Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sidste weekends dag

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:47 pm

Dato :: 22. november
Årstid :: Efterår
Dag :: Søndag
Vejr :: Det regner
Sted :: La Push
Tid :: 13.00
Omgivelser :: Mennesker fra La push.. xD


Seth gik stille hen af vejen, regnen faldt ned omkring ham
men han kunne ikke mærke noget.
Selvom det var søndag, den sidste weekends dag,
ville han hellere være ude og gå end at være hjemme og lave lektier
Han sukkede stille og kiggede op på himlen.
" regn, regn og atter regn" mumlede han og rystede på hovedet..
Lugten af almendelige mennesker ramte ham hele tiden og han
misundede dem.
De var normale mennesker.
Han gik ind i en park og satte sig mellem en masse træer.
Der var ingen mennesker inde i parken udover Seth.
* dejligt at have en hel park for sig selv* tænkte han glad.
Han lagde sig ned på ryggen og lukkede stille øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:55 pm

Joss Gik på stranden.
Hun var bange.
Der var sket en masse skræmmende på det sidste.
Hun begyndte at ryste da hun blev vred.
*Hvorfor er du ikke bare normal!?* Tænkte hun vredt.
Hun begyndte at ryste endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 8:58 pm

Luckas' veltrænede overkrop var bar, og han havde et par sjuskede jeans på. Han løb igennem parken, bare for at få tiden til at gå. Han løb i normalt tempo, menneske tempo. Han vinkede til menneskene han kom forbi, selvom han ikke kendte dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:00 pm

Seth kiggede lidt rundt og så en løbe i bar overkrop.
Han grinte lidt ved synet, selvom han selv sad sådan.
Smilende vinkede han til drengen og kiggede lidt rundt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:01 pm

Han stoppede op, og rodede sig i håret. "Daws." hilste han fjoget, med en arm bag nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:03 pm

Joss' vrede blev større og større og det fik hende til sidst til at forvandle sig med et hyl.
En varulv så hvid som sne stod nu mellem træerne.
Hun mærke den underlige kraft strømme igennem hende.
Hun vendte om og begyndte at løbe.
Løbe ind i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:05 pm

Det gibbede i Luckas ved lyden, af hylet. "Undskyld mig." sagde han venligt, og vendte sig mod skoven. Han rystede allerede da han var kommet ind imellem træerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:08 pm

Seth blik fulgte drengen og han gik med ham.
Hans krop begyndte at ryste og da han var inde i skoven,
kunne man høre tøj revne og en ulv stod der hvor seth havde været.
Han hylede og løb efter llyden af en anden ulv.
* er der andre end mig i ulve form?* tænkte han og håbedet at nogen kunen høre ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:10 pm

En ulv sort som skygger, løb lidt foran Seth. Hans sind dansede hurtigt ved Seth's og så ved den anden ulvs. Hun var tydeligvis ret ophidset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:13 pm

Joss løb, uden at blive træt.
Hun var bange..
Bange for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:15 pm

*Joselyne, der er ikke noget at være bange for.* beroligede Luckas. Han var ikke sikker på om hun var en af de typer, som gik amok når de blev vrede. Eller bange. *Du kan ikke gøre dig selv noget.* tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:15 pm

Seth kiggede på den sort ulv foran sig.
Han kunne mærke at pigen var bange.
Så han satte farten op og indhentede den sorte ulv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:18 pm

*Hvad vil i!?* Tænke hun febrilsk.
Hun satte farten op.
*Lad mig være!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:19 pm

Den sorte ulv, kastede et gyldent blik på den anden. Den trak læberne tilbage, i en hilsen, måske et smil? *Vi vil bare hjælpe dig.* Hans tankestemme havde en kraftig, men tom klang. Det var på en måde beroligende, men også sindsforvirrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:21 pm

Seth vidste ikke helt hvad han skulle tænke, og fortsatte efter hende.
* vis du stopper op kan vi forklare* han håbedet inderligt at hun ville høre på dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:23 pm

Han sendte hende de mest beroligende billeder han kunne finde. De søde kram, den smukke ros, naturens skønhed. Han smilede ved tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:25 pm

Seth smilede lidt da han så de billeder i hans hovedet.
* pæne* tænkte han og kom i tanke om at de kunne høre hans tanker.
* Smukt Setk, meget smukt* jokede han og så hva pigen og drengen så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:35 pm

Hun stoppede op.
Ulven lavede små klynk, lød som latter.
*Hvad vil i?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:38 pm

Den sorte ulv standsede foran hende, med sine glødene gyldne øjne. *Ville sørge for at du ikke gjorde noget dumt, lille pige.* Hans tanker var ikke hånlige, men venlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:39 pm

Seth nikkede og lagde sig ned på maven med poterne under hovedet.
* jeg er virkelig ikke i god form * tænkte han og kiggede på de andre ulve.
* Jeg er Seth* tænkte han og en stort ulve smil kom frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:40 pm

Den sorte ulv kastede dovent med hovedet. *Jeg er ny i Forks. Gammel alfa. Mit navn er Luckas.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:44 pm

Den hvide ulv lavgde sig ned siden af Den sorte.
*Hej Seth.* Tænke hun.
Hun var stadig nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:47 pm

Den sorte ulv daskede kærligt til Den hvide.

// Må logge..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:50 pm

Seth kiggede på begge ulve.
Han var selv gyldenvrun.
* vi har alle forskellige farve* tænkte han og kiggede trist på den hvide ulv.

// svar når du er på igen xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:53 pm

Den nikkede ved at lade hovedet gå op og ned en enkelt gang.
Hun havde ingen ide om hvad farve hun havde.
Hun forstod ikke hans triste blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 9:56 pm

Fire sandfarvede poter rørte let ved sandet længere ned af stranden.
Ikke en eneste tanke gled igennem den sandfarvede ulvs hovede, og derfor var den eneste måde de andre ulve ville opdage hende, ved at kunne lugte hende.
En bølge brusede op over Emilys ene pote og hun rykkede den hastigt, da hun ikke brød sig så utroligt meget om vandet.
Forean hende stod hele 3 nye varulve! Det var stort.. Den ene vidste ikke at der fantes andre som ham, og de to andre var mere kontrolerede. Men stadig ikke ligeså kontrolerede som hende selv selvfølgelig.
*Goddag* Lød Emilly's silkebløde stemme inde i deres hoveder og hun gik roligt, værdigt, mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:00 pm

//... JEG ER EN PIGE! xD//

Den hvide sprang nervøst op.
Den så på den nyankomne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:01 pm

Seth hørte en stemme i sit hovedet og smilte et ulve grin.
* hey* tænkte han og vendte sig lidt om.
Han havde lygtet en ny varulv, det var en sandfarvet en.
Den så stor og meget stolt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:03 pm

//Har jeg sagt noget andet? Oo' xD

Emily var hurtigt henne ved dem og himlede kort med øjnene.
*Nå..Jeg gider ikke have den kedelige Alfa facade lige nu..* Tænkte hun grinende og satte sig ned med varme glade øjne og en logrende hale.
*Så. Jeg har ikke set jer i 'min' flok, er i nye?* Spurgte hun i en let flydende stemme der næsten blæste bort med vinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeSøn Nov 22, 2009 10:07 pm

Den hvide stirrede på den sandfarvet.
*Hvad sker der?* Spurgte hun Seth.
Hun var meget skræmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 8:16 am

*jeg tror hun er alfa* svarede han Josey.
Han vidste godt at den sandfarvet kunne læse hans tanker,
men hun lignede en Alfa.
* vi er nye, eller Joselyne og jeg er * svarede han den sandfarvede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:16 pm

Luckas puffede opmuntrene til Den hvide ulvs side. *Hun gør dig ikke noget. Se, hun er jo alfa.* Den sorte ulv, krængede tilbage i læberne, en bevægelse som skulle forestille et smil. *Jeg er Luckas. Jeg er gammel ulv... Faktisk kun fem år, meeen? Var alfa nordpå, men jeg rejste til Forks. Du ved, forandringer.* forklarede han, med en rolig stemme. Alt ved ham var roligt. Roligt, og kedeligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:47 pm

Kats skridt løs igennem Lá Push, hurtige og afbalancerede, normalt et skævt smil sad som altid på hendes ansigt, hun var tvunget til at opholde sig her, så hvorfor ikke få noget ud af det, for en gangs skyld kunne hun slappe af igen alfa ingen ældre mennesker som konstant overvovede hende.
Dybe render var under hendes øjne, hun havde været på vagt de sidstre tre nætter, og det havde sagt tydelige spor, hun burde at sove, men tja.. hun trængte til luft, og man kunne da ikke sige andet end at der var nok af det her.
Sandet satte sig op mellem hendes tæer, hun havde for længst mærket at der var andre ulve til stede, først havde hun egentlig bestemt sig for at skifte retning, men så havde strejfen af Em pludsselig slået ind over, og et eller andet havde fået hende til at vende tilbage til den oprindelige retning.
Kate evne havde vist sig mere tydeligt i løbet af de sidste par dage, og hun havde efterhånden fået en evne til at blokke den, hvilket faktisk var behageligt, det var seriøs irreterende at havde folks tanker til at indvadere ens hoved, og hun havde egentlig foretrukket at undvære den, men nu var den der, også var det jo bare at lære og bruge den, og hun troede at hun var ved at havde det.

De andre ulve var i deres dyreskikkelse, og hun smilte det var tydeligt at to af dem var nye, nyere end hende selv, men tja.. det skulle der jo også være plads til, og antallet af vampyrer steg konstant, så der var hårdt brug for nye kræfter.
Få meter inden dem, lod hun hende selv transformere, og hun stod nu som ulv, sanserne blev endnu mere forøget end før, og luften af havvand, alger, tang og sand, satte sig fast, * Halløj Em.. og jer andre* hun havde ikke truffet dem før, så ville hun havde husket det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 3:57 pm

Seth kiggede på den ny ankomne ulv,
en han ikke havde set før.
* hej. jeg er Seth* han grinte et stort ulve smil
og kiggede på den hvide ulv igen ( joselyne)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:20 pm

Emily smilede venligt, eller hvor venligt man nu kunne smile som ulv, til den hvide ulv. Hun midnede hende en anelse om Emily's egen bror, der også var hvid i sin ulveform.
*Jeg gør ikke noget.. Eller, det vil sige, jeg gør dem noget jeg skal gøre noget ved. og det er ikke voldeligt-eller noget ;p* Tænke hun muntert. *og Jeps. jeg er Alfa.*

Emily smilede til Luckas. *Nå, så en gammel alfa* lød en grinende stemme. *Jammmen det var da hyggeligt* xD Emily daskede blidt til hans hovede med hendes pote som et venligt, legesygt hej ^^

Straks lugtede hun en lugt der mindede om hendes egen. Men det var jo trods alt også hende der havde bidt kate. *Jammen hej med dig KitKat xD * Smilede hun stort og tumlede straks over den lidt yngre ulv. *Wraaah! xD* Fnes hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:21 pm

*Hej,* hilste han ivrigt. På mindre end det døgn han snart havde været her, havde han allerede lært at kende, en håndfuld andre varulve. *Hej... Anden?* Han tændte ret meget af, da en ny alfa puffede til ham. Hans indre legebarn eksploderede, og kan kastede sig over hende, med en drillesyg hylen. Så drillesyg, som en hylen nu kan være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:25 pm

Seth kiggede på de tre ulve der åbenbart legede xD
Han rystede stille på hovedet og lagde sig ned og tog poterne under hovedet.
* det her er bedre end tv* grinte han inde i deres hoveder.. * jeg skulle havde taget popcorn med xD*
Han kiggede glad på de andre ulve og holdte øje med deres såkaldte leg,
det lignede en slås kamp xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:26 pm

//Haha xD Hans indre legebaarn eksploderederede! NICE, Respekt ;p

Emily grinede, selvom det egentlig bare lød som en svag hostende væsen. Hun mærkede varmen indeni, da det var hundrede år siden hun havde været barnlig xD Som alfa skulle man jo tage ansvar og være rolig og værdig, men lige nu havde Emily glemt alt om at være Alfa.
Hun trillede baglens og hoppede hurtigt op og trillede over ham *Wraa! * Tænkte hun drillende og hylede enstemigt meed ham xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:30 pm

// Yeah, han er totalt eksplosiv ^^

*Whap!* udbrød han grinende, da han gled under hendes poter, og bed drillende i hendes halse, og efter da sprang han om foran hende, med logrende hale. *Haha! Jeg er ret hurtig, selvom jeg er stor?* Han kunne ikke lade være med at grine af det selv, fordi han ikke kunne være hurtigere end en alfa ulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:31 pm

Seth grinte, men det lød mere som en hosten.
HAn kiggede på Ulvene..
* ATTACK !* tænkte han og blev liggende,
han legede komentater for dem.
* og Dden sandfarvede ulv fører vist, hun har lagt den sort og den nye ulv ned* tænkte han og
lød virkelig som en kommentator.
Han grinte lidt og fortsatte det han var igang med.. xD
*men den sorte ulv fik hævnede sig på den sandfarvede * fortsatte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 5:58 pm

*Jeah, ATTACK!* hylede han i tankerne, og sprang så pludselig på Seth. *Sethsen, skal ikke sige ordet attack, når jeg er i nærheden.* drillede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:02 pm

*åh neij ! kommentatoren er blevet angrebet !* skreg han i tankerne.
Han hylede og grinte samtidig..
Den ene af hans poter slog ud efter Luckas og ramte ham.
*Luckas må ikke angribe mig* grinte han og sprang på den sorte ulv *men jeg må angribe ham!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:10 pm

*Hvorfor det?? Sethsen er ældre, og mere erfaren, end lille, unge Lucksen??* Han puffede drillende til ham igen, med hans enorme pote.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:13 pm

Den hvide ulve så på dem.
Hun rejste sig op.
For at kunne løbe hvis de bestemte sig for at komme mod hende.
*De er sindsyge.* Tænkte hun, da hun ikke var van til at de andre kunne hører det.
Hun satte sig ned og kløede sig med en bagpote.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:21 pm

*Det ved vi.* Grinede han til hende, og puffede beroligende til hende. *Vi er ikke farlige. Det er bare leg?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:25 pm

* bare en leg?* grinte Seth.
Han puffede til Luckas og fik ham væk fra sig..
* jeg er så ond* tænkte han sarkastisk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:26 pm

*Det ved jeg.* Tænkte den hvide ulv roligt og puffede tilbage, med sådan en kraft at den sorte væltede bag over.
Ulven grinede, det lød som en hæs klynken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:28 pm

Den sorte ulv, knurrede drillende. *Pas på, jeg er totalt sindssyg!* hylede han, og kastede sig over dem, på samme tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:31 pm

Den hvide klukkede en hvæsende lyd.
Den kastede den sorte om på ryggen og stillede sig på den.
Den satte sig på maven af den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 6:32 pm

Seth trillede væk fra hans angreb.
* godt at jeg har lært at flygte* tænkte han og fik stilt sig på to ben..
Det var sjovest at angribe Luckas end at blive angrebet af ham xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sidste weekends dag Empty
IndlægEmne: Sv: Sidste weekends dag   Sidste weekends dag Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sidste weekends dag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sidste time xD
» Den sidste time - Vincent ^^
» Den sidste time - Ally.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: