Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dagen ender som en sort dag!!!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dagen ender som en sort dag!!! Empty
IndlægEmne: Dagen ender som en sort dag!!!   Dagen ender som en sort dag!!! Icon_minitimeSøn Maj 15, 2011 8:38 am

Årstid :: Sommer
Dag :: Fredag
Vejr :: Solskin
Sted :: Mit hus
Tid :: 13:30
Omgivelser ::Træer,vampyre,familie

Leah løb hen mod hendes hus ved grænsen til reservatet...Hun havde fået af vide at der var gæster..hun nåede endelig hen til huset ..hun skyndte sig ind og dufte efter vampyrens duft....hun duftede og i samme øjeblik blev en hånd lagt på hendes skulder...hun vendte sig om og knurrede af den fremmede..*Hej Leah*sagde Alice cullen min søster....*Hej Alice du giver mig aldrig så stort et chok igen*sagde Leah og krammede hende..de hørte noget udenfor som de instinktivt kiggede ud mod...*Hej Leah*lød hele familiens stemmer...*Hej allesammen*sagde hun og var ved at falde om af glæde...*hvorfor kommer i*spurgte hun og lagde mærke til at der var en der manglede..*vi savnede dig*lød en stemme bag hende...*Rosalie jeg troede lige at du ikke kom*sagde hun..*det ville jeg da aldrig gøre jeg kommer da altid*sagde Rosalie og blottede sine tænder i et smil..Emmett kom op til Leah og løftede hende op i luften med en hånd..Leah rullede med øjnene..*Vil du være med til et lille væddemål*spurgte hun emmett...*ja kom bare an*sagde han..Leah bed sig i læben i et sekund han var enorm...*okay så vi skal se hvor lang tid vi kan stå på den anden side af grænsen inden varulvene kommer efter os*sagde Hun og kastede med håret mod grænsen..*okay*sagde emmett og spillede med sine muskler...de løb hen mod grænsen men lige pludselig ramte en granithånd hende i halsen..hun faldt om...


(undskyld jeg er ikke så kreativ)
Tilbage til toppen Go down
 
Dagen ender som en sort dag!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dagen idag
» Dagen efter fødselsdagen.
» Kan dagen blive bedre O.o

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: