Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene i skoven savner og snakkede med Shin

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:24 am

Årstid: Vinter
Vejr: MØGkoldt! Det sner voldsomt
Sted: i skoven
Omgivelser: Ingen endnu
Tid: Om aftenen
Påklædningen: http://www.superphotospace.com/images/thumb/kristen_stewart24_4977096175558-t.jpg

Hayley sad i skoven alene hun var lige kommet hjem og havde ikke noget
og lave hun savnede så meget at snakke med et menneske
en god ven måske Shin hun havde ikke set ham længe
og savnede og snakke med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:33 am

Shin kom gående igennem den kolde skov. Han frøs overhovedet ikke, for han havde været så smart at tage masser af tøj på. Han havede ikke så meget at lave, så han havde besluttet sig for at gå en lille tur i skoven..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:35 am

Hayley sad ned helt bukkede sammen
hun sukkede og stirrede rundt i skoven da hun fik
farten af Shin hun blev sidene og gjorder ikke
noget for hun ville være helt sikker på det var ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:37 am

Shin fulgte en lille sti, som gik igennem noget langt græs. Han kiggede kort op fra jorden og fik øje på Hayley et stykke fra sig. Han satte farten op og da han var helt henne ved hende lagde han armene om han og gav hende et stort kram.. Derefter slap han hende og smilte til hende "Hej hvor er det længe siden" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:39 am

Hayley smilede stort og krammede ham
igen og smilede også til ham
"Ja alt for læng tid siden" hun kiggede på ham og bed sig blidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:42 am

Shin satte sig ned ved siden at hende. "hvad har du lavet i alt den tid" spurgte han stadig smilende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:44 am

Hayley smilede til ham og kiggede så ud i skoven
"Hmm er lige kommet hjem fra Rusland sammen med Donnie...Hvad med Dig" hun smilede stadig da hun kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:47 am

Han smilte "Rusland" sagde han kort og løftede øjnbrynene.. "var det godt" spurgte han og så stadig på hende. "Ikke så meget. Har bare været hjemme og kedet mig" lo han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:50 am

Hayley smilede
"Ja det var rigtig godt...Kedet sig så jeg skullet ha køret hjem til dig igår" hun smilede og lagde sie hænder på hendes skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:52 am

"En skam du ikke gjorde det" smilte han. "Men hvad laver du her i denne kulde" spurgte han og så sig kort om før han så på hende igen og smilte igen til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:55 am

Hayley trak på skulderne
"Jeg kedet mig og havde ikke lyst til og se den film jeg så alen" hun fik gåse hud ved tænken
og kiggede så på ham igen og smilede
"Jeg er ikke så god til gyser" hun smilede skævt og ventede på han skulle grine af
hende ligesom alle ander du er 18 år tag dig sammen fik hun altid afvide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 11:58 am

Shin lo lidt af hende, men stoppede hurtigt igen. "Vi kan da se en gyser nu hvor vi er sammen" tilbød han smilende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:03 pm

Hayley smilede
"Jo det kan vi godt " Hun smilede og rejste sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:04 pm

Shin rejste sig også op.. "tager vi hjem til dig eller mig" spurgte han og trak på skulderne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:06 pm

"Vi har ikke været hos dig endnu"Hun smilede og kiggede lidt rudt inden hun så på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:08 pm

"Så tager vi hjem til mig" smilte han og tog hendes hånd og gik i retning af byen.. "Er det okay" spurgte han og kiggede på hans hånd, han vidste at hun havde en kærste og havde ikke lyst til at hun skulle få det dårlig over noget, selv om det kun var at holde i hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:12 pm

Hayley kiggede på deres hænder
"Jo det er helt fint" hun smilede kort til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:16 pm

"Godt" svarede han og fortsætte den vej han var kommet fra..

//Skal jeg lave et emne i byen eller kan vi godt fortsætte i denne her.. xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:17 pm

Hayley gik med og smilede svagt

//Vi kan godt blive her hvis det ikke gør noget//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:19 pm

Denhavde gået i et lille stykke tid da de ankom til hans lille lejlighed. Han låste døren op og gik et skridt tilage. Han slp hendes hånd og bukkede sig lidt ned.. "Damerne først" smilte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:21 pm

Hayley smilede og gik ind og kiggede rundt og smilede
hun vendte sig om mød shin og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:24 pm

Shin tog hendes hånd igen og trak hende med ind i stuen. "Det er ikke så stort som dit hus" sagde han og grinte kort. Hans lille store var malet i lyse farver og der var ikke mange møbler bare et bord, en sofa og et stort tv. Han satte sig i sofane og smilte endnu en gang til hende. "Hvad har du lyst til at se" spurgte han, han havde masser af film og specielt gysere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:27 pm

Hun smilede til ham
"Nej det er helt fint..Sidste time hvis du har den" hun smilede venligt til ham og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 12:29 pm

Shin gik hen og kiggede lidt efter den.. "Her" sagde han og satte den i. "Jeg ved ikk hvor jeg har den fra, jeg har aldrig set den" sagde han grinende..

//Øv skal logge, men vi skrives.. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 5:55 pm

Hayley lo kort og sætte sig så tæt på Shin da hun hvidste at hn ville blive bange
"Kender det godt..Har også mange film jeg ikke ser" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 7:41 pm

Shin så smilende på hende. "Er den her meget uhyggelig" spurgte han muntert og lo blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 9:14 pm

Hayley sad helt op af ham
Da hun nikkede svagt
"Jeg er også lidt af en pive skid " sagde hun med et smil og var klar til og gemme hovedet i hans bryst
når det blev uhyggeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 5:31 pm

Shin lagde beskyttende en arm om hende. "Det er du sikkert" lo han og så smilende på hende, hvor efter han så hen på tv´et igen. "Men alleligevel ser du masser af gyser, gør du ikk" spurgte han muntert og så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:01 pm

Hayley lo kort og smilede til ham
"Ja jeg er sikker..Jo og jeg ved heller ikke hvorfor jeg gør det" hun rystede let på hovedet og kiggede så hen på tvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:44 pm

Shin smilte lidt over hende men så på tvét igen. "Hvad handler den om" spurgte han og tog ikke blikket fra filmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 7:51 pm

Hayley rødmede da hun faktisk ikke hvidste det så bange var hun sidste gang hun prøvede og se den
Hun trak på skulderne og han ville jo kunne mærke det da han havde armen om hende
"Okay det ret pinligt..Jeg ved det ikke" Hun smilede kort og så hurtigt på Shin og så så hen på tvet
og stoppede med og rødmede så meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 10:10 am

Shin lo lidt da han regnede ud hvorfor hun ikke vidste handlingen. "Er den så uhyggelig" spurgte han i en lettere drillende tone, og gav hende et lille blidt prik i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 11:21 am

Da hun fik et lille prik i siden rykkede hun sig helt op af ham
da hun faktisk fik et lille chok hun smilede til ham
"Ja den er lidt okay meget..men jeg er også en pive skid" hun smilede kort og kiggede på hen på tvet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 12:04 pm

Shin kunne ikke lade være med at grine. "Så er det godt at jeg er her." lo han og så på tv´et "Så må vi håbe den ikke er for skræmmende" tilføjede han stadig grinende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 12:24 pm

Hayley smilede og kiggede på tvet
"Ja det godt du er her" sagde hun med et skævt smil
"Men jeg ved ikke om du er til skræmmende film men det er den" hun kiggede kort på ham og så hen på tvet hun agde hurtigt sin hovedet ned i hans bryst da der kom noget uhyggeligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 4:38 pm

Shin gav et lille hop, men kunne ikke lade være med at grine igen. "ej undskyld" sagde han da han ikke kune stoppe igen. "Så nu er det væreste hvis overstået" sagde han og så på hende. "Nej ikke helt" tilføjede han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 4:52 pm

Hayley havde stadig hovedet nede i hans bryst da hun prikkede ham i siden
og holdte fast i hans trøje og grinte selv lidt "Tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 10:54 pm

han lo og så på hende. "Du misser da hele filmen på den måde" sagde han i en lettere drillende tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 10:57 pm

Hayley nikkede og prikkede ham i siden
"Der er vidst eder er i drille humør" hun sætte så op og prøvede og kigge på tvet men kiggede meget over på
Shin for at slip for at se det uhyggelige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:09 pm

"Jeg er altid i drillehumør" sagde han glad og så på tv´et. "Nu tror jeg der kommer et eller andet uhyggelidt" sagd ehan og dækkede for sjov for hendes øjn.

//Sorry skal alllerede logge.. :'(//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:13 pm

Hayley var glad for han holdte hende foran øjene
"Ja det har jeg opdaget..tak" sagde hun med et smil


//Vi ses Smile xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:26 pm

Shin lo igen og fjernede hænderne ved et meget uhyggelig sted.

//Kunne hurtigt komme på igen..xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:31 pm

Hayley skreg da hun fik et chok og vendte hovede og lagde det ned i hans bryst
"Tak" hun prikkede ham i siden igen og lo kort


//Fedt Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:32 pm

Shin kunne ikke lade være med at grine."Du skulle havde set dit ansigt" sagde han da han måtte trakke vejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:34 pm

Hayley lo kort
"Hvor du ikke sjov" hun grinte lidt imod hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:35 pm

"Jeg syntes elleres det var meget sjovt" sagde han og klappede hende blidt på hendes kolde kind som undskyldning..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:37 pm

Hayley smilede og sætte sig op da hun kunne høre det var slut
"Ja det kunne jeg høre" Sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:39 pm

"ej undskyld" sagde han med et stort smil og prøvede at virke seriøs..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:41 pm

Hun smilede og lo kort
"Det skal du ikke undskylde for..Jeg kan stadig godt selv se det sjove i det " hun smilede og kiggede op på Shin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitimeLør Okt 17, 2009 11:42 pm

Han lo igen "Det var heldigt for jeg griner stadig af det" sagde han mens han en gang i mellem grinte af det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i skoven savner og snakkede med Shin Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i skoven savner og snakkede med Shin   Alene i skoven savner og snakkede med Shin Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i skoven savner og snakkede med Shin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Alene i skoven.
» Kedeligt alene i skoven x__x'
» Tænker og går i skoven helt alene
» Venter på Shin (Shin) (;

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: