hvorfor bliver vampyre helt hvide og kolde? findes der vampyre IRL? hvis der gjorde ville i så ikke bides af dem det ville jeg i hvertfald
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 6:27 pm
Hmm.. Det kunne da være fedt, men hvad med familie og venner.. Ttror du at du ville kunne holde til at slå folk ihjel hele tiden for at du selv ville kunne overleve.. Men der er da nogle cool ting ved det.. At være så stærk kan da næsten kun være bonus..
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 7:28 pm
hmm.. ville nu hellere være Varulv. De bliver ældre og lever ikke for evigt (hvad skulle man dog også lave?) Det kunne jo være fedt at leve lidt længere. Men her har du også muligheden for at være menneskelig og "normal". Ulemper er det der med magerne.
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:07 pm
varulve er da ikke normale, og i kan jo ikke styre jeres adfærd hvis i bliver sure.. så det er tamt at sige.. faktisk efter hvad jeg har læst så når en varulv er i varulve face og ikke har lært at kontrollere sig helt endnu, så bliver de ikke ældre, før de har lært at kontrollere varulve genet ordenligt..
Kevan.. Vampyrer bliver helt kolde og hvide fordi de enlig praktisk talt dør.. en vampyr er en levende død som har brug for blod til at overleve. Og nej vampyrer findes ikke rigtig..
Vampyrer kan være mere normale end varulve, vi bliver i det mindste ikke forvandlet til en snothvalp.
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:09 pm
Kevan GRINER
det var godt sagt SNOTHVALP
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:09 pm
jeg tænkte også på, hvis man kunne kontrollere det. og Varulve har altså flere følelser end Vampyr. (så vidt som jeg har læst altså)
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:14 pm
ja i græder mere end os xD sådan er det vidst..
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:15 pm
HAHAHAHAHAHAHAH jeg nyder at være mennesker jeg vil nødig bides så få i skam tæv af mooooiiiiiiiiiiiii
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:16 pm
(ruler med øjne) ja, men det er jo også bevis på flere følelser.
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:18 pm
TUDEFJÆS MAN MÅ GODT I PARKEN :p
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 8:21 pm
Ruller med øjne af Kevan.
Sarah Bruger
Erfaring : 550 Respekt : 12 Antal indlæg : 524
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 10:13 pm
Det hedder himler med øjnene ^^
Kevan, ehm, styr dig lige lidt ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Ons Sep 02, 2009 10:55 pm
Altså Kevan til at starte med er du ikke stærker end nogen da du først skal lære at leve med dine kræfter & lære at kontroller dem osv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Tors Sep 03, 2009 9:04 am
jaja ved det godt
Gæst Gæst
Emne: Sv: HVORFOR? Fre Sep 04, 2009 1:56 pm
Jep, men varulve er mere følsomme end vampyrere ^^ Du sagde selv lige at vampyrere er døde, så de kan jo ikke føle? (Okay Dai, nu vrøvler du^^)
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …