Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fortiden viser billeder

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:11 pm

Dato: Irl
Dag: Irl
Tid: 22.00
Vejr: Regner lidt, men ellers fint vejr
Sted: På en sti udenfor træerne
Årstid: Efterår
Omgivelser: Ikke nogen ligenu

Victoria gik rundt i sine egne tanker som hun havde gjordt mange gange før, men denne gang var billederne anderledes, de var mere dyster, der var blod og en masse skyld og vrede følelser, hun sukkede lidt over tankerne men kunne ikke få dem ud af hovedet, uden hun lagde mærke til det, gik hun næsten ind i et træ, hun vågnede hurtigt op og undgik grenen der kunne have ramt hende i hovedet, hun rystede på hovedet, og lagde sin hånd op på panden, hun havde det virkelig underligt lige nu, hun gik lidt igen, da hendes mors døde ansigt kom springende op i hovedet på hende, hun skreg på grund af chokket og faldt ned på knæ imens hånden var for munden, hun rystede over helle kroppen og så stadig billedet for sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:14 pm

Charlie kom gående og tænkede over sit hår,
da han mødte en pige på stien(Victoria)
"Hej jeg øhmm er ligesom faret vild kan du hjælpe mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:19 pm

Victoria fjernede hånden fra munden og pustede ud for at få det roligt igen, hun så på drengen som helt sikker var vampyr, hun så tænkende lidt på ham og rejste sig op fra jorden, " ja det kan jeg godt, hvor skal du hen?" spurgte hun roligt og smilte svagt til drengen, hun betragtede ham lidt før hun vendte blikket rundt omkring for at se sig om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:22 pm

"Hva er der noget galt med dig? kan jeg hjælpe"sagde han og smillede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:31 pm

Victoria rystede på hovedet og smilte svagt igen, " jeg har det fint, du behøver ikke hjælpe, men hvor skal du hen?? så jeg kan finde ud af hvilken vej, jeg skal vise dig hen af" sagde hun og gik lidt tættere på drengen, hun betragtede ham lidt igen, men så ned i jorden og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:36 pm

"bare en tur i skoven jeg kan ikke finde vej"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:38 pm

Victoria smilte og så igen på drengen, " jeg hedder Victoria" præsenterede hun sig og negede lidt og så derefter på ham igen, " og du hedder?" spurgte hun nysgerrigt og så kort rundt igen, " jeg går også en tur, du kan følges med mig indtil vi når til at du selv kan finde vej" smilede hun og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:39 pm

"Hehe tak, Charlie"sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:42 pm

Victoria nikkede og smilte igen, " hyggeligt at møde dig Charlie, men kom så kan vi gå videre" sagde hun og smilte igen, hun vendte sig halvt om og begyndte at gå igen, hun bed sig tænkende i læben, og ventede lidt på at Charlie fulgte efter hende, men når nu han var vampyr så kunne det ikke være svært for ham at følge med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:43 pm

Han så forbavset på hende og pegede bare"hvordan gjorder du det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:46 pm

Victoria så overrasket på Charlie, " gjorde hvad?" spurgte hun nysgerrigt og synes det var lidt mærkeligt, var han en ny vampyr der ikke havde vendet sig til det endnu, hun fandt det dog mærkeligt at han ikke engang selv har kunnet dufte at hun selv var vampyr ligesom ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:49 pm

"Løbe såå hurtigt!"sagde han undrende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:53 pm

"Hmm" sagde hun bare kort først og tænkte lidt, *jo han er ret ny* tænkte hun og bed sig i læben, " prøv selv lige at løbe herover" sagde hun og ville vise ham, at han var ligesom hende, for når de løb, var de hurtigere end almindelige mennesker, hun så stadig tænkende på ham og bed sig diskret i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:53 pm

Han løb der over hurtigt og stod og kiggede ud i luften bag efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:01 pm

Victoria smilte, " se du er ikke meget anderledes end mig, du er bare nyere end mig, ikke andet" sagde hun og begyndte at gå videre, hun så kort tilbage på Charlie og smilte svagt igen, hun ville gerne forklare ham det, men kun hvis han selv spurgte og ville vide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:01 pm

"Forandret hva?"sagde han forundret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:04 pm

Victoria smilte igen, " jep, hvis du ikke allerede hved det så er du altså vampyr, du må da være blevet bidt på et eller andet tidspunkt af en eller anden" sagde hun tænkende og hoppede op på en sten og havde det fint med at holde balancen, hun så igen på Charlie og tænkte på diverse ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:08 pm

"Lizzie bed mig men"han holdte en pause og forsatte" hvaad haha god joke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:13 pm

Victoria lagde armene over kors og hævede det ene øjenbryn, " det er ikke en joke" sagde hun og kiggede ned på den sten hun stod på, det var ligefør hun ville smadre den så han kunne se at det ikke var nogen joke, eller bede ham om at smadre den, hun så tænkende på Charlie igen og bed sig diskret i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:14 pm

"hehe du er bare en god løber ikk?"sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:18 pm

Hun hoppede ned fra stenen og så på ham, hun lavede et tegn til at han skulle komme hen til hende, hun svarede ikke på hans spørgsmål, da hun ikke ville svare på det, nu ville hun vise hvad han var og hun var ligeglad med hvordan hun skulle gøre det, bare han ikke troede det var en joke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:32 pm

Han gik hen til hende og grinede lidt



//Sorry tiden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:35 pm

//Gør ikke noget//

Victoria så tænkende på Charlie og bed sig lidt lidt i læben, " slå så hårdt du kan på den sten" sagde hun lidt efter, og så kort ned på stenen, hun viste at ligeså snart han slog på den så ville den flække midt over eller blive knust , så ville han kunne se at det ikke var en joke, og at man ikke skulle grine af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:36 pm

Han gjorder det og den blev knust han stod og kiggede på den "hvad er det sandt? er jeg et monster..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:39 pm

Victoria sukkede lidt og så kort på den knuste sten, hun vendte blikket tilbage på Charlie, " du er ikke et monster, vi er bare noget for os selv, som menneskerne finder farlige og mærkelige" sagde hun og gik lidt væk fra ham, hun så dog stadig tænkende på ham og hoppede så hurtigt op i det træ de stod ved, og stod og så ned på ham fra ned nederste gren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:41 pm

"altså et monster med evner hvad skal vi gøre?"sagde han koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:43 pm

Victoria så længe tænkende på Charlie og flyttede så blikket op i himlen, " jeg hved godt hvad jeg skal gøre, siden jeg har været vampyr længere end dig, men spørgsmålet er om du ved hvad du skal gøre og om du vil have hjælp til at forstå det ordenligt, men de spørgsmål du sikker har" sagde hun og så ned på ham igen og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:44 pm

"Altså kurer mig selv"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:55 pm

Victoria rystede på hovedet, " vi kan ikke blive kureret for hvad vi er, vi vil leve for evigt, vi er udødelige på grund af det vi er, det vil sige at du ikke blive ældre end du er nu" sagde hun og kiggede kort op på himlen igen før hun så ned på Charlie med et tænkende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:56 pm

"Hvad? aldrig.. Jeg jeg..."sagde han
og satte sig under træet hun sad ved
og kiggede i jorden "fortæl mere om os ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:33 pm

Hun bed sig tænkende i læben og så ned på Charlie, hun sukkede kort og sprang ned ved siden af ham og satte sig, hun begyndte let at hive græsset op i tag, hun tænkte lidt og så på Charlie igen, " hvad vil du vide?? bare spørg løs" sagde hun til sidst og så igen tænkende på ham, hun bed sig diskret i læben og så ned på græsset igen, som hun hev lidt op i
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fortiden viser billeder Empty
IndlægEmne: Sv: Fortiden viser billeder   Fortiden viser billeder Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fortiden viser billeder
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et besynderligt møde med fortiden.
» Billeder
» Øhh.. Billeder til Emner?
» Billeder på min profil!
» Fortidens billeder?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: