Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Forelsket for evigt<3<3

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forelsket for evigt<3<3 Empty
IndlægEmne: Forelsket for evigt<3<3   Forelsket for evigt<3<3 Icon_minitimeTors Maj 12, 2011 8:36 pm

sted:Skoven(ved grænsen)
omgivelser:træer,mørke,en bæk,dyr
dag:fredag
vejr:varmt
tid:20:00
årstid:sommer

Leah sad på en stor sten og kigger på søen der ligger foran hende...*gad vide om jeg ville kunne jage nu selvom jeg næsten lige har jaget*sagde hun lavmælt til sig selv...*det kan jeg*sagde hun og grinede så man kunne høre det langt væk...hun rejste sig op lynhurtigt og lyttede efter store bjørne eller nogle pumaer..hun stødte på noget ca 1 km væk..hun begyndte at løbe hen mod byttet da hun opdagede at byttet sad på en gren ...hun tog i en gren og kastede sig selv op i et stort egetræ..træet væltede med en knagende lyd..*jeg er vist lidt for stærk* tænkte hun.hun hoppede fra træ til træ så hurtigt hun kunne flere af træerne væltede bagover..så stoppede hun ved et stort grantræ.. hun gik over i hendes jage stilling og kiggede ned på en voksen puma der lå ca 4 m nede for hende..det store dyr jagede også det holdt øje med en flok antiloper neden under den..hun var ligeglad...hun sprang ned på pumaens gren og pumaen vendte sig om og hvæste...hun knurrede højt af den og satte sine hugtænder i dens hals..hun mærkede den dejlige føelse af varmt blod der går ned i hendes hals...det gik ned ad hendes hals og ned i hendes kavalergang...hun tænkte på sin kjole der var revet i små stykker...så satte hun sig på træet og kiggede ud over landskabet....





undskyld jeg er ikke så kreativ i øjeblikket
Tilbage til toppen Go down
 
Forelsket for evigt<3<3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Er jeg forelsket?
» evigt liv.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: