Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny i Skoven

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:52 pm

Victoria rejste sig op fra jorden, "jeg bliver nok nød til at gå nu, klokken er mange og min søskende undrer sig sikkert over hvor jeg er, for jeg plejer ikke at være så længe ude" inrømmede Victoria og smilede til Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:53 pm

"okay. vi kan følges tilbage" sagd hun smilende
"jeg skal hen og hente min bil før end jeg tager hjem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 5:57 pm

Victoria nikkede og gik hen til Isobel med sin hund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:01 pm

"hvor hen i byen skal du?" spurgte hun og så kort ned på hunden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:03 pm

"Jeg skal ikke særlig langt, mit hus ligger tæt ved skoven nær ved skolen" forklarede Victoria og smilede til Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:04 pm

Isobel så overrasket på hende
"sikke et sjovt sammentræf. det er lige der hvor min bil står" sagde hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:06 pm

Victoria så overrasket tilbage på Isobel, "ej hvor sjovt" grinte hun og smilede til Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:08 pm

isobel begyndte at gå. hun grinte stille.
"hvad hedder din hund?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:14 pm

Victoria så ned på hunden, "hun hedder Peppels" svarede hun og smilede til Isobel og begyndte selv at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:16 pm

"Sødt navn" sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:18 pm

Victoria smilede, "har du nogen dyr?" spurgte hun Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:19 pm

"ja en sort kylling ved navn mumi" hun sendte victoria et skævt smil og et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:20 pm

Victoria lyste op i et grin, "mener du det virkelig?" spurgte Victoria i en drilsk tone og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:21 pm

"ja, jeg mener det" sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:26 pm

Victoria smilede, " undskyld, men du er den første jeg har kendt som har en kylling som kæledyr" sagde hun og så på Isobel og kunne se at de nærmede sig skolen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:28 pm

//ups, kom til at skrive forkert Embarassed mente killing xD men så har hun også bare en lille kylling som hedder phantom xp glem at jeg kaldte kyllingen for mumi xD//


"og en kat ved navn mumi. kyllingen hedder phantom" sagde hun med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:32 pm

Victoria nikkede og smilede, hun lod hunde føre foran hende, til de var nået til skolen, "så er vi her, hvor holder din bil?" spurgte Victoria nysgerrit og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:33 pm

Isobel pejede over på en pinke audi.
"det er den der" sagde hun smilende



//bil: Ny i Skoven - Page 2 Pink01 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:36 pm

Victoria grinte, "hvor er den sej!" udbrød hun samtidig, og gik over til bilen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:36 pm

"tak" sagde hun med et stolt grin. hun gik med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:38 pm

Victoria stoppede lidt væk fra bilen så hendes hun ikke gjorde noget, og gav sig til at nærstudere den, "jeg har en sølv Volvo" sagde Victoria og vendte sig imod Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:39 pm

"fedt" sagde hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:42 pm

Victoria skar ansigt, "så skulle du se min storesøsters bil, så kan man sige fedt" grinede hun og smilede til Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:43 pm

"forstår" sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:48 pm

Victoria gik hen til Isobel og pegede op af den modsatte vej hen til skolen , hvor der også lå en skov lidt længere henne, "hvis du kigger nøje efter så ligger der et hvidt hus lige deroppe" sagde Victoria og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:49 pm

Isobel kunne se det med det samme, men lod som om hun kiggede efter det
"ahhh... nu kan jeg se det" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:51 pm

Victoria tog sin hånd ned, "nå men vi ses på et tidspunkt, i skolen eller ude på gaden eller et eller andet" sagde Victoria og grinte lidt til Isobel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:53 pm

"det er der stor chance for" sagde hun smilende
"hyggeligt at møde dig" sagde hun med et grin og satte sig ind i bilen. hun tænte den og lidt efter for radio'en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:55 pm

Victoria nikkede, "det var også hyggeligt at møde dig" svarede hun og vendte sig om for at gå hjem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 6:57 pm

Isobel speede bilen op og den begyndte at kører. da hun kørte forbi victoria smilte hun muntert til hende. hun satte farten yderlige op og kørte afsted. da hun var et stykke væk fra victoria speede hun den op til dens næsten maximale
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny i Skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny i Skoven   Ny i Skoven - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny i Skoven
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» En tur i skoven
» Nat i skoven
» i skoven
» En tur i skoven.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: