. |
|
| Kirkegården.. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården.. Man Sep 07, 2009 3:26 pm | |
| Hun smilede, og kyssede ham i små kys. "Den dag kan jeg godt huske." Brummede hun, og kyssede ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården.. Man Sep 07, 2009 3:27 pm | |
| "Ja du skred, fordi du ikke ville se på mit blod." lo han blødt. "Typisk dig." Han pludrede hende i håret og klemte hendes hånd. "Hun er meget følsom." smilede han til Lewis. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården.. Man Sep 07, 2009 4:01 pm | |
| Hun skar ansigt. "Jeg var bange for at dræbe dig!" Løj hun. Hun flettede sine fingre ind i hans. "Jeg er ikke følsom, jeg er et meget ondt uhyre!" Sagde hun smilende, og nev hans næse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården.. Tirs Sep 08, 2009 4:32 pm | |
| Han rynkede sine bryn. "Kommene koner må ikke lyve over for deres mænd!" sagde han med en meget formel tone. "Slet ikke over for folk som Lewis." Han så ikke på ham, da han sagde hans navn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kirkegården.. Tirs Sep 08, 2009 4:35 pm | |
| "Er han da min kommende mand?" Spurgte hun med løftede øjenbryn. "Det forstår jeg ikke.." hun rystede på hovedet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kirkegården.. | |
| |
| | | | Kirkegården.. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 165 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 165 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|
|