| smukt landskab | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:34 pm | |
| Shass kiggede barnligt på ham. " snyder " mumlede hun og grinte så. " du vinder noget vis du fanger mig næste gang" sagde hun og grinte. " du må selv bestemme hvad " hun smilte til ham og var ligepludselig over i et træ langt væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:38 pm | |
| Han kiggede rundt & fandt hende & Løb derhen & ramte hendes fod enden han hoppede ned fra træet & bare smed sig på Jorden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:41 pm | |
| Shass kiggede med store øjne på ham. " du er for hurtig!" sagde hun og hoppede ned til ham. Hun landede elegant og lydløst. " hva vil du så have ?" spurgte hun og grinte lidt. Shass satte sig på knæ ved siden af ham og kiggede på ham, med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:42 pm | |
| "Jeg er ligeglad bare det ikke gør ondt" Sagde Han "Jo hvis det er massage må det godt gøre ondt" Sagde Han & Grinet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:44 pm | |
| Shass grinte og slog ham blidt i baghovedet. " det er dig der skal vælhe, fladpande" drillede hun og så spændt på ham. Hun undrede sig over hva han ville vælge. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:47 pm | |
| "Hmm at den Smukke unge dame acceptere at jeg synes hun er smuk" Sagde Han med et smil mens han stille så på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:52 pm | |
| Shass smilte og grinte så. Hun havde håbet p¨å at han sagde at hun skulle kysse ham, men det andet var også fint. " det skal jeg nok" sagde hun og smilte til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:54 pm | |
| "Ej ej kan jeg ikke ændre det" Sagde Han & Grinede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:57 pm | |
| Shass grinte og nikkede. " det var det du valgte " hviskede hun og lagde sig ned på ryggen og kiggede op på himlen. Det sneede stadig o g Shass nød de små snefnug, der ramte hende i ansigtet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 9:59 pm | |
| Han rejste sig stille & Børstede sneen af sig & strakte sig & vendte sig & så ned på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:02 pm | |
| Shass smilte til Salomon og kiggede ham i øjnene. Hans øjne var røde, men samtidig smukke, Shass blev helt væk i hans øjne og hun havde helt glemt at han så på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:05 pm | |
| "Skulle vi ikke tag hjem til dig" Spurgte han hende stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:07 pm | |
| Shass blev revet tilbage til virkeligheden og kiggede undrende på Salomon. " det kan vi da godt" sagde hun og rejste sig op. Hun smilte til ham og ventede på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:10 pm | |
| Han smilede & tog hendes Hånd "Skal vi tag min bil eller" Spurgte Han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:13 pm | |
| Shass grinte lidt og kiggede på ham med et smil. " jeg bor i udkantet af skoven " sagde hun og begyndte at løbe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:21 pm | |
| Han begyndte stille at løbe efter hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:23 pm | |
| Shass grinte og fik øje på et hus længere henne. " der " sagde hun og pegede, mens hun kiggede tilbage på Salomon. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:30 pm | |
| Han kiggede på hende & Kort på huset & løb videre med hende & overhalede hende & Klappede hende blidt på røven da han passeret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:31 pm | |
| Shass var flad af grin, men løb stadig. Hun løb op bag ham og sprang op på hans ryg. " nu bærere du mig" grinede hun og lagde armene blidt om halsen på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:34 pm | |
| Han Løb bare videre som om han ikke havde lagt mærke til noget & nået til hendes hus Han stoppede foran døren & Satte hende ned "Lige til døren" Sagde Han med et smil til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:35 pm | |
| Shass grinte og hoppede elegant over til et af vinduerne og tog en nøgle der lå i vindus karmen. Hun hoppede ned igen, elegant og lydløst, og åbnede døren. den åbnede og SHass ventede på at han gik ind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:36 pm | |
| Han gik ind & så stille rundt på alt omkring sig "Bor du her alene" Spurgte han hende stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:37 pm | |
| Shass smilte svagt og nikkede. " jep, helt alene" hviskede hun og gik hen til en sofa som hun smed sig i.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:38 pm | |
| Han gik stille hen & Satte sig på sofa kanten & Så rundt i stuen med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:40 pm | |
| Shass kiggede spændt på ham og rykkede sig lidt tættere på ham. " hva sys du om det ?" spurget hun spændt og nervøs. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:47 pm | |
| "Er virkelig flot" Sagde han & Så fortsat rundt "det er faktisk et kanon flot hus" Sagde Han & Så lidt rundt enden han vendte blikket mod hedne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:48 pm | |
| SHass smitle stort og grinte så. " tark" sagde hun og smilte glad. Hun krammede ham igen og gav ikke slip |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Man Dec 07, 2009 10:50 pm | |
| Han lagde stille sine hænder på hendes Mens han stille så rundt med et fascineret blik" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 8:17 am | |
| Shass grinte lidt og kiggede på ham. " er det så pænt et hus, jeg har ?" spurgte hun undrende og kiggede rundt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:30 pm | |
| "Jeg synes det er virkelig smukt er i værdigfald anderledes i forhold til det jeg er vantil" Sagde Han & Vidste hende et billede af sit hus som var i Japansk Design |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:33 pm | |
| Shass lavede store øjne og kiggede hurtigt rundt i huset. Hendes egne lignede bare et almendelig hus. " sejt " grinte hun og kiggede på billedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:35 pm | |
| Han tog stille billede & vendte sig mod hende "Skal du ikke vise mig rundt i resten af huset" Spurgte Han hende stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:39 pm | |
| Shass smilte til ham og nikkede. Hun tog hans hånd og førhe ham ud i køkkenet. " det er så køkkenet" sagde hun og kiggede på ham, for at se hans reagtion. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:44 pm | |
| Han så rundt mens han gik rundt i det med et studerende blik "Jeg har aldrig stået i et normalt køkken som det her kun mit Japanske køkken" Sagde Han & Så rundt med et smil & så så på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:51 pm | |
| Shass kiggede op ham med et undrende blik. " aldrig før?" spurgte hun og gik hen til ham og tog hans hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:55 pm | |
| "Øhh i værdigfald ikke af hvad jeg kan huske" Sagde Han Ærligt & Prøvet at se om han kunne huske det men intet kom |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 4:58 pm | |
| Shas smsilte til ham og aede ham på kinden. " det gør ikke noget" grinte hun og kyssede ham på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:06 pm | |
| Han kiggede stille ned på hende & Smilede til hende med hovedet på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:14 pm | |
| Shass grint elidt og kiggede nysgerrigt på ham. " tænker du på noget sjovt ?" spurgte hun og kyssede ham blidt på munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:15 pm | |
| Han kyssede stille tilbage "Bare på hvor smuk du egentlig er" Sagde han med et smil til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:20 pm | |
| Shass kiggede på ham og nikkede så. " men du er også smuk" sagde hun og smilte. " og sexet" tilføjede hun og kyssede ham på halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:21 pm | |
| Han nød det & Lagde armene om hende & Kyssede hende blidt gang på gang på munden "I lige måde" Sagde Han & blinkede & kyssede hende blidt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:26 pm | |
| Shass fniste lidt og kyssede ham igen. Man kunne ikek beskrive hvor meget hun elskede ham. Hun lagde sine arme om hans hals og kyssede ham igen.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:28 pm | |
| Han kyssede stille tilbage Mens han begyndte at lade sig læne op af køkkenbordet mens han kyssede tilbage gang på gang |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:32 pm | |
| Shass smilte og kyssede ham så mange gange på halsen. " jeg kunne blive ved" hviskede hun og smilte mens hun kyssede ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:34 pm | |
| "& jeg ville bare nyde det" Sagde Han med et frækt smil til hende & Klappet hende på røven |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:40 pm | |
| Shass reagerede og fniste lidt. Hun bed ham drillende på halsen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:41 pm | |
| "Ahh ikke bide" Sagde Han med det frække smil til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:45 pm | |
| Shass grinte og slikkede ham på halsen. " hva må jeg så?" spurgte hun uskyldigt og smilte frækt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: smukt landskab Tirs Dec 08, 2009 5:58 pm | |
| "Du må meget" Sagde Han med et smil til hende "men bide er en af de små ting du ikke må" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: smukt landskab | |
| |
|
| |
| smukt landskab | |
|