pm

Donnie kom ind med en flaske og 4 glas, og satte det på bordet "vær så god" han gik med det samme over til Hayley og holdte om hende imens han stod bagved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:18 pm

hun vendte hovedet om og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:20 pm

kevan tog et glaso g drak det hurtigt og kiggede op igen og sagde " arggh dejligt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:24 pm

Han vendte hoved så det var mod Kevan og lod det lide på Hayley, "ja ik også" et smil var komemt frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:25 pm

Ribanalon rejste sig og tog et glas imens hun gik hen til vinduet tog hun en slurk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:28 pm

Hayley smilede til Kevan
"Hvordan har du tænkt dig og komme i skole i morgen er der ikke lidt langt og gå" hun flytede sine hænder og buttede dem ned i donnie s bukse lommer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:28 pm

" skal vi ikke lave noget jeg er hyper Razz!" han grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:30 pm

Ribanalon rystede lidt på hoved og gik langsomt ind på sit værelse hvorefter hun lukkede døren.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Donni's lejlighed Empty
IndlægEmne: Sv: Donni's lejlighed   Donni's lejlighed Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Donni's lejlighed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I Elizabeths lejlighed
» I Elizabeths lejlighed
» Elizabeths lejlighed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: