Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stormvejr.. Big time..

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 6:03 pm

Elena´s tanker fløj rundt, men da hun mærkede at han kyssede hende igen,
var hendes hovede tom for andre tanker end Taron. Hun nussede ham stadig i håret og
flettede sine finger ud af hans, og lagde den på hans bryst.

//Okay.. x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 6:43 pm

Taron nød hende rigtig meget og kyssede hende videre.
Han lod hende flette sine fingre ind i hans og han flettede sine fingre ind i hendes, han slap dog lidt efter kysset og nussede hende stadig på ryggen med den anden hånd, " vil.. vil du så gerne være min, altså sammen med mig, efter alt det jeg fortalte dig og med prægningen, for jeg tror altså ikke at jeg kan leve helt uden dig" sagde han og smilte svagt.

//Back xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 6:47 pm

Elena åbnede øjene og så på ham da han slap kysset. Hun vred sig langsomt ud af hans greb,
og satte sig op. Hun så lidt på ham, men efter lidt smilte hun til ham. Hun tænkte lidt ovet det han sagde.
"Selvfølgeligt" svarede hun kort. Hun lagde hovedet let på skrå og begtragtede ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 6:53 pm

Taron satte sig op ved siden og hende og lagde hovedet lidt på skrå imens hun selv tænkte.
Han sad faktisk og frygtede et nej fra hende, men smilte skævt da hun sagde ja og rejste sig så op, " det er jeg glad for at høre" sagde han med et smil og stragte sig så lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 6:58 pm

Elena rejste sig også op og smilte til ham. Hun så på ihimlen. Den var stadig dækket af grå skyer,
der truede med mere regn, men det regnede ikke. Efter lidt så hun igen på Taron, "var jeg for tung" spurgte hun dumt,
men hentydede til at han strakte sig, men hun sendte ham et drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 7:03 pm

Taron begyndte at grine da hun spurgte om hun var for tung og rystede på hovedet.
"Nej nej, jeg er bare ikke vant til at ligge stille for længe, jeg rører mig jo helle tiden" sagde han med et skævt smil og lod armene falde ned på siden og betragtede hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 7:10 pm

"Okay, men hvis du havde sagt at jeg var for tung, havde jeg nok slået dig" sagde hun drillende
og lo lidt. Hun begyndte at gå lidt rundt, ikke fordi hun havde brug for det. Hun så mod himlen igen, hun ville
helt ikke være ude hvis det gav sig til at regne så voldsomt igen, men hun ville være der hvor Taron var.
Hun gik hen til ham og tog igen hans hånd.

//Skal squ logge igen, men vi skrives x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 7:17 pm

Taron grinte igen og rystede kort på hovedet, sådan noget kunne han ikke finde på at snakke til hende.
"Sådan ville jeg heller ikke snakke til dig, man skal jo være sød mod damerne ikk" drillede han smilende og grinte lidt igen.
Han betragtede hende imens hun gik lidt rundt og var rigtig glad for at hun havde sagt ja til at ville være sammen med ham, han lod hende tage hans hånd og gav hendes hånd et blidt klem og smilte svagt til hende og lænede sig ned og kyssede hende blidt på panden.

//Tis også ><, men ja vi skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 29, 2009 10:03 pm

Elena lo lidt. "Jeg tror godt du kunne finde på at snakke sådan" sagde hun udfordrende.
"Hvis jeg ville havde dig til det." tilføjede hun med et smil. Hun smilte igen, da han kyssede hende på panden.
"Fra nu af bestemmer jeg over dig" sagde hun drillende og lagde hovedet lidt på skrå, mens hun stadig smilte til ham.

//Hvad er det for et sprog du bruger.. x3 Jeg ville havde sagt pis også.. Hehe.. x3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stormvejr.. Big time..   Stormvejr.. Big time.. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stormvejr.. Big time..
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Time i 3.g
» Long time a go?..
» Engelsk time i 3.g
» Sidste time xD
» In school for the first time.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: