Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tirsdag formiddag

Go down 
ForfatterBesked
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 12:58 pm

Tid:10:30
vejr:skyfrit, meget varmt, vinden er lidt kølig, hvilket er dejligt.
Sted:landsbyen
Omgivelser:ældre mennesker, fra selve reservatet, dog ikke så mange.
Årstid:sommer.
Dag:tirsdag
på: hvid top, lyseblå cowboy shorts, sølv farvede ballerina sko. Håret hænger løst.

Inna gik langsomt igennem den lille by. hun havde valgt at tage herud i dag for at opleve stedet.
Hun var helt ny i området og ville derfor gerne se sig lidt omkring. der lå få butikker på hendes side af gaden, og på den anden side, lidt længere fremme lå en lille café, som hun havde besluttet sig for at gå ind på. Allerede nu var solen meget varm og stod og stegte hendes skuldre, der i forvejen var blidt lyserøde. Hun havde smurt solcreme og after sun på dem, men det var som om solen gik igennem. Hun var meget modtagelig overfor solen, derfor blev hun hurtigt brun og solskoldet, det sidste irriterede hende altid en del, for hun blev mere følsom på skoldede steder end de fleste andre gjorde. Hun trådte indenfor på den lille café og blev øjeblikkelig mødt af en kold aircondition, hvilket fik hende til at sukke lettet.
Der var nogle små borde omkring hende, og en halv væg skilte rummet ad, så dem som nu valgte at sidde på den anden side af halvvæggen fik mere privatliv. Hun betalte for en multi juice og slog sig ned ved et bord bag halvvæggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:04 pm

Sean var på arbejde på den lille café, som Inna var kommet ind på. Han havde snart fri, faktisk om 5 minutter. Han kunne godt lide at arbejde der, men det var ikke det der gav de store penge, så han havde et ekstra job.
Han skulle ikke arbejde så længe den dag, for en af de andre ansatte kunne først komme lidt senere, så han havde lovet at åbne caféen den dag, og så skulle hun bare komme og overtage.
Han var ikke så normal blandt ulvene, for han var en af de få, der blev nødt til at have de andre vagte end når han arbejde, for han boede alene og havde ellers ikke råd til at blive boende hvis han ikke arbejde.
Døren ringede da en smuk menneskepige trådte ind af døren. Han fulgte hende med øjene da hn satte sig ned. Han tørrede drisken af og kiggede på uret, nu var der ikke så lang tid til at han havde fri. Han overvejede om han skulle gå over og sige hej til hende.
Han stod og så smilende i hendes retning.
Tilbage til toppen Go down
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:14 pm

Hun drak lidt af juicen, hun kedede sig lidt, men kunne godt lide at kigge ud på de få mennesker der gik rundt ude på gaden. Endnu engang lod hun blikket falde over den lille café, og hendes øjne mødte fyren bag disken. Hun smilte venligt og blev en smule genert, så hun vendte hurtigt blikket ud mod gaden imens hun prøvede at forhindre sine læber i at smile, men forgæves, hun havde så svært ved at holde et pokerface. Nogle var gode til at lave pokerface også var der hende som var en joke når hun prøvede på det. Hun kiggede ned af sin meget tynde krop, for 2 år siden havde hun været et anoreksi offer, og hun havde været tæt på at dø, hun var dog begyndt at spise igen, og havde svoret at hun aldrig nogensinde ville ende sådan igen. Men anoreksien havde stadig sine mærker på hende, hun var umådelig tynd, det så dog ikke længere så ulækkert, unormalt ud længere, hun havde jo også fået trænet lidt siden, så hun kunne blive stærkere, folk var jo nærmest bange for at hun ville knække over på midten dengang hun led af anoreksi..Hun smilte let or sig selv, hun var glad for at hun var rask og ikke længere led af den psykiske sygdom, det havde været 3 år i helvede for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:21 pm

Sean mødte hendes smukke øjene og han sendte hende et lille smil. Han kiggede mod døren da en slank pige med mørkt krøllet hår og solbrændt hud, trådte ind. Han sendte også hende et smil og smed kulden på disken og gav hende et kram da hun kom om bag disken til ham.
"Så kom du og jeg har fri" sagde han og smilte. Han smed det latterlige viskestykke ud bag ved og gik hen mod pigen der sad over ved bordet. Hun var ret tynd. Han lagde hånden på stoleryggen overfor hende.
"Sidder der nogen her" spurgte han lidt efter med en venligt stemme. Han ville ikke være for frembrusende, som man nemt kunne komme til at være. Han vidste ikke om hun overhovedet gad og blive set sammen med ham, for der var jo trods alt rygter om at han var med i Annikas bande, men det var ikke hele sandheden. Han havde ikke set hende før så han kunne vel bare håbe på at hun ikke havde hørt rygterne.
Tilbage til toppen Go down
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:34 pm

hun kiggede ud af vinduet, men lyttede til hvad der skete i caféen. Det enenste hun rigtigt kunne høre var at ham fyren i baren nu havde fri. endnu et smil brød frem over hende læber, hun vidst ikke hvorfor, hun smilede så ofte, og hun kunne ikke gøre for det, der var heller ikke nogen grund til det, for det meste.
Endnu en ganng kiggede hun ned på sine shorts, man kunne se at hun selv havde lavet dem, og det så faktisk ikke så værst ud.
Hun havde ikke rigtigt lagt mærke til at fyren var gået over til hende, før han snakkede drirekte til hende. Hun blev endnu en gang genert*Ej tag dig nu sammen, Inna for satan da!* Tænkte hun irriteret over sin generthed."nej det regner jeg ike med, i hvert fald ikke endnu"Sagde hun venligt og smilede sit sædvanelige venlige smil, som hende læber næsten altid bar.
"Jeg hedder Inna Dolce"Præsenterede hun venligt og rakte ham hånden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:42 pm

Sean smilte lidt da hun lod ham sidder der. Han trak stolen ud og lod sig dumpe ned på den. Han tog i mod hendes hånd og gav den et lille klem. Han vidste at hun ville ligge mærke til den varme der nærmst strømmede ud fra ham, men han havde en forklaring klar. Han smilte igen til hende.
"Hyggeligt at møde dig Inna, jeg hedder Sean Tyler" præsenterede han sig selv. Han lagde mærke til at hun vidst var lidt generet, det fik ham bare til at smile lidt mere. Der var alt for mange snobber der lagde lidt for meget op at det ar muligt at få dem til at rødme, en ting han elskede ved piger.
"Jeg har ikke set dig her før, er du ny er omkring" spurgte han og smilte endnu en gang venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 1:48 pm

Hun blinkede en ekstra gang da han varme hånd klemte hendes"enten har du det meget varmt, eller også er det mig der har det varmt?"sagde hun smilende, og bed sig let i læben, og håbede ikke han så det, for det var en af de mest tydelige tegn på at hun var nervøs eller genert."Hyggeligt at møde dig Sean. Arbejder du her?"spurgte hun og lagde alt håret over på den ene skulder så hun kunne få lidt luft i nakken, eller ville det blive totalt regnskov i hendes mørke, tykke hår.
Hun nikkede stille"Jeg flyttede hertil i sidste uge, så jeg er rimlig ny. Jeg bor rigtig i forks, men man skal jo se sig omkring, også fik jeg afvide at naturen i reservatet er meget smuk"Sagde hun og gengældte blidt smilet.hvorfor sagde jeg lige alt det der?*tænkte hun og kiggede ned på sine hænder for ikke at rødme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:01 pm

Sean lo lidt og trak roligt hånden til sig og hvilede den på bordet foran sig. "det er mig, det er ret varmt at stå bag disken, tror mig" lo han, og nikkede. "jep jeg arbejder her, ikke ligefrem det mest tiltrækkende job at have, i hvert fald ikke at dømme fra nogen af de tøser jeg har mødt i de lidt større byer, men jeg elsker at være her" sagde han og trak på skulderne. Hvorfor skulle han dog også stoppe, hvis han elskede det.
"Så du er flyttet til Forks" spurgte han og håbede at hun ikke ville blive ofre for de forbandet igler der løb rundt, så meget deropppe. "Byen har vel også sin charme, men er ingenting i forhold til La Psuh" lo han og smilte igen til hende.
"Her er også ret smuk" sagde han og så hende dirkete i øjene.

//Undskyld tiden :/ ^^//
Tilbage til toppen Go down
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:31 pm

Hun nikkede og "godkendte" forklaringen."Tjah, jeg sys det er et meget hyggeligt sted at arbejde, dog sker der ikke nok til at motivere mig, men hvis du kan lide det, så er det vel det der gælder"sagde hun venligt og lod endnu en gang blikket glide over caféen.
"Jeps, men jeg tror ikke jeg bliver der længe, selv de mindste lejeligheder koster kassen, og jeg skal jo også passe min skole, bare en lille smule"Sagde hun smilende og trak svagt på skuldrene.
hun tænkte lidt over det han sagde"Så du opfordre mig til at se La push eller hvad?"spurgte hun venligt og smilede imens hun kiggede på ham. Hun kiggede pludseligt ind i hans øjne og smilte blidt så man kunne se de små hvide tænder

Det går nok, min computer løb tør for strøm, så jeg kunne ikke finde ledningen før nu ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:39 pm

Sean så også rundt i caféen og trak på skulderne. "tjo, men der er også en masse ude bag ved der skal klares, så er der nok til at holde mig i gang" lo han. Det var faktisk ret afslappende at arbejde der, det var dejligt når man
havde været ude og patrujle hele natten at man så ikke skulle hen til et meget stressende og krævende job.
"Så burde du at flytte til La Push, det er meget billigere, fordi at de fleste er indfødte og har ikke nær så mange penge, som
dem inde i byen. Lejlighederne er nødt til at være billigere." forklarede han og havde ikke noget i mod at hun
flyttede til La Push, så var hun da sikker noget af tiden.
Han nikkede. "ja er er rigtigt dejligt at være, alle er søde" sagde han og smilte til hende da deres blik mødtes.
"Hvis du vil kan jeg godt vise dig rundt en gang, men der er dog ikke så meget at vise frem udover stranden" sagde han og lo kort.

//Damn -.- men bliver nødt til at logge.. :/ Skrives xD //
Tilbage til toppen Go down
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 2:53 pm

"aah, tja jeg hjælper bare kunder med at vælge det rette valg, i Barneys"sagde hun med et grinende smil."Det vil jeg da lige tjekke ud så, for når sommerferien slutter, kan jeg ikke arbejde på fuldtids længere, så begynder skolen jo igen, også skal jeg igang med mit sidste år der."sagde hun smilende. Hun var glad for at hun havde fri i dag, for vejret var virkelig godt, og hun ville gerne finde en ny lejelighed så hurtigt som muligt, eller noget andet end en lejelighed, hvis det var muligt.
"endelig nogle mennesker der er venlige og ikke egocentrerede, dem er der så mange af i dag, hvorfor kan folk ikke bare være venlige og hjælpe hinanden, uden at rakke ned på andre?"sagde hun stille og sukkede, sådan var de fleste unge i dag, de var så møgforkælede, de fik alt hvad de pegede på."det vil jeg da gerne, hvis du da gider og har tid"sagde hun smilende og bed sig let i læben inden hun kiggede ned og fik nogle svag lyserøde kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeSøn Jul 18, 2010 4:08 pm

"Lyder fornemt" sagde Sean og lo lidt. "Så du går i skole" konstaterede han. "Jeg er selv droppet ud, hviklet var ret så dumt, men jeg havde bare ikke tiden til det. Det er ret svært at skulle klare sig selv jo" sagde han lidt efter.
Eftersom hun ikke kendte til hemmeligheden kunne han jo ikke rigtigt fortælle hende at det meste af hans tid gik med at løb rundt i skovene i ulveform for at beskytte folk som hende. Uskyldige.
Så det lød lidt som om at han var dovn, efter som at der kun var arbejde tilbage at give skylden.
"ja ikke. Folk går for meget op i sig selv. Nogen gang er man nødt til at tænke på sig selv, men det er ikke hele tiden. De værreste er de piger, du ved de der makeup-duller. " sagde han og skar ansigt ved tanken.
"Jeg ville med glæde vise dig rundt, tiden er knap, men jeg kan nemt rydde et par timer til dig" sagde han og lo lidt efter. "Du siger bare til og jeg er her"
Tilbage til toppen Go down
Rosalie
Bruger
Rosalie


Erfaring : 31
Respekt : 1
Antal indlæg : 20

Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeMan Jul 19, 2010 12:32 am

"det er luksus, man får drikkepenge og en yderst god løn"sagde hun med et lille, venligt grin."Ja, det er dumt, og det ville være rigtig dumt af mig, nu hvor jeg kun mangler et år. Om jeg så kommer til at bo på gaden det sidste år, fordi at min løn kun vil række til mad, så må det gå sådan, for jeg har ikke i sinde at droppe ud af skolen, nu hvor jeg er så tæt på at få eksams beviset. Så kan jeg ligeså godt tage det med mig, og vente"Sagde hun smilende, og mente det med at bo på gaden. Uddannelsen var noget af det mest vigtige for hende. Hun ville gerne være mekaniker, lidt drenget var hun faktisk, og hun elskede at lave ting, hun var også meget lærernem, og hendes fingre var smidige og stærke, det samme var hendes arme, et var bare ikke rigtig noget man kunne se på hende.
"mine forældre havde aldrig særlig mange penge, de havde lige til maden, og til at sørge for dyrene på den gård, hvor jeg boede i min barndom, jeg fik aldrig det nyeste tøj som de andre børn, men det gjorde heller ikke noget, for jeg havde et fantastisk forhold til mine forældre. Man skulle næsten tro, at nu hvor jeg endelig har lidt penge mellem hænderne, at jeg så ville feste pengene op, bruge dem på nyt smart tøj, købe sprut for dem osv. Men jeg vil hellere bruge dem på mad, husleje, også dem der er i overskud sætter jeg ind på en konto som jeg har fået, så har jeg lidt til når jeg virkelig engang behøver pengene."sagde hun og bed sig lidt i læben, og rødmede blidt igen, endnu en gang havde hun snakket for meget, efter sin egen mening, hvorfor gjorde hun dog det? kunne hun ike bare holde sin mund lukket?
"Tjah, hvis du har tiden nu, så ville det være perfekt"Sagde hun smilende, og lod blikket glide op på hans ansigt.
Hans duft beroligede hende på en måde, den duftede at skov og jord, hvilket var en dejlig duft, den var frisk, og ikke så kunstig som parfume, hun rødmede endnu en gang over disse tanker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 11:32 pm

Sean nikkede smilende. Han havde aldrig selv fået for mange penge for det arbejde han lavede, men han klarede sig igennem. Han fik en meget normal løn, hvor de fleste af pengene gik til mad, tøj og alt til huset. Han havde brug meget af sin fritid til at bygge huset op igen, men kun den tid der var tilbage efter han havde været på arbejde og patruljede i skoven.
"Det kan være at du bruger mange penge" spurgte han lidt efter. For det var en typisk pige ting at bruge mange penge på noget du slet ikke havde brug for.
Sean syntes at det var ret fedt at hun var så stædig med at fuldføre skolen, for det var sikkert nemere at få job, hvis du havde en uddannelse, eller begyndelse på en. "Det er ret cool" sagde han og sendte hende et lille smil. For han ville ønske at han havde tid til at klare sin skole, men han blev jo aldrig ældre, i hvert fald ikke forløbig, så han kunne nemt begynde i skolen igen hvis han fik bedre tid engang, men det så det ikke ud til. Det virkede til at vampyrerne bare blev flere og flere.
Sean lyttede til hvad hun sagde, og endnu en gang syntes han bedre om hende. Han kunne godt lide nogle piger, der havde noget hjerne, og sparede penge sammen, i stedet for at bruge det på et eller anden bras. "Hvis man har været vant til kun at have til maden, så har man heller ikke noget behøv for en masse ting, for man er bare vant til at kun bruge så og så mange penge" sagde han og smilte lidt til hende.
Sean rejste sig smilende op. "Det ville være mig en ære, smukke dame" sagde han og lo lidt. "Jeg skal ikke noget de næste par timer, så jeg vil gerne vise dig rundt. Skal vi starte med stranden" spurgte han for at vide hvad hun gerne ville starte med at se, for det var jo ikke voldsom meget der var at vise frem.

//Sorry længde. xD //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tirsdag formiddag Empty
IndlægEmne: Sv: Tirsdag formiddag   Tirsdag formiddag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tirsdag formiddag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Formiddag
» En smuk formiddag i den dejlige skov

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Landsbyen-
Gå til: