|
| Ny i Skoven | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 5:52 pm | |
| Victoria rejste sig op fra jorden, "jeg bliver nok nød til at gå nu, klokken er mange og min søskende undrer sig sikkert over hvor jeg er, for jeg plejer ikke at være så længe ude" inrømmede Victoria og smilede til Isobel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 5:53 pm | |
| "okay. vi kan følges tilbage" sagd hun smilende "jeg skal hen og hente min bil før end jeg tager hjem" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 5:57 pm | |
| Victoria nikkede og gik hen til Isobel med sin hund |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:01 pm | |
| "hvor hen i byen skal du?" spurgte hun og så kort ned på hunden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:03 pm | |
| "Jeg skal ikke særlig langt, mit hus ligger tæt ved skoven nær ved skolen" forklarede Victoria og smilede til Isobel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:04 pm | |
| Isobel så overrasket på hende "sikke et sjovt sammentræf. det er lige der hvor min bil står" sagde hun muntert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:06 pm | |
| Victoria så overrasket tilbage på Isobel, "ej hvor sjovt" grinte hun og smilede til Isobel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:08 pm | |
| isobel begyndte at gå. hun grinte stille. "hvad hedder din hund?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:14 pm | |
| Victoria så ned på hunden, "hun hedder Peppels" svarede hun og smilede til Isobel og begyndte selv at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:16 pm | |
| "Sødt navn" sagde hun smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:18 pm | |
| Victoria smilede, "har du nogen dyr?" spurgte hun Isobel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:19 pm | |
| "ja en sort kylling ved navn mumi" hun sendte victoria et skævt smil og et lille grin |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:20 pm | |
| Victoria lyste op i et grin, "mener du det virkelig?" spurgte Victoria i en drilsk tone og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:21 pm | |
| "ja, jeg mener det" sagde hun smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:26 pm | |
| Victoria smilede, " undskyld, men du er den første jeg har kendt som har en kylling som kæledyr" sagde hun og så på Isobel og kunne se at de nærmede sig skolen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:28 pm | |
| //ups, kom til at skrive forkert mente killing xD men så har hun også bare en lille kylling som hedder phantom xp glem at jeg kaldte kyllingen for mumi xD// "og en kat ved navn mumi. kyllingen hedder phantom" sagde hun med et lille grin |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:32 pm | |
| Victoria nikkede og smilede, hun lod hunde føre foran hende, til de var nået til skolen, "så er vi her, hvor holder din bil?" spurgte Victoria nysgerrit og kiggede rundt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:33 pm | |
| Isobel pejede over på en pinke audi. "det er den der" sagde hun smilende //bil: // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:36 pm | |
| Victoria grinte, "hvor er den sej!" udbrød hun samtidig, og gik over til bilen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:36 pm | |
| "tak" sagde hun med et stolt grin. hun gik med |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:38 pm | |
| Victoria stoppede lidt væk fra bilen så hendes hun ikke gjorde noget, og gav sig til at nærstudere den, "jeg har en sølv Volvo" sagde Victoria og vendte sig imod Isobel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:39 pm | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:42 pm | |
| Victoria skar ansigt, "så skulle du se min storesøsters bil, så kan man sige fedt" grinede hun og smilede til Isobel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:43 pm | |
| "forstår" sagde hun med et grin |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:48 pm | |
| Victoria gik hen til Isobel og pegede op af den modsatte vej hen til skolen , hvor der også lå en skov lidt længere henne, "hvis du kigger nøje efter så ligger der et hvidt hus lige deroppe" sagde Victoria og smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:49 pm | |
| Isobel kunne se det med det samme, men lod som om hun kiggede efter det "ahhh... nu kan jeg se det" sagde hun smilende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:51 pm | |
| Victoria tog sin hånd ned, "nå men vi ses på et tidspunkt, i skolen eller ude på gaden eller et eller andet" sagde Victoria og grinte lidt til Isobel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:53 pm | |
| "det er der stor chance for" sagde hun smilende "hyggeligt at møde dig" sagde hun med et grin og satte sig ind i bilen. hun tænte den og lidt efter for radio'en. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:55 pm | |
| Victoria nikkede, "det var også hyggeligt at møde dig" svarede hun og vendte sig om for at gå hjem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ny i Skoven Lør Aug 08, 2009 6:57 pm | |
| Isobel speede bilen op og den begyndte at kører. da hun kørte forbi victoria smilte hun muntert til hende. hun satte farten yderlige op og kørte afsted. da hun var et stykke væk fra victoria speede hun den op til dens næsten maximale |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ny i Skoven | |
| |
| | | | Ny i Skoven | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 9 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 9 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|