Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ' At slappe af '

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:27 pm

Dato:1 August
Dag:Fredag
Tid:1 tiden
Vejr:Solskin med et par skyer
Sted:Queets River
Omgivelser:Grønt, Træer, Planter. og vand:)

Går rund i mine nye ballerinaer. De er bare så søde!<3. Sætter mig ved kanten med føderne i vander. Gid der snart vil komme nogle og snakke med mig?:....?.................Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 5:38 pm

Nogle der vil snakke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:01 pm

Rosalina havde badet i floden i et stykke tid nu... Hun kom dernede fra hvor floden startede. Hun dykkede og svømmede. Hun så sin veninde Ida-Ann sidde ved floden. Rosalina dykkede og kildede hende under tæerne. "Hejsa", grinede Rosalina. Hun smilede til Ida-Ann.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:17 pm

' Hej Rosalina!' Nærmest råbte jeg. ' Er vandet varmt?'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:20 pm

"Nej, det er lunt", svarede Rosalina og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:21 pm

' Lunt?' Jeg grinte 'Er vand lækkert når det er lunt?'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:23 pm

"JA!", svarede Rosalina og dykkede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:23 pm

' Hey vent! ' jeg grinede højlydt:D ' Må jeg ikke svømme sammen med dig?' Jeg grinede endnu mere:D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 1:29 pm

"Joda!", svarede Rosalina. "Så løb hjem efter dit badetøj", kommenterede ROsalina
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





' At slappe af ' Empty
IndlægEmne: Sv: ' At slappe af '   ' At slappe af ' Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
' At slappe af '
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Slappe af dag xD
» Vandet risler beroligende, og man kan slappe af... *Merry ^^ *
» Slappe af dag.. ?
» Slappe af dag.. ?
» hm.. slappe af dag xD?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: