Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 business people on the street! (Elisa ^^)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Apr 06, 2010 2:42 pm

Sted: En gade i Port Angeles
Tid: 5 om eftermiddagen
Omgivelser: Nogle mennesker der er på vej hjem
Vejr: det normale kolde våde Forks vejr ^^
Påklædning: Sorte bukser og en grøn hættetrøje

Shin gik roligt ned af en gade i Port Angeles. Der var mange mennesker der var på vej
hjem fra arbejde. de fleste var klædt i sorte, grå og blå "kontordragter" som skulle vise at de var rigtigt
business people, der arbejede hårdt. Shin fnyste af dem og satte sig ned på en
bænk og fulgte stadig nogle af menneskerne med blikket. De duftede så godt, og
han prøvede at tænke på noget andet, men deres duft blive ved med at
springe lige i ansiget på ham.
Han bed tænderne sammen og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Apr 07, 2010 11:45 am

Elisa gik stlle rolig ned af gaden hun skulle finde nogen nye jeans til sit nye job, hun var så glad for at komme væk fra skolen, Hun elskede sit nye job, hun smilede til alle flok der så på hende.
Hun så ind i nogen vinduer for at se om der var noget der interesseret hende men intet var godt nok.
Pludselig fik hun færden af en velkendt person, hun prøvet at finde ud af hvor færden førte hen, hun smilede let, men da hende fik øjne på ham bliv hun lidt vred, hun elskede jo Kristen som en egen søster og Shin var Kristens "hjerte-elskede" og nu var de ikke sammen mere men hvem skyld var det?
Elisa synes at de i hvert fald var det perfekteste par, men det er de ikke mere, de var gået fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTors Apr 08, 2010 7:25 pm

Shin havde siddet på bænken og kigget på nogle af de mennesker der gik forbi
han og prøvede at lade være med at fare på dem, men det var svært. Men pludselig opfangede han
en vampyr-duft. Han rejste sig op og så igenem mængden af mennesker og fik øje på
Elisa. Han vidste at Elisa og Kristen var bedstevenner og derfor regnede han med at hun ville være sur på ham, men
han lavede en lille bevægelse med hånden som et lille vink. Han lagde hovedet på skrå og betragtede hende lidt,
hun var faktisk meget køn.
Et lille smil spillede sig om hans læber og han forventede faktisk at hun ville skælde ham ud, men
håbede lidt på at hvis hun gjorde at der kunne gå væk fra duften af mennesker, da det var ved at
blive lidt for meget.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Apr 19, 2010 7:58 am

Elisa så først fjendtlig på Shin og så forvirret, hun havde ikke helt regnet med at han så hende så hurtigt. Hun havde helt glemt at han var vampyr, hun rystede på hoved, men til hendes store overraskelse smilede hun til ham.
Elisa viste ikke rigtig hvordan hun skulle skælede Shin ud, hun viste heller ikke om hun kunne, hun sukket og så sig lidt rundt omkring, men kiggede på Shin igen, og bliv ved med at stirre på ham uden at gå over til ham.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Apr 19, 2010 1:48 pm

Shin lagde mærke til det smil hun sendte ham, og det overraskede
ham en smule. Han havde nærmest forventet at hun havde hevet ham væk og
råbte af ham. Han gengældte kort hendes smil og da hun kiggede væk begyndte han langsomt at
gå hen i mod hende.
"Hej, længe siden" hilste han og sendte hende endnu et lille smil. "Hvordan har du det" spurget han og
lød som om de var et par gamle venner der var ved at genopfriske gamle minder, men
de havde kun mødt hinanden 1 gang. Shin havde dog hørt meget om hende fra Kristen.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Apr 19, 2010 4:57 pm

Elisa så venligt på ham, men sukket for at finde på noget at sige, det var lidt svært for hende at snakke med nogen når hun havde været alene i næsten to år, og to kunne godt få hende til at følte sig som en enspænder, for hun havde det dejigt nogen gange med at være alene men det gegyndte at begyndte lidt trist for hende.
"øm... Jeg tror i hvert fald, jeg har det fint" svaret hun en smule surt "Men hvad med dig Shin? hvad går du rundt og laver?"
hun så vred på ham, men havde ikke rigtig lyst til at være sur på nogen.
Hun lade hænderne i sine lommer og så hurtigt ned i jord og op på Shin igen for at få hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Apr 21, 2010 4:23 pm

Shin lagde mærke til hendes sure blik, men kunne næsten ikke lade være med
at smile da hun stadig ikke havde råbt af ham. "mig? jo jeg har det fint" sagde han med
et skuldertræk. "Har du hørt fra Kristen" spurgte han og sendte hende endnu et lille smil. "Jeg havde faktisk
forventet at du ville blive ret så sur" sagde han meget uskyldig da han ikke ville
have hende til at råbe..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 9:59 am

Elisa prøvet at tage en dyb vejrtrækning, hun prøvet at smile venligt til ham.
"Jeg skulle mene at hun har virklige strålende, hun virker i hvert fald virkelig glad for noget, jeg ikke har tænkt mig at finde ud af" svaret Elisa surt men mere rolig end før, hun lade armene over kors og så ned i jorden, hun var sur på ham, men hun havde ikke rigitg lyst til at råbe af ham, så var der jo også for mange meensker der var på vej hjem så hun ville hellere var fri for det.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTors Apr 22, 2010 11:22 am

Shin bed sig lidt i læben. "Jeg troede at i var venner, hvis hun er glad hvorfor vil du ikke
gerne vide hvad hun er glad over" sagde han og lo lidt over sin måde at sige det på.
"Jeg tror bare at jeg fabler afsted" sagde han stille. Han kunne godt mærke at hun var sur og
det var nærmest værre at hun ikke sagde noget.
"Okay, sig hvad du vil sige, jeg lover ikke at afbryde dig" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 9:39 am

Elisa sukket irriteret, hun så på ham med et ubehageligt blik, hun viste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, så hun gik lidt frem og tilbage ved Shin for at finde på noget at sige "Jeg ved næsten alt hvad hun ved, og... og jeg ikke om du ved noget om de ting, jeg ved hellere ikke om jeg kan fortælle dig det eller ej" hviskede Elisa, så lavt at flok ikke kunne høre det.
hun gik rundt om bænken og prøvet at tænke det hele igennem, hun stoppet lige foran Shin, og lade hånden tænksomt på hagen, nu ventede hun kun på svar fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 11:50 am

Det morede lidt Shin at hun var så vred, men han sagde ikke noget til det,
da han ikke ville være alt for provokrende. "Et lille gæt fra mig" spurgte han og løftede en
finger i vejret som om han var en lille artig skoleelev. "Når hun er ked af det, har det så noget med
mig at gøre" spurgte han og ventede lidt inden han tænkte lidt over det hele.
Det kun da næsten være ham der gjorde hende ked af det. Han vidste hvor smertefuldt
det var for hende, at være sammen med ham. Men Shin var bare ikke stærk nok til at sige at hun skulle
holde sig væk, og hun ville ikke gøre Shin ked af det ved at tage væk igen.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 12:12 pm

Elisa hævede det ene øjenbryn "du er ikke så dum hva" svarede hun og lade sine amrene over kors igen.
Hun viste at han ikke havde det godt med at Kristen var ulykkelig, der var sket så meget for dem begge to på de sidste par år.
Elisa fik lidt dårlig samvittighed over situationen, hun hadet når en samtale blev virkelig trist, hun fik altid det selv dårlig over folks triste og ulykkelige situationer, og hun viste ikke rigtigt hvad hun skulle gør for at få dem i bedre humør, hun plejede at tale med dem for at hun kunne komme væk.
Hun så trist på Shin "Okay, lige nu har jeg ikke rigtig lyst til at være sur på dig men det er jeg bare, og nu får jeg faktisk ondt af dig, hvor er det bare godt" hun sukket og løftet armene op, tegn på at hun snart ikke ved hvad hun skulle gør mere.
Hun tog armene ned igen og kørte højere hånd igennem håret, hun lade begge hænder i lommerne og satte sig på bænken, langt nok væk fra Shin.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeFre Apr 23, 2010 8:28 pm

Shin fulgte Elisa med blikket. "ja meget, ikke sandt" spurgte han lidt sarkastisk og så
ned i jorden. "Men Kristen og jeg er stadig venner, og jeg vil være der så længe
hun vil have at jeg er" sagde han og så op på hende.
Han slog hurtigt blikket ned igen. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, han sad bare lidt i
sine egner tanker. Han huskede tilbage til den tid hvor han, Kristen og Elisa var taget i biograf sammen.
De skulle selvfølgelig se en gyser og han vidste hvor meget Kristen var bange for dem, men det var hyggeligt
alligevel. Han huskede også at han faktisk havde lidt ondt af Elisa, hun måtte have følt sig som et 3. hjul.

Han kiggede på hende igen da hun snakkede. "Du behøver da ikke at være sur på mig" sagde han stille.
"Og du behøver heller ikke at have ondt af mig, jeg klarer mig nok" tilføjede han og sendte hende et svagt smil.
"Men jeg tror heller ikke at der er så meget at du kan gøre" sagde han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 12:05 pm

"næ, det kan jeg vel ikke" sukket Elisa og trak på skuldrene, lade benene over hinanden, hun smilede svat til Shin og sukket en gang til. Uden at tænke over det begyndte hun at tale til ham igen uden at tænke over hvad hun sagde "Jeg forstår bare ikke hvorfor i ikke er sammen mere, jeg er selvfølgelig sur over at i bare forsvandt, og at jeg ikke vidste hvor Kristen var hene" hviskede hun og fandt ud af at hun havde snakket over sig og var helt pinlig over situationen, hun vlle ikke så mere på Shin, nu havde hun mere lyst til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Apr 27, 2010 12:57 pm

"Ja, men jeg er sammen med en anden nu" sagde han stille mens han diskert betragtede
hende. "Og jeg er ked af at jeg bare sådan tog Kristen fra dig" undskyldede han uden at tage blikket
fra hende. Han mente det virkelig for han ville selv være blevet sur, hvis
nogen bare stak af med hans bedste ven.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 11:35 am

Elisa så med store øjne på Shin "Hvad!, hvor kunne du gør det mod Krtsen" hvæsede hun og knyttede hænderne, hun havde virkelig lyst til at give ham en på siden, men så viste hun at det kke ville hjælpe nogen af dem, hun mærkede at hun var nød til at slappe lidt af, hvis hun ikke ville blive opdaget, hun tog en dybt indånding og lagde hænderne på skødet og lagde sig tilbage på bænken.
Da hun hørte ham snakke igen så hun vredt på ham, da han talt om at han havde taget Kristen fra hende, gik det vrede igen op i hende "Du kan fanmde tro at det har været trist og bekymrende at jeg ikke viste, hvor og hvad der var sket" hun sukke rasende "og skal jeg nu stole på at du er ked af den fejltagelse du gik" hun lagde amene over kors og surmulede, underlæben trak lidt ud da hun surmulende.
Hun besluttet at tag det med ro og så venligt på Shin igen.
"hvad var det der skete da i var væk, jeg har ikke forstået det eller for den sags skyld ikke rigtigt fået det af vide... Så hvad skete der, da i rejste væk fra forks" spurgte hun blidt med en rolig sukkersød stemme, hun lagde hovedet på skrå med et skævt lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Apr 28, 2010 3:13 pm

Shin vidste ikke helt om han skulle være sur og rejste sig op og gå fra hende, eller om han
bare skulle le. Ingen af delene ville falde i god jord hos Elisa og derfor så han bare
på hende lidt inden han svarede. "Hvordan jeg kunne gøre det mod hende?" spurgte han og
trak lidt på skulderne. "Jeg behøver ikke at svare på nogen af dine spørgsmål og har ogverhovedet
ikke lyst til det når du snakker sådan" sagde han en anelse vredt.

Han sukkede og tvang sig selv til at huske de 2 år tilbage, da de forlod Forks.
"Vi tog afsted, vi ville gerne lidt rundt i verden. Men vi kom væk fra hinanden, det vil sige vi regnede med
at hinanden var dø, så der var ikke rigtig nogen af os der blev ved med at lede og så tog vi tilbage til Forks
og vi mødte hinanden igen" svarede han meget kort. Han ville ikke snakke om alle detaljerne, men det burde han nok for det lød meget mærkelig, det han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTors Apr 29, 2010 8:04 am

Elisa forstod ham godt nok til at sige "at det var trist det der skete men ellers håbet hun at han havde det godt alligevel, men hun vidste at det sikkert ikke gik efter dem begges hoveder. Hun sukket "Undskyld at jeg var så vred på dig, jeg... jeg kan bare ikke lide at Kristen var så knust, det får mig næsten til at rive alt mit hår ud af hovedet, du må undskylde jeg troet virkelig at du havde gjort hende så ulykkelig, jeg tror ikke en gang at jeg kan tilgive mig selv for det her" hun sukket igen og så ned i jorden af komplet tristhed.
Hun havde slet ikke lyst til at slutte sin undskyldning hun havde det for dårligt over at hun havde været så vred på Shin at hun næsten ville pine sig selv for ar det ville gå over.
Hun så ned på sine hænder i sit skød, hvis det var fordi at hun var vampyr havde hun nok fået en lille tårer på kinden af den dårlig uhøflige opførsel hun havde givet Shin.
hun prøvet at finde på noget som kunne gør Shin glad igen.
*men hvad skulle kunne hjælpe* tænkte hun trist, hun håbet virkeligt at hun kunne finde på noget godt at sige men intet kom ud af munden på hende, så hun kunne gør det godt igen.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeLør Maj 01, 2010 11:26 am

Shin blev meget overrasket over at hun undskyldede til ham. Han havde regnet med at hun ville
blive mere vred end før. Han lagde mærke til hvor dårlig hun
havde det. I starten vidste han ikke rigtigt hvad han skulle gøre, så derfor gjorde han bare det han
var bedst til når nogen var kede af det. Kramme dem (xD) Shin rykkede en anelse tættere på hende og lagde forsigtigt armene om hende og gav hende et lille klem. Han var ikke sikker på om hun nu ville blive sur og
for en sikkerheds skyld trak han sig ldit væk for at se hvad hun sagde til det.
Han sendte hende et lille smil.
"Det gør ikke noget" sagde han og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Maj 03, 2010 12:00 pm

Elisa blev overrasket over at Shin lagde armen om hende, hun smilede venligt til ham og sagde "tak for din støtte Shin, alligevel jeg ikke kender dig så godt føler jeg at du er min gode ven, og jeg ved nu at Kristen ikke bliv såret med vilje, og det var dumt af mig at tro det" Elisa sukket og så smilende på Shin og fjernet hans arm fra hendes skuldre, hun rejste sig op fra bænken og gik lidt rundt om den, hun vidste at hun også måtte sige undskyld til Kristen for at have været vred og rasnede da hun var ulykkelig over så meget hun ikke engang selv forstod nogen gange.
Elisa så sig lidt frem og tilbage imellem tre-fire fyren som var på vej hjem fra deres daglige skole dag, hun følte at hun måtte styrer sig for ikke at gå på dem, hun lukkede hænderne af ren anspændthed og så hurtigt ned i jorden.
Hendes øjne havde skiftet farve, fra gule til sort, hendes tørst var ikke stillet, hun satte sig igen ned på bænken, da de var kommet langt nok væk, slappet hun mere af igen og så afslappet men smilende på Shin.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Maj 05, 2010 11:08 am

Shin nikkede venligt. "Det var så lidt, men jeg vil også gerne være din ven" sagde han og
smilte charmerende til hende. "Jeg tror Kristen vil blive glad hvis vi også blev rigtig gode venner" sagde han og
smilte lidt igen. Han kiggede over mod de drengene som Elisa havde lagt mærke til. De
duftede rigtig godt og det krævede også en del for ham ikke at flyve på dem, men sådan havde han det næsten med
alle mennesker. "Vi kan finde et sted og snakke hvor der ikke er så mange mennesker" sagde han og rejste sig op.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 12:00 pm

Elisa nikket kort og sagde "det er nok en god ide, der er alt for mange mennekser til at jeg kan overskue at tænke når de der drenge går rundt her, det er første gange i lang tid at jeg har så stor begær for de to der" hun pegede mod en tynd, høj, lys håret dreng og en lidt minder tynd, mørk håret dreng.
Det stressede hende at de lugtede så godt, det var alt for lang tid siden at hun havde lugtet så indbydende en lugt som deres.
Elisa så sig lidt rundt for at få lugten væk fra næsen.
Hun så at et flot ung mand gik hen til et højrne og forsvant ind i højrnet der kom et skrig som kun vampyr kunne høre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 12:02 pm

Kristen kom frem lidt efter hun tørede sig om munden og smilte tilfreds hun fik færtebn af
to personer der betyder alt for hende. hun løb i menenske fart ehn til dem og hoppede op på Elisa.. "uUUh hvor har jeg savnet jer" hun var helt væk. hun var altid hyber efter hun havde drukket blod fra et menneske.
Som ander vampyrer kaldte hende. *Mærkelig* hun blinkede til Shin og lagde hovedet tilabeg så det lå på Elisa's skulder.,.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 8:50 pm

Shin skar ansigt over skriget der kom fra mennesket, men
løsede en smule op da han duftede Kristen. "Heej smukke" sagde han og
smilte glad til hende.
"hvor længe har du været her" spurgte han da han gerne ville vide om hun måske havde
hørt deres samtale.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 10:01 am

Elisa bliv en lille smule overrasker over Kristen glade jeg, som altid er vildt godt for Elisa, hun elsket det altid men nogen gannge kunne det godt blive for meget for hende.
"Hej søde" fniste hun og gav Kristen et kys på kinden, Elisa var ved at flække af grin over den måde Kristen hoppede op på hendes skød på, som en lille pige der havde savnede sin mor eller søster.
"godt for jeg har også savnet dig søde" svaret Elisa bagefter sit grineflip, og så smilede hen på Shin og tilbage til Kristen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 11:42 am

Kristen grinede og smilede lidt og hoppede efter Elisa's kys hen på Shins skød.
"Hej.. jeg har været her i.. " hun tællede inde i hovedet imens hun sang "Lalalalalala"
"Ja lige siden at Elisa blev sur på dig" hun blinkede kort til Elisa og så så op på shin og kyssede
ham hurtigt men ømt på munden. "Jeg har også savnet dig søde" sagde hun til Elisa ..
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 1:00 pm

Shin lagde armene om hende og gengældte
kysset. "hvorfor kom du ikke og forsvarede mig" spurgte han og lavede et
fornærmet ansigt. "Det burde du havde gjort" sagde han og lo lidt.
Han sendte Elisa et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 1:26 pm

Elisa smilede hjerteligt til Kristen, hun grinte lidt efter da Shin brokkede sig for sjov over at hun havde været sur på ham, hun holdte sig for munden for ikke at grine for højt, hun blev chokket over at Kristen kysset Shin, alle tænker kørte rundt i hovedt på hende.
Hun var lige ved at gispe af glæde men lod være for det ville være pinligt for hende, hun smilede bare venligt til dem og holdte øje med at der ikke var nogen der kom for tæt på dem, de var jo virkelg meget smukke og nogen mennesker kan bare ikke holde sig væk fra sådan nogen skønheder her.
"ja, det burde du vel, for jeg var meget meget ond ved Shin" sagde Elisa til Kristen, og sendte Shin et drillende smil.
hun lægnede sig tilbage i på bænken og slappet tilfreds af.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:28 pm

Shin regnede med at Elisa måtte være lidt forvirret, men sagde ikke noget.
Han smilte bare lidt til dem begge. "Men hvad har i 2 tøser lagt af planer i aften" spurgte han
og fugtede læberne og så skiftevis på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 9:20 am

Kristen slappede lidt af da blodet nu bare lå i hendes mave og havde gjort hende mæt. men det påvirkede hende ikke mere,
Hun kiggede på Shin og trak på skulderne, "Jeg skal ikke noget.. Hvad med dig Elisa mussen" hun smilede til ehnde
og kyssede kort Shin på kinden. og tog hans hænder og flettede ders finger sammen.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 9:46 am

Elisa pustede lidt hår væk fra ansigtet og så op i himlen for at tænke alt igennem om hvad hun havde tænkt på at lave tidligere, men hun havde slet ikke nogen planer, hun havde overhoved ikke tænkt at lave noget, så hun trak bare på skulrende og sagde med et stort og skinne smil "næ... Jeg er sikker på at der ikke var noget yderst vigtigt her i dag, så ingen planer" hun hævede armene op i vejret med et lykkelgt smil og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 9:50 am

Shin lod Kristen flette sine fingere ind i hans og han smilte lidt.
"Hvis ingen af jer har lavet nogle planer, kan i vel godt lave
et eller anden sammen i aften ikk" spurgte han og rynkede lidt på panden. "Vi kan
tage i byen, og være lidt menneskelige, for jeg tror Kristen har brug for at kunne slappe af, i stedet for at
vi ser en gyser" drillede han hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 11:45 am

"Jaaa" sagde kristen med et stort smil. hun nussede hans finger med sine tommelfinger
"Jeg vil meget gerne.. det er jo langtid siden vi har været sammen" hun vendte dog kort øjne af shin
og bed ham drillende i kinden unden at sætte tænderne i ham, "Jeg kan ikek gører for at jeg ikek kan lide dem!" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 12:02 pm

Elisa lod som om hun ikke var der, men hun kom desværre til at fnise lidt hun vente hovedet den anden vej så de ikke skulle høre hende, de havde ret det var lang tid siden de havde være sammen og lave noget sjovt så det var nok tidspunkt til det, da hun var færdig med at fnise så hun på dem med et lille smil.
På en måde synes hun ikke rigtig om at være der når Kristen og Shin havde noget kørende, hun hadet at være et tredje hjul men lod som om det ikke gjord noget, så hun smilede bare lod som ingenting for deres skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Maj 12, 2010 1:21 pm

Kristen hopepde stilel ned fra Shin's skød og smilede til Elisa. hun hopepde så hen og sad på skødet af Elisa.
"Shin driller" sagde hun trist og skød underlæben frem som et lille barn der ikke måtte få en is.
Hun holdte godt masken tilbage og lidt efter bredte der sig et smil på hendes læber. "Skæld ham ud" sagde hun og grinte svagt ..-
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTors Maj 13, 2010 9:27 pm

Shin kunne godt forstå at det måtte være træls at være sammen med dem
når de havde noget kørende, og derfor smilte han til hende.
"Er du med på en tur i byen Elisa" spurgte han og lo lidt af Kristen. "Jeg syntes ellers
at Elisa har skældt mig nok ud" sagde han drillende og blinkede til dem begge.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:40 pm

Elisa rystede opgivende hovedet og smilede til Shin og Kristen "tjo.." sagde Hun og så drillede op mod himlen for at give tegnen på at hun ikke rigtig vidste hvad hun ville
"Det ved jeg faktisk ikke noget om jeg kan, men det kan jeg vel måske, så bare det ikke bliver verden dårligste aften så er jeg med" Hun fniste lidt og så så på dem igen.
Elisa havde det meget hyggeligt så der var ikke så meget at sige synes hun.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:45 pm

"så i vil begge med" spurgte han for at være sikker. Han smilte lidt til dem begge og
rejste sig op uden at vente på svar.
"Vil i hjem og gøre jer klar eller skal vi bare tage af sted med det samme" spurgte han og rakte hånden
ud mod dem begge. "Ligemeget hvad, ser i begge meget smukke ud" sagde han og blinkede til dem.
"Vil de damer nøje sig med mig" spurgte han og bukkede for dem og rakte igen hånden frem mod
dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 5:46 pm

Kristen kunne ikke tag det seriøst så hun flækkede af grin. og tog hans hånd og rejste sig op,.
"Mine hulede bukser og min sorte bluse,. jeg ved ikke.. Jo jeg vil først hjem.. også kan jeg nøje med dig" hun slap hans hånd og grinede lidt, Kristen var hyper og det siger meget (hehe ) ^^
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 6:18 pm

Elisa hævede det ene øjenbryn og så lidt overrasket ud men havde det også sjovt, hun begyndte at grine da Kristen også gjord det, hun synes selv at det var lidt sjovt, hun prøvet virkelig at stoppe men det var svært for hede, hun holdte sig for munden for ikke at det skulle blive for uhøfligt eller irriterende for Elisas venner, da hun havde grinet så hun undskylde på Shin med et lille svagt smil.
Da Kristen havde snakket begyndte Elisa at protestere "Ej Kristen det kan du ikke mene, du plejer aldrig at skrifte tøj til en fest eller en by tur, det der noget du ikke har fortalt mig" Elisa så drillende mistænksomt på hende og var lige ved at grine igen da hun synes at det var lidt for sjovt for hende.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeSøn Maj 16, 2010 6:22 pm

Shin så fornærmet på dem "Hvad er det i syntes er så sjovt" spurgte han, men
efter lidt begyndte han også at grine.
"jeg kan ikke lide når i griner af mig" sagde han og smilte til dem igen.
"Men okaay så tager vi hjem til Kristen først så hun kan skifte tøj, og bagefter til Elisa så, du
kan skrifte tøj hvis du vil" sagde han og vidste ikke hvorfor han omtalte dem i 3. person da
han snakkede til dem, men lo bare af det. "kom så, kom så, kom så" sagde han og
klappede hurtigt i hænderne da han prøvede at ligne hans gamle idrætslærer der ville have ham til at løbe.

//Smutter om 5 min så når nok ikk at svare igen på emnet.. Meen vi skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 11:42 am

"I så sjove var" hun smilede og begyndte og løbe hjem mod hende selv og kiggede ikek tilbage for de ville nok komme op
til hende på et tidspunkt. hun løb ind på sit værelse da hun hurtigtg var inde i sin lejlighed, den lå jo lige rundt om hjørnet. hun åbnede skabet og fandt en kjole og smilede stort. hun tog hurtigtg kjolen på og stillede sig
ud i køkkenet og ventede på at de vilel komme ind af døren hun smilede drillene o håbede shin kunne lide hendes kjole ..

http://www.nowmagazine.co.uk/imageBank/k/Kristen-Stewart31.jpg
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Maj 31, 2010 8:27 pm

Shin lo lidt oge fulgte efter hende, men holdt sig lidt bag hende og smilte lidt for sig
selv. Han vendte blikket bagud og så leende efter Elisa. "er du med" spurgte han drillende.
Da han kom til lejligheden satte han farten ned og gik ind i køkkenet hvor Kristen stod og ventede på
ham og Elisa. Han kastede et blik på hende og smilte hurtigt til hende.
"Du ser godt ud" sagde han og gik hen til hende og lagde armene om hende og trak hende ind
til sig og kyssede hende på munden.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeTirs Jun 01, 2010 11:35 am

Elisa løb lidt langsom for at Kristen og Shin kunne få lidt tid for sig selv eller rettre sagt for "hinnanden"
Hun tog først hjem til sig selv og fandt en kjole som var fin nok for hende, så gik hun op til Kristen, hun gik ud til køkkenet hvor Shin var og lændede sig op dørkarmen med armene over kors og så sig smile rundt omkring, da kristen kom ud med en flot kjole bliv Elisas smil større " hvor er du bare smuk, Kristen" sagde hun glad og slappet godt af ved dørkarmen.





http://www.infectiousthreads.com/Images/big_tripp_dress_sangrine.jpg


Sidst rettet af Elisa Tors Jun 03, 2010 9:34 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeOns Jun 02, 2010 7:47 am

Shin slap kysset og vendte sig smilende om mod Elisa.
Shin nikkede lidt og smilte stadig. "Du ser også godt ud" sagde han og smilte til
dem begge. "Kan jeg tage afsted sådan her" spurgte han og pegede på sin grønne hættetrøje.
han orkede ikke selv lige til at skifte, men det kunne han vel være nødt til hvis det ikke
gik an.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeMan Jun 07, 2010 9:56 am

Kristen kyssede ham tyilbage og lagde armene om hans nakke, men da elisa kom slap hun på samme tid kysset som Shin. og smilede til Elisa, "Tak og i lige måde søde" hun smilede og lyttede til havd Shin sagde og kiggede så på ham og så så på Elisa og løftede det ene øjenbryn. "Hvad!.. Øhm.. " hun grinede lidt, "Du ser altid godt ud. men ja du kan ikke måle dig med mig og Elisa som du ser ud nu!" Hun grinede og gik hen og kyssede ham på kinden og gik så hen til Hovede døren hvor Elisa stod, "Skal vi smutte hjem til dig skat" sagde hun til Shin og løftede spøgerne det ene øjenbryn igen ..
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitimeFre Jun 11, 2010 1:17 pm

Shin lo lidt. "jeg er åbenbart ikke god nok" grinte han. Han så på Elisa, med et bedende blik.
"ser det så slemt ud" spurgte han og lo lidt efter, men han fulgte med Kristen.
"Fint, der er vel ikke andet end at jeg skifter" sagde han og sukkede for at det skulle ligne at han var ked
af det, men han kunne ikke rigtigt lade være med at smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





business people on the street!  (Elisa ^^) Empty
IndlægEmne: Sv: business people on the street! (Elisa ^^)   business people on the street!  (Elisa ^^) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
business people on the street! (Elisa ^^)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alone on the Street!
» Street Dance
» Do you like to kill people?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Port Angeles :: Gaderne-
Gå til: