|
| Stjerner på himmel | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 7:21 pm | |
| Valencia strammede grebet en smule og blev overasket over han satte i løb, hun skulle lige til at protestere men sagde alligevel ikke noget og så fremad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 7:24 pm | |
| "Sådan" sagde han og satte farten ned da skoven begyndte at tynde ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 7:32 pm | |
| Valencia smilede og løsnede sit greb "må jeg komme ned nu?" lo stille og ville ikke pine ham mere med hendes vægt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 7:35 pm | |
| "Kan du stadig ikke gå?" spurgte han inden han stoppede op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 7:39 pm | |
| Valencia sukkede stille og sagde bestemt "Jeg kan godt gå .. sæt mig nu ned" hun ville helst ikke have hendes bror så hende på ryggen af en dreng, hvis han var hjemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 7:46 pm | |
| "Oookay sagde han bare og lod hende glide ned, men lod hende være sådan så hun kunne støtte sig til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 7:50 pm | |
| Valencias ben gav kort efter´og hun snublede lidt men rettede sig hurtigt op og rettede på kjolen "Jeg kan godt " sagde hun bestemt og så hen på ham, hun begyndte så forsigtigt at gå, det var lidt mærkeligt efter at ha' sidet på han ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:06 pm | |
| "Sikker?" spurgte han stadig lidt mistænksom. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:10 pm | |
| Valencia så hen på ham og gik rimlig normalt, hun smilede lidt til ham og spurgte stille "Du kan da gå med .. så kan du tjekke om jeg kan?" hun smilte drilskt, men mente det nu alligevel alvorligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:15 pm | |
| "Det vil jeg gøre" sagde han og grinte lidt. Han kom hurtigt op ved siden af hende og kiggede stadig lidt på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:19 pm | |
| Valencia smilede lidt til ham og var glad for han gik med hende, hun gik op af en lille side vej og stoppede på ved et smukt ikke alt for stort hus "Her .. bor jeg så" hun så lidt på huset og så så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:28 pm | |
| "Du bor flot" sagde han og fløjtede lavmælt. Han målte hurtigt huset med øjne og afgjorde hurtigt med sig selv, *Jeg skulle nok kunne komme derind hvis jeg ville* Han kiggede igen på hende og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:35 pm | |
| Valencia smilte lidt og så på ham "Tak .. " hun havde lyst til at spørge om han ville med ind, men var bange for et nej og smilede skævt "Jeg .. må nok også hellere ind " hun kigggede kort hen mod en tom plads ved siden af huset hvor hendes brors bil skulle stå, hun vurderede hurtigt at han ikke var hjemme.
//UPS! skal man egentlig ikke lave et nyt emne i byen ??!!// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:38 pm | |
| //Jo det skal man//
Lewis stod bare udenfor og kiggede rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:42 pm | |
| Skal jeg eller vil du ^^?? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Stjerner på himmel Man Sep 07, 2009 8:46 pm | |
| //Dig... Det er dit hus^^// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Stjerner på himmel | |
| |
| | | | Stjerner på himmel | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 182 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 182 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|