Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 The City is Dead

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:13 pm

Han holdt det i hånden så hun kunne se det & stak det så ind i en knugede næve han rakte hånden ud & sagde "pust"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:14 pm

Hun gjorde som han sagde og så nysgerrigt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:15 pm

Han rystede sin hånd & ud kom et stykke stof i en anden farve end der var kommet ind
Han rakte hende det & smilet let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:17 pm

Hun så overrasket på ham
"hvordan gjorde du det?" hun havde set den slags før, men der troede hun at dem der gav dem stoffet havde været nogle de havde lavet aftalt spil med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:18 pm

"i have no idea" Sagde Han & grinet
da han ikke ville fortælle det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:20 pm

Hun rystede stoffet men der skete ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:27 pm

Kevin smilet & lavet en af de ældste træk i bogen han fremdrog en mønt
& viste hende den & bed hende om at vælge en hånd han have knugede begge hænder efter at have blandet mønterne ind i en af hænderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:28 pm

hun pejede på hans højre hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:30 pm

Han åbnet den & nikkede mod den anden & åbnet den den var os tom
han tog en hånd hen til hendes øre & fremdrog en mønt fra hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:30 pm

Hun så måbende på ham
"hvad? hvordan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:31 pm

Han grinet bare
"tryllekunst" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:36 pm

"men..." sagde hun uden egenlig at vide hvad hun ville sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:38 pm

Han smilet & så på hende
"Tryllekunst er noget der ikke kan forklares" sagde han stille & smilet til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:42 pm

"jo det kan så" sagde hun hurtigt og med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:43 pm

"jeg kan ikke" Sagde Han & smilet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:45 pm

"hvor har du lært det?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:48 pm

"Jeg har lært mig selv det" sagde han stille & smilet let
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:54 pm

"sejt" sagde hun og mente det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:58 pm

"Har aldrig kendt mine forældre men har en tvillingesøster som jeg ikke har set længe" Sagde Han kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 9:59 pm

"er hun også som os?" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:02 pm

Han nikkede
"Det tror jeg" Sagde Han stille
Han kunne faktisk ikke huske det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:04 pm

hun så en smugle forvirret på ham
"okay" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:05 pm

"Du virker forvirret" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:06 pm

"ja... men hvis hun er som os så undre det mig at det mig at det er lang tid sidden at du har set hende" hun så lidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:08 pm

"Vi er ikke opvokset med hinanden jeg så hende engang imellem men så måtte jeg stikke af for byen for at holde Varulvene for hende & for at redde hendes skind" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:10 pm

"okay" sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:12 pm

Kevin vidste en billede
Det var ham & Hans søster de lignet hinanden meget udover håret Kevin som havde lidt lyser hår end hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:15 pm

Hun kiggede på det.
"hun ser sød ud" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:25 pm

"Er hun os hendes navn er/var Cecilie" Sagde Han stille
Hun er så vidt jeg ved det eneste familie jeg har
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:26 pm

"okay. er det hende der bor sammen med claire og madelaine?" spurgte hun lidt tøvende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:27 pm

"Det ved jeg ikke" sagde Kevin tænkende
"Vidste ikke engang der boede en Anden end dem i det hus" Sagde Han & så undrende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:28 pm

"Madelaine sagde at de boede der sammen med en anden" sagde hun og blev nu lidt i tvivl om hun havde hørt rigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:30 pm

"Havde hørt om at hun skulle bo her omkring i Forks er faktisk den virkelige grund til jeg kom hertil" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:32 pm

"jeg håber at du finder hende" sagde hun ærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:32 pm

"Tak" Sagde Han & smilet let til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:37 pm

"så lidt" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:39 pm

"Lyst til at gå en tur" Sagde Han & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:40 pm

"ja gerne" sagde hun og rejste sig smilende op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:42 pm

Han smilet & rejste sig & fulgte med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:46 pm

"hvor skal vi gå hen?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:50 pm

"I Dont know" Sagde Han & grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:55 pm

"så må vi jo bare se hvor vi ender henne" sagde hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 10:56 pm

"Ja" Sagde Han & begyndte langsomt at gå
"Hvad med dig & din familie" Spurgte han mens han langsomt gik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:03 pm

"jeg var kongens niece og yngste barn af Hertug og hertuginde Darcy. jeg havde en storebror og en storesøster" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:05 pm

"Lyder da meget fedt" Sagde Han stille men bed hende om at være stille da et menneske kom gående
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:08 pm

Isobel var tavs og ventede på at de var udenfor menneskets hørevide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:17 pm

Kevin så efter mennesket & sagde så "Så nu kan vi snakke igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:21 pm

hun nikkede kort
"jeg blev bidt af min forlovedes bror som var vampyr. da jeg var blevet det levede jeg lidt alene indtil jeg fandt ud af hvordan jeg fungere og alt det, så vendte jeg tilbage til min familie og blev lidt der, men da jeg skulle forstille at være 26 år uden at ha ændret mig lod jeg som om jeg var blevet bortfort. jeg holdte hele tiden øje med dem og var altid tæt på dem..." hun sukkede lidt


Sidst rettet af Isobel Man Aug 10, 2009 12:00 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 11:51 pm

"oki lyder virkelig som en træls forytif" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 10, 2009 12:01 pm

Hun trak på skuldrende...
"både og... da mine forældre var blevet gamle og skulle til og dø, klædte jeg mig ud så jeg lignede en på ca 50 år og så arvede jeg det hele." hun bed sig kort i læben. skulle hun fortæle ham det hele?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The City is Dead - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The City is Dead   The City is Dead - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The City is Dead
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En tåget-nat i City of London
» The city will drown in blood, once again //til Claire, men andre må vel også gerne joine? ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: