Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stjerner på himmel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:21 pm

Valencia strammede grebet en smule og blev overasket over han satte i løb, hun skulle lige til at protestere men sagde alligevel ikke noget og så fremad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:24 pm

"Sådan" sagde han og satte farten ned da skoven begyndte at tynde ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:32 pm

Valencia smilede og løsnede sit greb "må jeg komme ned nu?" lo stille og ville ikke pine ham mere med hendes vægt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:35 pm

"Kan du stadig ikke gå?" spurgte han inden han stoppede op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:39 pm

Valencia sukkede stille og sagde bestemt "Jeg kan godt gå .. sæt mig nu ned" hun ville helst ikke have hendes bror så hende på ryggen af en dreng, hvis han var hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:46 pm

"Oookay sagde han bare og lod hende glide ned, men lod hende være sådan så hun kunne støtte sig til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:50 pm

Valencias ben gav kort efter´og hun snublede lidt men rettede sig hurtigt op og rettede på kjolen "Jeg kan godt " sagde hun bestemt og så hen på ham, hun begyndte så forsigtigt at gå, det var lidt mærkeligt efter at ha' sidet på han ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:06 pm

"Sikker?" spurgte han stadig lidt mistænksom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:10 pm

Valencia så hen på ham og gik rimlig normalt, hun smilede lidt til ham og spurgte stille "Du kan da gå med .. så kan du tjekke om jeg kan?" hun smilte drilskt, men mente det nu alligevel alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:15 pm

"Det vil jeg gøre" sagde han og grinte lidt.
Han kom hurtigt op ved siden af hende og kiggede stadig lidt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:19 pm

Valencia smilede lidt til ham og var glad for han gik med hende, hun gik op af en lille side vej og stoppede på ved et smukt ikke alt for stort hus "Her .. bor jeg så" hun så lidt på huset og så så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:28 pm

"Du bor flot" sagde han og fløjtede lavmælt.
Han målte hurtigt huset med øjne og afgjorde hurtigt med sig selv, *Jeg skulle nok kunne komme derind hvis jeg ville*
Han kiggede igen på hende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:35 pm

Valencia smilte lidt og så på ham "Tak .. " hun havde lyst til at spørge om han ville med ind, men var bange for et nej og smilede skævt "Jeg .. må nok også hellere ind " hun kigggede kort hen mod en tom plads ved siden af huset hvor hendes brors bil skulle stå, hun vurderede hurtigt at han ikke var hjemme.

//UPS! skal man egentlig ikke lave et nyt emne i byen ??!!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:38 pm

//Jo det skal man//


Lewis stod bare udenfor og kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:42 pm

Skal jeg eller vil du ^^??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:46 pm

//Dig... Det er dit hus^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stjerner på himmel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stjerner på himmel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Stjerner.
» Sol og Blå Himmel Og til fare for sig selv
» Kigger på stjerner
» Alle nattens stjerner.
» Stjerner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: