Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vinter.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 8:59 pm

Dato :: 23 December.
Årstid :: Vinter.
Dag :: Onsdag.
Sted :: Parken i Byen.
Tid :: Tidlig morgen.
Vejr :: Der sner lidt, og gaderne er frosset til. Der er meget koldt.
Omgivelser :: Meget få mennesker.

Charity sad på bænken og stirrede frem for sig. Sneen havde dannet et blidt lag sne over hendes ben og i hendes hår, mens vinden blidt ruskede sneen væk fra hende. et lille suk gled over hendes læber og hun rykkede på sig for første gang i lang tid. Charity kiggede op i himlen og fik sneen i ansigtet. Hun mærkede den ikke, da den smeldtede med det samme. Hun sad i t-shirt og shorts uden overhvedet at fryse, hvilket hun var lgieglad med at folk bemærkede. Om to timer ville gaden nok være fyldt af juleglade mennesker, der var på udkig efter de sidste julegaver. Men der ville Charity være forsvundet. Hun sukkede blidt. Det var hårdt at være Alfa.. Hun kendte jo ingen overhovedet, og alle reagerede ens. ÅRH NEJ! Emily!? Død?!?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 9:26 pm

Erica kom roligt på gaden langs parken. Hun var helt væk i sine egne tanker og reagerede ikke særlig meget selvom hun kunne blive puffet lidt til af de få mennesker som gik der eller hvis folk råbte efter hende at hun skulle se sig for. Hun viste ikke hvorfor hun var sådan idag, måske var det fordi hun ikke rigtig havde nået hun ellers kunne og fandt det som den eneste løsning, me hun kom dog lidt mere til live da hun fik færten af en artsfælle og stoppede tænkende op, denneher gang måtte menneskerne gå udenom hende og ikke omvendt. Erica vendte så blikket ind mod parken og begyndte så roligt at bevæge sig derind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 9:28 pm

Sargas kom små løbende væk fra byen, han undgik alle lugte af varulve,
efter Kate's død fik han skylden, de ældste er efter ham og snart ville de sikkert finde ham.
Efter flere timers søgen efter Emily gav han op de ville alligevel finde ham snart.
Han havde nu stået i en park midt i Forks, de kunne ikke tage ham i offentligheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeSøn Dec 20, 2009 9:37 pm

Carity kiggede kort på pigen. Da hun mærkede en duft af varulve og smilede svagt. Hendes øjne scannede området og opdagede hurtigt en dreng komme løbende. Hun lukkede øjnene og koncentrerede sig om liugtende.. Ingen vampyrer!? jammen hvem flygtede han så fra? Hun hostede svagt da en lugt af RIGTIG mange Varulve et sted nogle kilometer borte og hun stirrede på drengen. Det næste sekundt stod hun forean ham og kiggede roliggt på ham. "Uh.. Du har vidst en masse på slæb... Hva'?" Spurgte hun og betragtede ham. "Du leder tydeligvist efter nogen.. jeg er Alfa her i området, og jeg kan sikkerrt hjælpe dig.." Hendes øjne blev milde og hun betragtede drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 4:06 pm

"Hmmh? Jaah det kan jeg vel,"svarede han pigen, der var kommet hen til ham,.
"Emily? en alfa varulv, ved du hvem det er og hvor er hun er"sagde han hurtigt og kiggede hele tiden over skulderen,
Sargas virkede nervøst, de få ar han havde i ansigtet var tydeligvis lavet af en vampyrs negle, hans grønne øjne betragtede den unge pige der var alfa, Sargas gik nu rundt om hende og hun lignede jo Emily temmelig meget og måske havde de været i familie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 4:34 pm

Charity kiggede på ham og lyttede, indtil Emily's navn blev nævnt. Hun stivnede og stirrede nu fast på ham. "Emily?" Spurgte hun tøvende.. Måske var ham er en af varulvene fra resevatet.. "Emily er.." Hun stirrede kort ned i jorden. "altså..Hun tog til Italien for at ordne noget med en eller anden der hed Duncann..Og så..Erhm.. Blev hun overfaldet af vampyrer og..Kom ikke tilbage" Charity kiggede på drengen. "undskyld.." Sukkede hun og sank sammen på jorden.. Hun satte sig på asfalten og kiggede op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 4:54 pm

"Hmm.. Død åbenbart"sagde han og sukkede stort,
"Har du hørt noget om Kate sagen?"spurte han efter det.
Han havde mest af alt lyst til at gå under jorden helt under jorden men det ville ikke lade sig gøre,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 6:02 pm

"var du hendes kæ..." Hun stoppede spørgsmålet hurtigt nok og hævede et øjenbryn. "Nej ikke noget" undskyldte hun og kiggede på ham. "Jeg er ny" mumlede hun. "kate-sagen?" Spurgte hun med et hævet øjenbryn, "Emily nævnte Kate før.. hun var Omega ikke? og rejste et eller andet sted hen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 9:03 pm

"Jep jeg var hendes kæreste"sagde han hurtigt og satte sig på en bænk og klappede på pladsen ved siden af ham som tegn hun skulle sætte sig der.
"Men jah hun var omega og jeg VAR alfa indtil de ældste tog det fra mig"sukkede han og så mod himlen,
hans rygsæk hang ned af ham og han så helt smadret ud og sukkede endnu en gang, "Jamen så må du være den næste generation?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 3:15 pm

Emily...Eller Charity smilede. Hun havde ikke i sinde at sige at det egentlig var Emily.. Hun var bare forandret...Hvordan vidste Emily ikke, men hun var ikke Emily mere.. Kun halvt. "Den nye generatio`n?" Spurgte hun og smilede svagt. "Nej det tror jeg ikke" sahde hun ærligt og roligt inden hun drejede om på hæælen og gik hen imod en lille ensom cafe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 3:46 pm

"Men du kendte Kate? eller Emily?"spurgte han hende hastigt og gik rundt om hende hurtigt,
"Hvis du kendte hende måtte du vide hvad hun lavede før hun døde, jeg vil gerne havde en Dato, år, måned sted ovs!"sagde han hurtigt han ville til bunds i sagen, og det skulle gå hurtigt, hvis emily var død måtte han se hvordan hun døde, en vampyr en anden varulv? det var sandsynligt tænkte han hurtigt,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 4:14 pm

Charity kiggede fortumlet på Sargas, som om hun pludseligt huskede noget...Om ham! Henndes tanker var ikke så skarpere om hendes tidlligere liv, men den måde han talte på fik hendes til at blive helt overtumlet og hun blinkede forvirret nogle gange med øjnene. "Øh Ja..?" Mumlede hun og prøvede lidt at trænge igennem hans strøm af spørgsmål. "jammen.. jeg .. Altså.. Hun døde vel for et par uger siden.. Øhm.. i italien.. Noget med nogle vampyrer..hVORDAN SKULLE JEG VIDE DET?! - Hendes LIG er VÆK, INGEN har SET noget, Ingen har HØRT NOGET, og Hun selv sendte mig kun TANKER før hun døde, men jeg kan sQ da ikke huske datoen!!" udbrød hun irriteret og stirrede på ham. "Hun kan jko ikke kontakte mig efter døden!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vinter. Empty
IndlægEmne: Sv: Vinter.   Vinter. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vinter.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: