Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Havet after dark

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:07 pm

Dato :: d. 18. November
Årstid :: Efterår
Dag :: Fredag
Vejr :: Stjerneklart og køligt.
Sted :: På stranden
Tid :: 20:30
Omgivelser :: Well... det er jo mørkt, så det kan man ikke se (Skummelt!)

Amira sad på knæ i sandet, med lukkede øjne. Hun nynnede lavt en sang, som hun kunne huske hun havde hørt som barn, med et let smil på læben. Hun koncentrerede sig om den salte havlugt, og bølgernes faste brusen. Kulden rørte hende ikke det mindste, men hun ville give alt hvad hun havde... Nå ja næsten alt... for at kunne mærke den klare kølige luft. Hun sukkede af lykke, for det var her, lige nu, og lige her, at hun, Amira skulle være. Ingen andre steder. Hun nød følelsen af frigørelse fra dagens pligter og lænede hovedet tilbage, imens hun borede fingrene ned i det fugtige sand. Hun åbnede øjnene, for at opdage at himlen var fuld af stjerneskud. Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:16 pm

Lewis gik langsomt rundt nede ved stranden. Det var en af de ting han godt kunne lide ved forks, det havde en strand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:21 pm

Amiras ører skærpede sig, da hun hørte nogle gå rundt i sandet. Hun så ud i luften, fra den ene til den anden side, men fik selvfølgelig ikke øje på nogen, fordi at det var så mørkt.
"Hallo?" kaldte hun ud i mørket, mens tankerne kredsede om forsvarsposition.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:26 pm

Lewis kiggede rundt efter personen. *Gid det ikke var så fandens mørkt her* tænkte han halvsurt, men træk så på skuldrene, der var jo ikke ligefrem et solskinsland hvor han kom fra. "JA!?" råbte han tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:31 pm

Amira smilede lidt og slappede af. "Bliv stående hvor du er, jeg kommer hen til dig" Sagde hun og rejste. Hun gik i retningen af stemmen, indtil hun stod overfor en mørk skikkelse, så tonede hans ansigtstræk og krop frem og smilede prøvende til ham "Hej" sagde hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:41 pm

"Hej" sagde han med et lille smil, men holdte sig lidt på vagt efter mødet med hende Rosalinn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:42 pm

Hun rakte sin hånd frem, men trak den hurtigt tilbage "Jeg hedder Amira" sagde hun, taknemmelig over at mørket skjulte hendes rasende rødmen over sigselv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:50 pm

"Lewis" sagde han med et varmt smil og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:53 pm

Hun mødte langsomt hans blik, og smilede så til ham "Hvad laver du herude så sent Lewis?" spurgte hun interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:56 pm

"Jeg tænker bedre udenfor og i sådan et herligt vejr" sagde han med et stort grin og glemte helt at passe på om hun kunne være ven med rosalinn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 9:58 pm

Hun grinede "Også mig..." hun så op i himlen "Har du lagt mærke til hvor mange stjerneskud der er her iaften?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:00 pm

"Ja det er en smuk aften" sagde han med et smil og kiggede selv op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:01 pm

Hun grinede og satte sig i sandet "Såh... vi har da ikke set hinanden før?" spurgte hun og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:06 pm

"Medmindre du har holdt øje med alle der flyttede ind i nat" sagde han mens han bare grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:08 pm

Hun smilede og lod som om hun ærgede sig "Aigh, goddammit, og så lige den aften jeg ikke tjekker" sagde hun og grinede til ham "Jamen hvor kommer du så fra??" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:15 pm

"Canada, Calgary for at være mere præcis" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:19 pm

Hun så interesseret på ham "virkelig? jeg har aldrig været i Canada! er det anderledes fra amerika?" hun smilede og tilføjede "sætter du dig ikke ned? jeg får hold i nakken!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:24 pm

"Ja, det er bare koldere og der flere skove" sagde han og grinte lidt før han satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:27 pm

Hun fnisede ved tanken om at hun skulle synes at et sted var koldere end andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:33 pm

"Hvad er så morsomt?" spurgte han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:34 pm

Hun stak ham i siden med en finger "Ikke stikke næsen i andre folks sager" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:39 pm

Han smilte lidt og gjorde det samme på hende, lige under ribbene. "Man skal heller ikke grine af det andre siger" sagde han og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:41 pm

Hun grinede "Hav respekt for de ældre... med mindre... hvor gammel er du?" hun så nysgerrigt op og ned af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:45 pm

"17" sagde han lidt overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:48 pm

"HAH, så er jeg ældre end dig!" Udbrød hun triumferende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:56 pm

"Som hvad? 67 år?" sagde han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 10:59 pm

Hun smilede stort "Er mine rynker så tydelige?" spurgte hun og blinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:00 pm

"Nej da... Poserne under øjne skjuler dem godt" grinte han og lod sig dumpe op på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:01 pm

Hun rakte tunge til ham, og betragtede ham så lidt "Du er pæn" sukkede hun så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:04 pm

"Øøøøh.... Tak" sagde han overlumpet over det hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:06 pm

Hun grinede undskyldnene "Det må du undskylde, jeg har det med at sige hvad jeg tænker på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:10 pm

"Det er da bedre end at tænkehvad man ville sige" sagde han og stor smilte over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:13 pm

Hu grinede og så frem for sig "Jah... sådan har jeg aldrig tænkt over det før" hun lagde sig ned ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:18 pm

"Du må begynde at se tingene fra en anden vinkel" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:21 pm

"Ja du må hellere begynde at diktere hvad jeg skal tænke" sagde hun drillende, og vendte sig på siden, så hun kunne se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:26 pm

"Øøøh gi mig penge" sagde han med et grin og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:31 pm

Hun grinede "Desværre, har ingen" hun så på ham som om hun syntes det var ærgeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:32 pm

"Nåårh ja, men du skal bare huske du skylder mig, så du gi bare en øl eller noget næste gang" grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:36 pm

Hun grinede "Åårh jeg kunne godt bruge en øl, har ikke fået i hundrede år!" hun sukkede og så ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:41 pm

"Jamen var du ikke kun 67?" spurgte han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:44 pm

Hun grinede og gav ham et dask i baghovedet "Luk din sø ko!" sagde hun "Har du øl hjemme hos dig`?" spurgte hun så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:46 pm

"Nej, men jeg har noget vin... og nogle sommersby, hvis min søster ikke har taget dem" sagde han med et lille skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:49 pm

Hun spærrede øjnene op og så bedene på ham "Gir du?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:50 pm

Han så drillende på hende "Er du ikke lidt for gammel?" spurgte han med grinendne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:54 pm

"Luk da!" grinede hun og satte sig hurtigt over ham med benene på hver sin side "er du kilden?" spurgte hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:56 pm

"Nix. Det har min søster udryddet mens vi var syv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:02 am

//Sove//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:02 am

Hun grinede ondt "Jamen så må jeg jo bare kysse dig!" sagde hun drillende, og så kyssede hun ham hurtigt på munden "Hah, og opfør dig så ordenligt!" hun rejste sig med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:15 pm

"Hey det var snyd" sagde han mens han rødmede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 9:13 pm

Hun grinede og rakte tunge af ham "Så kan du da bare invitere mig hjem!" sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Havet after dark Empty
IndlægEmne: Sv: Havet after dark   Havet after dark Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Havet after dark
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Derfor er jeg altid tit på havet
» Alone in the dark
» light or dark, I'm alone- Blake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: