Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Arbejds aften.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:07 am

Mie kom ind i baren hun lignede ikke lige frem en på 17 nu nærmere en på 12! hun var ikke så høj
og hun gik hen til baren og sagde " kan jeg få en cola?"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:18 am

Claire var allerede inde i pubben og hun kunne med det samme dufte et menneske. Hun smilte skævt og indhalerede det stille og roligt ned i sine lunger. Hun var virkelig tørstig, men hun vidste ikke helt om hun mon skulle lokke dette menneske ud af byen og bare bide i hende? Eller ville det bare være for ondt? Hun tog en dyb indånding og prøvede at styre sig selv, imens så hun lidt rundt i pubben fra det mørke hjørne hun sad i.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:25 am

mie så rundt og sagde " jeg er altså ny her i byen!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:32 am

Hun hævede det ene øjenbryn og trak på skuldrende. * Ny eller ej, jeg vil gerne spise dig.. * tænkte hun let og smilte skævt af sit eget lille rim. Nogen gange kunne hun bare være så kreativ syntes hun selv. Men hun var dog bedre til at tegne, end at lave digte til nogen. Derfor forholdte hun sig også til tankerne, når hun prøvede at rime for sig selv. Hun lænede sig lidt tilbage og så ret så skummel, men alligevel virkelig smuk ud.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:34 am

Mie vendte sig om og så på hende der sad over i hjørnet og sagde " hvad sker der lige for den her by i er mærkelige!!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:43 am

"Er jeg mærkelig? Prøv lige at se på dig selv, du har 17 år eller deromkring og ligner et eller andet pattebarn" sagde hun stille og så på hende. Hun ville ikke finde sig i at blive kaldt for mærkelig, selvom at hun var som hun var. Hun kunne sagtens dufte hvor mange år dette menneske var, og sådan var det bare. Hun skævede lidt til hende og fugtede let sine læber. Denne person kunne være et meget let bytte.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:46 am

Mie havde make up i stort set hele hoved og hun sagde højt " hvad glor du på tøs du er totalt bleg overvejet at bruge make up!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:48 am

Hun hævede det ene øjenbryn, "tro mig, hvis man bare tog en lille finger over dit ansigt, ville der komme så meget snask!" sagde hun roligt og rystede på hovedet. Hun syntes virkelig at det var for dumt at hun kom med sådan nogle ord, når hun selv så så forfærdelig ud med så meget makeup på hendes face. Hun så helt fake ud og det var derfor at Claire nægtede at bruge make-up, medmindre at det bare var mescare eller noget der ii hvert fald ikke var så snasket som den pige brugte.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:50 am

Mie gik over til hende og sagde " ved du hvem jeg er!!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:53 am

Hun hævede det ene øjenbryn, "det tror jeg rent faktisk ikke, men ligemeget hvem du er, betyder du ikke mere end jeg gør" sagde hun roligt og så hende direkte ind i øjnene. "Lær det.. du er et ubetydeligt menneske" hvislede hun, det ville ikke afsløre hvad det var Claire egentlig mente. Men bare det at denne pige overhovedet ikke betød noget, kom klart ud over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:56 am

mie stirrede på hende og prøvede at findeu daf hvad det var det betyd det hun sagde og hun sagde huritgt " og du er bare en dum blegfis, hvad med at gå i sol og få noget farve du ser klam ud!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:59 am

"hvad med at du tager et bad og får alt det snask væk fra dit ansigt" fnøs hun og rystede på hovedet. Hun forstod simpelthen ikke disse personer, det var bare for meget når de kom med sådan nogle kommentare. Men i det mindste var der en der sagde noget til hende. Hendes øjne glimtede let i stearinlysets skær, der sad på bordet. "Og det er vist ikke mig der er ulækker.. det er ikke mig der går rundt med snask på ansigtet"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:00 pm

Mie så på hende og gik hen til hende og tag fat i hendes trøje
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:02 pm

Hun rejste sig med det samme op, fik hende til at slippe, tog fat ved hendes hals og bankede hende ind i væggen. Claire var jo en alfa vampyr og denne tøs var bare et usselt menneske. Claire hvæsede og trykkede hende hårdt ind imod væggen og halv kvalte denne pige. Ikke sådan at det dræbte hende, bare sådan at hun havde en smule svært ved at trække vejret. Claires øjne blev en smule mørke og hun så vredt på hende. "Du vover på at røre sådan på mig igen!" hvislede hun hårdt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:04 pm

Mie så forskreget på hende og begyndte at græde og hendes make up løb. hun hev efter vejret og sagde " SLIP MIG!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:07 pm

Hun rystede på hovedet, "ikke før du lover ikke at gøre det igen, din beskidte tøs!" det var meget sjældent at man så Claire opføre sig sådan. Eller sådan havde det været før i tiden. Men nu, kunne Claire bare ikke styre sig længere. Hun ville ikke finde sig i sådan en behandling, i hvert fald ikke fra noget man kaldte for føde!
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:08 pm

Mie så på hende og siger " ok ok ok "
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:11 pm

Hun slap hende og var helt kold overfor det. Hun kunne overhovedet ikke føle medfølelse. Hun så lidt rundt, alle så forskrækket på hende, man havde altid været så bange for at stille sig op imod hende, netop fordi at hun var så stærk, selvom at det ikke så sådan ud. Hun så så uskyldig ud, men sådan var hun bare ikke. Og det vidste nærmest hele Forks. Hun så igen på denne tøs der havde irriteret hende. "Prøv at lev dig ind i byen.. så forstår du måske en dag, hvilke personer du skal holde dig fra.." hvislede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:14 pm

" londan var meget bedre det var mine forældre der ville flytte her ud fordi min far fik arbejde her!!! men hvorfor er i så mærkelig alle sammen. og hvide går i aldrig i solskin?"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:20 pm

"Mange gange er vi langt bedre til at tænke os om og vide at sol ikke er godt for huden!" sagde hun irriteret og så på hende. "Og desuden, kan du ligeså godt lære at være herinde.. det er ikke os der er underlige.. det er du" hun rystede på hovedet af hende og satte sig ned igen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:21 pm

"hvorofr er du så, så stærk"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:29 pm

"Fordi at jeg træner.." mumlede hun og så lidt undrende på denne pige. Claire havde næsten lige halvkvalt hende, også var hun så nysgerrig efter at vide så mange ting? Claire var selv en nysgerrig pige, men hvis det var personer hun ikke kunne lide, forstod hun bare ikke hvorfor de blev ved hendes nærvær.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:31 pm

"du er dum og ulækker og jeg burde tæve dig"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:49 pm

Hun rejste sig op, "kom an tøs" hviskede hun let og hun så vredt på hende. "Men jeg siger dig, du skal ikke brokke dig når jeg har sendt dig på hospitalet!" sagde hun med en truene stemme og det var tydeligt at hun mente det. Hun ville ikke finde sig i at folk sagde sådan nogle ting om hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:52 pm

Mie kiggede bange på hende og sagde "undskyld"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 8:06 pm

HUn kiggede ned af sig selv, men kunne høre noget inde fra baren, "kom sagde hun i det samme, hun løb, da hun kom ind "så hun Claria og Mie.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Arbejds aften. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Arbejds aften.   Arbejds aften. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Arbejds aften.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» En aften...
» Aften..
» aften (:
» Aften
» Aften!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: