Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Er jeg forelsket?

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:15 pm

Tid :: aften
Dato :: nogle dage efter episoden med Duncan
Dag :: lad os bare sige søndag xD
Vejr :: aftensol
Årstid :: sensommer
Sted :: Silverfox huset
Omgivelser :: Ingen andre end M

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven


Madelaine sad der hjemme, hun kedede sig, men havde ikke bevæget sig udenfor hele dagen fordi solen havde været der hele dagen. hun havde været lidt rastløs, hun kunne ikke tænke på andet end det der skete den dag med Duncan. Han havde angrebet hende, først havde hun troet det var James, hun kunne ikke forklare hvorfor hun havde set ham som James, men det havde nok været chokket eller noget andet. Men det var tiden efter, hun var ikke blevet sur på ham, han havde ikke gjort det i ondskab som James havde gjort, nej der var noget andet over ham, som hun ikke kunne forså.
Hun kunne ikke sidde stille mere og bare stirre ind i fjernsynet der kørte på Animal planet. Hun rejste sig op og gik ud i køkkenet hvor de sidste stråler af solen ramte hende.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:28 pm

Kevin kom langsomt kørende op til deres hus & banket på Han ville lige snakke lidt med Made det var længe siden
Han ventede stille på hun ville åbne & spillet lidt trommer på sin lår
Mens han ventede Han kiggede rundt & indåndet luften & kiggede rundt med et lille smil
han husket tydeligt første gang han have været her det have været sammen med Claire da de lige have lært hinanden at kende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:30 pm

"perfekt!" mumlede hun, hun manglede noget der kunne distrahere hende for bare at tænke på forleden dag. hun gik over mod døren og åbnede, hun så det var kev og smilede lidt "hey.. hvad bringer dig hid?" spurgte hun og åbnede døren helt op.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:36 pm

"Synes det var længe siden vi havde snakket sammen" Sagde Han
"Så tænkte at jeg lige ville komme & besøge dig for at du ikke blev for ensom" Sagde Han & smilet let til hende
"Så kunne vi lave et eller andet sammen tage i byen blive her & lave noget ved det ikke" Sagde Han & trak på skulderen
"Kommer jo an på hvad du nu lige har lyst til jeg kan jo ikke bestemme over nogen"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:38 pm

Hun smilede og sagde "betænksomt, jo det er længe siden!" Hun så ud og så da tilbage til Kev
"tror vi skal vente til solen er væk til at tage et smut ud i byen, men du kan bare komme ind!" sagde hun og trak en smugle tilbage, mens hun dog stadig holde fast i døren
"og ensom og ensom, var jeg ensom ville jeg finde noget at tage mig til tror jeg, rastløs er nok ordet der kan beskrive mig lige nu!" tilføjede hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:44 pm

Han smilet let til hende & gik ind & så lidt rundt & strakte ryggen
"Hvor vil du så hen senere" Spurgte Han hende & så på hende
"Der er jo 1000 steder vi kunne tage hen Seattle eller en af de mange andre byer" Sagde Han stille
Han tog sine sko af & sin jakke & hang den op & vendte sig & så på hende
"Du have vel regnet med for at snakke med min søster eller din Søster" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:46 pm

Hun trak på skulderne og sagde "vi kunne jo tage til port angeles, der er ikke lang tid til min klub er færdig, så du kan se hvor langt jeg er nået med den!"
Hun trak på skulderne og sagde "enlig ikke.. !" hun smilede let og lukkede døren efter ham og luntede ind i stuen og satte tv'et på mute. der var startet et program med hajer, det var enlig ret spændende, men hun ville ikke se det nu hvor hun jo havde gæster..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:52 pm

"Vidste ikke du var ved at starte en klub" Sagde Han stille & så på hende med et let smil til hende
"Hvilken slags klub bliver det så" Spurgte Han
"Sådan en Techno Disco club en Café club pop Club eller en af de mange andre slags Klubber" Spurgte Han & stod i stuen & så rundt "Vidste ikke du var typen der så Animal Planet" Sagde Han & smilet let til hende & grinet & så på skærmen & Bagefter på hende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 11:56 pm

"der er vidst meget du ikke ved om mig!" sagde hun og kunne ikke lade vær med at grine lidt af ham
hun smilede og rystede på hovedet "det skal bare være en natklub, med sådan blandet musik, sådan noget som gør der kommer flere forskellige personer!" sagde hun med et smil
Hun så op på fjernsynet og sagde "ser lidt af hver, men kan godt lide Animal planet. der kommer til noget lærerigt!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:09 am

Han smilet let "Lyder da meget fedt" Sagde Han let & smilet let til hende
"Ja de viser en masse om dyr" Sagde Han stille & så på hende
"Jeg ser nu mere Discovery Channel Mtv & sådan noget" Sagde Han & så på fjernet
"Ellers ser jeg mest DVD'er hvis jeg ser noget" Sagde Han & kiggede på hende
"Er der ikke nogen af de andre hjemme" Spurgte Han Kiggede mod trappen
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:23 am

Hun nikkede og sagde "glæder mig til det er helt færdigt så jeg har noget at tage mig til!"
"jah, kan godt lide dyr, og hvert fald rovdyr.. det er fantastisk at se nogle gange.!" sagde hun fascineret og så kort op på fjernsynet med et smil
"tja ser sådan lidt forskelligt, men mest Animal planet!" tilføjede hun og så på ham igen.
hun trak på skulderne og sagde "ved ikke lige hvor de er.. Cisse og jeg har ikke snakket så godt her for det sidste!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:30 am

"Oki noget med alt det der kæresterig" Spurgte Kevin & så på hende
"Alt det der med at blive gift & de er forlovet & alt det"
"Synes virkelig det er alt for tidligt & nævner man det bliver hun virkelig trist" Sagde Han stille
"Er da glad på hendes vejene men synes stadig det er for tidligt synes det er virker meget underligt" Sagde Han & så på hende & så ud af vinduet "Jeg vil jo bare gerne have hun har det godt"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:33 am

Hun nikkede og sagde "jeg ved hvad du mener, har en lillesøster selv!" hun blinkede til ham og smilede kort, men blev alvorlig igen, "men det er ikke derfor vi ikke har snakket så godt her på det sidste!" sagde hun og sukkede tungt ud
"hun kom til mig her for leden dag, meget opstemt på at fortælle hende der hedder Nessie en pige der er kommet for at dræbe Emily. hun begyndte og sige hun ville beskylle Emily og det blev jeg sur over. jeg så skam gerne hun dræbe hende, hvis ikke hende så jeg!" sagde hun og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:40 am

"Ja forstår hellere ikke hendes kærlighed til Varulve" Sagde Kevin til hende
"Altså er bare så underligt for jeg har aldrig mødt en anden vampyr der kunne med en varulv" Sagde Han
"Tror ikke hun forstår reglerne for at være en vampyr eller regler & regler er vel mere en slags lov for vi har jo aldrig kun sammen" Sagde Han & tænkte
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:44 am

"ved ikke, men fatter ikke hvorfor hun overhovedet ser noget i den møg køter,
du ved godt Emily angreb mig engang ikke?" spurgte hun og så på ham mens hun tænkte tilbage på den hændelse
Det var enlig ikke den eneste hun var blevet angrebet af, jo den eneste varulv.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:48 am

"Nej vidste jeg faktisk ikke" Sagde Kevin
"Altså synes os Emily virket som lidt af en særling for første gang jeg så hende" Sagde Kevin til Made
"Altså forstår ikke hende & forstår hellere ikke min søster altså hvad er der med hende det er jo næsten i vores instinkt at vi hader Varulve" Sagde Han
"Altså det er bare så underligt" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:51 am

"meget!" sagde hun enig, hun rystede på hovedet over hende
"hun havde engang Emily her inde i huset, blev nød til at sige til hende jeg ikke ville have varulve i mit hus, ser snart ikke andet for at smide hende ud hvis hun bliver mere venner med den køter!" sagde hun med et fnys. det kunne godt være det var ondt, men hun havde visse regler overfor varulve
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:55 am

"Forståeligt tror hellere ikke jeg ville kunne leve med ender lugtede af varulv hele tiden" Sagde Han
"Men altså vil helst ikke bestemme over nogen jo er ikke ligefrem den jeg er men self vil man ikke have en varulve elsker i sit hus når de faktisk er ens værste fjende"
"Vampyrer & Varulve sammen er bare et no no punkt" Sagde Kevin & så kort mod fjernsynet enden han så på Made igen med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 12:57 am

Hun rystede på hovedet og sagde "da vi mødtes var hun helt anderledes, hun havde ingen, heller intet ordenligt sted at være, så inviterede hende til at bo her, og så kom Ced ind i hendes liv, tilbød ham også at være her så han altid kunne være sammen med Cisse!"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:03 am

"Hvad med mig" Sagde Kevin & så på hende
"Jeg gjorde ikke nogen forskel" Sagde Kevin stille "Altså tror ikke det var så stort hvis det var var det for jeg var jo allerede venner med Claire der så ville nok ikke have været den store forkskel" Sagde Han stille & Så på Made
"Du skal ikke være bange for sådan noget med din søster hun er en dejlig pige & hun kan ikke lide varulve" Sagde Kevin & grinet let
"& mig & hende bliver nok ikke gift i værdigfald ikke foreløbig" Sagde Han & grinet lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:10 am

"bare rolig, kender min søster godt, hun ville aldrig mænge sig med sådan nogle.. hun er skam klog nok. men jeg tror hun har brug for en der kan beskytte hende, en som dig der kan hjælpe hende, nogle gange er hun ikke så stærk som hun kan hun viser kun sin sande styrke meget sjældent.!" sagde hun og så alvorligt på ham "du og Claire er gode for hinanden, det er jeg sikker på!" sagde hun meget overbevist.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:14 am

"Tak" Sagde Han & smilet til hende
"Er os virkelig glad for hende & Lover dig skal nok passe godt på hende" Sagde Han & smilet
"Jeg håber virkelig at vi en dag bare kunne tag en tur sammen dig mig & Claire et eller andet sted hen & hygge os snakke & have det sjovt måske endda tag Cec med hvis jeg engang ser hende igen har ikke rigtig set noget til hende i langtid" Sagde Han
"Faktisk ikke siden den dag på boldbanen" Sagde Kevin & tænkte
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:17 am

" det er jeg sikker på du gør!" sagde hun med et smil, hun tænkte dog på noget... men skød det væk
"tja, jeg så hende her for leden dag, men det var der hvor vi skændes om det med Emily, så ja!" sagde hun og trak på mundvigen. "men ja det kunne være hyggeligt,!" sagde hun
"heey. er du enlig god til at styre musik og sådan, som DJ ?" spurgte hun, hun kom lige i tanke om det kunne være han kunne det.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:20 am

"Sådan da er jo trosalt Skater så kan scratche & er os selv musiker" Sagde Han & så på hende
"Hvorfor spørg du" Spurgte Han & kiggede rundt & satte sig på en lænestol & kiggede på hende fortsat mens han tænkte på hvorfor hun mon spurgte
"Jeg kan vel godt være en DJ DJ Kev" Sagde Han & grinet lidt over det han lige have sagt & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:21 am

"jamen det var det jeg tænkte, at jeg manglede en god DJ, og jeg vil helst have venner eller vampyrer ansat, så jeg ved jeg kan stole på dem der er ansat!" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:26 am

"Lyder da meget godt" Sagde Han til hende
"Altså bare jeg stadig har tid til at studere ved siden af" Sagde Han lidt efter
"Jeg vil helst ikke begynde at dumpe nu så vil alle bare tro det er Claire's skyld" Sagde Han & så på Made
"Jeg vil ikke have at der er nogen der giver hende skylden for noget jeg selv er skyld i er jo for dumt sådan noget" Sagde Han
"Men jeg er inde som sagt bare jeg stadig har lidt tid til at studere ved siden af os" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:27 am

"tja bare du styrer musikken kan du selv bestemme hvad du laver imens, og tja jeg glæder mig til at være færdig med skolen, studere næsten ikke kan det hele i hovedet, du burde da slet ikke, du er jo ældre end mig!" sagde hun og grinede lidt af ham
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:31 am

"Ja altså gør det os bare for nogen andre fags skyld har jo Latin & nogen andre fag jeg ikke have sidst & Synes der er forskel fra hvor man bliver Undervist altså har boede i England & New Zealand & Mange andre steder før & det har virkelig været anderledes med undervisningen" Sagde Kevin & så på hende
"Det vi lærer var ikke rigtig det samme eller måden vi lærte det på"
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:33 am

"tja, jeg er enlig ret træt af det, jeg synes bare det er det samme hele tiden, men det er snart slut. skal bare have det sidste år her!" sagde hun med et smil. Hun var glad for det snart var slut, selvom hun overvejede bare at stoppe nu..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:36 am

"Jeg har en masse fag som er virkelig interessante men vil os bare færdig gøre det denne gang & så aldrig gå tilbage" Sagde Han stille
"For har fundet en kæreste nu som jeg ikke kan miste på samme måde som jeg gjorde med mine 2 forlovet" Sagde Han stille
"Det var faktisk ret grusomt" sagde Han & Lukkede øjne & tænkte tilbage på hvordan han have bidt dem & hvordan han på en måde have suget kærligheden ud af dem
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:39 am

Hun så stille på ham og spurgte, "har du været forlovet?" hun vidste ikke han havde været det, men igen hun kendte jo heller ikke Kevin så godt.. hun havde kun snakket med ham, faktisk kun meget få gange..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:46 am

"Ja for mange år siden 2 gange tilbage i det 16 Århundret & igen i det 17" Sagde Han stille
"Bed dem begge 2 jeg gjorde det men ville ikke kunne ikke holde mig tilbage" Sagde Han & følte sig ret svag Næsten som om han var ved at begynde at græde
"Jeg suget & Suget & da jeg stoppet var de ikke ved bevidstheden jeg sad på deres sengekant hele natten & ventede på de ville vågne men da de vågnet var de ikke længere dem de var før de Elsket mig ikke mere" Sagde Han & så ud af vinduet
"Det var som om have jeg sugede alt Kærligheden ud af dem"
"Man siger kærligheden er det stærkeste men hvordan kan jeg så miste det så let" Sagde Han & så på hende
Det var tydeligt at se at han ikke have det let med at snakke om det
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:49 am

Hun så chokkeret på ham, hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige, det var svært at sige noget.
Hun så på ham mens hun lod hans ord køre rundt i hovedet og sagde så "jeg er ked af at høre det, kan kun forstille mig det er værre end noget andet.!"
hun så ned og sagde "det var nok også derfor jeg valgte at forklade min trolovet, efter jeg blev vampyr!" hun trak på skulderne, hun havde aldrig rigtig været sammen med noget og var usikker på hvordan kærelighed enlig var
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:57 am

Han så stille på hende & så ud af vinduet igen
"Det er os grunden til mig & Claire havde været op at skændet lidt vi havde bidt en pige en ny pige kaldt Mie jeg var bange for at... at hvis vi sugede for meget at hun så blev være hun var virkelig træls & måske ville hun så blive være & ja altså være en meget ond vampyr" Sagde Han & så på Made
"Jeg bider sjældent mennesker Selv" Sagde Han
"Jeg har en kontakt der kan skaffe mig blod jeg for det fra ham nogen gange hvis jeg er virkelig desperat bliver jeg nødtil at jagte Dyr smagen er ikke lige så god som et menneske men skal bare have blod" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 1:59 am

"hmmh, vidste ikke i havde været oppe og skændes, men rygtet om hende Mie er gået rundt i byen, mange mener hun er en lille pestilens.!" sagde hun og rystede på hovedet.
"mmh.. jeg har tænkt på noget.....
hvordan føles det at være forelsket?" spurgte hun og så på ham, med et alvorligt blik
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:07 am

"Hmm dem har jeg ikke hørt" sagde Kevin men trak så på skulderen
"Altså mange siger det er som at have sommerfugle i maven men altså vil mere samle det med sommer eller noget der varmer" Sagde Han
"Når man er i Nærheden af Personen er det bare som lige når man kommer ind fra en kold tur udenfor om vinter & så bare sætter sig foran pejsen for at få varmen Når personen kysser en er det som om man for vinger er ikke smerte fuldt bare roligt men er virkelig som om man letter fra jorden & bare kan flyve væk med personen som om alt andet bare slet ikke er der" Sagde Han & så ud af vinduet & bagefter på Made
"Hvorfor spørg du er der da en dreng du har forelsket dig i" Spurgte Han & så på hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:12 am

Hun lyttede og så på ham, kunne hun rødme havde hun nok gjort det nu, hun bed sig i læben, og sagde "måske jeg ved det ikke.. det er underligt, nogle gange er jeg helt nervøs sammen med ham, men andre gange er jeg bare helt afslappet, det kommer an på hvad vi snakker om..
men jeg ved bare ikke om hvad han sådan rigtig føler for mig, når jeg prøver på at flirte med ham ser han bare skræmt eller afvisende ud, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige !"
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:16 am

"Hmm altså måske skulle du prøve at gøre det langsomt men måske er det os fordi at han ikke er vantil du er flirtende & så pludselig begynder at være flirtende" Sagde Kevin
"Altså nogen ser bare kun andre mennesker som venner måske kan det os være sådan men er der jo kun en måde at finde ud af det på" Sagde Han
"Altså man kunne prøve at snakke om det eller gøre som mig & Claire gjorde kysset & vi mærket begge noget er jeg ret sikker på" Sagde Kevin til hende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:23 am

"altså vi har ikke kysset endnu... men...!" hvordan skulle hun forklare det.. det var underligt selv for hende endnu. Hun så ned mens hun overvejede hvordan hun skulle sige det, og hvad for nogle ord hun skulle bruge..
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:25 am

Han så på hende & ventede stille på hvad hun mon ville sige
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:27 am

"men,.. han bed mig.. han er vampyr.. han bed mig og sugede mit blod,... det kom som et chok han gjorde det og.. men jeg besvimede, men så bed han hul på sin egen arm og lod mig få noget af hans blod...
det er underligt.. men det er som om det har skabt et bånd mellem os. jeg ved det ikke!" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:32 am

"Har hørt det før men der er forskellige historier til det" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 2:38 am

Hun så på ham og sagde "prøv at fortæl lidt om dem!" hun var stadig for nysgerrig til bare at lade det ligge. Hun kunne nu også godt lide Duncan.. han var sød, men alligevel bestemmende, der var noget ved ham der gjorde ham yderst tiltrækkende. men hun kunne ikke sætte finger på hvad det var på dette tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 10:58 am

"Nogen gør det for at spille helt nogen gør det ud af fortrydelse andre gør det for kærlighed men der er os de af vampyrende der gør det for syge grunde" Sagde Kevin
"Så som for at personen kan suge kræften ud & bruge den mod andre eller for at bide personen hurtigt igen nogen gør det endda for at de kan gøre det igen giver blod så personen kan få mere blod vi vampyrer er ikke kendt for at have følelser Made" Sagde Kevin & så på hende
"Vi er kendt for at være skandaløse uretfærdig sugeglade bæster" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:31 pm

"det er hvad folk siger.. de kender os ikke...
selv løven ude på savannen har følelser.. selvom vi er det stærkeste rovdyr så er der stadig noget i os der stadig er humant, hvis man kan sige det på den måde.!" sagde hun og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:44 pm

"Ja vi er hvad vi er men vi har jo følelser alligevel selvom det nogen gange er lidt svært at tro" Sagde Kevin & grinet lidt mens han så på hende
"Har forresten en ide hvad vi kan vi kan tag hen til din Café & så kan du vise mig lidt rundt måske" Sagde Han & trak på skulderen & så så ud af vinduet

//Har vampyr egentlig på ToiletetxD??? hehe//
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:47 pm

Hun nikkede og sagde så "enlig troede jeg slet ikke jeg kunne føle sådan her!" hun havde ikke haft det sådan for nogle efter sin forvandling.
Hun nikkede og sagde "tjo kan vi da godt, men det er altså en klub, ikke café.!"

//jah, de skal jo i bad xD så det følger vel med?? //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:51 pm

"Ja Undskyld mente os klub" Sagde Han & grinet
"Tror os snart vi kan køre skal vi tag din eller min bil" Spurgte Han

//Ja oki men kom bare til at tænke på det hehe//
Tilbage til toppen Go down
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:52 pm

//kunne vi ikke emne ved senere.. er lidt for træt til at have 2 emner kørende.. //
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 11:44 pm

"bare din, gider ikke rigtig køre i dag!" sagde hun med et smil og så ud af vinduet, solen var lige forsvundet. der manglede ikke meget i klubben, hun glædede sig til når det blev færdigt.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Er jeg forelsket? Empty
IndlægEmne: Sv: Er jeg forelsket?   Er jeg forelsket? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Er jeg forelsket?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Forelsket for evigt<3<3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: