Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vandløbet (Lev)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:43 am

"Det ved jeg, men jeg har hørt om tilfælde. Hybrider, af en slags. Hvis vi nu tog gener fra os og fik et menneske til at gå med det ... prøv at overvej hvor fantastisk barnet ville blive." hun smilte stort og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 2:38 pm

Han kiggede ind i hendes øjne og smilte lidt. "Det er en mulighed, min egen. Vi må vente lidt og se på det." sagde han idet han langsomt placerede hans hænder på hendes lavere ryg, smilende holdte han hende tæt i et stort kram. "Jeg er taknemlig for at havde dig, Scarlett."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 2:54 pm

Hun lagde armene om Lev. "Er det så et ja?" hun lagde hovedet på skrå for at virke mere nysgerrig. "Og jeg er glad for at have dig, min egen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 1:13 am

Han smilte idet han langsomt kyssede hendes næse blidt. "Tja..Lad os vente lidt med det, men indtil videre, siger jeg da ja til idéen." sagde han imens han langsomt lænte hende bagud, mens hans arme holdte hende oppe mens han lænte sig forover og smilte, kiggede dybt indi hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 9:56 am

Hun grinte. Og så overfaldt hun ham. Hun skubbede ham blidt ned i sandet. Hun lagde sig oven på ham og kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 5:04 pm

Han smilte idet han faldt, kiggende op på hende lagde han langsomt sine hænder omkring hendes liv. "Jeg er virkelig glad for dig.." sagde han idet han kyssede hende tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 23, 2010 5:53 pm

Scarlett blev endnu mere ivrig. Hun mærkede hvordan hun fik lysten til at ville have ham - en gang mere. Scarlett kyssede ham ivrigere og prøvede at hentyde til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 12:18 am

Han grinte idet han kiggede på hende, holdte hende tæt på af ham imens han smilte. "Nå da da..Nogen der er tændt, hva?" sagde han idet han langsomt flyttede hans hænder ned til hendes røv og tog hårdt på dem med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTors Mar 25, 2010 11:15 am

"Det siger du ikke ..." sagde hun, mens hun kyssede ham ned af halsen. Hendes hånd aede ham på kinden og nærmest tiggede ham om at tage trøjen af. Hun smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 4:43 am

Han grinte idet han trak sin hånd af imens han kiggede på hende. "Sig hvad du vil ha og du får det.." grinte han, idet han lå ned bare-brystet. "Jeg vil ogsa havde dig.."Hviskede han blindt ind i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 27, 2010 11:43 am

Scarlett lo og lagde sig i sandet. Hun smilte og lod solen forkøle hendes ansigt, der glimtede som diamanter. Hun håbede bare på at der ikke var nogle mennesker i nærheden.
"Jeg elsker dig, ved du det?" spurgte hun og kiggede på Lev.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 7:05 pm

Han grinte idet han langsomt kiggede over på hende. Han rettede sig op og satte sig selv op og begyndte at stryge hendes kind blidt. "Ja, det ved jeg Scarlett. Og hvis du skulle være i tvivl, så elsker jeg også dig. Meget, min egen. Du er den der betyder noget for mig. Jeg vil kun være tæt på dig og kun kramme, elske, og kysse dig. Du er min gudinde."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 7:13 pm

"Det syntes jeg meget, meget, godt om," sagde hun og sukkede. Solen varmede Scarlett, så hun lagde sig godt til rette.
"Efter vi er kommet hjem i aften, du ved, efter vi har været i Seattle og jage ..." hun smilte. "Ved du så hvad?" Scarlett rakte en hånd frem mod Lev's kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:00 pm

Han kiggede hen og ind i hendes øjne, smilte da hendes hånd rørte hans kind. "Hvad, min elskede?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:27 pm

"Der venter jeg ikke på noget som helst. Så, du må hellere passe på, når vi nærmer os sengen." hun klukkede en svag latter og aede Lev, langs hans kindben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:05 am

Han grinte højlydt. "Tænkte jeg nok, min perverse dejlige tøs." Idet han hurtigt flyttede sig over til hende, liggende oven på hende kyssede han langsomt hendes hals, smilende. "Det er nok nærmere dig der skal passe på, elskede.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 9:24 am

"Pervers?" lo hun. "Klart." hun væltede ham rundt, så hun lå ovenpå ham, igen. "Det er dig der skal passe på, min elskede." hun kyssede ham langs halsen, og langs hans bare brystkasse ...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vandløbet (Lev) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandløbet (Lev)   Vandløbet (Lev) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vandløbet (Lev)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: