Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Formiddag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddag   Formiddag - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 10:53 am

Han smilede, og rystede lidt på hovedet af hende.
"Det er også farligt at undvære solen søde ven. Man har brug for sollys." Påpegede han smilende. "Og bare fordi solen skinner, behøver man jo ikke svede. " Han grinede lidt af hende, og lagde sig også ned i det kølige græs, lidt væk fra hende, og drejede hovedet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddag   Formiddag - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 12:52 pm

Hun hævede let det ene øjenbryn, over hans kommentar og kunne ikke lade være med at grine svagt. "Hver sin mening søde" svarede hun så og rullede rundt, så hun lå på maven og kiggede på ham. "Jeg kan bare bedre lide gråt vejr og regn.. Og du elsker tydeligvis solen". Hun skar en let grimasse over hendes sidste kommentar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddag   Formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 1:42 pm

"Tja, det kommer an på hvordan mit humør er. Hvis jeg er glad, elsker jeg alt slags vejr. Hvis jeg er sur, så skal vejret helst være godt, ellers bliver mit humør værre. " Han grinede lidt, af sig selv, og håbede ikke hun synes han var alt for underlig. Han hyggede sig virkelig sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Formiddag   Formiddag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Formiddag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Tirsdag formiddag
» En smuk formiddag i den dejlige skov

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: