Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kedsomheden trænger på

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:13 pm

Han grinede, "hvad var spørgsmålet så til" kan kiggede lidt rundt, og nikkede kort til Andrew.
Han gav et suk, "jég må komme videre, jeg tror der er en der vil snakke med dig" sagde han med et grin i stemmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:16 pm

Andrew gik så roligt hen til dem og nikkede kort til Donnie "Nej .. Bliv du bare .. " sagde han så med en rolig stemme, han så på Victoria "Undskyld jeg har været så længe væk .. der var en masse arbejde "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:18 pm

Victoria smilede og krammede Andrew, " hvor har jeg savnet dig, og det gør ikke noget, dit arbejde er jo også vigtigt for dig" sagde hun og smilte op til ham, hun så igen på Donnie og smilte svagt, " du må skam godt blive" sagde hun og smilte igen svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:19 pm

Han kiggede lidt på dem og fik nogen minder frem for sit indre øje, "jeg bliver nød til at løbe" han begyndte at gå den vej, Victoria havde afskarbet ham fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:22 pm

Andrew lagde forsigtigt armende om hende og så kort efter ham "I lige måde .. " sagde han roligt til hende og tænkte lidt, han så ned på hende og var glad for at se hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:25 pm

Victoria tænkte lidt, imens hun stadig smilte svagt, " hvordan gik det på arbejdet, du fik vel ikke ballade på grund af mig vel?" spurgte hun og så igen på Andrew og tog den ene hånd på hans bryst imens den anden hånd stadig lå bagpå hans ryg, hun så tænkende på Andrew og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:29 pm

Andrew trak kort på skuldern og smilede lidt " Mennesker har svært ved at blive sure på os .. hvad kan jeg ellers sige" sagde han med et lille grin og sagde så lidt nysgerig " har du så lavet mens jeg var væk?" men lagde dog skjul på sin nysgerighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:33 pm

Victoria smilte, " kedet mig, og har været sammen med Nonec lidt nede ved floden og har mødt Donnie som du lige har set, det var faktisk underligt, han begyndte at age mig på hagen" sagde hun og tog fingerspidserne op på sin hage og tænkte lidt, hun lagde dog ikke for mange tanker i det, men kunne heller ikke glemme den møde Donnie havde gået rundt om hende på og den måde hans blik havde set vildt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:37 pm

Andrew blev kort spændt i kroppen men blev så rolig igen "det var nok ikke noget .. " sagde han så stille og så lidt rundt for at se om han stadig var her, hun lod så blikket hvile på hende igen og smilede lidt .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:42 pm

Victoria mærkede at Andrew blev lidt anspændt i kroppen og så tænkende på ham og trak på den ene skulder, " du har nok ret" sagde hun smilende og gik derefter dansende rundt i små cirkler, hun var glad for at Andrew var tilbage, hun havde virkelig savnet ham, hun satte sit dansende tempo lidt ned, så det bare var rolige cirkler hun lavede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomheden trænger på - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomheden trænger på
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» kedsomheden tager overhånd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: