Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tilgiv mig - Steffen

Go down 
ForfatterBesked
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 5:28 pm

Tid: Tidligt på aftenen
Dag: Søndag
Vejr: Overskyet, men ingen regn
Sted: Steffens hus
Omgivelser: Ingen
Tøj: Outfit (klik)

Lige siden, at Sam og Steffen havde været oppe at skændes et par dage tidligere, havde hun ville snakke med ham. Specielt fordi hun havde haft så dårlig samvittighed over, at hun var blevet så vred. Og overreageret. Hvordan kunne hun have været så vred på ham? Når de ikke havde været sandt. Mon han ville kunne tilgive hende?
For at få besvaret det sidste spørgsmål, var der kun en ting af gøre. Derfor var hun taget hen til hans hus. Jo tættere hun kom på huset, jo hurtigere begyndte hendes hjerte at slå. Så nervøs plejede hun aldrig af være. Men det var jo heller ikke hver dag, at hun skulle hen og sige undskyld til sin kæreste. Og så også bede ham om tilgivelse.
Nervøs trådte hun hen til døren. Efter nogle dybe indåndninger og at have talt sig fra, at løbe sin vej, bankede hun på. Med tilbageholdt åndedræt ventede hun på, at han ville åbne døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 6:14 pm

Steffen havde haft det af helveds til siden hans sidste skænderi med Sammie. Han havde ikke været udenfor i flere dage, men var blevet indenfor for at træne, som denne dag.
Det eneste han var iført var et bare cowboy shorts som var ødelagte med huller sådan, men han ville ikke havde andet på end det par, hvilket ville sige at han ikke havde trøje på, så hans muskuløse krop var ikke skjult.
Da der blev banket på døren, gav han slip på den stang som han brugte til at lave armhævninger. Da han åbnede døren, åbnede hans øjne vidt op da han så Sammie. Ville hun til at skændes med ham igen eller? Han gik udenfor til hende og lukkede døren.
"Hey Sammie.." nærmest mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 6:22 pm

Sam havde håbet på, at han ikke havde åbnet døren. Men da han åbnede døren og rent faktisk kom ud, faldt en sten fra hendes hjerte, men en klump dannede sig i hendes hals. Hun ville ikke græde, men kunne ikke udelukke, at det ville ske.
Kort så hun på hans overkrop, som ikke var dækket af en trøje. Et smil gled over hendes ansigt, for derefter at forsvinde igen. Lige meget hvor mange gange hun så ham uden noget på overkroppen, så ville hun aldrig blive træt af det smukke syn der mødte hende hver gang. Det gjorde hende næsten helt høj.
Hun sank klumpen i hals og så ned på sine fødder. "Hej Steffie" mumlede hun, tydeligt en smule flov. Hvilket hun havde godt grund til at være. Hun kunne dårlig nok se ham i øjnene. Men det var hun nødt til.
Så hun tvang sig selv til at løfte sit blik fra sine fødder og i stedet se ham i øjnene. "Jeg er frygtelig ked af det. Jeg var og er stadig en idiot" sagde hun så, med grødet stemme. Tårerne steg op i hendes øjnene, og desværre kunne hun ikke kontrollere det. Derfor begyndte de lige så stille, at trille ned ad hendes kinder. "Jeg overreagerede og det passede ikke og.. kan du tilgive mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 6:30 pm

Da hun var færdig med at snakke, handlede hans krop af sig selv. Han omfavnede hende! Altså han havde tænkt sig at gøre det, men hans krop reagerede hurtigere end hans hjerne så han havde bare lagt armene om hende. Han hodlte hende så tæt ind til sig som han kunne uden at gøre så hun ikke kunne få luft. Da han kiggede hende i øjnene, kunne han ikke holde det tilbage mere. Han måtte bare kysse hende! Så han gjorde, så deres læber mødtes i et blidt, men alligevel lidenskabeligt kys.
Da han stoppede kysset, kiggede han i hendes øjne og omfavnede hende igen "Selvfølgelig min skat. Selvfølgelig tilgiver jeg dig! Jeg kan hverken leve uden dig ved min side, og jeg har heller ikke tænkt mig det, da jeg elsker dig så fandens højt!" forklarede han og holdte hende helt tæt. Han ville hade sig selv hvis hun forlod ham.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 6:39 pm

Sam var overhovedet ikke forberedt på hans reaktion. Men hun kunne bestemt lide den! Derfor gjorde det overhovedet ikke noget, at hun dårligt kunne trække vejret i hans voldsomme omfavnelse. Dog kunne hun ikke andet end at gengælde den og da han kyssede hende, blev det næsten for meget. Hun havde ikke fortjent en så sød og forstående kæreste. Så længe kysset varede gengælde hun det.
"Jeg fortjener dig ikke" hviskede hun, da han stoppede kysset. Og så holdt hun endnu hårdere fast rundt om ham, hvis det da overhovedet var muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 7:11 pm

"Jo du gør. Det er mig der ikke fortjener sådan en vidunderlig kæreste" hviskede han i hendes øre. Han ville ikke høre hende svar, så han løftede hende op og gik ind i huset med hende. Da de var indenfor, satte han hende på gulvet, men kyssede hende med det samme, denne gang vildt og lidenskabeligt. Hold da kæft hvor havde han savnet hende!
Han stod bare og kyssede hende. Han ville ikke stoppe fordi han havde savnet hendes kys så meget, at han næsten var blevet vanvittig over det!
Han holte sine hænder på hendes røv imens de stod der sammen, stadig ved hans dør.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 7:26 pm

"En vidunderlig kæreste tror ikke på rygter om sin kæreste" hviskede hun, selvom han ikke hørte efter. Hun lod sig bare løfte og blive båret ind i huset. Da hun blev sat ned og han kyssede hende, gengældte hun det lige så vildt og lidenskabeligt, som han gjorde. Hvor havde hun dog savnet, at være så tæt på ham, bare det at kunne holde om ham havde været som totur.
Hun stod, ligesom ham, bare og kyssede ham. Hun ville for alt i verden ikke stoppe, for hun havde savnet hans kys så meget.
Hun tog sig ikke, af hans hænder på hendes røv. Selv holdte hun også sine hænder på hans og trykkede sig tættere ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 7:48 pm

"Men at du kommer tilbage, og siger undskyld for det, gør mig overlykkelig og får mig til at føle mig som en dårlig kæreste, da jeg bare blev her i mit hus og blev mere og mere deprimeret over vores skænderier." fik han lige hurtigt sagt.
Han løftede hende igen op, hvorefter han lagde hende ind på sofaen hvor han lagde sig sammen med hende, hvorefter han begyndte at røre på hende og kysse hende så vildt og lidenskabeligt.
Hvordan havde han overlevet uden hendes kys? Uden hendes læber imod hans egne? Han forstod ikke hvorfor han ikke var blevet vanvittig?!
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 8:03 pm

"Du er IKKE en dårlig kæreste" sagde hun bestemt. Han var langt fra en dårlig kæreste, laaangt fra. Hvis han nogensinde troede det, ville hun slå ham. Det måtte han endelig ikke tro, at han var.
Hun registrerede dårligt nok, at hun blev løftet op igen, men pludselig mærkede hun noget blødt under sig, hans sofa. Et lille smil bredte sig på hendes læber, hvorefter hun begyndte at røre på ham og kysse ham lige så vildt og lidenskabeligt. Hvordan havde hun dog kunne overleve uden hans kys? Uden at mærke hans hud mod sin og hans læber mod hendes. Først nu kunne hun mærke, at hun havde været ved at blive vanvittig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 8:48 pm

Han ville ikke ha' at de skulle skændes nu, så han var bare stille, hvilket betød at han gav hende ret i det. Han begyndte allerede nu, at klæde hende af.Han blev nødt til at stoppe kysset for at fjerne hendes trøje og fik også fjernet hendes bh, men det var det hele værd. Igen, blev han forenet med det skønne syn, af hendes halvnøgne krop.
Han ville ikke klæde hende mere af, i det øjeblik da han lige ville hygge sig lidt mere med hende.
Han lagde sig imellem hendes ben, som om han skulle til at tage hende i det øjeblik. Men alligevel ville han vente til de begge var klar den dag.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 9:05 pm

Sam smilede for sig selv, da han ikke svarede, og på en måde gav hende ret. Noget som hun elskede.
Da han begyndte, at tage tøjet af hende, var hun mindst lige så ivrig som ham. Kastede sin trøje ned på gulvet og hjalp ham med at åbne sin bh. De var begge halvnøgne, men hun kunne næsten ikke vendte med at få resten af tøjet, af dem begge.
Selvom han ikke fortsatte med, at tage tøjet af hende nød hun bare, at være tæt på ham. At mærke hans varme hud mod hendes. Det var den dejligste følelse i verden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 9:10 pm

Han stoppede kysset, men begyndte nu bare at kysse ned imod hendes bryster og stoppede ved hendes brystvorter og først slikkede han lidt på dem, men begyndte så at sutte på dem. Hendes dejlige bryster. Også noget han havde savnet! Men han begyndte nu at rode nede omkring hendes bukser hvor hans hånd var nede ved hendes trusser, men gik ikke videre for at tirre hende lidt, bare for at drille hende.
Han begyndte nu, at kysse rundt omkring på hendes krop. Han håbede virkelig, at hun kunne lide dette da han elskede det!
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 9:25 pm

Sam smilede, da han begyndte at kysse ned mod hendes bryster. Dog tog hun fat om siderne på ham. I et tag drejede hun dem så rundt, så at hun lå øverst og han nederst. Noget hun ikke lige havdet gjort i et stykke tid.
Lod deres læber mødes igen, lidenskabeligt. Hun trængte bare til, at mærke han bare hud mod sin. Og det kunne simpelthen ikke gå hurtigt nok. Derfor søgte hendes hænder ned til hans shorts. Hurtigt fik hun dem åbnet og inden længe lå de nede på gulvet. Los så sine hænder glide ned over hans krop, mærkede hver eneste detalje ved den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 9:56 pm

De hans shorts blev hevet af, så gik der ikke mange sekunder før hendes shorts og trusser og lå på gulvet. Men han var godt igang med at kysse med Sammie. Han kyssede hende vildere og vildere og tilsidst blev det til, at han begydnte på at snave hende.
Det at hun drejede dem rundt, fik ham til at smile mere og mere, men han lod hende sidde på ham for at gøre hende glad.
Han holdte om hendes dejlige krop og ville ikke have at hun gik fra ham. Aldrig!
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:04 pm

Efter at Steffen havde hevet hendes shorts og trusser af, gik der heller ikke mange sekunder før, at hans boxere lå på gulvet sammen med resten af deres tøj. Lige så stille stoppede hun kysset og lagde sig så bare oven på ham. Nød bare at mærke hans krop mod sin efter ikke, at have kunne mærke den et par dage.
"Jeg har savnet dig" mumlede hun lavt og nussede fraværende hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:15 pm

Da hun havde fjernet hans boxere, havde han den største lyst til at have det hårdeste sex med hende! Men han kontrollerede sig selv. Han ville vente, til hun også ville, hvis hun overhovedet ville den dag? Han nussede hendes kind og kiggede hende i øjnene. Steffen kunne blive ved med at kigge ind i hendes øjne resten af dagen, aftenen og hele ugen. Men han ville også snakke med hende og andre ting.
"Jeg har savnet dig mindst ligeså meget min elskede!" smilte han og klemte hendes ene balde med hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:21 pm

"Ved du hvad jeg har tænkt på?" mumlede hun stille, mens hun fortsatte med at nusse hans brystkasse. Forsigtig bed hun sig i læben, inden hun svarede på sit eget spørgsmål. "Dit køkken kunne være ret så spændende, at udforske" sagde hun med en tone, der antydede at hun helt klart forventede, der skulle ske mere end at de bare skulle ligge der på sofaen, uden ret megen action.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:34 pm

"Hvor lækre vi to er sammen?" smilte han drillende, men blev meget overrasket over hvad hun selv svaret "Jeg er skam med på at udforske det sammen med dig!" smilte han og kyssede hende en enkelt gang, inden han løftede hende op og gik over imod køkkenbordet imens han bar hende med over til køkkenbordet som han lagde hende på.
"Skal jeg gøre det lidt lettere for mig at komme op i dig eller?" spurgte han smilende og kunne næsten ikke lade være med, at se på hendes dejlig nøgne krop som han havde været forenet med før.
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:40 pm

Sam grinede lidt. "Også det" drillede hun. Hans svar og det, at han løftede hende, fik hende til at le. Hvad havde hun gjort, for at fortjene en kæreste der var lige så opsat på, at 'udforske' og var mindst lige så.. ja, vild efter sex, som hende selv? Hun havde ingen anelse, men hun følte sig yderst heldig.
"Go for it" lo hun. Hun havde skam intet imod det. Hvis det ville gøre det nemmere for ham, så skulle han da bare gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 10:51 pm

Da hun gav ham frit slag, gik han straks igang med at gøre hende våd. Han både slikkede hende godt og grundigt, men gav hende også en gang fingerknepning inden den rigtige vare blev bragt på bordet. Det var så længe siden, hvilket gjorde at han var mere grådig end nogensinde. Men han var nu alligevel også grundig og sørgede for at der ikke var et sted ved hendes fisse område der ikke var vådt som kunne blive vådt som skulle være vådt under sex. Da han fingerkneppede hende, brugte han først en finger, så stille og roligt to, men for at den tredje også var med, skulle der gå lidt mere tid da hun gerne skulle nå at blive godt og grundigt våd!
Tilbage til toppen Go down
Sam
Bruger
Sam


Erfaring : 653
Respekt : 11
Antal indlæg : 598

Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitimeTirs Jun 21, 2011 11:13 pm

Sam stønnede højt, da han gik i gang. Måske endda så højt, at naboerne kunne høre det, men hun var ligeglad i det øjeblik. For det Steffen gjorde, var helt fantastisk og tændte hende mere end nogensinde. Hun holdt fat med sin ene hånd om bordpladen. Grebet om det strammedes samtidig med at hun stønne. Til sidst blev det så hårdt, at den begyndte, at give lyd fra sig. Noget som hun ikke tog tog synderlig meget af.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilgiv mig - Steffen Empty
IndlægEmne: Sv: Tilgiv mig - Steffen   Tilgiv mig - Steffen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilgiv mig - Steffen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shopper - Steffen
» Fridag! (Steffen)
» Sleeping - Steffen
» Endelig hjemme - Steffen.
» Research blandt planterne - Steffen.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: