Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 evigt liv.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




evigt liv. Empty
IndlægEmne: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 6:20 pm

Dato :: irl
Årstid :: irl
Dag :: irl
Vejr :: mørkt
Sted :: skoven
Tid :: 22
Omgivelser :: ingen ud over kelly og dominicv
---------------
De havde fulgtes ud i skoven sammen, han skulle bide hende for at de kunne blive for evigt sammen, sådan havde de i hvertfald aftalte det og hun håbede inderligt at han aldrig ville forlade hende....
" hvor langt ind skal vi?" spurgte hun ham mens de gik hun holdte ham i hånden hun var ikke så glad for skove om natten " jeg ved ikke om jeg tør blive som dig alligevel! - bliver jo nød til at fortælle mine venner hvem og hvad jeg har mødt" sagde hun mens hun stoppede op de var kommet temmeligt langt ind i skoven...
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

evigt liv. Empty
IndlægEmne: Sv: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 6:56 pm

"du skal ikke sige det til nogle ellers gør jeg dig ikke til vampyr..!" snerrede han, for han mente virkelig at ingen måtte vide at hun var vampyr udover andre vampyrer. Han så på hende, kiggede op og tog fat i hende "bered dig..!" hviskede han med en alvorlig stemme og satte tænderne i hendes hals, han sugede lidt blod, men kunne næsten ikke stoppe igen og satte sig godt fast til hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




evigt liv. Empty
IndlægEmne: Sv: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 7:02 pm

"jeg siger ikke noget jeg lover dig det" sagde hun og kiggede på ham. det gav et sæt i hende da han tog fat i hende og bed hende det gjorde voldsomt ondt på hende hun græd og hendes ben bukkede sammen under hende, der gik ikke lang tid før at hun besvimmede. hun begyndte at ryste og der kom en masse lyde ud af hendes mund...

//har set det i twillight:P//
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

evigt liv. Empty
IndlægEmne: Sv: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 7:10 pm

han blev ved, men fjernede så sine tænder for at slikke noget blod væk fra sine tænder. Han lagde hende op af en stemme, hun kunne jo ikke bevæge sig pågrund af giften hvilket ville lamme hende i noget tid endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




evigt liv. Empty
IndlægEmne: Sv: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 7:13 pm

hendes krop rystede hun kunne ingen ting selv.....
tiden gik og hun kom mere mere til sig selv hun åbnede stille øjene og kiggede på dominic, hun havde ondt i hele kroppen
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

evigt liv. Empty
IndlægEmne: Sv: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 7:16 pm

Han havde siddet i et træ, han havde været på en lille jagt så han sad og drak blod fra et lig, men havde allerede udtømt det og smed det så væk "er du ved bevidsthed igen?" spurgte han stille og hoppede ned. Han gik over og hjalp hende op og stå fordi hun nok ikek ville kunne gøre det så godt selv ligenu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




evigt liv. Empty
IndlægEmne: Sv: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:44 pm

hun åbnede munden hun var helt tør i halsen og sagde stille " ja"
hun satte sig langsomt op og havde ondt i hele kroppen
" hvad skete der?" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





evigt liv. Empty
IndlægEmne: Sv: evigt liv.   evigt liv. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
evigt liv.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forelsket for evigt<3<3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: