Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fridag! (Steffen)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 8:48 pm

De tre ord rørte hende virkelig. Der var aldrig en dreng, der havde sagt til hende at han elskede hende. En enkel tåre løb ned af hendes kind og ramte Steffens brystkasse. "Jeg elsker dig" hviskede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 8:51 pm

Han lukkede øjnene da hun sagde de ord, disse ord ville blive gemt dybt i hans hjerte, han ville aldrig glemme det eller noget.
Han kunne ikke holde sig tilbage mere, væltede hende om på ryggen sådan så han lå øverst, kyssede hende vildt og lidenskabeligt imens han kom hårdt og helt i bund op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 8:54 pm

Hun hvinede lidt, da han væltede hende om på ryggen og begyndte at kyssede hende. Hun smilede og gengældte kysset. Mærkede at han kom. Selv kom hun først lidt efter. Hele hendes krop sitrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:20 pm

"Undskyld jeg allerede kom .. kunne ikke holde det inde længere.." hviskede ahn forpustet og lå bare på hende lidt, men ikke sådan så han maste hende.
Han var stadig oppe i hende, han kunne mærke sin pik dunke.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:22 pm

"Det er fint.. Jeg holdt heller ikke længe" mumlede hun og kyssede hans kraveben flere gange.. Kyssede ham så på halsen og hagen et par gange. Kyssede ham så blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:29 pm

Han vendte sig om sådan så hun lå på hans brystkasse og hvilede. Han sukkede og var en del forpustet eftersom de havde gjort det to gange, dog med lidt mellemrum, men alligevel. Han gengældte kysset og holdte om hendes talje og havde ikke lagt mærke til at han stadig var oppe i hende.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:32 pm

Hun nød at lægge på ham. Han var dejligt varm, sikkert mere end hende. Hun lyttede lidt til hans vejrtrækning. Det lød som om han var en smule forpustet. Ret så forståeligt. De havde lige gjort det to gange i træk. Det havde været dejligt, men det var også en smule hårdt. Kyssede lidt mere lidenskabligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:39 pm

Dette var dejligt, bare ligge og slappe af og kysse sammen efter en gang hård sex. Han elskede når hun lå på ham og slappede af. Han kunne regne ud at hun lyttede til hans vejrtrækninger. Da hun gjorde kysset mere lidenskabeligt, gjorde han det lidt mere vildt.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:41 pm

Hun smilte, da han gjorde kysset lidt vildere. Hun syntes det var var dejligt at ligge og kysse efter at have haft sex.. To gange. Hun havde lige brug for at slappe lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:52 pm

Dette var livet, ligge sammen med den man elskede efter en hård dag, godt nok intet arbejde men med hård sex med den man elsker. Han slappede lidt mere af i kysset for at de begge lige kunne slappe lidt af.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 9:58 pm

Hun stoppede langsomt kysset og smilede til ham. Lagde hovedet på hans brystkasse. "Du er stadig inde i mig" mumlede hun stille og næsten uforståeligt. Egentlig gjorde det ikke noget. Hun nød bare og ligge sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:01 pm

Han havde helt glemt det "undskyld" hviskede han. Han trak sig selv ud og heldigvis var den blevet slapp eftersom den ikke var stiv mere. Han smilte til hende og var flov over at han stadig havde været oppe i hende selvom de havde stoppet.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:03 pm

Hun kyssede ham blidt på brystkassen. "Det gør ikke noget" mumlede hun med et smil. Det var ikke fordi det havde været ubehageligt eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:09 pm

"godt nok" smilte han og kyssede hende blidt på hovedet. Dette var virkelig den syvende himmel! Den han elskede, begge lige haft sex og nu lp de bare og slappede af.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:11 pm

"Hvor mange gange har du haft sex før?" spurgte hun nysgerrigt og så op på ham. På hende havde det ikke virket, som om han var jomfru.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:20 pm

"Jeg øhm .. ehm .." han kunne ikke rigtigt sige det og begyndte at klø sig i nakken. Endelig tog han en dyb indånding og så hende i øjnene "du var den første.." smilte han og fortalte at han var jomfru.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:22 pm

"Virkelig?" udbrød hun temmelig overrasket. Håbede ikke han ville blive stødt. "Det virkede ikke sådan på mig" mumlede hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:24 pm

"Gjorde det ikke? Jeg følte mig ret .. uerfaren" smilte han flovt og så på hende "men hvor mange gange har du så haft sex?" spurgte han med et smil og nussede hendes kind. Denne samtale fik ham til at tænke på noget "vores næste gang, skal være som ulve!" grinte han drillende, men mente det faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:26 pm

"Sådan følte jeg det ikke" sagde hun og kyssede ham kort på munden. "Du var også min første" svarede hun og rødmede lidt. Det var en smule pinligt at indrømme den slags. "Lyder frækt.. Så det blir' nok doggystyle"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:37 pm

"Var jeg virkelig så.." mere sagde han ikke inden han gengældte kysset "så god?" grinte han drillende efter kysset. Han fik store øjne da hun fortalte at dette havde været hendes første gang "tror jeg ikke på! en så smuk og guddommelig pige må ha' gjort det før!" smilte han og kyssede hende en gang til på munden. Han vippede med øjenbrynene "selvfølgelig bliver det doggystyle!" grinte han og håbede lidt på det.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:40 pm

Hun nikkede. "Det syntes jeg! Hvordan ellers ka' du give mig to orgasmer?" spurgte hun leende. Grinte lidt af ham fordi han så så overrasket ud over at hun havde været jomfru. Var det så svært at tro? Hun svømmede ikke lige frem i drenge. "Heldigvis vil jeg da sige! Nu gjorde jeg det med en jeg elsker" sagde hun med et smil og gengældte kysset. "Lækkert"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:49 pm

"Ved jeg ikke, medfødt talent?" smilte han drillende og kyssede hendes næse. Han smilte lid over det kom igen 'med den jeg elsker' havde hun sagt.. Hun elskede ham virkelig som han allerede vidste, men dette gjorde ham bedre tilpas.
"Det skal nok blive frækt." smilte han og fantaserede om de to, ulveskikkelser og i doggystyle.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitimeTirs Jul 20, 2010 10:51 pm

"Måske" grinede hun. "Jeg følte mig ret uerfaren" indrømmede hun en smule flovt og rødmede igen. Det var sikkert ikke det drenge havde lyst til at høre, men hun ville gerne være ærlig overfor ham.
"Bare en smule"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fridag! (Steffen) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fridag! (Steffen)   Fridag! (Steffen) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fridag! (Steffen)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Shopper - Steffen
» Tilgiv mig - Steffen
» Sleeping - Steffen
» Endelig hjemme - Steffen.
» Research blandt planterne - Steffen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: