Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Andrew, jeg savner dig!! ;(

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Andrew, jeg savner dig!! ;( Empty
IndlægEmne: Andrew, jeg savner dig!! ;(   Andrew, jeg savner dig!! ;( Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 12:37 pm

Dato: 21. Oktober
Dag: Fredag
Tid: Midnat
Vejr: Helt klart og månen skinner
Sted: Ved flod breden
Omgivelser: Ingen andre, men ville ønske Andrew var her

Victoria sad og kiggede ud på vandet, månen lyste klart op og blev spejlet smukt i vandet. Månen i vandet gav Victoria et specielt lys i ansigtet og gjorde hende på en måde blank og smuk at se på, på samme tid, hun havde en hvid kjole på der gik hende til knæene og en lille sort tynd jakke havde hun udenpå for også et skjule sit nye ar på armen, hun var trist og bekymret, hun havde ikke set eller hørt fra Andrew i et stykke tid nu og hun følte sig lidt tom uden ham, hun sukkede igen og puttede sine fødder i vandet og plaskede lidt, hun tænkte tit på om hun var blevet besat af Andrew for hun kunne ikke få ham ud af hovedet, hun snøftede lidt og lagde sit ansigt ned i armene og nynnede for sig selv, hvor hun dog savnede Andrew og ville ønske at han var her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andrew, jeg savner dig!! ;( Empty
IndlægEmne: Sv: Andrew, jeg savner dig!! ;(   Andrew, jeg savner dig!! ;( Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 6:44 pm

Rosalina kom gåene. Hun nynnede en dejlig melodi, men hun stoppe da hun så Victoria... "Er der noget galt?", spurgte ROsalina og gik over mod hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Andrew, jeg savner dig!! ;( Empty
IndlægEmne: Sv: Andrew, jeg savner dig!! ;(   Andrew, jeg savner dig!! ;( Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:39 pm

Victoria så op og fik øje på Rosalina, " jeg savner Andrew rigtig meget" sagde hun trist og kiggede ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Andrew, jeg savner dig!! ;( Empty
IndlægEmne: Sv: Andrew, jeg savner dig!! ;(   Andrew, jeg savner dig!! ;( Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Andrew, jeg savner dig!! ;(
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Trist og savner sin far
» Savner selskab (alle må svare)
» Alene i skoven savner og snakkede med Shin
» Hos Andrew.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: