Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sne er smukt

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 8:53 pm

Årstid:: Vinter
Vejr:: Sne
Månde:Decmber
Dag:: lørdag
Dato:13
Tid:: 21:00
Omgivelser:: Sneen og søen trær og ingen ander endnu
Sted:: Queets River self.
Påklædning:: Lange bukser,All stars og en sort top


Hayley låg på rygen nede ved floden og kiggede op på himmlen hvor den smukke sne faldt ned.Hun sukkede og lukkede øjenen hun nød sneen og hun elskede den..Sneen faldt blidt på hendes perfekte ansigt hayley lå og hørte musik i sit hætsæt og lå bare slappede af hun hørte en sang der altid fik hende til og slappe af https://www.youtube.com/watch?v=VqQY1ITEoH8
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeSøn Jun 06, 2010 10:23 pm

hun åbneden øjnene nu og så at det var blevet mørkt hun havde sovet, men hun lagde stadi bare og stirrede i den kolde aftennat.
Hun kunne mærke kulden i sig men hun gjorde det ik til sit ploblem det havde hun nok nok og slås med.
Hun ville ik hjem hun havde ingen steder og tage hen. hun ville bare ligge i sneen stirre i luften som om intet var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeMan Jun 07, 2010 9:33 am

//Personen har slettet sig og svarer derfor nok ikke, men så jeg kan jo bare svare xD //

Maddie havde taget sin dejlige varme vinterjakke på, hat og hansker. Hun hadede hvis hun kom til at fryse, så hun havde taget godt med tøj på. Hun havde lige fået kørekort og det skulle jo fejres med en lille køretur. Hun elskede jo at tage il Forks hvor hun gik rundt, men hun havde næsten været alle steder i Forks nu, og derfor standsede hun bilen lidt udenfor byen og gik ned mod floden. Hun kunne høre vandet bevæge sig, så hun vidste at der ikke var is på vandet.
Hun smilte lidt for sig selv da hun rejstede at gå i sine egne tanker. Hun efterlod sig fodspor i den rene nyfaldende sne, og hver gang hun tog et skridt kunne man høre sneen knasse under hende.
Da hun kom ned til vandet kiggede hun rundt. Hun fik hurtigt øje på en pige der lå lidt væk fra hende. Maddie var ikke særlig genert og derfor gik hun hen imod hende. "Hey, er du okay" spurgte hun med en lille stemme og kiggede undersøgene på den fremmede pige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeMan Jun 07, 2010 10:39 pm

Pigen lå bare og stirrede ud i luften, i mens hun prøvede og sige noget. men der kom kun et lille ja ud af hende, selv om hun godt selv, vidste hun ik havde det alt for godt. hun prøvede og sige mere men det kunne hun ikke. Hun rejste sig om op og så ud over vandet som hun hele tiden havde gjort. '' jeg hedder Zhelina'' Sagde hun lige pludselig, om fik selv et lille chok i sig, fordi sneen faldt let og elegant på hende og hun frøs. så lagde hun sig bare ned igen og lukkede øjnene, og sagde ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeMan Jun 07, 2010 10:44 pm

Maddie så undrende på pigen. Maddie havde masser af varmt tøj på og frøs derfor ikke. Hun lagde armene om sig for at sikre sig endnu mere mod kulden. Maddie hadede at fryse, derfor var det lidt mod hendes vilje at flytte til Seattle med hendes familie, når der næsten aldrig var solskin, men hun var kommet til at elske Seattle og de små nærtlæggende byer.
Der var en eller anden hyggelig stemming over dem, som hun ikke rigtigt kunne beskrive.
"Jeg hedder Madigan, men du kan bare kalde mig Maddie" svarede hun venligt og fuldte hver en lille bevægelse pigen gjorde.
"Er du sikker, for du ligner en der fryser" sagde hun venligt, men hun ville helst ikke virke påtrængende og smilte derfor venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeTirs Jun 08, 2010 1:32 pm

''Ja jeg har det fint'' sagde hun stadig med lukkede øjne selv om hun faktisk frøs meget men hun ville ik trænge sig sådan på så hun skulle låne tøj, for hun haede at låne tøj fra andre.
Hun var lidt nervøs for hende, Maddie som hun kaldte sig.
Lige pludselig rejste hun sig op, og så nysgerrig på pigen.
''hvor kommer du fra'' spurgte Zhelina med et underligt blik i ansigtet. Imens hun kikkede ned i jorden, og ventede på et svar fra pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 11:26 am

"Okay, men du siger bare til" svarede Maddie venlidt og sendte hende et lille smil. Maddie var glad for sit varme tøj for som sagt hadede hun at fryse. "For vi kan jo bare tage til Forks, ned på den lille café og få noget varm kakao, så kan det være at du får varmen igen" tilbød hun og lo kort.
Maddie elskede at møde nye folk, for hun var meget udadvendt og havde faktisk ikke så mange problemer med at snakke med nye folk, hun ikke kendte.
maddie fulgte pigen med blikket da hun rejse sig op. "jeg bor i Seattle, men det er kun lige fornylig at jeg er flyttet til" svarede hun og nikkede mod hende. "hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeOns Jun 09, 2010 9:41 pm

Zhelina sad, og stirrede underligt på pigen '' Ja det er jeg '' Sagde Zhelina med lidt grov stemme.
Og rettede blikket hen til vandet. Så satte hun sig op, imens hun stadig kikkede på vandet. '' Jo det ville være dejligt '' Og hun ville rejse sig, men hun kunne ikke, hun prøvede igen, men hun faldt hele tiden ned på siden og, fik endnu mere ondt, så hun sætte sig ned igen' for at prøvede forfra. '' Jeg kommer fra forks '' Sagde Zhelina med en dejlig blød stemme' som om hun ville bede maddie, om at hjælpe hende op, men hun turde ik spørge, for hun haede at bede folk om hjælp, uden de selv tilbød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitimeTors Jun 17, 2010 3:59 pm

Maddie bed sig selv lidt i læben da pigen svarede hende surt. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige og besluttede sig derfor at bare holde mund. Hun blev dog ret overrasket da hun gerne ville tilbage til Forks sammen med hende. Maddie rejste sig op og smilte lidt da hun ikke kunne komme op.
Maddie rakte hånden frem mod hende og tilbød hende venligt, med et smil, at hjælpe hende op. "Forks er en dejlig by, jeg ville ønske at jeg selv boede der, men istedet bor jeg i Seattle, det tager bare et par timer at køre til Forks" sagde hun og smilte lidt over at hun faktisk brugte meget af sin tid på at køre til Forks, i stedet for at udforske Seattle.
Men der var et eller andet over Forks, som Maddie godt kunne lide. Hun vidste bare ikke helt hvad det var. I hvert fald ikke endnu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne er smukt Empty
IndlægEmne: Sv: Sne er smukt   Sne er smukt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne er smukt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» smukt landskab
» Tåge, træer og solskin... intet mindre end smukt - (Alle må svare... you know you want to^^)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: