Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 efterår

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: efterår   efterår Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:37 pm

Dato :: IRL
Årstid ::IRL
Dag :: Torsdag
Vejr :: vindstille
Sted :: Skoven
Tid :: 22.00
Omgivelser :: træer

--------
Mie gik fra byen og helt alene, hun ville ud i skoven hun elskede at være i skoven hvis hun ikke var i godt humør.
da hun flyttede her til byen har hun brugt meget tid her ude i skoven. mest fordi hun har været trist og ensom, hun sang stille for sig en sang hun selv havde skrevet. hun havde papir og blyant med sig da hun ville prøve at tage noget fra skoven. mie kunne godt lide at tegne ting hun så, og nogen gange os sine tanker.

det var aften så der var mørkt hun var lidt bange men vidste at der ikke var noget farligt i skoven, men hun var alligevel ikke helt sikker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:40 pm

Victoria kom gående stille igennem skoven, hun var lidt træt af at gå så hun hoppede op i træet og begyndte at springe fra træ til træ, det var meget mere befriende fordi han også fik luften i hovedet, hun fik dog færten af Mie og stoppede op og kiggede rundt, hun fik øje på Mie og sprang ned fra træet, men idet hun prøvede at gå stille imod hende fik hun tråt på en gren og dens knæk var ret stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:59 pm

mie stivner og kigger sig rundt hun hørte en knæk lyd og sagde "HVEM DER, jeg ved der er nogen, kom bare frem jeg er ikke bange" mie tænkte hurtigt bag efter *JJO jeg er faktisk ret bange* hun forsatte frem mod bænken og satte sig så. men hun duftede og kunne dufte en anden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:00 am

//OOG ved godt det er mega nedern men skal altså smutte nu for skal i seng skal lorte tidligt op imorgen går ikke i folkeskole mere jo Razz \\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:01 am

Victoria kom til syne og smilte svagt, "det er bare mig, og jeg kan åbenbart ikke andet end at skræmme dig hele tiden" smågrinte hun og gik hen imod Mie og så sig derefter lidt omkring, hun lyttede til stilheden efter knækket, og smilte igen for sig selv og så igen på Mie og tænkte derefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:08 pm

En fremmed duft sprande sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 2:45 pm

Mie så på Victoria og sagde " ja det er du faktisk ret god til, hvad laver du her ude så sent?"
hun så på jorden og kiggede rundt og lugtede og sagde hurtigt " der er en mere kan du ikke lugte det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:02 pm

Dai dansede ind i lysningen, lydløst på grund af hendes tykke strømper.
"Heeeej!" udbrød hun da hun opdagede af der var nogle.
"Jeg er Daiya."
Hun rakte hånden frem mod pigen(Mie) da hun jo godt kendte Thora.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:11 pm

MIe så bare på hende og ville ikke give hånd. hun kiggede ned på sin tegning igen og sagde "mie"
hun begyndte at tegne hvilket hun var meget god til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:25 pm

Emily's øjne gennemsøgte skovbunden og hun lod let sine fingre røre ved den ru bark.
"Hmm...Nessie har været her?" Mumlede hun og snusede indad "idr!!!" udbrød hun, da Lugten af vapyre endnu engang trængte ind i hendes næse "Aderhh!!" Hun gik od lysningen og rynkede et par gange på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:26 pm

Victoria så smilende på dem begge, " hej Dai" sagde hun smilende og så derefter på Mie, og trak på skulderne, " jeg havde ikke noget at lave og jeg elsker at være ude i naturen" sagde Victoria smilende til Mie og så sig omkring igen, der var så stille og hun fangede godt selv lugten af en anden vampyr og viste at det var Ribanalon der var derude
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:30 pm

Emily opdagede Toria, Dai og...En anden Vampyr xD
Hun holdt sig i skyggerne for ikke at kunne ses..
Man kunne lugte hende, men man kunne ikke lugte hvor hun var, eller hvor tæt hun var på.
Emily kunne ikke andet end at slå blikket ned, i frygt for at vreden ville overtage hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:36 pm

//OOG skal lige ud og køre med min mor ska lige ordne nogen ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:40 pm

OOG://Helt Fint xD Jeg venter bare (://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:17 pm

//OOG BACK

Mie lagde sin tegning på bænken og rejste sig og gik hen mod nogen træer da hun kunne lugte noget som ikke var vampyrer hun kiggede på victoria og sagde " kan du lugte deT?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:19 pm

"Lugte?"
Dai rynkede sin næse, og sine bryn, da hun ikke forstod.
"Hvad mener du?"
Hun fnøs.
"Hvem luger så meget at man kan lugte det SÅ langt væk fra?"
Hendes stemme dirrede af tvivl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:35 pm

Mie kiggede på hende og sagde " lugte min parfume?- den er dejlig jeg købte den i london!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:41 pm

Dai smilede skævt.
"Jeg tror Mishu, har en magen til, det er min storesøster."
Hun trak på skuldrene.
"Men den er da fin nok."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:43 pm

Mie kiggede på dai og rejste sig og sagde " jegm å hjem"
hendes hænder rystede og hun kunne ikke lade være at kigge på dai
hun på hurtigt over på victorie med et bedende blik om hjæp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:57 pm

Dai lagde forvirret hovedet på skrå.
"Er jeg forvirrene?"
Hendes mor havde været psykolog, så hun kunne lidt.
"Hmm?"
Hendes stemme var lidt kold, men tog en dyb indånding.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:00 pm

Mie gik over til victoria hviskede til hende så det kun var hende der kunne høre det "hjælp mig!"
Mie kiggede på Dai og sagde inet hun vidste ikkehvad hun skulle gøre
hun var bange og alligevel ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:02 pm

Dai sendte sine øjenbryn i vejret og drejede en omgang rundt.
"Okay, okay, jeg skal nok gå."
Hendes stemme viste at hun var ligeglad.
Hun dansede lalleglad ud af lysningen, mens hun nynnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:07 pm

Victoria hørte hvad Mie sagde og så en enkelt gang på hende før hun vendte blikket efter Dai og tænkte lidt, Victoria vendte sig mod Mie og lagde den ene hånd på hendes skulder, " du må styre det, ellers må du tage til Seattle og stille din tørst" hviskede Victoria for hun var ikke helt sikker på at Dai var helt væk fra dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:50 pm

mie hviskede tilbage " men hende " mie nikkede ned mod den vej dai var gået!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:57 pm

Victoria sukkede, " du må ikke jage hende i Forks, og jeg ville blive glad hvis du slet ikke tænkte på at jage hende, hun betyder meget for mig det håber jeg du forstår, men tag til Seattle og stil din tørst hvis du ikke kan holde den ud længere" sagde Victoria roligt og så tænkende på Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:58 pm

"dyr?" var det eneste hun kunne få ud af sin mund hun kiggede på hende og hendes hænder rystede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:00 pm

Victoria smilte svagt, og tænkte lidt, " jeg kan godt finde et til dig" foreslog Victoria og så stadig tænkende på Mie, når hun nu tænkte over det så var Victoria også selv ved at blive lidt tørstig, hun havde ikke spist længe nu og kunne godt mærke tørsten trykke lidt, men viste det ikke til Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:02 pm

"jeg er så tørstig jeg...." hun stoppede og så på victoria og så ned i jorden igen og sagde " vil du det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:09 pm

Victoria nikkede og smilte svagt, "kommer om lidt" lovede hun og så var hun væk, lidt efter kom Victoria tilbage med en hjort over skulderen, hun lod den falde ned på jorden foran Mie, og så derefter op på Mie igen, " du skal bare sætte tænderne i nakken på den og begynde at suge blodet" forklarede hun og så ned på hjorten igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:13 pm

Mie satte sig ned og bed den i nakken og begyndte at suge og lidt efter kiggede hun op igen og smilte og sagde " ÅRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHH, det var godt" hun havde blod rundt om munden ikke ret meget men lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:19 pm

Victoria smilte svagt og så stadig på Mie, " det var godt, jeg håber ikke at du bagefter går over til menneske blod" sagde hun og så stadig på Mie, Victoria havde ikke fået stillet sin egen tørst endnu, men lod Mie komme sig først, før Victoria gjorde noget som helst selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:21 pm

Mie rejste sig fra hjorten og sagde " nu er det din tur skal du ikke have noget? hvor tit stiller du tørsten?, vil prøve at lade være du kan måske hjælpe mig?"

Mie ville ikke være en morder hun ville ikke være som dem der dræbte uskyldige, mon hun kunne tage hjem til sin far igen hva mon han ville sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:26 pm

Victoria tænkte lidt, men smilte så og tog hjorten lidt op til munden og bed den i halsen, hun sugede den tom og lod den falde lidt jorden igen og tørte sig om munden, " jeg prøver at lade være med at spise blod overhovedet, men når det bliver nødvendigt, behøver jeg kun blod en gang om ugen mindst, og jeg vil med glæde hjælpe dig så meget som jeg kan" sagde Victoria smilende og så på Mie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:32 pm

hun kiggede på hende og sagde " hvad spiser du så?, hvor tit tror du jeg skal have blod?.!"

hun var bange for hun ikke kunne lade være med at røre mennesker hun ville så meget gerne prøve det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:36 pm

Victoria trak smilende på skulderne, " vampyrer behøver kun blod, de kan ikke spise andet end det, jeg ved ikke hvor tit du behøver blod, du er nyfødt som man kalder det og behøver måske blod lidt flere gange end jeg gør, men kom til mig hvis du behøver hjælp med at jage" sagde Victoria og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:38 pm

"menneske blod jeg vil prøve det!! - oki!"
hun kiggede på hende og smilte lidt og krammede hende " du er som en søster!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:44 pm

Victoria så underende på Mie et øjeblik, men nikkede så og smilte svagt, " jeg kan ikke stoppe dig i at ville prøve menneske blod, men du skal bare lige vide at hvis du sætter sig for at begynde at spise menneske blod, så kan jeg ikke hjælpe dig med at jage" sagde Victoria og så ned på Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:45 pm

"jeg vil ikke være morder som claire!!"
hun så op på Victoria og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:49 pm

Victoria smilte skævt tilbage, " Claire er heler ikke morder, hun spiser bare hvad hun har brug for, det gør man som regl, men husk nu at man godt kan blive afhængig af menneske blod når man først har smagt det" forklarede Victoria og så ned på Mie og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:56 pm

"jeg vil være som dig, ejg kan faktisk lide dig. jeg hari kek været hos min far siden jeg blev en.... jeg er bange for jeg gør ham noget!" hun stoppede med at smile og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:32 pm

Victoria smilte skævt, samtidig med at hun tænkte lidt, " jeg kan også godt lide dig, men at blive som mig er lidt svært, men hvis du mener min måde at jage på og hvad jeg jager, så er det bare dyr du skal jage" Victoria stoppede lidt og nussede Mie stille på ryggen, "jeg havde præcis det samme problem efter jeg blev forvandlet, jeg turde ikke gå hjem, men jeg gjorde det alligevel, jeg så vel på en måde frygten i øjnene" sagde Victoria og smilte igen skævt til Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:35 pm

mie så på hende og sagde " jamen kan jo ikke tage hjem til mine venner mere der hvor de bor er der altid sol. og om aften kan de andre være sammen ellers så sover de.!! hvad tror du min far siger hvis jeg fortæller ham jeg er.....?"
hun tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:43 pm

Victoria så på Mie og tænkte lidt, " vi må ikke sige til nogen hvad vi er, aldrig" sagde hun og prøvede på ikke at lyde lidt streng, " vi bliver slået ihjel hvis vi siger det til nogen" sagde Victoria lidt efter og bed sig i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:46 pm

hun kiggede på hende og bed sig selv lidt i læben og sagde " oki jeg svor på jeg ikke siger det, kan jeg bo hos dig i lidt tid?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:52 pm

Victoria så tænkende omkring, hun havde aldrig stået i sådan en situation før, hun var kun selv lidt over 2 uger ældre end Mie som vampyr, Victoria havde selv meget hun stadig skulle lære eller vende sig til, men hun følte også at hun skulle hjælpe Mie når hun nu også var så ny og fordi hun var hendes ven, Victoria vendte blikket tilbage på Mie og smilte, " self må du det, så længe det tager dig at komme dig og til at tænke over tingene" sagde Victoria og smilte igen skævt til Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:54 pm

"hvad tror du min far siger hvis jeg siger til ham ejg ikke kan bo der i noget tid.!!! han har sagt hvis jeg ikke kan opføre mig ordenligt vil han sende mig væk. og det kan ejg jo ikke for kan ikke gå i solskin?"
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:00 pm

vincent gik langsomt igennem skoven, hans blik var rettet ligeud og han kløede sig lidt i øjet,


(Det var ijk lige så krea men okau :?)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:02 pm

Det kom lidt ba på Victoria, hun bed sig tænkende i læben, " du kunne altid sige at du tog på en ferie sammen med nogen venner og det ved ikke hvornår du kommer hjem, jeg kan ikke finde på noget andet" indrømmede Victoria og trak lidt på den ene skulder, som sagt så havde hun aldrig stået i sådan en situation før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:03 pm

Mie rynkede på næsen og kiggede på Victoria og sagde meget stille så hun kun kunne høre det " kan du lugte det, menneske? skal vi se om ejg kan styre mig?"
hun så op og hun kunne se han var på vej hen mod dem
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:03 pm

han gik lidt fortsat, og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





efterår Empty
IndlægEmne: Sv: efterår   efterår Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
efterår
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Efterår ...
» Efterår Ü
» Efterår...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: