Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stille by

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:22 pm

Shass stoppede med at nynne da han kiggede på hende.
Hun lagde hovedet langsomt på skrå og smilte.
" er der noget, du vil spørge om ?" spurgte hun og grinte.
Hun betragtede hans ansigt i lidt tid og slog så blikket ned i jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:25 pm

"Jeg prøver bare at finde ud af hvad det var du tænkte på... før digtet" sagde han, det sidste en hurtig indskydelse, og grinte så lidt, imens han lod blikket fare lidt rundt, sammen med tankerne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:28 pm

Shass grinte og lod sg dumpe ned på græsset.
Hun lå og kiggede op på himlen.
" vis du virkelig vil vide det ? så tænkte jeg på min mor " sagde hun stille
og lagde armene om bag hovedet som en hovedetpude.
Hun sukkede og lukkede stille øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:31 pm

"Jeg går ud fra at du vil holde detaljerne for dig selv?" Spurgte han, imens at han tænkte lidt over det... var hendes mor mon menneske eller vampyr? Hans tanker ramte hans egen mor, og han sukkede lavt, imens at han lod minderne... eller snarere... de mere følelsesmæssige minder... minder fra mennesketiden var så irreterende slørede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:37 pm

Shass betragtede hans tænkende udtryk og smilte lidt.
Hendes egne minder farede rundt i hovedet,
både menneske minder, så irreterende slørede, Og minder efter det.
Et lille smil spillede om hendes læber, men det stivnede da hun tænkte på det monster hendes mor var.
" hva tænker du på ?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:40 pm

"Hmm... fortid vil vidst være det rette ord her..." sagde han med et smil på læben, og spurgte lidt drilsk "Og hvad kører dine tanker om?", imens at han igen tænkte på minderne... slørede... men følelserne fra dem var stædig klare... trygheden... venskabet... morskaben... han sukkede kort igen, og lukkede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:45 pm

Shass smilte drillende.
" slørede menneske minder, gamle forhold " sagde hun
og håbede at han ville misforstå det hun sagde, for sjovs skyld.
Hun grinte svagt og kunne ikke få øjnene fra ham .. ( xD )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:47 pm

Han grinte og spurgte drillende "Hvad slags forhold...?", imens at han halvt så på hende, og halvt prøvede at gøre sine minder lidt mindre slørede... det lykkedes dog ikke, og han fokuserede igen, dog med et lille smil på læben... følelserne kunne han jo stædig huske...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:50 pm

Shass grinte og kiggede drillende på ham.
" familie forhold og andre " sagde hun og fokuserede på hans smil.
Hun kunne ikke selv lade vær med at smile.
" hva tænker du nu på ?" spurgte hun nysgerrigt og satte sig halvt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:54 pm

"Vampyr "Familierne"" sagde han med et lille smil, og trak så på skuldrene og fortsatte drillende "Hvilke andre forhold?"
Efter hans sidste ord lod han igen tankerne kredse lidt om emnet... og tænkte kort på hvordan det mon ville være...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:58 pm

Shass grinte of sprang på ham og krammede ham.
" du ved sikkert godt hvilke " sagde hun og gav slå slip på ham.
Hun lagde hovedet på skrå og smilte drillende og rækte tunge af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:01 pm

Han grinte også lidt, og sagde drillende "Naaah, du skal vidst forklare det for mig"
Hans tanker fløj igen lidt, og han tænkte lidt over det hun sagde... hendes mor... det åbnede nogle få spørglsmål hos ham... selvom han sikkert ville vente med dem...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:05 pm

Shass smilte og så drillende på ham.
" du ved, kæreste forhold " sagde hun og prikkede ham på brystkassen.
Hun smilte til ham og lagde hovedet på skrå,
mens hun studerede hans spørgende udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:07 pm

Han grinte lidt og spurgte drillende "Hvor gamle... og holder du detaljerne for dig selv?"
Han lod kort blikket flakke lidt, op mod stjernehimlen... og han mumlede kort en sætning... endnu en... og to til... og tænkte så lidt, og fik et fjernt udtryk...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:13 pm

Shass grinte og prikkede ham på kinden.
" meget gamle " sagde hun og kom i tanke om hendes nuværende kæreste,
som hun ikke så så tit.
Hun sukkede og smilte til Magnum.
" hva tænker du på ?" såurgte hun og fik en utrolig lyst til at prikke ham igen. ( jeg ved ikke hva jeg skal skrive xD )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:17 pm

"... Din mor... er hun vampyr... eller?" spurgte han, efter lidt tøven...
Han legede lidt med tanken om en levende... eller vampyr-mor... eller en hel familie... for den sags skyld...
Efter et øjeblik med den tanke sukkede han lavt, og så lidt op mod himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:43 pm

Shass smilte og sukkede lidt.
" min mor er vampyr, ligeledes er min tvilling og min far er død " sagde hun
og gik hen til ham.
Hun smilede til ham og kiggede undrende på ham.
" hvorfor sukker du ?" spurgte hun nysgerrigt.

// skulle lige spise ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:46 pm

"Gør mig ondt, det med din far... men hvordan er det at have en mor der er vampyr?" spurgte han, og grinte lidt, da han lagde mærke til at han lød som et nysgerrigt barn, og valgte bevidst ikke at svare på hendes andet spørglsmål, og tænkte at det sagtens kunne vente...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:49 pm

Shass sukkede og kiggede ned i jorden.
" jeg ser hende ikke mere " sagde hun og kiggede op på ham igen.
Hun trampede barnligt i jorden og kiggede bestemt på ham.
" jeg vil vide hvorfor !?" sagde hun barnligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 7:54 pm

"Jaja... jeg legede bare lidt med tanken om en familie..." sagde han, med en munter, men falsk, tone...
Ikke ret sandsynligt... sagde han til sig selv... faktisk meget usandsynligt... sagde han med endnu en suk...
"Men hvorfor ser du ikke din mor mere?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 8:00 pm

Shass smilte og lagde hovedet på skrå.
" sikke en sød tanke " sagde hun og klappede ham på kinden for at drille.
Hendes smil stivnede og hun kiggede ned i jorden.
" min mor er et mosnter " sagde hun og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 8:03 pm

Han grinte lidt ved hendes første ord... men så overrasket på hende ved "monsterdelen", og spurgte forsigtigt "Øhm... hvordan... monster?"
"Sød tanke" tænkte han... måske... men også sand tanke...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 8:09 pm

Shass grinte en tom latter.
" hun dræber mennesker og hun forvandlede mig " sagde hun
og det lød som en forbandelse mens hun sagde det.
Hun kiggede på ham og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 8:15 pm

"Gør mig ondt..." sagde han... men spurgte så "Men hvorfor syntes du at tanken om en... familie er en "sød tanke?""
Han tænkte igen kort over det... og smilte lidt ved tanken...
Hvordan ville det mon være...?

//fik lige tid til et indlæg//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:17 pm

Shass grinte og lagde hovedet let på skrå.
" for det er sjældent at drenge tænker sådan og jeg har selv sådan nogle tanker " sagde hun stille.
Et lille smil brød frem på hendes læber og hun kiggede på Magni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:19 pm

"Jeg har altid rost mig selv for at være andeledes" sagde han med en grin
"Men hvordan er dit forhold med din søster?" spurgte han, da han var ivrig efter at høre mere om "emnet"... og indså at han igen lød som et nysgerrigt barn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:25 pm

Shass kløede sig i håret, og flækekde af grin da han ville høre om hendes søster.
" vi har en specielt forhold " sagde hun da hendes stemme var under kontrol igen.
Hende og Roxy havde altid skændes men til sidst ville de altid været kommet godt ud af det sammen.
Roxy var den Cool/ drenge, pige type mens Shass var den søde og, som Roxy sagde det " den perfekte "
Shass kiggede på Magni og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:27 pm

Han grinte lidt over det, og sagde "Jeg ville ønske jeg havde en bror eller en søster... der ikke var død..." kort stilhed "Men hvordan er det forhold?", han var udemærket klar over at han, endnu en gang, lød umådelig barnlig, men han var nysgerrig, og ville godt se hvordan det var...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:34 pm

Shass kørte tænkende en hånd gennem håret, en meget dårlig vane.
" vi skændes for sjov, men bliver vel gode venner igen ?" sagde hun og trak på skuldrene.
Hun smilte da Magni lød barnlig, igen.
Det lød sødt syntes hun og det fik hende til at grinte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:37 pm

"Hvad griner du af?" spurgte han, selvom han allerede kendte svaret, og grinte lidt af det...
Han lod igen tankene kredse om tanken om en familie... og misundte bludselig Shassy... hvem der dog havde en søster, eller bror for den sags skyld, man kom godt ud af det med...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:39 pm

Shass stoppede langsomt med at grinte.
" du føler dog ensom eller hvad ?" spurgte hun stille mens hun smilte opmuntrende til Magni.
Hun kunne ikke lide når andre var kede af det eller bare en mikro smule triste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:40 pm

Han nikkede, og vendte kort blikket mod stjernehimlen...
"Er du måske overrasket? Ville du ikke føle dig ensom uden din søster?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:41 pm

Shass rystede langsomt på hovedet.
" jeg ville være meget ensom " hviskede hun.
Hun fik ligepludselig en stor lyst til at kramme Magni for at opmuntre ham,
men hun blev bare stående.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:42 pm

//sad de ikke ned? O.o//

Han smilte og sagde "Det lyder ikke overraskende..." efterfulgt af et suk...
Han vendte igen blikket mod hende, og smilte lidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:46 pm

// ups joo ! xD //

Shass smilte til ham og var hurtigt henne ved siden af ham.
" det er synd for dig " sagde hun og krammede ham.
Hun gav ikke lsip på ham, men vis hun havde kunnet rødmet havde hun været helt rød i fjæset ( xD )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:48 pm

"Tak" sagde han med et smil, og gengældte krammet.
Han lukkede øjnene, og legede igen, igen med tanken om en familie... og smilte lidt da han bedre kunne se det nu... og forestille sig lidt om hvordan det ville være....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:51 pm

Shass smilte til ham og gav så slip.
" jeg kunne ikk lade være " hviskede hun og så ned i jorden.
Hun bed sig lidt i sin læbe, og syntes at det killede inden hun tog sig sammen til at kigge på ham.
" hva tænker du på?" spurgte hun, da hun ikke kunne gætte hans tanker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:53 pm

"Hvis du får trangen en anden gang, så giv endelig efter" sagde han med et drilsk smil
"Igen... jeg legede lidt med tanken om en familie... det var dog nemmere at forestille sig denne gang" sagde han, med endnu et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:56 pm

Shass grinte og puffede ham blidt på skulderen.
" hvem var så i familen ?" spurgte hun drillende og kiggede nysgrrigt på ham.
Hun elskede at høre på andres tanker selvom de måske var mærkelige,
men denne tanke som han havde var ikke mærkelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:59 pm

"Blandt andet, dit" sagde han med et grin
Han forestillede sig det kort igen... og smilte af tanken...
Han så kort på hende, og tænkte lidt over hvordan hun mon ville reagerer...

//Skal smutte z.z//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 10:02 pm

Shass kiggede forvirret på ham,
men stadig med et lilel smil.
" om min familie eller om den familie du gerne vil have ?" spurgte hun undrende.
Hendes egne tanker var i fuld gang, med en masse ting.
Hun grinte svagt og lagde sit hovedet på hans skulder mens hun havde et tænkende ansigts udtryk.


// NOOOO ! O.o men så skriv imorgen ! ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 5:10 pm

//Ofc Razz Bare svar... så svarer jeg nok kort efter Razz//

"Den jeg ønskede jeg havde... eller i hvert den jeg ønsker jeg engang får..." sagde han med halv-trist smil, samtidig med at han lagde sit hoved blidt på hendes, men fik set hendes tænkende udtryk, og spurgte "Hvad tænker du på?"
Han slap lidt tankerne, da han tænkte lidt over sine ord... eller i hvert fald den jeg ønsker jeg engang får...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 6:14 pm

Shass kiggede op på ham og rækte barnligt tunge.
" jeg holder det for mig selv " sagde hun og fniste.
Hun tænkte lidt over det han havde sagt og smilte så til ham.
Det var da en god tankegang han havde xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 6:16 pm

Han grinte da han rakte tunge og sagde med et smil "Nu er det dig der er den barnlige!"'
Han lod tankerne cirkle lidt... han lod også blikket flakke lidt, før det landede på Shass igen...
"Men sikker på at du vil holde det for dig selv?" spurgte han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 6:30 pm

Shass fnøs af ham og prikkede ham på kinden.
" de er meget private " sagde hun og grinte.
Hun ville finde det meget pinlig vis hun sagde sine tanker højt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 6:33 pm

"Kooom nu... jeg sagde hvad jeg tænkte på" sagde han drillende
Han smilte lidt og tænkte at det kun ville være fair... selvom end tanker jo er ens sidste gemmested... og det skal ingen tage fra nogen... "Men okay... hvis du ikke vil sige det..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 6:37 pm

Shass grinte og sukkede så.
" okay, men de er meget underlige " sagde hun og grinte.
Hun kigged ned i jorden og legede med et græsstrå.
" jeg tænkte på familer, og måske..." sagde hun og holdt en laaaaang pause.
" måske også dig " hviskede hun meget meget lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 6:39 pm

Han så nysgerrigt og opfordrenge til hende mens hun holdt pause, og smilte ved hendes ord...
"Sød tanke" sagde han med et skævt smil, da det var hendes egne ord...
Han tænkte igen over det... familie...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 6:45 pm

Shass grinte og så på græsstrået hun legede med.
Hun skævedet op til MAgni og smilte lidt,
men det lignte nu mere en nervøs grimasse.
" jep " sagde hun bare og kiggede ned jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 7:05 pm

Han gengældte smilet, men så ud i luften efter...
"Er der noget galt?" spurgte han... mens han lod kort tænkte lidt over deres samtale, og smilte lidt af det, imens han lod tankerne tænkte på det sedvanlige... familie...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stille by - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stille by   Stille by - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stille by
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Stille nat...
» En stille jul.
» Stille tid..
» Stille nat? (:
» Stille

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: