|
| Vandløbet (Lev) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Lør Mar 20, 2010 10:43 am | |
| "Det ved jeg, men jeg har hørt om tilfælde. Hybrider, af en slags. Hvis vi nu tog gener fra os og fik et menneske til at gå med det ... prøv at overvej hvor fantastisk barnet ville blive." hun smilte stort og kyssede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Søn Mar 21, 2010 2:38 pm | |
| Han kiggede ind i hendes øjne og smilte lidt. "Det er en mulighed, min egen. Vi må vente lidt og se på det." sagde han idet han langsomt placerede hans hænder på hendes lavere ryg, smilende holdte han hende tæt i et stort kram. "Jeg er taknemlig for at havde dig, Scarlett." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Søn Mar 21, 2010 2:54 pm | |
| Hun lagde armene om Lev. "Er det så et ja?" hun lagde hovedet på skrå for at virke mere nysgerrig. "Og jeg er glad for at have dig, min egen." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tirs Mar 23, 2010 1:13 am | |
| Han smilte idet han langsomt kyssede hendes næse blidt. "Tja..Lad os vente lidt med det, men indtil videre, siger jeg da ja til idéen." sagde han imens han langsomt lænte hende bagud, mens hans arme holdte hende oppe mens han lænte sig forover og smilte, kiggede dybt indi hendes øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tirs Mar 23, 2010 9:56 am | |
| Hun grinte. Og så overfaldt hun ham. Hun skubbede ham blidt ned i sandet. Hun lagde sig oven på ham og kyssede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tirs Mar 23, 2010 5:04 pm | |
| Han smilte idet han faldt, kiggende op på hende lagde han langsomt sine hænder omkring hendes liv. "Jeg er virkelig glad for dig.." sagde han idet han kyssede hende tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tirs Mar 23, 2010 5:53 pm | |
| Scarlett blev endnu mere ivrig. Hun mærkede hvordan hun fik lysten til at ville have ham - en gang mere. Scarlett kyssede ham ivrigere og prøvede at hentyde til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tors Mar 25, 2010 12:18 am | |
| Han grinte idet han kiggede på hende, holdte hende tæt på af ham imens han smilte. "Nå da da..Nogen der er tændt, hva?" sagde han idet han langsomt flyttede hans hænder ned til hendes røv og tog hårdt på dem med et stort smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tors Mar 25, 2010 11:15 am | |
| "Det siger du ikke ..." sagde hun, mens hun kyssede ham ned af halsen. Hendes hånd aede ham på kinden og nærmest tiggede ham om at tage trøjen af. Hun smilte stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Lør Mar 27, 2010 4:43 am | |
| Han grinte idet han trak sin hånd af imens han kiggede på hende. "Sig hvad du vil ha og du får det.." grinte han, idet han lå ned bare-brystet. "Jeg vil ogsa havde dig.."Hviskede han blindt ind i hendes øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Lør Mar 27, 2010 11:43 am | |
| Scarlett lo og lagde sig i sandet. Hun smilte og lod solen forkøle hendes ansigt, der glimtede som diamanter. Hun håbede bare på at der ikke var nogle mennesker i nærheden. "Jeg elsker dig, ved du det?" spurgte hun og kiggede på Lev. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Søn Mar 28, 2010 7:05 pm | |
| Han grinte idet han langsomt kiggede over på hende. Han rettede sig op og satte sig selv op og begyndte at stryge hendes kind blidt. "Ja, det ved jeg Scarlett. Og hvis du skulle være i tvivl, så elsker jeg også dig. Meget, min egen. Du er den der betyder noget for mig. Jeg vil kun være tæt på dig og kun kramme, elske, og kysse dig. Du er min gudinde." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Søn Mar 28, 2010 7:13 pm | |
| "Det syntes jeg meget, meget, godt om," sagde hun og sukkede. Solen varmede Scarlett, så hun lagde sig godt til rette. "Efter vi er kommet hjem i aften, du ved, efter vi har været i Seattle og jage ..." hun smilte. "Ved du så hvad?" Scarlett rakte en hånd frem mod Lev's kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Man Mar 29, 2010 11:00 pm | |
| Han kiggede hen og ind i hendes øjne, smilte da hendes hånd rørte hans kind. "Hvad, min elskede?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Man Mar 29, 2010 11:27 pm | |
| "Der venter jeg ikke på noget som helst. Så, du må hellere passe på, når vi nærmer os sengen." hun klukkede en svag latter og aede Lev, langs hans kindben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tirs Mar 30, 2010 12:05 am | |
| Han grinte højlydt. "Tænkte jeg nok, min perverse dejlige tøs." Idet han hurtigt flyttede sig over til hende, liggende oven på hende kyssede han langsomt hendes hals, smilende. "Det er nok nærmere dig der skal passe på, elskede.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) Tirs Mar 30, 2010 9:24 am | |
| "Pervers?" lo hun. "Klart." hun væltede ham rundt, så hun lå ovenpå ham, igen. "Det er dig der skal passe på, min elskede." hun kyssede ham langs halsen, og langs hans bare brystkasse ... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Vandløbet (Lev) | |
| |
| | | | Vandløbet (Lev) | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 159 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 159 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|