|
| Alone in the dark | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Søn Feb 07, 2010 9:13 pm | |
| misaki satte sig foran ham og prikkede let til ham og sagde" nåår er man forelsket hva?". hun smilede sødt og sagde" du har sådan et blik i øjnene må jeg høre hvem hun er ^^"- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Man Feb 08, 2010 8:26 pm | |
| Hvis han havde kunnet rødme, havde han gjort det ^^ "Neeeej, jeg er da ikke forelsket!" grinede han. "Hvorfor skulle jeg være det?" Han tog det helt roligt, måske fordi det var sandt at han ikke var forelsket i Elisabeth. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Man Feb 08, 2010 9:21 pm | |
| misaki smilede og sagde" Det helt okay vis du er ?? altsår vi har jo intet kørende men er der ingen du lidt lun på". Hun smilede kært og prikkede ham på panden og så mod månen og lo lidt og kørte sine finger gennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 7:38 pm | |
| "Måske?" grinede han. "Ved du ikke at v..." Han bed sig i læben. Skulle han lige til at sige v-ordet? "Ved du ikke at vi - drenge - ikke snakker om vores kærlighedsliv?" Det lød normalt, han var jo en vampyr, god til at virke ... sand? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 7:48 pm | |
| Misaki grinede og sagde" haha når ja fjollede dumme lille mig hva Cedric?". Hun lo lidt af sig selv og så kært på ham igen og rømmede sig lidt, hvor efter hun kiggede mod månen og sagde"så? har du en bedste veninde eller noget??". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 7:53 pm | |
| "Måske. Så skulle det være Victoria. Eller dig. Eller Alice?" Han grinede af hende, og bed sig i læben. Så typisk af ham at flippe foran hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 7:59 pm | |
| Hun legede kært med sit hår og sagde" hvor er du nuttet cedric altsår at du ser mig som en rigtig god veninde og self også de andre": Hun roede sig fjollede i håret og trak sine ben til sig og rødmede let og kørte sin fod frem og tilbage fordi hun var lidt flov, i mens lavede hun et rigtig mærkeligt ansigts udtryk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:01 pm | |
| "Er der noget galt?" grinede han, over hendes udtryk. Hun så lidt mærkelig ud. Han stak hænderne i lommerne, og betragtede hende. Hun var trods alt kun et menneske. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:04 pm | |
| misaki så på cedric og rødmede mega og hviftede med den ene hånd foran sit ansigt i mens hun dækkede med den anden og sagde" Nej der intet galt, Slet slet ikke... overhovedet ikke" Hun rødmede lidt .. hun havde fået næse blod af bare flovhed. Hun tørte det væk med sin hånd og stak snuden mod himlen og sagde flovt" jeg fik bare næseblod". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:10 pm | |
| Han stoppede med at trække vejret igen, men han havde alligevel gjort det så svagt, at hun nok ikke opdagede det. Hun var jo begyndt at bløde! Han hjalp hende med at fjerne det, og grinede skævt. "Tænk at begynde at bløde midt i en samtale." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:13 pm | |
| Misaki så helt forkert ud i hovedet og så hurtigt væk i det hun over rødmede og tænkte*ÅRH! hvor er det dog pinligt og så lige foran Cedric?!?*. Misaki så på ham lidt uden at sige et ord og lo så til sidst og sagde" ja utroligt ikke også??, Det havde jeg heller ikke regnede med". Hun så flovt på ham men fik et smil frem på læberne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:17 pm | |
| "Åååårh det gør ikke noget, det skal du ikke tænke over. Det sker tit." Tjo, bare ikke for ham selv. Han grinede lidt af hans ironiske humor. Men hun kunne jo ikke gøre for det, det kunne jo ske. Hun var kun et menneske xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:23 pm | |
| Misaki så undrende på ham og sagde" Cedric har jeg nogen sinde sagt til dig at du er lidt mærkelig?". Hun fik et kært smil frem på læberne og lo lidt fjollede af ham og så drømmende rundt. I det hun fangede hans blik og prikkede ham stille i siden og sagde" Fjolle" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:28 pm | |
| "Du har i hvert fald sagt det nu," grinede han og prikkede hende i panden. Altså, hvor fræk kunne man være, sådan at prikke folk? Puuuuhaaa! Han kilede hende lidt, men bestemte sig for at lade være. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:35 pm | |
| Misaki grinte og så lidt på ham og lagde sig på siden og sagde alvorligt "Er der noget der trykker Cedric du ved? noget galt ??". Hun så lidt på ham og kørte en finger rundt i sneen hun ville så nødig være til besvær eller noget.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:36 pm | |
| "nej, hvorfor?" Han rakte tunge af hende, og tog hænderne op af lommen. Han betragtede hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Tirs Feb 09, 2010 8:43 pm | |
| Hun så på ham og lyste op og sagde" Når din Flabede unge" i det hun rejste sig op tog hun noget sne og smilede og angreb ham og uglede det i hans hår og sagde" slemme slemme Cedric du må ikke række tunge". Hun rørte blidt hans læber med sin finger og vippede den fra side til side som et nej nej nej. og grinede sødt af ham og smilede og sagde" jeg troede bare der var noget galt siden du så lidt trist ud??". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Ons Feb 10, 2010 2:32 pm | |
| Han trak på skuldrene, og rodede sit hår tilbage i sin sædvanlige frisure. "Nej, hvorfor skulle der være det? Så jeg sådan ud?" Han rynkede på panden, og prøvede at lade være med at kaste noget sne i hovedet på hende. Hun skulle virkelig have gengæld på et tidspunkt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Ons Feb 10, 2010 4:25 pm | |
| Hun nikkede og smilede kært til ham og sagde" Cedric drømmer du nogen sinde om et andet liv??". Hun kiggede lidt undrende på ham og rødmede let og kørte fingeren rundt i sneen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alone in the dark Ons Feb 24, 2010 2:28 pm | |
| Han syntes lidt at det var et mærkeligt spørgsmål. "Tjo, det har jeg vel gjort tit?" Han smilede skævt til hende, og tænkte lidt videre over det. "Hvad så med dig?" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alone in the dark | |
| |
| | | | Alone in the dark | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 65 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 65 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|