Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Venter på trøst

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:21 pm

Tid :: IRL
Dato :: IRL
Dag :: IRL
Vejr :: Fuldmåne
Sted :: Lake Washington
Omgivelser :: Claire der sidder for sig selv
Påklædning :: En revet sort kjole, bare tær

Claire vidste overhovedet ikke hvad det var hun skulle gøre med sig selv. Hun var lige kommet tilbage fra Italien, uden sin søster. Hun kunne ikke tro hvorfor hun overhovedet var kommet derop, når hun på en måde allerede vidste at Claire ikke lige var den bedste til at overtale hendes søster til at komme. Også bare det at Madelaine havde taget navneskift? Hvad var det overhovedet der havde fået hende til at skifte navn bare sådan uden lige? Hun fnøs og rystede på hovedet, sådan noget skulle hun da ikke tænke på? Ikke når Madelaine alligevel var fuldstændig ligeglad med Claire. Hun fugtede let sine læber og tog armene om sine ben som hun havde trukket op til sig. Lige nu kunne hun godt have brug for nogen der kunne holde om hende og trøste hende. Eller i det mindste bare sige trøstende ord? Det var ikke så tit at der var nogen der kunne gøre det. Men hun vidste at det i hvert fald ville virke hvis Daniella nu kom forbi sådan lige?

Claire lagde sig kort efter ned på græsset imens at hun lige var på kanten af det iskolde vand. Hun lod fingrene køre hen over overfladen. Hun kunne ikke rigtig mærke om det var koldt, ligesom mennesker egentlig ville have det. Hun havde set mange personer drukne i det her vand, måske fordi at det var meget dybt og så koldt? Nogen gange var der jo nogen der helt mistede pusten på grund af at der var så koldt. Hun overvejede rent faktisk bare at komme ned i vandet, prøve at drukne sig selv, selvom at man overhovedet ikke kunne gøre det, når man var vampyr. Men alligevel? Hun rullede ned i vandet og håbede bare på at hun lige kunne stene. Hun kom derned og kunne kun mærke en smule kulde, men ellers ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:38 pm

Daniella kom gående med sit hår sat op i en heste hale.. Hendes hår var som altid sat op i en høj, hestehale, som hang fyldigt og yndefuldt. Hun havde et par sorte jeans på, og en sort lille top på, og ingen sko.. Dog noget helt hvidt negle lak, på fødderne og hænderne.. Hendes sorte øjne hvilede på den mørke sø, hvor der sad en pige foran. lugten af vampyr strømmede hurtigt til hende og hun genkendte den med det samme som Claire's.. Hun stoppede op og betragtede Claire på afstand.. Pludselig da Claire bare sådan rullede ned i vandet, fik hun dog et chok. Hun glemte helt at Claire ikke var et menneske, og at der ikke rigtigt ville ske noget, når hun lå der nede. Hun kiggede hurtigt rundt.. ingen mennesker. okay. go!
Hun satte hurtigt vampyr fart på og susede hen til søen, hvorefter hun hoppede ned i vandet, med den ene hånd på næsen.. Hun svømmede hurtigt hen og greb fast i Claire og trak hende op af det direkte sorte vand. Hun fik lagt Claire ned og satte sig på hug ved siden af Claire, med åben mund.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 9:47 pm

"DANIELLA HVAD ER DET DU LAVER!?" grinte Claire muntert da det var hun så hvad det var Daniella gjorde. Hun skubbede Daniella væk fra sig og kunne ikke lade være med at blive ved med at grine. "Dine tanker flyver simpelthen lidt mærkeligt igennem dit hoved!?.. JEG var den der skabte dig.. og det betyder.. at jeg er vampyr!" hun kunne nærmest ikke rejse sig op fordi at hun blev ved med at grine. Det beviste bare at hendes tanker var rigtige. En af de få personer der lige kunne redde hendes dårlige dage, var i hvert fald Daniella!. "Uff hvor har jeg dog savnet dig!" hun blev stadig ved med at grine, men tog armene om Daniella.

Bare tanken om endelig at være tilbage behagede Claire. Hun elskede at være sammen med sine venner, selvom at hun rent faktisk ikke havde så mange tilbage igen. Daniella var nok en af de få som kunne gøre Claire glad OG som også kunne lide Claire. Det var underligt at tænke på at hun igennem tiden havde mistet Tom, Duncan og Alyss vidste hun ikke hvor blev af. Bill så hun nærmest aldrig mere også var der så kun Yo tilbage som hun var lidt forvirret omkring.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:20 pm

Hun sad med åben mund efter Claires udbrud.. Det var godt nok længe siden hun havde set Claire, og det var så super dejligt at se hende igen. helt sikkert! Og se Claire grine var virkelig noget der gjorde hendes humør i top. "CLAIRE. CLAIRE. CLAIRE! JEG HAR SÅDAN SAVNET DIG!. HVORFOR HAR JEG IKKE SET NOGET SOM HELST TIL DIG? .. ÅH, MY FUCKING GOD.. CLAIRE JEG BLIVER VANVITTIG NÅR DU IKKE ER HER." Råbte hun og krammede hende hårdt til sig. Hvorefter hun lænede sig tilbage, med hænderne på Claires skuldre og så dybt alvorligt på hende. "Hvor... Har du været!?" spurgte hun med hævet øjenbryn, og alligevel et grin over hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:21 pm

"Jamen det er da også dejligt at se dig!" grinte hun muntert og holdte hende også tæt ind til sig. Hun hørte på alle hendes udbrud og kom til at grine lidt af det, indtil hendes sidste spørgsmål. Hun bed sig let i læben, "jeg har ikke lavet noget særligt.. jeg kom bare lige udenfor byen og.. skulle ordne noget.." sagde hun roligt og prøvede at komme udenom det ås hun ikke behøvede at forklare omkring hendes søster. Hun kløede sig let i håret imens at hun prøvede at se andre steder end ind i Daniellas øjne. Hun var elendig til at lyve overfor Daniella, hun var elendig fordi at hun ikke kunne klare at lyve overfor Daniella. De havde været så meget igennem at hun hele tiden fik dårlig samvittighed over at lyve overfor hende. Men nu regnede hun heller ikke med at Daniella IKKE kunne regne ud at hun løj. Hun kunne selv mærke at hun netop på dette tidspunkt var elendig til det. Hun fugtede let sine læber imens at hun tænkte lidt over det.

Hun ventede bare på at Daniella kunne spørge mere ind til det, hvis hun ville vide mere. Ellers behøvede de ikke at snakke om det også kunne de også snakke om noget andet. Men der var et eller andet der virkelig gik Claire på, hun kunne ikke klare den måde som det hele var på. Det var underligt at hendes søster ikke længere var i byen. Selv efter de dage hvor Duncan og Alyss var forsvundet. Så havde hun været den eneste vampyr der rent faktisk gerne ville have at der kom flere vampyre og mindre vareulve. Hun mente stadig at vampyrene skulle komme højst op.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:15 pm

Hun lo og hævede let et øjenbryn. Hun kunne da høre lidt på hende, at det ikke var helt sandt? .. "Skulle du ordne noget, der har med krigen at gøre?" spurgte hun med et skævt smil og dæmpede sin stemme lidt. Hvis det var noget Claire ville fortælle, så kunne hun bare fortælle hende det. hvis Claire ikke ville fortælle det, så gad hun ikke rode mere ved det. "Og, forresten. Hvad i alverden foretog du dig ved søen?" sagde hun alvorligt hende.. det havde været direkte uhyggeligt at se Claire falde sådan ned i vandet. Hun kørte sine hænder om og gribe fat i hendes hestehale, hvor hun derefter stramte den.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:18 pm

"Der sker overhovedet ikke noget med krigen.." mumlede hun og rystede på hovedet. "Ingen vampyre gider at tage del i kampen fordi at de er alt for svage!" hun fnøs og så ud over søen. "Desuden er min søster her ikke.. jeg prøvede at få hende tilbage, men nej.." hun rystede på hovedet igen og lagde sig ned på græsset. "Hun kan heller ikke tage del af kampen fordi at hun ikke vil komme tilbage" hun tog armene bag hovedet imens. "Hvad jeg lavede ved søen? Jeg ville bare se hvor lang tid jeg kunne holde vejret under vandet, jeg er ret sikker på at jeg vil kunne holde de i flere år uden overhovedet at komme op" hun så sig lidt omkring, før hun igen så på Daniella. "Men hvorfor var du så bekymret? Du ved da godt at Vampyre ikke sådan videre dør af det?"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:29 pm

Hun måbede let.. Hun forstod ikke, at der ikke var nogle vampyrer som ville deltage i krigen? .. det var da bare noget de skulle? De skulle da støtte deres egen race! .. Hun sukkede let og rystede på hovedet. det virkede utroligt dumt. Dog vidste hun ikke selv ret meget til denne krig og havde ikke selv gjort noget. Men hvis hun blev bedt om at deltage, ville hun ikke tøve. Varulvene skulle da bare ned med nakken. Hun smilte skævt til Claire da hun spurgte hvorfor hun havde været bekymret. "Det ..... ved jeg faktisk ikke. Jeg reagerede bare? Du gjorde mig bare skide bange. Og så glemte jeg måske også lidt at vampyrer ikke bare sådan kan dø." sagde hun og trak på skuldrende med et undskyldende grin.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:36 pm

Hun grinte blidt og tog fat i Daniella så hun blev revet ned på Claires mave! "Det er derfor at jeg holder så meget af dig!? Du ville ikke tøve for at redde mig og jeg ville ikke tøve hvis du var i fare!" smilte hun blidt og tog langsomt fat i Daniella og begyndte at kilde hende. "Men man skal jo også tænke sig lidt om Danii!? For jeg vil ikke have at der sker noget med dig, hvis du kun ville redde mit sølle liv" fniste hun muntert og blev ved med at kilde. Hun ville på ingen måde miste Daniella, det var derfor at hun følte at hun skulle beskytte hende. Siden at de mødtes, havde hun altid følt at der havde været et eller andet over hende der bare var vigtigt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 4:44 pm

Hun fik nærmest et chok da hun landede på Claires mave. Hun sad med åben mund og bare stirrede på hende.. Hun havde bare siddet og smilet, af alt det Claire sagde. Det var så ufatteligt dejligt at vide at hun ville gøre det samme for hende. Åååh nej. hun var så frygteligt kilden.. da Claire begyndte at kilde hende skreg hun af grin. Hun var virkelig kilden, og havde været det lige fra hun blev født. "CLAAAIRE.. IKKE KILDEN.. BEBE?" grinte hun højt og begyndte at fægte med arme og ben, hvorefter hun kastede sig selv en meter væk fra Claire, og begyndte at puste samtidigt med at hun grinede, da hun lå på jorden. "Hey. Jeg tror der er flere personer der sætter pris på dit liv end mit." sagde hun og smilede skævt til hende. "Desuden, ville jeg ikke kunne bære hvis du døde fra mig, og jeg overlevede?" sagde hun og nikkede bestemt. det ville såre hende ufatteligt meget.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:20 pm

"Jeg tvivler på at der er flere der elsker mig end dig!?" grinte hun muntert og rystede på hovedet af hende. "Helt ærligt, hvordan er det lige du tænker? Det er mig som alle anser som ond.. ikke dig" smilte hun skævt og kom til at grine lidt af det. "Folk tænker altid på rygterne.. du har ikke et dårligt rygte så vidt som jeg ved.. du var jo også venner med .." hun gøs lidt. "Uldtotterne før du blev til det du er nu" mumlede hun og så den anden vej. "MEN! Jeg? Jeg var allerede vampyr da jeg ankom her og gik meget ind for at vampyrene skulle overtage det hele.." hun grinte lidt og hoppede på Daniella. "Derfor er der ret mange der ikke er særlig glade for mig.." hun begyndte atter at kilde Daniella.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:35 pm

Hun rystede på hovedet af det Claire sagde og lo.. Det lød dumt i hendes øre. Claire ond? .. Hun havde jo egentlig aldrig rigtigt set Claire sådan, så derfor kunne hun ikke forestille sig det. Og hvis nu folk syntes hun var ond, så ville de i hvert fald ikke syntes det hvis de så hvordan hun var lige nu, og resten af tiden når hun var sammen med hende selv. Hun lo lidt da Claire nævnte vovserne.. "Tja. Pelsfrakkerne har ikke været meget for forvandlingen!" sagde hun og smilte skævt. "Jeg mødte lige Jake, igen.. Han virkede rasende over at se mig som Vampyr.. Jeg mødte ham engang i skoven, hvor jeg blødte, hvorefter han hjalp mig." sagde hun og smilte skævt. "Hey .. me..." sagde hun men noget ikke at gøre sætningen færdig, før Claire var sprunget på hende igen. Hun råbte og begyndte at grine. "Neej, Claire.. Nej, nej nej neej!" Råbte hun med mavekramper af grin.



//Wee. jeg er blevet god til at gøre længere indlæg ^^//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 5:42 pm

Hun grinte muntert af hende og rystede på hovedet. "Jeg kender også en vareulv..! En ved navn Lucy.. hun virker forvirret over at være vareulv fordi at hun aldrig nogen sinde har været i Forks før.." hun grinte muntert og rystede på hovedet imens at hun stadig kildede Daniella. "Jake og hende kender vidst hinanden fra et eller andet sted fra.. er du med på at tilskadelig gøre hende der Lucy?" smilte hun skævt og grinte muntert over det. Hun glædede sig sådan til at finde på et eller andet. Der var vel noget som skulle vise Vareulvene at de rent faktisk skulle passe på og ikke sådan bare slappe så meget af.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:01 pm

Hun hævede let sit øjenbryn og lo. hun grinede ufatteligt meget over at blive kildet. "j.......a.....men .h....v.....oorfor. ?" grinede hun, og kildede tilbage så godt hun kunne. Hun kunne ikke rigtig svare Claire, på grund af at hun grinede så meget. Men hun syntes alligevel det var dejligt at have den gamle Claire tilbage. men alligevel forstod hun ikke at hun ville uskadelig gøre en varulv, som var forvirret, og sikkert også svag. Så hellere uskadeligøre nogle af dem som var lidt stærkere. Så ville ulvene nok ikke turde stille så meget op. De skulle jo bare bide varulvene, så ville de automatisk dø, da bidet ville virke som gift for dem.



//Hihi. Information fra Maddie ^^//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:11 pm

Hun smilte skævt, "vi skader denne Lucy.. fordi at jeg ikke rigtig bryder mig om hende, også finder vi ud af noget bagefter" smilte hun skævt. "Men du må også komme med nogle eksempler omkring hvad du synes omkring det?" hun fugtede let sine læber og så sig lidt omkring, før hun stoppede med at kilde hende. "Man kan lægge planer hvis det er, og hvis nu der er nogen der virker som de også vil have det samme som os.. invitere vi dem i vores gruppe" smilte hun skævt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:32 pm

hun smilte skævt. hun forstod ikke rigtigt Claire på dette punkt. Normalt ville Daniella foretrække sig at holde sig neutral, og det håbede hun at Claire også vidste.. "Claire. jeg har lige fået dig tilbage.. Kan vi ikke glemme alt blodigt lige nu? .. mine tanker er i forvejen ret blodige" lo hun og rystede på hovedet. Det var dog ikke forkert. Hver gang hun lukkede øjnene fik hun blod, og skrig, og sådan ind i tankerne. Nætterne kunne endda skræmme livet af hende, selvom hun ikke kunne sove. men hun sad for det meste også bare stille op af en mur et eller andet sted. dog var der intet at være bange for. men det var nok mere sig selv hun frygtede, når hun hadede det sådan. Men sådan var et vampyr liv vel?
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 12:11 am

"Oh jamen selvfølgelig..!" smilte hun skævt og så så lidt på Daniella. "Nå.. har du så fundet nogen fyre du sådan kan score..?" fniste hun og satte sig ordentligt på græsset. Hun glemte helt at fortsætte kilderiget, nogen gange var der jo også noget andet der skulle prøves? Det sjove var at de aldrig nogen sinde havde snakket om fyre, nu hvor Claire tænkte over det. Hun vidste overhovedet ikke hvad det var de havde snakket om alle de andre gange. Det havde i hvert fald været sjovt, men hun kunne bare ikke helt huske hvad det var. Men fyre? Det var der ikke så meget af der i hvert fald blev nævnt. Hun vidste intet omkring om Daniella var forelsket i nogen eller noget. Hun vidste selv hvem det var hun godt kunne lide, men lige nu var det spændene at snakke med Daniella.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 4:16 pm

Hun hævede let et øjenbryn. Claire, som talte om drenge? det virkede helt vildt underligt, for hende. Dog fik det hende også til at grine. "Jaer.. Eller det er måske omvendt. Han har måske scoret mig." sagde hun og smilte skævt. Det var faktisk første gang at hun snakkede om ham, til andre. "Han var menneske inden jeg kom til at forvandle ham. Og jeg som havde lovet mig selv aldrig at lade nogle gå igennem den smerte." sagde hun og bed sig i læben. "Hvad med dig? Eller er kærligheden helt yt?" spurgte hun og smilte skævt.




//Claaaaire basse ? oO .. Jeg måtte starte forfra med at kende Tom, så det vil sige at alt det hun kendte til Tom før, Tom blev slettet.. Tom blev lavet igen, så startede vi forfra, så Tom og Dani ikke kendte hinanden. Så.... Daniella ved ikke noget om at Claire og Tom kender hinanden hvis de altså stadig gør det. Oo' //
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 5:31 pm

Hun kom til at rødme en smule, selvom at man troede at det overhovedet ikke var muligt. Hun kløede sig let i nakken. "Så har vi begge to vidst brudt vores regler.." fniste hun langsomt og så lidt på Daniella. "Jeg.. er blevet forelsket i et menneske.." mumlede hun så lavt at man knap nok kunne høre det. Hun så den anden vej og derefter på Daniella igen og smilte uskyldigt. Hun havde ellers for lang tid siden lovet sig selv at hun aldrig nogen sinde ville blande sig sammen med mennesker. Men nu var det jo sket? Men han havde også givet hende lov til at forvandle ham på et eller andet tidspunkt.


Sidst rettet af Claire Ons Nov 25, 2009 6:42 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:16 pm

"I et menneske?!" sagde hun og måbede. Hun havde aldrig regnet med at Claire ville kunne finde på det. dog blev hun faktisk glad på hendes vegne. En kæreste ville sikkert hjælpe med Claire's humør, og gøre hende meget gladere. "Jeg vil fraråde dig at bide ham." sagde hun alvorligt. "lad være.. om han så selv beder dig om det." sagde hun alvorligt og hævede sit øjenbryn.
"Men hvem er det så?" lo hun og puffede til Claire. Hun lod sit blik, glide op og ned af Claire et øjeblik, og fniste.. "Du er da ikke blevet syg, vel?" lo hun. Claire, forelsket, i et menneske! det virkede helt nyt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:32 pm

Hun bed sig let i læben, "jeg er da nødt til at bide ham?" sagde hun langsomt. "Ellers ender det med at jeg kommer til at dræbe ham og det vil jeg ikke.." hun så lidt på Daniella og smilte så skævt da det var hun spurgte om hvad det var han egentlig hed. "Yo.. det er det han hedder" sagde hun roligt og trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:43 pm

Hun trak på skuldrende. Hun kunne godt se at Claire faktisk var nød til at bide ham. Hvor fedt var det lige at holde af nogle, som man hele tiden havde lyst til at dræbe? "Mmh. Men pas på at du ikke kommer til at fortryde det senere hen.. Tænk hvis i slår op? så er han vampyr uden nogen grund." mumlede hun, og ville ønske at hun selv havde tænkt sig bedre om da hun forvandlede Tom. Hun skulle have tænkt sig bedre om.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 6:54 pm

Hun trak på skuldrende, "så dræber jeg ham derefter.." mumlede hun og så den anden vej. Hun havde ikke rigtig lyst til at tale om knuste hjerter. Hun tænkte bare på at hun ville have det godt sammen med Yo så længe som det nu kunne vare? Det ville være så dejligt bare at have nogen man holdte af lige på dette tidspunkt. Hun ville ikke tænke på hvornår det var han ville slå op med hende eller noget lignende. Hun ville bare være lykkelig på dette tidspunkt. Hun ville ikke blive ved med at komme i tanke om det som Madelaine havde sagt til hende omkring at lykke bare ikke fandtes. Hun havde da fundet den i kærligheden? Og hun ville nyde den lykke så godt som hun overhovedet nu kunne.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 9:19 pm

Hun rystede på hovedet af Claire, mens hun så væk.. Claire kunne være meget ... tja.. Men alligevel holdte hun af hende, og respekterede hendes meninger. "Du vil da ikke kunne få dig selv til at dræbe ham?!" udbrød hun alligevel. Hun ville aldrig kunne dræbe nogle hun havde sådan nogle følelser for.. eller det regnede hun ikke med. "Nå men.. hvordan er han så?" smilede hun skævt, da hun godt kunne mærke på Claire at hun egentlig helst ville skifte emne.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:58 pm

//At håbe på svar fra Claire med det pæne smil XD'//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:20 pm

"Jeg kan da sagtens dræbe ham efter at han er gået fra mig? Jeg vil ikke kunne klare at se ham sammen med nogle andre kvindelige personer.. så hellere få ham væk fra verdenen end at jeg skal dele ham med resten af verden" mumlede hun og så den anden vej. Hun så igen på hende og smilte skævt, "jamen han er da sød nok..?" hun så sig lidt omkring. "Jeg har det som om at han forstår mig på en eller anden underlig måde.. han er så kærlig og.." hun tog sig til det hjerte som ikke længere bankede. "Han er bare noget som jeg hele tiden har drømt om" mumlede hun og så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:34 pm

Hun kendte de følelser som Claire beskrev.. Hun havde det selv på samme måde med Tom. Hun nikkede smilende til Claire og sagde "Han lyder som den helt rigtige, for dig." .. Hun sendte hende et skævt smil. Hun ville så gerne se Claire, grine og smile. det betød så meget for hende. Det var jo også sådan hun havde kendt Claire til at starte med. Og det havde faktisk været dejligt at se Claire grine så meget igen. "Claire jeg har sådan savnet dig!" sagde hun med et smil og klappede sine hænder sammen. Hun havde faktisk virkelig savnet Claire, i den tid hun ikke havde set hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:38 pm

Hun grinte lidt af Daniella og så så ud for sig selv. Hun fugtede let sine læber og så derefter på Daniella igen, "jeg har da også savnet dig..?" fniste hun og så lidt på hende imens. Hun tog armene om hende og tog en dyb indånding, "jeg er bare hele tiden bange for at miste dig Danii.." hviskede hun blidt. "Eller at jeg ikke kommer til at se dig i alt for lang tid" mumlede hun og så lidt ud over det hele. Hun så lidt ud over vandet, imens at hun stadig havde armene om Daniella. Det var rigtig nok. Hvert eneste minut hun tilbragte sin tid sammen med Daniella, blev hun hele tiden bange for at hun ikke længere ville være der. At Daniella bare sådan uden videre forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:52 pm

Hun førte sine arme omkring Claire, også... Hun smilede stort til hende. "Bange for at miste mig?" sagde hun og smilte skævt. Så Claire var altså også bange for at miste hende? det var ligesom med Dani, var bange for at miste Claire.. det var nok noget af det hun var mest bange for overhovedet. Hun lo lidt af det. det var fjollet. hun havde troet at det var hende selv der frygtede mest, at blive uvenner med Claire. men det var åbenbart sådan de begge to havde det. "Du fatter ikke, hvor bange jeg er for at miste dig Claire. du var min allerførste ven overhovedet. Du er min bedste veninde? jeg vil virkelig ikke lade noget komme imellem det" Sagde hun og lo, mens hun vippede lidt frem og tilbage med Claire.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:55 pm

Hun smilte blidt til Daniella og lukkede let øjnene i imens. Hun fniste lidt og så så på hende, "hvem er det så du er så vild med..?" spurgte hun langsomt og skævede lidt til hende. Nu havde Daniella jo fået at vide hvad navnet på den person som Claire var vild med, nu ville hun gerne vide hvem det var Daniella var vild med, så hun også lige kunne tjekke fyren ud og se om han overhovedet var OK? Men det var han vel højst sandsynligt hvis det var Daniella der havde valgt ham. Hun havde det jo med at finde gode venner, minus lige de der vareulve hun var sammen med da det var hun var menneske.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:05 pm

Hun smilte skævt til Claire.. "Du kender jo Bill. Bill har en tvillinge bror der hedder Tom." fortalte hun med et grin. "Det er ham, jeg er forelsket i." smilte hun. Hendes mørke øjne var milde og varme, da hun nævnte Tom. Det var første gang efter lang, lang tid at hun havde været forelsket. og første gang, var ikke engang et specielt, seriøst forhold, som det nu var med Tom.
Hun fniste let. dog var hun ikke meget for at fnise, da det virkede for tøset på hende. men alligevel, kunne hun ikke lade være.
hun var trods alt en pige? og piger snakkede om drenge? (xD)
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 11:59 am

"Så du.. er forelsket i en kendt..?" fniste hun og så lidt på hende. "Uh det lyder spændene.." sagde hun roligt og så derefter på hende. "Men nu hvor jeg tænker over det.. har jeg alligevel ikke helt lyst til at møde ham" hun kløede sig let i nakken med et skævt smil og så derefter sig lidt rundt. "Hvor er det dog spændene for dig.." smilte hun skævt. "Jeg håber da at det kommer til at gå godt?" sagde hun roligt og satte sig lidt tilbage i græsset.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 2:36 pm

Hun lo lidt over det faktum at hun faktisk var forelsket i en kendt. "Jaer. Dani, her kan score kendte!" lo hun.. Hun var egentlig fuldkommen ligeglad med om han var kendt. Men det var egentlig også lidt mærkeligt for hende, da hun var en fan, af hans band. "Jeg håber også at det kommer til at gå godt." smilede hun skævt. Det var virkelig noget hun håbede på. For på få gange de havde mødt hinanden, var hun blevet mere og mere lun på ham. "Er dig og yo kærester forresten?" sagde hun med et smil. Hun havde helt glemt at fortælle Claire, at hende selv og Tom kom sammen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:30 pm

Hun trak på skuldrende, "det er lidt forvirrende.. han har ikke spurgt mig og jeg har ikke spurgt ham.." smilte hun skævt og så lidt på hende. "Men jeg tror nu at der vil ske noget snart.. hvis jeg bare får mig taget sammen til at spørge" fniste hun og så lidt på hende. "Men jeg håber da at dit forhold kommer til at holde? Jeg kan godt sige dig at mit nok kommer til at gå godt nok" hun fugtede let sine læber imens at hun tænkte sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 6:53 pm

Hun lo lidt til Claire. "Come on girl.. hvis han kæler for din krop, næste gang. så spørg ham." lo hun. det var dog lettere sagt end gjort. hvis Claire kunne spørge, så var hun langt bedre end hende selv. Hun havde selv været nød til at vente på at Tom spurgte. Hun var lidt af en kujon, hvad angik sådan noget. Hun smilte skævt til Claire. "Det kommer til at gå med begge vores forhold. det er helt sikkert! .. Helt ærligt.. vi er os?" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 7:20 pm

Hun fniste, "yearh .. ingen kan overhovedet stå for os!? Vi er dronningerne af kærlighed!" grinte hun muntert og trak lidt på skuldrende. "Men jeg er stadig en gudinde" blinkede hun drilsk til Daniella, da det var at Claire godt nok ikke havde sagt det så mange gange, så mente hun det stadig. Det var ikke sådan at hun blev ved med at fortælle det til folk, men nu hvor hendes søster ikke var i byen var hun vel nødt til at overtage det med at folk så mange gange gerne ville ud i byen med hende? Der havde trods alt været mange fyre forbi hendes hus for at invitere hende ud, hun havde dog smækket døren i hovedet på dem, med mindre at de selvfølgelig havde en god duft på sig.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 7:26 pm

Hun lo hjerteligt af Claire og rystede på hovedet. "Jeg er overgud! .. du er en lille under, under gud! .. Og jeg tildeler mig retten til at.. bestemme" fniste hun og gik over og skubbede Claire ned på jorden så hun lå fladt, udstrakt. "Tag 50 armbøjninger. Tjep, Tjep, Tjep!" sagde hun alvorligt og lød som en dommer. Det ville dog være ingen sag for Claire at tage armbøjninger. hun var jo trods alt vampyr. og oven i købet alfa.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 7:57 pm

Hun grinte muntert, "først når du har vist mig 100 armbøjninger!?" hun rejste sig op og tog fat i Daniella for at få hende til at rejse sig ordentligt op. "Også er det også tjep med at tage hele 2 gange rundt om jorden på 2 minutter!?" hun grinte og rystede på hovedet af det. Selvom at vampyre var hurtige, betød det ikke at man kunne løbe hele to gange rundt om jorden. Så overdrevet var det vel heller ikke? Hun fugtede let sine læber og så lidt på Daniella. "Og desuden er det mig der har højere rang end du!? Og det ved du godt" blinkede hun.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:31 pm

Hun stod bare ved siden af Claire med åben mund.. "Du skal ikke tro at du skal bestemme over mig!" lo hun. "Du vil måske slås om retten til at bestemme?" lo hun og sprang på Claire, og fik skubbede hende ned på jorden, hvor hun satte sig på hendes mave.. lige under hendes bryst, mens hun holdte fast i Claire's arme med et grin. Hendes varme øjne smilede mildt og lykkeligt til Claire, mens hendes mund trods alt smilede lidt hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:33 pm

Hun grinte muntert og rystede på hovedet af Daniella, "at du overhovedet forsøger forstår jeg så ikke!?" grinte hun og fik meget let Daniella skubbet væk fra sig. Hun fik hende til at ligge ned på taget i stedet for og satte sig på samme måde, dog var hun meget bedre til at holde fast i hende. "Sådan skal det være!?" smilte hun skævt og så på hende. Hun vidste at man umuligt kunne komme fri af det her.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 8:57 pm

Hun skævede til Claire da hun pludselig lå ned, og deres roller var byttet om. "CLAIRE. DET ER SNYD. DU ER DOBBELT SÅ STÆRK. OPFØR DIG SOM EN NORMAL VAMPYR!" råbte hun og fniste derefter. Hun vred sig og bare prøvede at komme fri. Men Claire var jo så meget stærkere end hende, at det var hundrede procent nytteløst. Hun hævede let sit øjenbryn.. "Jeg spytter, snart." sagde hun som en trusel og lo.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:04 pm

"Jeg bider snart!" grinte hun muntert og så på hende. Hun nægtede at være ligesom en almindelig vampyr, det var alt for svært at lade som om, når hun var vandt til hendes egen styrke. Hun kunne ikke gøre for det, det var bare hendes krop der var på den måde.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 9:25 pm

"Du er velkommen!" lo hun og rakte tunge.. "OG FJERN DIG SÅ!" grinede hun og sparkede ivrigt op med benene, så hendes knæ blev ved med at ramme Claire's røv. Hun smilede varmt til Claire og fugtede sine læber. Det var underligt så meget hun overhovedet holdte af Claire. Claire var en af de vigtigste for hende. Virkelig en der betød alting for hende. Hun ville ufatteligt gerne beskrive for Claire hvordan hun havde det. men det var bare så svært at gøre.. Hun ville sikkert alligevel ikke kunne sige andet end; Du er min bedste veninde i hele verden.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitimeFre Nov 27, 2009 10:36 pm

Hun grinte muntert imens at hun gjorde det og rystede lidt på hovedet af Daniella. "Nå.. men jeg er altså snart nødt til at smutte min lille smukke dukkeven!" fniste hun og rejste sig op, men sørgede stadig for at Daniella ikke kunne forvolde nogen 'skade' på hende. Hun smilte skævt og så lidt på Daniella.

// altså hun smutter .. også kan vi mødes ii et andet emne EFTER det med efterlysningen xD
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Venter på trøst Empty
IndlægEmne: Sv: Venter på trøst   Venter på trøst Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Venter på trøst
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» venter på en ven
» Venter..
» Venter på Kayli xD
» Venter på Chris
» Jeg venter - Deamon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: