Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeTors Feb 23, 2012 5:23 pm

Sted: Ved stranden i La Push
Tid: Midt på dagen
Omgivelser: Nogle få andre mennesker der er på stranden
Vejr: Ret godt vejr med massere af sol
Påklædning: http://www.travelingfashionista.com/wp-content/uploads/2010/06/jessicaalbaparis.jpg

Marissa sad i sandet på stranden. Hun var lige flyttet hertil, men havde valgt at bo La Push, fordi alle andre steder i Forks, havde en forfærdelig stank af Vampyrer. *Sådan nogle blodsugende igler! Jeg hader dem!!* Havde Marissa tænkt, da hun havde lugtet dem. Og hvis man var en Varulv, var det umuligt at overse/ ikke at lugte hvor meget der stank af de klamma væsner. Hun gøs ved tanken om dem. Før hun havde forvandlet sig første gang, havde hun slet ikke vidst det mindste om Varulve og Vampyrer. Hun troede endda ikke helt på Vampyrer i starten. Ikke før hun mødte en. Føj, for den da hvor de stank. Og så virkede de bare så onde. Men det var de jo også. I hvert fald næsten dem alle sammen. Hun smilte venligt til en lille pige på omkring 4 år, der gik forbi hende, med sin mor i hånden. Marissa tænkte lidt på sine egne forældre. Hun var løbet hjemmefra da hun blev forvandlet første gang. Hun havde ikke forstået hvad der var sket med hende, og da hendes forældre havde fundet ud af det havde de kigget på hende som om hun var et eller andet forfærdeligt monster. Marissa så hele skænderiet for sig. Hun anede ikke engang om der foregik noget omkring hende imens.

//Jeg lægger skænderiet ind under ´baggrundshistorier snarest muligt ^^'
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Robyn
Bruger
Robyn


Erfaring : 91
Respekt : 13
Antal indlæg : 69

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 11:56 am

Robyn var bare endnu et af de mennesker der kom gående ned af stranden. Hun skilte sig ikke synderligt ud, i sin ternede, røde skjorte og de små shorts. Hun virkede spinkel, selvom man kunne se hendes muskler bevæge sig i læggen. Det lyse, krøllede hår var flettet i en ret sjusket fletning, og hun havde en strandtaske over skulderen. Hvis man bare kastede et blik på hende virkede hun normal. Hvis man så lidt længere tid på hende ville man se at hun faktisk var meget køn. Men man ville også lægge mærket til hendes blå render under øjnene.
Det var ikke længe siden hun var kommet til konfrontation med ulvene i La Push, så hun virkede både lettet og nervøs på samme tid. Hun var kommet herud for at svømme, noget hun altid gjorde når hun trængte til et øjeblik uden at tænke. Tilbage i England havde hun været på elitesvømmeholdet, og hun havde nydt hver eneste time hun var i vandet.
Hun satte sig i sandet, tæt på en del andre mennesker, og en køn pige med mørke øjne og mørkt hår. Hun var sikkert herfra, siden de fleste indfødte varulve var mørke.
Robyn trak sine slidte sko af og lod tæerne løb igennem sandet. Hun nød varmen. Det var ikke varmt så tit.
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 2:32 pm

Marissa sad med benene trukket op til hovedet, og hendes hoved hvilede på dem. Hun havde hænderne samlet om sine ben, så de ikke gled fra hinanden. Hun smilte og tog sine sandaler af. Hun slap sine ben og lod sine fødder køre rundt i sandet, mens hun satte sine hænder om bag ryggen og lod også dem køre gennem sandet. Hun elskede virkelig strande. Men desværre havde hun ikke rigtig været på så mange strande henne i Paris. Så hun var så glad for at være flyttet her til La Push. Det eneste problem var, at der var umådelig mange Vampyrer her. Og eftersom hun hadede Vampyrer, hvilket alle Varulve gjorde fordi de er naturlige arvefjender, og derfor var det virkelig svært for hende at fortsætte her i byen, so om intet var sket. Fordi at der stank så meget af blodsugere. Der boede vist mange af dem her i byen, så derfor var stanken overalt i luften. Hun forstod ikke hvordan alle de andre Varulve kunne klare det. Men selvfølgelig havde hun allerede fundet ud af at de fleste Varulve boede her i La Push, og hun havde skam allerede fundet ud af at stanken her i La Push ikke var nær så slem. Her lugtede der kun lidt af våd hund nogle gange, men det havde hun nu ikke noget imod. Hun vidste jo godt hvordan det var. Selvom hun først lige var blevet en Varulv, havde hun allerede fået ud af hvad der fulgte med når man gik i bad, eller bare blev våd. Hun så sig omkring og fik øje på en ung pige der så lidt yngre ud end hende selv. Hun sad næsten lige ved siden af Marissa. Pigen var ret bleg. Hun lignede i hvert fald ikke en der kom herfra. Her var de fleste nemlig ret mørke. Specielt Varulvene. Marissa smilte til hende og tænkte så lidt over om hun mon skulle gå hen til hende og præsentere sig selv. Hun kunne jo trods alt godt bruge nogle venner. Hun besluttede sig så for at gå hen og sige hej til hende. "Hey. Mit navn er Marissa." Hun satte sig ned ved siden af hende. Og håbede på at det var okay med pigen.
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Robyn
Bruger
Robyn


Erfaring : 91
Respekt : 13
Antal indlæg : 69

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 8:35 pm

Eftersom Robyn barede havde siddet med ansigtet rettet op imod solen, for at indtage noget D-vitamin, havde hun ikke rigtigt opdaget at nogen rykkede tættere på hende. Men hendes skærpede hørelse advarede hende, da pigen satte sig ned. Hun åbnede hurtigt og nervøst øjnene, og betragtede pigen med sine klare, blå øjne. Da pigen præsenterede sig, smilede hun en smule. "Dejligt at møde dig Marissa. Mit navn er Robyn."
Hun strøg noget af sit blonde hår om bag øret, imens hun betragtede den lidt mørke, kønne pige foran sig. Hun så ud til at være lidt ældre end hende selv, men der var et eller andet... Så fik hun et lidt jaget udtryk i øjnene. Hendes varulveblod kogte næsten i hende.
Robyn havde lyst til at røre ved pigen, tjekke hendes temperatur. Hun havde bare en eller anden instinktiv følelse af at den her pige måske også var varulv. Og siden hun var Omega følte hun sig pludselig beskyttende og ansvarlig for den ældre pige. Hun smilede lidt.
"Du er ikke Quileute-indianer, vel?" Hendes tonefald var sigende.
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeMan Feb 27, 2012 1:15 am

Marissa smilte til pigen. Robyn. "Robyn. Det var da et pænt navn. Undskyld jeg spørger, men du ligner altså ikke en der kommer herfra. Hvor kommer du fra? Og er du ny her?" Hun så nysgerrigt på hende. Et kunne da være meget sjovt, hvis hun også var ny, ligesom Marissa selv. Hun smilte til hende endnu en gang. Marissa kunne se noget i Robyns øjne, og så fik hun pludselig en mærkelig følelse som hun ikke helt kunne forklare. Hun følte nærmest at hun kendte denne pige. Nærmest som om Robyn var hendes familie eller bare en meget nær ven. I starten vidste Marissa ikke hvad det dog kunne være, men så forstod hun det pludselig da hun hørte Robyns spørgsmål. Hun smilte til hende. En artsfælle. Robyn var også en Varulv. Præcis som hende selv. Hun blev straks glad. Så besvarede hun muntert Robyns spørgsmål. "Ikke så vidt jeg ved.. Men det er selvfølgelig meget muligt. Eftersom jeg lige har fundet ud af at jeg er adopteret og min biologiske mor kommer her fra USA. Såååå. Jeg ved faktisk ikke rigtig noget om mig selv. Selvom jeg troede at jeg gjorde. Jeg er lige flyttet hertil fra Paris. Og ved du hvad? Nu ved jeg hvorfor jeg var så meget mørkere end mine forældre og alle mine veninder. Det har jeg faktisk aldrig rigtig tænkt nærmere over.. Men mine veninder sagd altid at jeg havde et meget 'eksotisk' udseende. Ha. Hvor ironisk egentlig." Marissa lo en smule og smilte så trist til Robyn. Det var nu ikke hendes mening at læsse alle sine problemer over på denne pige hun lige havde mødt. Men hun følte bare at hun sagtens kunne fortælle hende alt. Måske var det altid sådan med Varulve. Og måske kunne hun få Robyn til at lære hende mere om Varulve. Hun vidste jo trods alt ikke så meget om dem endnu.
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Robyn
Bruger
Robyn


Erfaring : 91
Respekt : 13
Antal indlæg : 69

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeMan Feb 27, 2012 4:31 pm

Robyn så en smule genert ud, og hun strøg fraværende håret om bag øret igen. Hendes stemme skælvede en smule, men hun fik den under kontrol. Hun ville ikke virke svag. For Guds skyld. "Det er meget kort tid siden jeg flyttede hertil fra England. Snart tre uger siden. Jeg har kun lige fået styr på elektricitet og vand i lejligheden." Så smilede hun opmuntrende. Hun kunne godt se at Marissa var ny, ligesom hende. Det var noget af en lettelse. Det var godt at kende nogen, der også var lidt nybegyndere i Forks.
Robyns smil voksede endnu større da Marissa smilede. Ja, hun var også varulv. Godt. Hyggeligt. Hun gav sig til at lytte til Marissa, der lød som om hun godt kunne bruge nogen at åbne sig for. Og Robyn fandt ud af at de to piger havde mere mere tilfælles end hun havde troet. Selvom de overhovedet ikke lignede hinanden, så havde de næsten en fælles baggrund. Eller noget i den stil.
"Paris," mumlede hun med et smil. Den måde Marissa sagde det på, lød det næsten som om de havde samme forhold til deres fødeland.
Så lagde hun hovedet på skrå, og så alvorligt på hende. "Hvorfor er du flyttet til Forks? For at finde ud af hvem du er eller... har det noget med ulvene at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeTirs Feb 28, 2012 12:06 am

Marissa smilte til hende. "Jeg syntes da godt at du havde en lidt britisk accent. Og tre uger? Det er nu altså stadig to uger mere end mig.." Marissa smilte venligt til hende. Så så hun nysgerrigt på hende. Hun havde lyst til at spørge hende om hvad hun havde været ude for, men hun ville jo ikke trænge sig på. Det kunne jo meget vel være at Robyn ikke ville snakke om det. Men hun besluttede sig alligevel for at spørge hende. "Må jeg spørge dig om noget Robyn? Du behøver ikke at svare hvis du ikke har lyst.. Men af ren og skær nysgerrighed; Hvorfor flyttede du fra London? Skete der noget? Jeg er mere end villig til at lytte, hvis du har brug for at snakke med nogen om det, Jeg kender det nemlig kun alt for godt.." Hun så ud mod vandet med et trist udtryk i ansigtet. Ingen havde troet hende da hun havde prøvet at overbevise dem om at hun var blevet forvandlet til en ulv. Det var også derfor hun ikke havde fortalt det til nogen efterfølgende. Hvis hendes egne forældre var villige til at sende hende på den lukkede afdeling, var alle andre jo nok også. Så hun havde besluttet sig for ikke at fortælle nogen om det. I hvert fald lige indtil videre. Hun så igen på Robyn. "Vel lidt af begge dele. Jeg vil gerne finde ud af hvem min biologiske mor er. Og så havde jeg hørt nogle ulve hyle her omkring. Jeg tænkte at jeg ville undersøge det. Jeg ved nemlig næsten ingenting om det at være Varulv endnu.." Hun så på hende med et ivrigt blik i øjnene. "Tror du måske at du kunne fortælle mig noget mere om dem? Jeg har jo trods alt sådan lidt brug for at vide hvad jeg er ikke?" Hun smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Robyn
Bruger
Robyn


Erfaring : 91
Respekt : 13
Antal indlæg : 69

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeTirs Feb 28, 2012 4:04 pm

Robyn smilede svagt. Hendes britiske accent havde selvfølgelig været helt normal i England, men her i USA syntes nogen at den var nuttet. "Har du kun været her én uge? Det var ikke meget," mumlede hun, næsten fraværende, imens hun pillede ved neglene på sine tæer. Sandet havde sat sig imellem tæerne og neglene, og den pastelblå neglelak var ved at skalle af.

Robyn havde været langt væk i sine tanker, så hun blev helt stiv da Marissa begyndte at tale alvorligt, og så trist ud over vandet. Robyn var stille i lang tid, imens hun prøvede at finde ud af hvad hun følte. Hun havde en hård knude i mellemgulvet, og hun trak vejret langsomt, for hun var bange for at den ville vokse og kvæle hende. "Jeg kan ikke endnu," mumlede hun. "Men... På et tidspunkt - måske." Hendes stemme var blevet kontrolleret og en smule tom. Hun havde brugt lang tid på at svælge sin sorg, frustration og vrede, så hun var efterhånden øvet. "Men tak."

Hendes tunge gled over læberne, og så fangede hun Marissas mørke blik igen. Hun kom med en svag, sarkastisk latter. "Hvis sandheden skal frem, så ved jeg ikke meget om varulve selv. Og jeg har ikke været her særlig længe. Tessa, Theresa, er måske mere egnet til at spørge." Hun pillede noget neglelak af sine tæer. "Men du er selvfølgelig meget velkommen til at komme til mig, selvfølgelig." tilføjede hun hurtigt, da hun følte sig afvisende. Marissa var meget venlig imod hende, så hun ville få det dårligt med sig selv hvis hun ikke gjorde noget tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Marissa
Bruger
Marissa


Erfaring : 114
Respekt : 3
Antal indlæg : 95

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 7:45 pm

Marissa smilte til hende. "Næh.. Men, det har jeg altså kun. Men jeg håber det også på at kunne bliver her lidt længere en det." Hun blinkede til hende og kiggede ned på Robyns negle. "Fed farve. Du har en god stil." Hun smilte venligt til Robyn.

Marissa kiggede en smule trist og bedrøvet på hende. Men hun forstod hende skam fuldt ud. Det var skam helt forståeligt at hun ikke var parat til at tale om sine problemer endnu. Specielt hvis hun havde haft bare halvdelen af de problemer som Marissa selv havde. "Det er helt okay. Jeg ved skam godt hvad du mener.." Hun så meget ked ud af det, da hun kiggede lidt ned. "Du skal vide at jeg nok skal være i nærheden, hvis du synes at du pludselig får brug for at komme ud med det hele." Hun kiggede på hende med alvorlige øjne. Så smilte hun venligt. "Det var da virkelig så lidt!" Hun talte sandt og det kunne man tydeligt se i hendes øjne.

Marissa kiggede på hende. "Nå okay.." Hun kiggede lidt ud over vandet. "Jeg aner ikke hvem Tessa, Theresa, er. Jeg er jo ny her, husker du nok." Hun blinkede til hende. Hun gik næsten ud fra at denne Tessa var overulven eller sådan noget. Så smilte hun stort. "Tak. Jeg skal nok sige til hvis der er noget livsnødvendigt.." Hun daskede hende på skulderen. Bare et let dask. Ikke noget der ville gøre ondt. Heller ikke på et almindeligt menneske.
Tilbage til toppen Go down
http://the-island-of-shadow.danskforum.dk
Robyn
Bruger
Robyn


Erfaring : 91
Respekt : 13
Antal indlæg : 69

Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitimeOns Feb 29, 2012 9:32 pm

Selvom det var lidt tøset og ubetydeligt, så kunne Robyn ikke lade være med at smile over Marissas ros. Det gjorde godt, hendes selvtillid var ikke særlig god.
Hun smilede taknemligt til Marissa på grund af hendes forståelse. Det lød lidt som om den lidt ældre pige også havde haft sin del af ubehagelige oplevelser. Man kunne både se det i hendes øjne og høre det på hendes stemme. Robyn havde ondt af hende. Hun fortjenende det virkeligt ikke.
"Har du lyst til at fortælle mig om dine... problemer?" spurgte hun så, imens hendes hoved langsomt vippede på skrå. Meget karakteristisk for hende.

En lille, let latter forlod hendes læber, da hun blev dasket på skulderen. Hun sendte Marissa et rigtigt smil, et smil der fik hendes blå øjne til at glitre. "Hun er Forks alfa. Hun er også virkelig sød. Altid i godt humør. Det tror jeg i hvert fald, jeg har aldrig set hende sur, men jeg har også kun set hende en gang." Robyn pillede videre i neglelakken, og hendes hår faldt ned over ansigtet. Hun smilede et svagt, genert smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Empty
IndlægEmne: Sv: Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'   Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^' Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny her.. Det er altid kedeligt at være ny :( - Alle der har lyst ^^'
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fri bar, men ingen lyst til at drikke.. (Alle er velkommen^^)
» altid det samme lige meget hvad../alle er velkomne
» Sne, sne og atter sne!? Skal jorden virkelig være hvid? ~ alle må svare ^^
» Kedeligt.
» Kedeligt alene i skoven x__x'

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: