Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 kedsomheden tager overhånd

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:18 pm

Dato :: irl
Årstid ::irl
Dag :: irl
Vejr ::irl
Sted :: byen
Tid :: irl
Omgivelser :: få mennesker
----
Kelly sad på en bænk med sin flotte pinke skoletaske
hun havde et par halv løse bukser på og en trøje og et tørklæde rundt om halsen
hendes make up sad perfekt og hun var bare perfekt, hun var smuk og lækker
mange drenge ville have hende, på hendes gamle skole og i en by hun kom fra,
her fra folk bare mærkelige blege og underlige
hvad mon der var galt med den her by, hun vidste det ikke og var os ligeglad
"hvad skal jeg dog lave" sagde hun stille og kiggede ned på sin mobil
som stadigvæk ikke virkede og hendes mor havde ikke haft tid til at købe en ny til hende
det var som alt bare var imod hende nu, hun ville os have internet i huset men det havde de heller ikke fået
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:25 pm

Theodor rente rundt for at lede efter et job, da han så en meget køn pige sidde på en bænk alene. Hun var pæn på en anderledes måde, end alle de andre piger han havde mødt. De andre piger var blege og så meget ens ud, men hende her.. så mere normal ud. Han smilte charmerende, og gik hen til hende, "Hej", sagde han og rømmede sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:30 pm

hun smilede igen til drengen.
hun kørte hånden igennem håret og
luftede det ved at vifte med hånden samtidige med hun kørte hånden igennem
hun sad med det ene ben over det andet lænet tilbage på bænken og hendes taske stod på jorden foran
hende den var pink og pæn med en masse ting på. dog ikke overdrevet
"hej" svarede hun bare tilbage til ham og smilede charmerende
hendes stemme var sukkersød og en rigtigt blid og rolig stemme
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:31 pm

Han rynkede panden, "Hvad laver sådan en som dig, helt alene?", spurgte han lige så charmerende som hans smil.
Han satte sig ned ved siden af hende, og betragtede den måde hun kørte hånden igennem hendes hår.
*Wauw!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:34 pm

hun gjorde altid meget ud af sig selv
hendes stil var en hun selv havde lavede hun var ligeglad med hvad andre syntes
om hende hun kunne lide sig selv og det var det vigtigste
" pjækker jeg gad ikke være i skole mere" sagde hun stille og roligt og charmerende til ham og kiggede ham i øjne, hendes øjne var blå og smukke
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:38 pm

Han smilte venligt/sødt til hende, "Jeg gad heller ikke gå i skole længere.. Jeg vil meget hellere leve af min musik", han kiggede roligt på hende, "Selvom jeg ikke er særlig god til det, så elsker jeg at lave det.", han smilte skævt, og kiggede ud for sig. Han sad med let-spredte ben(Som mænd plejer at gøre), og sad bøjet ind over, og han hænderne knyttet sammen foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:49 pm

hun smilede til ham og sagde " kan du synge? jeg synger os? men kun om sorg og trist hed synger på tysk og engelsk" sagde hun stille
og kiggede på ham, hun syntes han virkede flink nok men han var ikke hans type og hun havde nok med dominic, hun var hans og ingen andres, mon hun over hoved måtte tale med andre for ham ? det vidste hun ikke, men hun ville tage chancen og gjorde det nu alligevel

Kelly sagde " jeg mistede min far for snart 3 måneder siden og jeg har sunget en sang til ham hver eneste dag"

hun rettede sig op og smilede
hun lukkede øjene og kneb en enkelt tåre,
hun lod den bare trillede ned af hendes kind hun var ligeglad hun var ikke bange for at vise sine følelser
hun husker tydeligt den dag, hvor det skete, hun var i skole, og havde aftalt en date med skolens lækkerste fyr, og så blev hun ringet op, af sin mor som græd og hun fortalte hende at hendes far var død i en trafik ulykke
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:57 pm

Han tøvede, og vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre.. Pigen var begyndt og græde, og det der med intim-kontakt var han ikke så god til. Han var i det hele taget ikke særlig god til piger. "Øøøh..", han rynkede panden, "Det er jeg.. øh.. ked af", sagde han forvirret. *Hold nu bare kæft Theodor! du kommer bare til at sige noget forkert!* Han tog tøvende hånden op, for at ae hende på ryggen, men lod den slapt falde ned på hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:00 pm

kelly smilede til ham og sagde " det går nok, jeg klare mig, har bare skændtes meget med min mor om hvems skyld det var. men lad os tale om noget andet" hun tørrede sin kind og smilede svagt, hendes humør var forsvundet men hun prøvede at skjule det for ham, det var ikke svært for hende at gøre dette, hun havde gjort det i mange år, hun hadede sin mor men skjulte det for hende for at få penge til tøj og divs. ting

"vil du høre en sang jeg kan?" spurgte hun ham stille og kiggede ham i øjene
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:06 pm

Theo rynkede panden, "Hvis det får dig i bedere humør..", han kiggede prøvende på hende og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:25 pm

hun smilede til ham over hele ansigtede og sagde " lidt"
hun begyndte stille og nynne og så sang hun med den smukkeste stemme hun havde og hun var god til det

He drops his suitcase by the door
She knows her daddy won't be back anymore
She drags her feet across the floor
Tryin' to hold back time, to keep him holdin' on

And she says, "Daddy, Daddy, don't leave
I'll do anything to keep you
Right here with me
Can't you see how much I need you??

?Daddy, Daddy, don't leave
Mommy's sayin' things she don't mean
She don't know what she's talkin' about
Somebody hear me out?

"Father, listen
Tell him that he's got a home
And he don't have to go
Father, save him
I would do anything in return?

?I'll clean my room, try hard in school
I'll be good, I promise You
Father, Father, I pray to You"

Now she hasn't slept in weeks
She don't wanna close her eyes
'Cause she's scared that he'll leave
They tried just about everything
But it's gettin' harder now for him to breathe

And she say, "Daddy, Daddy don't leave
I'll do anything to keep you
Right here with me
Can't you see how much I need you??

?Daddy, Daddy, don't leave
The doctors are sayin' things they don't mean
They don't know what they're talkin' about
Somebody hear me out?

"Father, listen
Tell him that he's got a home
And he don't have to go
Father, save him
I would do anything in return?

?I'll clean my room, try hard in school
I'll be good, I promise You
Father, Father, I pray to You?

"Please don't let him go, I'm beggin' You so
Let him open eyes, need a little more time
To tell him that I love him more
Than anything in the world, it's daddy little girl

"Father, listen
Tell him that he's got a home
And he don't have to go
Father, save him
I would do anything in return?

?I'll clean my room, try hard in school
I'll be good, I promise You
Father, Father"

She was daddy's little girl
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:28 pm

Theodor sad med åben mund, da hun var færdig med at synge, "Wauw", sagde han stille, "Du er jo skide god!", han smilte stort, "Du kunne blive sanger!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:41 pm

hun smilede til ham og rødmede og sagde " det vidste jeg godt men jeg er alt forgenert til at kunne stå på en scene men jeg elsker at synge for mig selv og bare lade som om ingen andre kan høre mig"
hun grinte lide over han sad med åben mund
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:41 pm

Han smilte skævt, "Det kender jeg godt", han kiggede på hende, "Alt for godt.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 5:02 pm

" hvorfor gør du det" sprugte hun bare og tog en cola op af hendes taske og drak lidt af dem og smilede
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 6:09 pm

"Fordi jeg også synger.. men jeg er alt for genert til at synge for andre", han rødmede og smilte skævt, og charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:10 pm

hun smilede og nussede ham i håret og sagde " det er vi alle sammen. på visse punkter.!"
hun lænede sig op af ham og sagde " argh hvor er jeg træt!" hun gabte en smule
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 10:48 pm

Han grinte, og undvigede da hun nussede ham i håret, "Det er jeg satme også!", sagde han og lænte sig bagover.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 1:08 am

hun grinte igen og havde det sjovt med at prøve at få lov at nusse ham i håret hun grinte højtlydt
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 8:47 pm

Han grinte af hende "Hvad har du gang i?", sagde han grinene, og tog fat om hendes håndled.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 12:24 pm

"undskyld skal nok lade dig være`" sagde hun og kiggede væk og satte sig ordenligt " jeg har bare noget med at kan godt lide at rode drenge i håret" sagde hun roligt og smilede....
Tilbage til toppen Go down
Theodor
Bruger
Theodor


Erfaring : 1157
Respekt : 11
Antal indlæg : 1135

kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 8:28 pm

Han lo, "Okay, den har jeg aldrig hørt før", sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedsomheden tager overhånd Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomheden tager overhånd   kedsomheden tager overhånd Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedsomheden tager overhånd
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kedsomheden trænger på

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: