Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alone on the Street!

Go down 
ForfatterBesked
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 12:46 pm

Sted: På en gade i Forks
Tid: 5 om eftermiddagen
Omgivelser: Nogle mennesker
Vejr: Overskyet, men det holder sig tørt
Påklædning: Sorte bukser og en mørke blå skjorte hvor ærmernen var smørret op.

Shin lænede sig op af en husmur , ved siden af caféen, og kiggede på himlen. Han håbede at
det ville holde sig tørt, da han ikke var så vild med regnvejr, men alligevel boede
han i Forks. Men det var det sikreste sted, hvis man ville leve ubemærket mellem mennesker.
Han mærkede overhovedet ikke hvor kold luften var, men stod bare helt af slappet og
rettede lidt efter sit blik på nogle af de mennesker der gik forbi. Han havde lige været ude at jage og
kunne derfor slappe mere af blandt menneskerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 12:52 pm

Angel skilte sig ikke for meget ud mellem menneskerne og hendes blik var stift rerttet mod jorden. Hun smilte skævt og stoppede op med i det hele. I sin højre hånd havde hun en juukebox. Hun satte sig ned på knæ og tændte for dem. Hætten skyggede for hendes ansigt. Der kom hurtigt en stor cirkel omkring hende, mens hun bare dansede sin dans. Et smil formede sig om hendse læber og man kunne tydeligt så på hende at hun elskede at danse. Hætten faldt ned på hendse skuldre og man kunne se hendes lysebrune hår der fulgte hendes bevægelser. Flere mennesker stoppede op for at kigge på hende, men Angel dansede med lukkede øjne. Hun kunne godt lugte en vampyr, men tog sig ikke af det for der var så mange af dem her i Forks.

// dansen :: https://www.youtube.com/watch?v=HH0Su8xgtcA
Musikken:: https://www.youtube.com/watch?v=0dkYxwRVXZ0
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 12:58 pm

Shin kunne pludselig dufte en hybrid. Den eneste grund
til at han vidste hvad en hybrid var at han havde mødt Chris's
søn, Seth, som også var hybrid. Og lidt efter hørte han noget musik, og gik i
retning af en folk mennesker der stod i en ring og en pige.
Shin kunne dufte at det var hybriden og han smilte lidt og så på mens hun dansede.
Hun var god til det og Shin smilte lidt pg klappede derefter i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 1:07 pm

Angel grinte lidt, en fin klokkelatter. Endelig stoppe hun op og hendes brune øjne kiggede rundt. Hun vidste ikke hvem der klappede og var måske osgå en smule ligeglad. Smilet forsvandt da hun så vampyren stå og klappe af hende. Hurtigt havde hun taget hætten op over sit ansigt igen og var bare begyndt at gå igen. Hun ville ikke se på nogen som helst vampyr. Hendes far havde dræbt hendes mor ved at få hende til at føde en lille møgunge som hende selv. Hun havde selv dræbt hendes mor og det var hendes vampyr fars skyld. angel satte farten op og håbede på at vampyren ikke ville følge efter hende. Hendes brune øjne var fyldt med tårer bare af at tænke på det. Hun hvæsede lidt af sig selv og satte så i løb. " Shit, Godt gået angelina" hviskede hun lavt. Tårene trillede svagt ned af hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 1:12 pm

Shin blev meget overrasket over pigens reaktion og besluttede sig
for at finde ud af hvad der var galt. Hun virkede glad lige indtil hun fik øje
på ham. Shin smuttede hurtigt ud af menneskemægden, der også undrede
sig over den måde hun var forsvundet på.
Shin satte farten op og indhentede hende lidt efter.
Da han lagde mærke til at hun græd lagde han hovedet på skrå.
"Hvad er der galt" spurgte han venligt uden at tage blikket fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 1:21 pm

Angel stoppede op og stivnede helt. Hendes vejtrækning vat stoppet og hun stirrede på vampyren. Hendes læber trak sig om bag hendes tænder og tårene stoppede med det samme. " Ingen ting, jeg har det fint" sagde hun venligt, men hendes udtryk så ikke så venligt ud. Angel var en af de piger der ikke var så let at finde ud af. Hans stemme mindede hende om et eller andet. Han lignede hende ikke på nogen måde. Hun rystede hysterisk op hovedet og kiggede ned i jorden. Hurtigt tørrede hun sine tårer væk og kiggede så op på ham igen. " Helt ærligt, jeg har det fint" sagde hun så endelig og hætten skjulte stadig for hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 1:28 pm

Shin så lidt tid på hende for han endelig sagde noget.
"Er du sikker, for det virkede som om at jeg gjorde noget
forkert eller noget, jeg ved bare ikke hvad" sagde han og undrede
sig lidt over hvad det kunne være hvis han havde gjort noget forkert.
"Du var vildt god til at danse" sagde han lidt efter og smilte til hende og
ville gerne gøre hende glad igen.
Normalt tog han sig ikke af folk eller vampyr hvis de ikke kunne lide
ham inden de havde lært ham at kende, det var deres eget problem,
men hun var andeledes. "jeg hedder Shin" tilføjede han venligt lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 2:35 pm

Angelina kiggede på drengen og sendte ham et venligt smil. Han virkede ikke som en blodtørstig vampyr, men mere en af de rolige. Hun kiggede ham grundigt an, før hun sgade noget for hun havde lært at være på vagt. " Jeg er Angelina.." saagde hun stille og sagde ikke så meget mere. Hun smilet lidt, da han havde sagt at hun var god til at danse. " Jeg har danset siden jeg var 6 måneder" sagde hun smilende, men smilet forsvandt igen. " Men jeg er kun 7 år, Sindet er som en 15 årig og jeg ligner en på 14" sagde hun hurtigt og så lavt at kun han ville kunne hører det.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 5:13 pm

Shin smilte da hun virkede til at slappe lidt mere af ved
hans selskab.
"Hyggeligt at møde dig Angelina" sagde han muntert. Han blev først
lidt overrasket da hun sagde at hun havde danset siden hun var 6 måneder,
men så kom han i tanke om at en hybrid voksede meget hurtigt, hurtigere end mennesker,
derfor kunne det lade sig gøre. "Det må da være forvirrende at holde styr på alle
de aldre" smilte han.
"Må jeg spørge hvad der gjorde dig så ked af det før" spurgte han lidt forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 5:17 pm

Angelina smilte meget forsigtigt og nikkede så. " Det er meget svært at holde styr på" hviskede hun og vendte blikket væk fra ham, da han spurgte hvorfor hun havde grædt. Hun lod hætten skjule hendes øjne og ansigt. " Fordi du ligner min mor.." hviskede hun meget lav, med en grådkvalt stemme. Shin havde de samme øjne som hende, samme hårfarve og den samme blide stemme. Hun bed sig hårdt i læben og ville ikke sige mere. Hun havde dræbt en uskyldig kvinde, som oveni købet var hendes mor. Angelina bed sig hårdere i læben og kiggede forsigtigt på Shin, hun havde ingen ide om hvorfor hun sagde det til ham?
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 5:21 pm

Shin rynkede lidt på den hvide pande. Han var lidt overrasket over
at høre det, for det var ikke noget han havde regnet med at høre.
"Er der da sket noget med din mor" spurgte han. Han vidste jo ikke så meget
til fødslen og vidste derfor ikke at hendes mor var død.
Han sad og tænkte lidt over hvordan det kunne være at han lignede hendes mor,
for man lignede jo ikke andres mødre uden at de var i familie. Shin så lidt på
Angelina. Shin vidste godt at han havde mange af sine træk fra sin mor, men
Angelina mindede også Shin meget om sin mor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 5:26 pm

Angelina kiggede lidt på Shin og smilte ikke mere. Hun bed sig hårdt i læben, men slap den så. " Hun er død" hviskede hun meget lavt og sparkede til en lille sten der lå foran hendes fødder. Det var ikke normalt for hende at fortælle så meget til fremmede, men hun havde det godt med at fortælle Shin det. Hun kiggede forsigtigt op på ham og smilte så varmt. " Men jeg ahr lært at klarer mig selv, efter at min far forlod mig" sagde hun smilende, selvom hun havde lyst til at græde igen. Hun kørte en hånd gennem det lysebrune hår og smilte ikke så meget mere. Hendes halv blege kinder var fyldt med en lyseerød farve, og man kunne hører hendes hjerte der bankede som en lille skræmt fugl.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 5:30 pm

Shin tog ikke blikket fra hende da hun fortalte om sin mor.
Han havde virkelig ondt af hende, det måtte være hårdt at miste sin
mor. Shin havde også mistet sin mor og far. De var døde i en bliulykke,
eller det var hvad han havde fået at vide. Han havde ikek set sine forældre inden de døde,
da han ikke havde det så godt derhjemme og stak af.
Han sendte hende et lille trist smil.
"Det er jeg ked af at høre" sagde han og lagde mærke til at hun kunne rødme en smule.
"Hvor har du så boet" spurgte han stille og lagde hovedet på skrå mens han
studerede hendes kønne ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 5:46 pm

Angelina trak lidt på den ene skulder og hendes prinsesse krøller bevægede sig i takt med at hun rystede hysterisk på hovedet. Hun kunne ikke tænke på hendes forældre lige nu. " Jeg boede på børnehjemmet i Seattle" sagde hun stille og slog blikket ned i jorden igen. Hun bed sig hårdt i læben og hadede at bo ude på gaden. Hun kiggede forsigtigt på Shin ud af øjenkrogen og hendes smil var væk. Hun vidste ikke om hun skulle spørge ham om det, men tog sig så sammen. " Ved du om du ahr en søster?" spurgte hun stille og så helt alvorlig ud.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 5:48 pm

"Ikke hvad jeg ved af" sagde han stille.
Men da hun spurgte ham satte det virkelig de tanker
i gang, som han havde skubbet væk, da han ikke troede at det var muligt.
"Hvad hedder dine forældre" spurgte han lidt efter og var rigtigt
meget åben for den mulighed at han havde en søster han aldrig havde hørt om
før. Han havde jo ikke boet hjemme i nogle år, da han fik at vide at hans forældre var død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 6:07 pm

Angelina trak lidt på den ene skulder og kiggede forsigtigt på ham. " Min mor hed Lillian Ariane Blank.. Min far ved jeg ikke hvad hed, kun hans efternavn som var Blank" sagde hun stille og kiggede ned i jorden igen. Hun vidste ikke så meget om sine forældre og faktisk havde hun slet ikke tænkt over at de måske havde et andet barn. Hun bed sig hårdt i læben og undertrykte et smil. Kunne hun have en bror?
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 6:11 pm

Shin så meget overrakset ud da hun sagde hendes mors navn, for
det var også hans mors navn. "Hvordan" sagde han meste til sig selv.
"Hvordan kan det lade sig gøre" hviskede han stille og så på hende, han så sikkert
meget sjov ud i ansigtet. "jeg tror du er min søster" sagde han og så måbende på hende.
Havde han haft en søster uden han vidste det. Da han først rigtigt havde fattet det,
kunne han ikke lade være med at smile. "Jeg har en søster" sagde han lidt efter
og lo, men så kom han i tanke om hans far ikke var vampyr, eller der var han i hvert fald ikke
da han tog hjemme fra. Han kunne nemt være blevet forvandlet til vampyr og så,
måtte hans, han rettede sine egne tanker, deres mor være blevet gravid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 6:17 pm

Angelina lavede en lille grimasse og rystede meget svagt på hovedet. " Er du nu sikker?" sagde hun stille, for hun ville ikke tro på noget vis han bare legede med hende. Hun bed sig lidt i læben og så slet ikke glad ud selvom hun inderts inde var rigtig glad. Hun kiggede på Shin med et hævet øjnebryn og trak lidt på den ene skulder. " For dem på børnehjemmet sagde at jeg var det eneste barn i min familie" sagde hun stille og kunne ikke helt tro sine øjne ører. Havde hun virkelig en bror, eller sagde han det bare for at snyde hende?
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 6:27 pm

"Min mor hed Lillian Ariane Blank og min far hed
Michael James Pamiina Blank" sagde han og nikkede. "Det er ikke noget
jeg bare siger, jeg er ret sikker på at du er min søster, men
måske skulle vi undersøge det en smule" sagde han og bed sig i læben.
"Man kan vil få fat i dåbsattest på hospitalet" sagde han og så på hende.
"Så kunne vi finde ud af det" tilføjede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 4:50 pm

Angelina smilte et svagt smil og hendes tanker var et helt andet sted. Hun stod bare der og mumlede lavt. " Jeg vil finde ud af mere" hviskede hun stille og hendse øjne blev fraværende. Minderne fløj gennem hendes hovede og hun lukkede langsomt øjnene i. Hun kunne huske en kold latter, en dame der skreg. Latteren blev til en skuffet sukken. Hun kunn enærmest mærke det kolde fortov, da hun væltede bagover. Angelina bed sig hårdt i læben og kiggede op på himlen. " Jeg tror jeg besvimede" hviskede hun stille og satte sig op. Hun kiggede lidt på Shin og grinte lidt, en nervøs latter.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 4:53 pm

Shin stod og betragtede hende da hun
åbenbart stod lidt i sine egne tanker, og han sagde ikke noget
for han ville ikke afbryde hende. Han vendte blikket kort væk,
og lod blikket glide hen over de efterhånden mange mennesker,
men da han så på hende igen lå hun på jorden. Han satte sig på hug ved siden
af hende og lagde en hånd på hende skulder og en på hendes
ryg. "Er du okay" spurgte han stille og så bekymret på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 5:03 pm

Angelina kiggede ind i hans øjne og nikkede lidt.
Hun fik det mærkeligt, varmt på en måde når han talte til hende.
" måske skulle vi finde ud af noget om mig?" sagde hun stille
og kiggede op på himlen igen. Hun bed sig hårdt i læben
og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 5:06 pm

Shin rakte sin hånd frem til hende for at hjælpe
hende op.
"Er du sikker på at du er okay" spurgte han igen.
"Det ville i hvert fald være en god idé" sagde han og nikkede kort.

//Logger af nu så skrives ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 2:11 pm

Angel smilte lidt og nikkede. Hun holdte en hånd op for sin kind, som var varm. Hun havde ikke haft nogen der faktisk bekymrede sig om hende. " Jeg er helt sikker " hviskede hun og tog fat i hans hånd. Da hun stod op igen, klemte hun blidt hans hånd men gav så slip på den. Hvad gjorde hun?! Hun kendte ham jo ikke engang ordenligt?! Det var håbet om at hun stadig havde familie der fik hende til at smile stort. Hun lignede faktisk det lille barn hun var, når hun smilte. Et smil som man ville se på et lille barn der juleaften fik lov til at åbne sine julegaver.
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 2:16 pm

Shin så lidt undersøgende på hende for at sikre sig at hun ikke
faldt om igen. "Hvad fik dig til at besvime" spurgte han stille smilte svagt
da hun gav hans hånd et klem. Selv om de manglede lidt mere information om
Angelina, til at være sikker nok på at de faktisk var i familie. Han havde aldrig haft en søster
og det ville være lykken for ham hvis han og Angel, var søskende.
Han smilte igen til hende, da han så hende smil lyse op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeMan Maj 10, 2010 3:04 pm

Clover var lige kommet ind i byen for første gange og gik lige så stille på fortovet over for dem også dem stå der og syntes at de så søde ud sommen men ville på en eller anden måde gerne i kontakt med ham, for hun føldte sige på en eller anden mådt lidt til trukket af ham, men hvis ikke helt...
Hun forsatte med at går lidt i nu til hun kom til et gade hjørne for enden af gaden hvor der ikke rigtig var nogle folk men hun kunne stadig se dem lidt længe henne....
Tilbage til toppen Go down
Shin
Bruger
Shin


Erfaring : 1234
Respekt : 19
Antal indlæg : 1175

Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 7:43 pm

Shin vendte sig om og skævede mod pigen. Hendes duft var så dejlig at det
gjorde ham helt tørsig, men han tvang blikket fra hende og så på Angel. "Er du okay" gentog
han og så lidt bekymret på hende.

//Sorry det kort indlæg//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitimeTirs Maj 11, 2010 8:52 pm

Clover forsatte med at gå hjem ad lidt efter at have kigget på ham og tænkte at han så da meget sød ud her fra, og gik lidt efter hjem igen...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alone on the Street! Empty
IndlægEmne: Sv: Alone on the Street!   Alone on the Street! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alone on the Street!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Street Dance
» business people on the street! (Elisa ^^)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: