Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stjerner på himmel

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 10:25 pm

Dato :: 6. september.
Årstid :: Efterår.
Dag :: natten til mandag.
Vejr :: stille blæst og stjerne himmel.
Sted :: et godt stykke ind i skoven.
Tid :: 22:20 ca.
Omgivelser :: Træer.

Valencia gik med små dansende skridt gennem den dunkle skov, hun havde en hvid kjole på der gik til knæne, hun så drømmende op på den stjerne befyldte himmel og nynnede svagt, hendes røde krøller hoppede let på hendes ryg og lignede ild på afstand, hun nød vinden i ansigtet og duften af den grønne skov, hun følte sig fri og glad, hun stoppede så op ved en lille plet græs og lagde sig forsigtigt i det tøre græs, hun så op på himlen og ledte efter stjerneskud, hun følte sig aldrig alene når hun havde stjernerne at se på, hun fandt hurtigt carlsvognen,lille bjørn og dem alle sammen, hun havde studeret stjernerne nøje op til flere gange, Hun sukkede stille og slappede af i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 10:29 pm

"Føler du dig sikker hos stjerne?" spurgte lewis der stod lænet op at et træ ikke så langt derfra.
Han havde været ude og gå en tur da Menneskelugten havde ramt ham.
Han kiggede på hende, hun var enten ny eller god til at skjule sig.
Han havde mørkegrønt tøj på som havde mørkebrune pletter hist og pist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 10:34 pm

Valencia fik et mindre chok og så hurtigt hen mod stemmen, hun satte sig halvt op på albuerne og smilede svagt "Ehm .. for at være ærlig " hun så lidt forlegent ned, da det jo var tåbeligt "Ja .. " hun lo lavt og kort af sig selv og spekulerede så over hvem den fremmede var, hun satte sig så helt op og så kort op på himmlen før hun lod sit blik hvile på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 10:42 pm

Hans blik blev milndet. "Ville bare lige være sikker" sagde han med et venligt smil.
Han trådte lidt frem så han rigtig kunne ses. (Billede)
Han stod sådan og kiggede bare på hende derfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 10:48 pm

Valencia blev en smule forbavset over hans bleghed, men kommenterede det ikke og smilede skævt "Jeg ved godt det lyder .. tåbeligt .. " lo hun stille og følte sig dum over at hun følte sig tryg ved stjernerne, hun så lidt ned i græsset med et tænkende blik og mærkede vinden tage fat i hendes hår, hun gøs kort da det var en smule køligt på hendes bare arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 10:54 pm

"Alle har deres egne måder at slappe af på. Du ville dø hvis du hørte min" sagde han bare og kiggede på hende.
"Fryser du?" spurgte han hende og tog sin trøje af og rakte hende den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:02 pm

Valencia glippede kort med øjnene og så på ham, hvad mente han dog med det?, hun så skiftevist på trøjen og ham, hun tog så forsigtigt trøjen mens hun så op på ham, Hun så ned på trøjen og lagde den om sig "Tak .. " Mumlede hun stille, det var ikke klogt af ham at han havde sagt det, for nu ville hun gå og spekulere over det, ind til hun fandt ud af hvad det var, hun bed sig diskret i læben og tænkte *Vil .. han da slappe af .. hvis jeg dør ?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:05 pm

Lewis lagde sig ned i græsset og kiggede selv op på himlen.
"Er du så ny?" spurgte han og hentydede til forks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:10 pm

Valencia så hen på ham og lagde sig stille ned med et suk "Ja .. helt ny .. " hun knugede forsigtigt trøjen ind til sig da der kom et vind blæs til, hun så op på stjernerne og tænkte, hun skævede så diskret hen på ham og bed sig kort i læben "hvad hedder du?"sagde hun med en forsigtig stemme og så på ham.

//Skal logge .. men kommer på i morgen .. Så vi kan fortsætte .. hvis du vil (: .. Natte //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:12 pm

"Lewis, men kald mig bare noget andet, hvis du har svært ved at huske navne" sagde han smilende og tilføjede "Som mig selv"
Han kiggede på hende med et grin og smilte så bare lidt før han igen så op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 11:54 pm

//Vil gerne skrive i morgen eller noget^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 2:39 pm

Valencia så op på stjerne himmlen igen og nikkede lidt "Lewis" sagde hun så lavt, men mest for lige at få det kodet ind i hukommelsen, hun pillede lidt ved en tot af sit røde hår og tænkte, hun lyttede til skovens stilhed og sit eget reglmæssige vejrtræk,hun vendte så hovedet mod ham og besluttede sig for at bryde stilheden "Så .. du bor også i forks?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 2:57 pm

"Ja" svarede han bare og snuste lavt ind.
Hun duftede faktisk godt, bedre end de fleste.
Han smilte kort og kiggede videre op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:02 pm

Valencia sukkede stille og vendte hele kroppen mod ham og studerede hans udseende nøje "Hvordan .. er det at bo i forks" sagde hun så lidt usikkert, hun håbede på at høre noget godt, da hun nemt ville blive usikker ved at bo her, hvis byen var fyldt med bander eller ligne, hun har så mange svage punkter at man ikke behøvede vold for at få hende overtalt til noget, hun knugede trøjen i sine hænder og kneb øjnene i ved de grufulde tanker og billeder hun fik fra sin fortid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:08 pm

"den er meget nem at bo i... Men der er nogle dage, hvor man ikke skal træde folk over tærene"sagde han og hentyede til når Vampyrene var rigtig sultne, der kunne de finde på hvad som helst.
"Men bare rolig, der vil altid være nogle til at hjælpe hvis der skulle ske noget" sagde han så og smilte bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:18 pm

Valencia åbnede så forsigtigt øjnene og så på ham "Jeg kende ingen i byen .. udover dig" sagde hun lavt, hun forstod ikke hvordan nogen kunne hjælpe hende, hvis hun ingen kendte, hun kørte i en rolig bevægelse en lok af sit hår om bag øret, da den var faldet ned i ansigtet på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:27 pm

"de hjælper en selv om man ikke kender dem" sagde han og kiggede igen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:30 pm

Valencia vendte sig om på ryggen igen og så op på stjernerne "Mener du det .. eller siger du det bare for at berolige mig?" hun vendte ikke blikket på ham mens hun talte, men så op på den mørke himmel med et tænkende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:38 pm

"de hjalp mig" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:51 pm

Valencia så kort på ham og sagde stille " .. Hmm .. ville du hjælpe mig?" hun pillede lidt ved kjolekanten og tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 3:56 pm

"Ja, hvis det var mod nogle bestemte" sagde han bare og kiggede længe på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:00 pm

Valencia tænkte lidt og så tavst på ham, hun var ikke sikker på hvad hun skulle svare og ville ikke sige et eller andet vrøvl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:03 pm

Han kiggede på hende længe før han atter rettede blikket mod himlen .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:18 pm

Valencia tænkte lidt og så forsigtigt på ham igen og betragtede ham endnu en gang, hun bed sig kort i læben og rakte stille en hånd hen mod ham for at røre hans blege hud, hun var ikke sikker på hvorfor hun ville røre den, men hun var så nysgerigt, den så så galt og marmor agtig ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:24 pm

Lewis så bevægelsen og tænkte hurtigt.
Han nøs kraftigt og fik det til at se ud som om nyset fik ham lidt bagud.
"Undskyld" sagde han ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:30 pm

Valencia trak hurtigt hånden til sig og så lidt forlegent på ham "er du forkølet?" hun tænkte det var en grund til hans bleghed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:32 pm

"lidt" sagde han og lagde lidt kraft bag en snøften.


//Skal lige ud med hundene//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:36 pm

Valencia så stadig på ham og tænkte "Oh okay .. Det er også ved at blive koldt i vejret igen ..." hun lidt op på himlen og lod blikket hvile på ham igen, hun gabte kort og var blevet en smule træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:51 pm

"Det havde jeg ikke lagt mærke til" sagde han med et lille smil.
Eftersm han var død, kunne han ikke mærke noget som helst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 4:55 pm

Valencia smilede svagt og så ned på sin sommer kjole "Det har jeg .. det er ved at blive for koldt med sommer kjoler" sukkede hun trist, da hun elskede sommerkjoler, hun pillede lidt ved kjole kanten og tænkede lidt, hun slappede af i kroppen da hun var blevet lidt sløv, fordi hunvar træt, hun havde slet ikke sovet de sidste 24 timer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:01 pm

"Nu har jeg jo aldrig gået med kjoler, så jeg kan ikke sige Jeg ved hvordan det føltes" sagde han bare og grinte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:09 pm

Valencia lo kort og så på ham "Det håber jeg heller ikke du har .." Sagde hun med et smil og havde brugt sin sidste energi på at grine og holde sig frisk, hendes hoved føltes tungt og hendes øjne var tunge og pludseligt besvimede hun, hun lå stille på jorden og var helt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:12 pm

Lewis kravlede hen til hende og snuste lidt dybt ind.
Hun duftede fantastisk. Han kunne bide hende, men han måtte holde sig tilbage.
Lewis bevægede læberne helt tæt på hendes hals, der var kun en mm mellem hans mund og hendes hals.
Han trak sig tilbage, han havde allerede drukket.
"Hey. Er du okay?" spurgte han hende så endelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:19 pm

Valencia glippede med øjnene og bevægede sig lidt "Uhm .. for lidt søvn"mumlede hun, hun tog sig lidt til hovedet og hendes syn svækkede stadig lidt ,hun rakte armen ud og fik fat i hans trøje, hun trak så hurtigt hånden til sig da hun kom helt til bevidsthed "Eh, ja .. jeg .. er okay" Hun satte sig hurtigt op og var lidt flov over det "Undskyld .. Jeg skal lære at gå i seng nået oftere .." Sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:27 pm

"Jeg kan godt hjælpe dig hjem" sagde han og smilte venligt til hende.
Han grinte lidt over hende og svarede "Det skal jeg også" sagde han bare med et smil og gabte falskt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:38 pm

Valencia så på ham og smilte stille "Tak .. det må du gerne .. hvis jeg nu skulle falde om på vejen .. " Hun smilte drilskt og rejste sig helt op og så rundt, hun var ikke sikker på hvad vej hun kom fra og bed sig i læben *Vejen .. hjem* hun vendte sig mod Lewis "Lewis? .." sagde hun stille og pillede ved sin kjole kant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:42 pm

"Ja?" spurgte han og kiggede på hende med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:50 pm

Valencia så på ham og kløede sig i nakken "jeg .. Kan ikke huske vejen .." Sukkede hun så stille og følte sig endnu en gang som et fjols, hun så rundt mellem træerne, her var endnu mørkt og solen kom nok først frem om én eller to timer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:55 pm

"Det gør ikke noget" sagde han bare og kiggede på hende med et lille smil.
"Jeg kan lige tage dig på ryggen og så går vi bare lidt rundt" sagde han bare ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 5:59 pm

Valencia så lidt overasket på ham og lo så lidt "Aj, jeg tror ikke du kan bære mig .. jeg bliver da alt for tung at have på ryggen" sagde lidt nervøst, hunn følte sig ikke helt tryg ved tanken om at side på hans ryg, især ikke hvis han tabte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:04 pm

"Nej... Jeg har tit båret rundt på min lille søster" sagde han og smilte stadig med et let smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:17 pm

Valencia så lidt ned og tænkte lidt, hun begyndte så på en masse grunde til hvorfor han ikke skal bære hende "Jamen du for ondt i ryggen og tænk hvis du falder og hvad tænker folk ikke ? .. og du skal heller ikke have dårlig ryg jo vel?" hun lo lidt og bed sig en smule i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:19 pm

//Skal lige spise ^^ .. Kommer igen //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:22 pm

Han løftede hende, let som en fjer, op på ryggen og sagde stædigt "Jeg får ikke ondt i ryggen og sådan er det altså bare"
Han smilte og begyndte at gå i normalt tempo mod skovens ende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:35 pm

Valencia fik et lmindre chok og så ned på ham, hun klamrede sig til ham for ikke at falde ned "Lew-lewis .. sæt mig ned!" hun synes godt nok ikke han gik som var hun tung, men alligevel ville hun ikke have han skulle tabe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:51 pm

"Slap så af" sagde han lidt stædigt og gik stadig hurtigt og sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:59 pm

Valencia tavs og så ned på ham, hun følte sig alligevel ret sikker på hans ryg, hun gjore grebet om ham en smule mere løst og så rundt, hun sukkede stille ud og så fremad for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:04 pm

"Sig til hvis du ser noget du kender" sagde han og smilte.
Han gik stadig i det samme tempo som gjorde at hun ikke rystede op og ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:16 pm

Valencia så sig lidt omkring og synes det hele llignede hinanden "Jeg .. genkender ikke noget .. Vi skal bare lieg ud af skoven .. Så er vi næsten ved min hoved dør" hun så ned på ham og var en smule fovirret over han endnu ikke var blevet træt af at have hende på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 7:19 pm

"Fint... Hold lige fast, så sætter jeg farten op" sagde han og vendtede kort og satte så farten op i løb for mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stjerner på himmel Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner på himmel   Stjerner på himmel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stjerner på himmel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Stjerner.
» Sol og Blå Himmel Og til fare for sig selv
» Kigger på stjerner
» Alle nattens stjerner.
» Stjerner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: