Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vandløbet (Lev)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:09 pm

Scarlett klukkede. "Du behøver ikke at købe et sted. Jeg snakker bare med min tante. For det første vender min familie først tilbage om en lille månedstid. Men når de kommer tilbage, kan du så holde ud at være i huset sammen med dem? De er jo alle mennesker..." hun kiggede på Lev. "Men hvis du nu atryede på Forks High School, kunne vi være sammen der, og så om aftenen kunne du dumpe forbi gennem vinduet. Og så er der jo de dage hvor solen skinner lidt for meget til at vi
kan vise os offentligt." Scarlett lagde sig på ryggen og sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:12 pm

Han smilte idet han langsomt lagde sig ned med hende, hans ene hånd strøg hendes mave lige så stille idet hans læber kyssede hendes kind blidt mens han smilte. "Det lyder dejligt..Og tja, hvis du er her kan jeg sagtens styre mig, min kære Scarlett. For dig, vil jeg gerne styre mig og kun spise i Seattle." sagde han med et smil idet han lå på siden op af hende. "Du er virkelig smuk, Scarlett.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:19 pm

Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Eller mene. Ikke andet end at hun vidste, at hun ville have ham. hun vendte si om mod ham, og kyssede ham.
"Jeg mangler et år på Forks High School. Det er vist ikke nødvendigt at du også begynder så. Du har vel været igennem det." hun kyssede han på kinden og lagde hånden på hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:31 pm

Han nikkede. "Ti gange cirka. Fyrre år." sagde han idet han nød hendes hånd, han i løbet af to sekunder havde han revet sin trøje af, så hans muskuløse mave var vidst mens han smilte lod han langsomt sine læber finde hendes, i det blødt kys mens han placerede sinde hænder på hendes sider, langsomt strøg dem op imod hendes bryst. "Jeg vil..må, havde dig, min egen Scarlett.."sagde han, som om det var et spørgsmål om hun så var hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 12:39 pm

"Ti gange. Ej hvor trættende... " mumlede hun og lagde sig op på Lev. Hun kyssede hans hals, og hviske ved hans øre: "du har mig allerede." hun kyssede ham ned af halsen og rundt på brystet. Hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:43 pm

Der var gået et par timer, Lev sad i vindueskarmen og kiggede over på Scarlett som lå og slappede af. "Det....var fantastisk, søde.." sagde han med et smil, kiggende hen på hende. Han havde busker på og sokker, men stadig ingen trøje. "Du er virkelig en vidunderlig Vampyr." sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 7:58 pm

Scarlett kiggede hen mod Lev. Hun sad med dynen op om sig - hun havde nemlig intet tøj på.
"Siger du ..." mumlede Scarlet. "Det var helt utroligt." hun rettede lidt på håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:03 pm

Han smilede charmerende idet han hurtigt rejste sig og gik hen til hende, og satte sig hurtigt bag ved hende med hans arme omkring hende. "Mhm..Og tja, tænk på det, jeg er helt din egen at gøre det med." grinte han imens han blidt kyssede hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:07 pm

Hun grinte sødt. "Hvad mener du med det? Hey, det kilder," hun skød lidt med skuldrene pga. kysset. Hun vendte sig om mod ham, og kiggede betagende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:34 pm

Han smilte. "At jeg kun vil gøre det med dig, og så længe du vil havde det, er jeg jo her." sagde han idet han placerede sine læber hurtigt på hendes. "Du er så smuk, Scarlett. Og helt min egen." sagde han med et smil. "Jeg kan virkelig godt lide dig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 8:49 pm

Scarlett tog imod hans kys. Kunne han virkelig godt lide hende - som han sagde?
"Hvordan kan du kunne lide en person så hurtigt?" hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 9:01 pm

Han kiggede i hendes øjne og stoppede med at kysse hende. "Skal jeg også spørge dig om det?" sagde han med et smil. "Men, det ved jeg ikke. Der er bare noget ved dig..Du tiltrækker mig bare, meget." sagde han med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 9:17 pm

"Det kan jeg godt lide," sagde hun med et smil og lagde sig noget tættere på ham.
"Så ved du hvordan jeg har det." hun kyssede ham endnu engang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 9:23 pm

Han smilte idet han holdte hende tættere imens han langsomt kyssede hendes baghoved. "Du er virkelig dejlig." sagde han og grinte. "Og det mener jeg. Hvad har du lyst til at lave inat?" spurgte han med et bredt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 9:33 pm

Hun grinte og kneb øjnene lidt sammen mens hun tænkte. Hun følte på tørsten. "Jeg har brug for blod," sagde hun og overvejede hvor voldsomt det egentlig lød, "og jeg deler ikke." hun grinte.

//jeg logger nu ... vi skrives?? xD ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 9:39 pm

Han smilte. "Det er helt fint, kan godt få mit eget bytte." sagde han med et smil.

/Helt sikkert. (: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 10:37 pm

Scarlett lo og kyssede ham. "Du er fantastisk." hun hoppede ud af sengen, og løb ind på badeværelset.
Hun kom ud med et håndklæde omkring sig, og stod og kiggede undrende ind i sit tøjskab. "Hmm..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 10:44 pm

Han smilte og gik op bag hende, lagde langsomt sine arme omkring hendes mave. "Mhm? Hvad tænker du på, Scarlett?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 09, 2010 11:42 pm

"Jeg har det bare som om jeg ikke skal nå noget," sagde hun. "Sådan rigtig vampyr-agtig. Jeg gider ikke spille så menneskelig længere, det er ... kedeligt." hun vendte sig om mod Lev og lod håndklædet falde. Hendes hår krøllede smukt, da det stadig var lidt vådt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 2:39 am

Han åbnede munden og betragtede hendes krop. "J-.." idet han placerede sine hænder omkring hendes nedre del af ryggen og løftede hende op og over til sengen. "En gang mere.." sagde han hviskende, smilende stort imens han tog sine bukser af, hvis tilladt af hende. "Og ja..Sådan har jeg det også, takket være dig. Det er en rar følelse, ikke skulle nå noget ud over at tilfredsstille dig.." grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 12:25 pm

Hun grinte over hans ansigtsudtryk. "Det må jeg gøre en anden gang. " hun tog nogle hullede jeans og en sort top i hånden og gik ud på badeværelset. Da hun kom ud igen, var hun klædt på. "Se så at få noget tøj på. Ellers ender det bare med at jeg må æde dig istedet." hun grinte smukt og ventede på svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 6:41 pm

Han smilte idet han nikkede. "Okay." idet han hurtigt tog noget tøj på kiggede han over på Scarlett da hun kom ud. "Hvor spiser vi så? Her i forks?" spurgte han idet han kiggede på hende, siddende på senge kanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 9:20 pm

"Vi kan også tage til Seattle - eller La Push. Bare for at lave noget sjov," hun grinte og smilte. Scarlett gik hen, og satte sig på senge kanten, ved siden af Lev. Og så kyssede hun ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 9:31 pm

Han nikkede imens han kiggede på hende, kyssede hende tilbage blidt med et stort smil. "Hvad end du har lyst til, min egen.." Mumlede han blidt imens han kyssede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 9:38 pm

"Jeg ved det ikke rigtig, så.. Jo. Lad os vente til i aften, og så overfalde nogle der, der er lidt sjove at holde i live osv." hun grinte kærligt, og strøg/aede ham på kinden. "Du er min... helt min egen ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 9:42 pm

Han nikkede og smilte. "Hvis du vil, søde. " sagde han og kiggede ind i hendes øjne, hans hænder strøg hendes sider blider. "Helt din egen, Scarlett.." sagde han med et charmerende smil, kiggende drømmende ind i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 9:44 pm

"Du ser næsten helt uhyggelig ud," grinte hun, da hun så hvordan han kiggede på hende. "Det er jeg ikke helt vant til - blikket, altså." hun rettede lidt på sit hår og mærkede, hvordan hendes øjne blev mere røde. Helt røde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 9:51 pm

Han grinte idet han holdte hende tæt. "Det er bare fordi jeg syntes du er en virkelig vidunderlig pige, Scarlett. Jeg ved bare ikke hvorfor jeg er så..Tiltrukket til dig allerede." sagde han med et smil idet han langsomt kyssede hende romantisk, en hand gik op af hendes ryg og strøg gennem hendes hår blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:02 pm

"Du er den der har trukket mig ud af mit mørke, Lev," hviskede hun, "hvis jeg kunne græde, ville jeg gøre det nu." hun lagde hovedet på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:05 pm

Han smilte stort og kiggede på hende. "Det er jeg glad for, søde." sagde han idet han trak hende op imod ham. "Du er mit lys, så det er jo kun fair jeg også er dit." grinte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:30 pm

Scarlett lo kort. "Jeg ved ikke hvad vi skal lave," hun lagde sig ned på ryggen, på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:32 pm

Han grinte og smilte. "Jamen så kom." Idet han åbnede vinduet og hoppede ud af det, landede elegant på jorden, ventende på hende med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:33 pm

Hun kiggede ned på ham, og sprang lidt for vant ud af vinduet. Hun landede elegant på to ben og hun kiggede nysgerrigt på Lev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:52 pm

Han smilte idet han begyndte at gå ned af vejen, håbede på det var vejen til byen,idet trak to par solbriller op af lommen idet han rakte det ene ud til hende. "Her dejlige." sagde han med et stort smil, idet han tog hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 10:58 pm

"Nej, jeg klarer mig," svarede hun og fik hendes øjne til at skifte til gyldne. "Jeg har ikke brug for dem." hun smilte og tog Lev's hånd.

//jeg er nødt til at logge nu, men vi skrives ved ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 1:00 am

Han nikkede og puttede det ekstra par i lommen, imens han smilte og holdte hendes hånd, trak hende tæt til sig med et smil. "Hvor er vejen mod byen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 12:51 pm

"Skulle vi ikke vente til i aften? Det er ærlig talt lidt sjovere når man kan skræmme dem." hun smilte et grumt men smukt smil. "Vi kunne gå en tur på stranden nu, tage på Den lille bar her i Forks, og når vi ser nogle med god puls, så tager vi dem." hun smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 3:48 pm

Han kiggede på hende og smilte. "Selvfølgelig, dejlige." sagde han idet han trukkede hende tættere på og kyssede hendes læber blidt, smilende. "Efter dig, min egen." sagde han imens han kyssede hende og kiggede ind i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 4:07 pm

Og så løb hun - hånd i hånd med Lev. Hun fulgte stien, ned forbi vandløbet og løb mod øst.
Noget tid efter, nåede de til La Push. Stranden var mennesketom. Solen skinnede nu, og vandet fik stenene i vandet til at hoppe og lave saltomotaler (?). Hun smilte og prøvede at fornemme duftene omkring dem. Varulve; dem havde der helt sikkert været nogle af her. Og mennesker.
Scarlett var sikker på, at man ikke kunne undgå som vampyr, at glimte som en diamant i det her vejr, så hun vente blikket mod Lev; smuk og naturlig, på sin helt egen perfekte måde. Hun smilte. Han var hendes, og ingen andres.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 7:09 pm

Han smilte og kiggede ind i hendes øjne da de løb. Da de langsomt stoppede ved stranden så han hendes skøndhed, smilende træk han hende tættere og holdte om hende, mens han kiggede ned på hendes øjne. "Du er så smuk, Scarlett. Jeg vil give dig alt hvad du vil ha i verden."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:04 pm

Hun kiggede inspirreret ind i hans øjne. De var så smukke. Hun smilte af ren lykke.
"Jeg behøver intet," sagde hun, "jeg har jo dig - det er mere end hvad jeg har fortjent." hun mærkede vinden lege med hendes hår og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 2:50 am

Han nikkede idet han langsomt lod hans læber gå blidt imod hendes, imens han hviskede. "Og jeg behøver heller ikke andet end dig, Scarlett." idet han kyssede hende blidt på læberne, hans ansigt viser tydeligt at han er glad for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 11:24 am

Scarlett smilte. Levs ansigtsudtryk var fuld af følelser.
"Har du nogensinde tænkt over fremtiden?" spurgte hun og aede ham på armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 9:33 pm

"Hvad mener du?" sagde han med et lille smil idet han holdte om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeMan Mar 15, 2010 1:28 pm

Hun smilte et smukt smil. "Du ved," Scarlett prøvede at finde det rigtige ord, "familie og sådan." hun aede hans arm blidt og kyssede ham. Hun trak sig selv længere op mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 12:22 am

Han smilte idet han kiggede ind i hendes øjne, hans hænder strygerne hende af hendes ryg. "Nej, ikke rigtig. Hvorfor, min egen?" sagde han idet han nød hendes kys og at føle hende tættere op af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 2:24 pm

Hun smilte. Hun trak sig lidt væk, men var stadig i hans favn. "Jeg har altid gerne ville have sådan en," sagde hun, "min helt egen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 2:01 pm

"Du har jo mig. Eller menere du mere?" spurgte han, smilende blidt idet han kiggede dybt ind i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 11:08 pm

"Jeg elsker dig, det ved du," sagde hun. Det overraskede hende hvordan ordet elsker hoppede ud af hendes mund. Hun smilte. "Men det ville være rart med noget mere. Nogle flere - én mere." hun kiggede lidt undskyldende på Lev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 7:40 pm

Han kiggede på hende idet hun sagde de ord. Smilende, lænede han sig over og kyssede hende blidt. "Og jeg..ja, jeg elsker dig." smilte han stort. "Men du kan jo ikke få børn, Scarlett." sagde han mildt mens han holde hende tæt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vandløbet (Lev) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vandløbet (Lev)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: