Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kedsomheden trænger på

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:20 pm

Dato: 13.September
Dag: Torsdag
Tid: 21.00
Vejr: Overskyet, og blæser lidt
Årstid: Efterår
Omgivelser: Ingen andre lige nu

Victoria gik stille gennem skoven på bare fødder, hun gad ikke at tage sko på, hun havde lyst til at føle skovbunden med fødderne, hun gik tæt op af træerne, og lod nogen gange hånden glide ned af dem, hun snuste lidt i luften og ånede så tungt ud igen, hun elskede at dufte til naturen, hun gik stille videre og så sig omkring, hun havde været mange gange i skoven før, men det føltes bare så lang tid siden, hun kom hen til en rimelig stor sten og gik let og roligt op på den, selvom den var kols gjorde det hende ikke noget, hun sukkede så og så sig kedsomligt omkring, hun kedede sig virkelig meget lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:27 pm

Donnie stod pluselig op af et af træerne med siden og så på hende, han sagde intet, stirrede bare på hende med sine grå øjne, han hviste at hun ville mærke hans øjne på et eller andet tidspunk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:30 pm

Victoria snuste lidt i luften igen og fik færten af en anden vampyr, hun så sig lidt om, fordi hun også følte et gys komme over hende, hun fik så øje på en dreng der stirrede på hende, hun så tilbage på ham og sagde ikke noget, hun betragtede ham lidt og smilte så svagt, hun lod blikket falde på træerne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:18 pm

Han smilede og bøjede så hoved lidt så han viste at han kiggede på hende også selvom hun kiggede væk,
Han lod ikke en eneste bevægelse fra hende, være alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:45 pm

Victoria kunne godt føle drengens blik bore sig ind i ryggen på hende, hun bed sig tænkende i læben og drejede så hovedet så hun så hen på drengen igen, hun tænkte lidt før hun sagde noget, "skal du stå og stirre på mig hele dagen?" spurgte hun drillende og smilte svagt, hun satte sig på hug på stenen imens hendes blik stadig var på drengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:00 pm

Han smilede og nikkede så.
Hans blik fuldte hende da hun satte sig på hug.
Imellem tiden havde han lagt sine hænder over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:04 pm

Victoria betragtede stadig drengen og tænkte lidt, " hvorfor stirrer du endelig på mig? ser jeg så mærkelig ud?" spurgte hun smilende og så kort ned af sig selv, hun lod igen blikket vandre mellem træerne, hun bed sig diskret i læben og så igen hen på drengen med et tænkende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:00 pm

//im back//

Han smilte svagt, og rystede så på hoved, "er du da bange for at du gør det" hviskede han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:05 pm

Victoria smilte tænkende og rejste sig op, " man ved jo aldrig, har ikke set mig selv i et spejl idag, så jeg må jo få andre til at sige hvordan jeg ser ud" sagde hun og smilte svagt igen, hun så tænkende ned i jorden, og bed sig i læben, hun tænkte på Andrew, hun savnede ham, hun havde ikke set ham i et par dage fordi han var på arbejde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:13 pm

Han kiggede rundt der var ingen overhoved ud over de to.
"Så hvem er du" sagde han og kiggede op og ned af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:15 pm

Victoria betragtede kort drengen og smilte svagt, " jeg hedder Victoria" præsenterede hun sig og negede lidt, hun så på ham igen, " og hvad med dig?" spurgte hun og så rundt igen, hun bed sig diskret i læben og lod blikket falde på drengen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:22 pm

"Donnie" sagde han Metallisk og bukkede til hendes negen, "hehe, så hvad laver du her ude" sagde han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:22 pm

Victoria så tænkende på Donnie, " hyggeligt at møde dig" sagde hun med et lille smil og tænkte igen, " jeg trængte bare til at slappe lidt af og jeg savnede duften af natur, hvad laver du selv herude?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå og betragtede kort Donnie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:33 pm

Han trak på skulder, og så indgående på hende, " du dufter lidt af Kevan" sagde han direkte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:36 pm

Victoria så overrasket på Donnie, og så kort ned af sig selv, " det har jeg ikke lagt mærke til, godt nok var jeg sammen med ham for nogen dage siden, men troede ikke jeg havde fået hans duft på mig" svarede hun og bed sig tænkende i læben, hendes tanker fløj rundt inde i hovedet på hende, der var ikke kun en tanke men flere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:40 pm

Han kiggede lidt rundt for at se om der var andre end dem og kiggede så på hende igen, "hvorfor gjore andrew det mod ham" sagde han spørgerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:44 pm

Victoria så undrende på ham og tænkte lidt, det var en af det ting hun bare ikke havde lyst til at tænke på, men alligevel fløj billederne rundt i hovedet på hende, hun bed sig lidt i læben, " han var sulten og vred på Kevan, jeg prøvede at tilbyde ham mit blod, men alligevel vandt vreden og tørsten over Andrew og han kunne ikke styre det" sagde hun stille og lukkede kort øjnene og fik Kevans skrig ind i hovedet, hun rystede lidt på hovedet og så på Donnie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:46 pm

Han kiggede lidt på hende, "hvor gammel er Andrew sådan i virkeligheden" han lagde armene over kors imellem tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:49 pm

Victoria så tænkende på Donnie, " jeg forstår ikke hvad du mener med i virkeligheden, men han er 20 i menneske alder og 71 i vampyr alder" svarede hun og spurgte sig selv hvorfor mon han intersseret sig så meget om Andrew, men trak bare på den ene skulder og så rundt imellem træerne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:55 pm

*Typisk en ung vampyr der ikke kan styre sig* tænkte han, "Pas på dig selv, unge vampyre har det med at lave emegt store fejltagelser" sagde han med en bestemt mine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:01 am

Victoria smilte svagt, " så kan jeg lave endnu størrer fejltagelser end Andrew, for jeg har kun været vampyr i næsten 4-5 uger" sagde hun stille og så kort på ham før hun igen vendte blikket mod træerne igen, hun hoppede stille ned fra stenen og så på Donnie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:09 am

Han kiggede lidt op i himlen og smilede så, "hvorfor tror du jeg siger det" et smil kom frem, "fortæl mig en ting hvem bed dig" han rettede sig op så han kom i hans fylde højde.

//1m 87 cm lol! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:16 am

Victoria betragtede Donnie lidt, han var ihvertfald næsten ligeså høj som Andrew, hun bed sig tænkende i læben, " det var Madelaine som bed mig" sagde hun lidt efter stille og så væk fra ham igen, hun tænkte lidt og bed sig i læben igen, hun snurrede lidt rundt og så på træerne igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:23 am

Han lagde hoved på skrå, "jeg har ikke mødt hende endnu" sagde han tavst og slikkede sig om læberne, pluselig sagde han imens han giv et skridt frem mod hende, "ved du hvordan andre vampyres blod smagere" hans blikl var stirrende og virkede vildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:26 am

Victoria gik et skridt tilbage da hun så hans blik, og rystede kort på hovedet, " nej, har aldrig smagt det, og har heller ikke haft lysten til det" sagde hun og vendte ikke sit blik væk fra ham, hun betragtede hans vilde blik mod hende og tænkte lidt igen, imens hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:33 am

Han nikkede og fik et normalt udtryk i ansigtet, "Holder du meget af ham" sagde han kort og tavst, imens hans grå øjne stirrede roligt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:40 am

Victoria nikkede ivrigt og tænkte lidt, " ja self, jeg holder stadig meget af ham selvom han forvandlede Kevan til vampyr, Kevan bærer også selv noget af skylden" sagde hun og så kort ind i hans grå øjne med sine lyse grønne øjne og bed sig i læben igen og tænkte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:44 am

Han nikkede, "Kevan er meget provokerende men han er 13 år, det havde været klogere at bide han som 15 eller 16 årrigede" han smilede et dystret smil, og gjore tegn til at hun skulle komme over til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:47 am

Victoria trak på den ene skulder og så på ham igen, " måske, men det kan desværre ikke laves om nu" sagde hun trist og så tegnet han sendte hende, hun gik roligt og stille lidt længere hen til ham, men ikke for meget for skulle lige være sikker på hvad det var han ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:54 am

Han kiggede på hende imens han gik rundt om hende, han tog en enkelt gang hånden op til munden som en tænkene stilleng, "ja det passer meget godt" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:57 am

Victoria så undrende på Donnie imens han gik rundt om hende, hun så bagefter nysgerrigt på ham, " hvad laver du? og hvad mener du med det?" spurgte hun og blev en smule mistænkelig, dog viste hun det ikke i hendes ansigtsudtryk, hun så stadig nysgerrigt på ham og tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:59 am

Han kiggede ned på hendes fødder og der efter på hendes hænder, "kan jeg spørger dig om noget" sagde han tavst, imes hans blik rettede sig til hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:02 am

Victoria nikkede tøvende, " ja self, spørg du bare løs" sagde hun stille og smilte svagt, hun følte sig lidt underlig i denne her sitaution, men ventede bare på hans spørgsmål, hun tænkte lidt over hvad det mon kunne være han ville spørge om, og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:04 am

"Hvilket blod drikker du" han begyndte nu at studere hendes ansigt og kæber, imens han ventede på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:07 am

Victoria viste godt hvad hun skulle svare på det, " jeg drikker dyreblod" svarede hun kort, og betragtede ham kort, hun havde aldrig set en stå og studere en anden før så meget som Donnie kunne, hun tænkte lidt og bed sig så i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:14 am

Han løftede øjenbrynene, "virkelig" sagde han langsomt og intresseret, hans smil blev lidt større da han igen kiggede på hendes kæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:17 am

Victoria så kort ned af sig selv og tænkte lidt, hun så undernde på Donnie igen, " ja er der noget galt i det?" spurgte hun nysgerrigt og bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:24 am

Han rystede på hoved, og grinede så et øjeblik, han vendte sig om og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 7:45 am

Victoria løb efter Donnie, og kiggede derefter undrende op på ham, " hvorfor skulle du gå rundt om mig og studere mig sådan?" spurgte hun og var nu ved siden af ham, hun ville ikke lade ham være før han havde svaret hende og hun så skulle hænge på nakken af ham resten af dagen, hun gik et hurtigt skridt og kom nu foran Donnie så hun stod og kiggede på på ham, hun ville ikke flytte sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:35 pm

Han stoppede op da hun gik ind foran ham, han stod først og kiggede lidt ud i luften med blikket kom langsomt ned til Victorias ansigt, "Hvorfor jeg studere dig" sagde han overrasked, "Jeg skulle bare lige se noget" han gav derefter et lettere suk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:40 pm

Victoria tænkte lidt og bed sig i læben, " hvad skulle du se?" spurgte hun nysgerrigt og holdte stadig sit blik op på Donnies ansigt, hun gav sig til at tænke igen, og en lille vind kom ind bagfra og blæste hendes hår lidt op, men det lagde sig roligt på hendes skuldre igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:41 pm

"Det er jo så min lille hemmelighed" sagde han imens han agede hendes hage kort.
Han gik til sidde og begyndte at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:46 pm

Victoria stod lidt stille, men vendte sig så halvt om og kiggede efter Donnie, hun bed sig tænkende i læben og så ned på sine bare fødder, hun så op igen og løb derefter hen til ham igen, hun sagde ikke noget hun betragtede ham bare, hun så på ham med tænkende øjne da endnu et vindstød kom og løftede lidt af hendes røde hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:48 pm

Han kiggede lige ud i luften imens han sagde, "du føler dig fristed, men kan ikke forstå hvad det er der frister vel" han havde ikke et stort smil på læben, men han havde et smil på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:51 pm

Victoria så fremaf og tænkte lidt, " fristed, jeg ved ikke hvad du mener" sagde hun undrende og så igen tilbage på ham og betragtede ham kort igen, inden hun så ned på sine fødde igen, imens hun stadig gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:54 pm

Han nikkede men sagde intet gik bare, videre uden at svare hende.
Han mumlede noget på Russisk og kiggede så ned på Victoria, hans blik virkerede normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:57 pm

Victoria så tænkende på Donnie og bed sig lidt i læben, " føler du dig da fristed lige nu?" spurgte hun nysgerrigt og så derefter tænkende væk fra ham og så rundt på træerne som de passerede, hun bed sig diskret i læben og så kort op på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:00 pm

"Fristed af hvad" han stoppede op og kiggede undrende på hende, imens han tog sig til hagen.
Han kiggede længe på hende som om at hun var et malerie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:04 pm

Victoria trak på skulderne, " det ved jeg ikke, kan jo ikke læse tanker" smilede hun og dansende et skridt videre efter Donnie var stoppet med at gå, hun vendte sig dansende mod ham igen lidt længere henne, og smilte svagt til ham igen, hun lod derefter blikket vandre imellem træerne igen og tænkte på en held masse ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:11 pm

Andrew havde lugtet victoria i skoven og var med fuldt fart gennem skoven, han var en smule bekymret da han havde lugtet en anden vampyr sammen med hende, han havde været på arbejde de sidste par dage og havde ikke se victoria så meget, han håbede på hun ikke var sur eller ligne på ham fordi han ikke havde været der, han satte så farten ned i almendenligt løb og ned i gang da han var tæt på dem, han stilte sig op af et træ og kiggede på dem med et ulæseligt udtryk i ansiget, han vurderede hurtigt situationen(ved ikke lige hvordand et staves).
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomheden trænger på Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomheden trænger på   Kedsomheden trænger på Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomheden trænger på
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: